niet op FOK!quote:
eyquote:
dat kloptquote:
heb griep man, heb de halve dag liggen slapenquote:
Klasbak!quote:
op de bank?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb griep man, heb de halve dag liggen slapen
klinkt fantastischquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kreeg je een briefje van je moeder of moet je nu nablijven?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je me bespioneerd?quote:
hjbquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kreeg je een briefje van je moeder of moet je nu nablijven?
hehehquote:
lobiquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef remi1986 het volgende:
hehe en Prez maar denken, wat doet die conifeer daar met die verrekijker
Wil je voortaan wel uitkijken waar je gaat staan met die lompe potenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef remi1986 het volgende:
hehe en Prez maar denken, wat doet die conifeer daar met die verrekijker
marokkanen en werkquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat was nog best lastig... Deadprez houdt de tuin niet bij.. wat een puinhoop, man.
trquote:
vind dit niet erg volwassen van jequote:
quote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind dit niet erg volwassen van je
wist het gewoonquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
wowquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben het punt in onze relatie nog niet bereikt waar jij mij zulke vragen mag stellen
Awel, is da in Belz?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt... zo'n foeilelijke pooierbak zonder wielen op bakstenen in de voortuin; overal uitgetrapte jonko's, stonede vogeltjes, onkruid (erg kruidig, wel)...
waarom niet allebeiquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
hoe zit het eigenlijk, wordt er weer een apart topic voor de radio gemaakt of gewoon hier?
die is er allangquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
hoe zit het eigenlijk, wordt er weer een apart topic voor de radio gemaakt of gewoon hier?
Check KLB.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
topic is er zelfs al zie ikquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die is er allang
KLB / RADIO KLB #9 20.00 - 23.30, live op GutterFM
Ja zag het net al.quote:
Laat ons.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er zijn serieus wekelijkse (?) luisteraars die wachten tot een FOK!ker muziek draait??
debet credit whutquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er zijn serieus wekelijkse (?) luisteraars die wachten tot een FOK!ker muziek draait??
Er zijn serieus wekelijkse (?) users die wachten tot ze belachelijk kunnen maken dat een FOK!ker muziek draait?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik had vorige week ongeveer 50 luisteraars en de soundcloud is ook per item minstens 30 keer herluisterd, met als toppunt eentje die 100 keer beluisterd is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is srs leuk, luister anders gewoon een keer.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef voederbietel het volgende:
Er zijn serieus wekelijkse (?) users die niet kunnen incasseren omdat een FOK!ker te lelijk is??
Als ik muziek wil luisteren heb ik 2091209191181819281821 en een halve optiequote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is srs leuk, luister anders gewoon een keer.
allemaal mensen die geen dode oma's willen skullfucken, bah zegquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 SC, waar we 3 weken met 1 topic deden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel mooi hoe de 2014-SC keer op keer bewijst boven de 2015-SC te staan.
Oké dan niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik muziek wil luisteren heb ik 2091209191181819281821 en een halve optie.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal mensen die geen dode oma's willen skullfucken, bah zeg
gelukkig ben jij nog een beetje normaal
Het enige wat jij blaast zijn Duitsers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ook echt hetzelfde rijtje elke keer met comebacks. Genieten geblazen.
Nog zalfjes gekocht voor je tere huid?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
dat er überhaupt een rijtje is zegt al genoegquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog zalfjes gekocht voor je tere huid?
Ahahahah vakkenvullenquote:
Seksloze nerd gespot.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ahahahah vakkenvullen
Ahahahahah neuken
HAhahahahahah BT![]()
![]()
![]()
Hahahahahah
HAHAHAHHAHAHAHAHHA
Zonder geintjes hè, haal je nou plezier uit sneu doen? Want dan oordeel ik verder niet maar dan begrijp ik het misschien.quote:
quote:
hahaquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ahahahah vakkenvullen
Ahahahahah neuken
HAhahahahahah BT![]()
![]()
![]()
Hahahahahah
HAHAHAHHAHAHAHAHHA
Yup.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zonder geintjes hè, haal je nou plezier uit sneu doen? Want dan oordeel ik verder niet maar dan begrijp ik het misschien.
weenie, op mij wilde hij nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Eh, jawel.
En seksloos![]()
![]()
. Er zijn volgens mij chicks in coma die jou niet eens zouden laten penetreren.
AHAHAHAHAHHAhAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Eh, jawel.
En seksloos![]()
![]()
Ik wist het.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie, op mij wilde hij niet
Ik snap het wel hoor, kansloze kutbaan, kansloze kutstudie, veel beter dan dit gaat het niet worden, klote voor jequote:
Was meer om je persoonlijkheid en die kan je niet neuke heh?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie, op mij wilde hij niet
Daarom, dank voor je medeleven, wordt gewaardeerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, kansloze kutbaan, kansloze kutstudie, veel beter dan dit gaat het niet worden, klote voor je
Maar als ik nu zeg dat ik geen AH vakkenvullers zou neuken ben ik zeker een oppervlakkige hoer?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is toch waar? Ik bedoel, je moet een dame IETS kunnen bieden (inb4 hoer en geld).
Uit het gegeven dat jij denkt vanuit deze situatie te kunnen oordelen over wat ik al dan niet kan geven aan een vrouw, concludeer ik dat ik sowieso veel meer te bieden heb dan jij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is toch waar? Ik bedoel, je moet een dame IETS kunnen bieden (inb4 hoer en geld).
Ik kan het ook niet bevatten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ook echt elke keer diezelfde manier van redeneren van jequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Uit het gegeven dat jij denkt vanuit deze situatie te kunnen oordelen over wat ik al dan niet kan geven aan een vrouw, concludeer ik dat ik sowieso veel meer te bieden heb dan jij.
Waar haal je dit nou eigenlijk steeds vandaan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
"ik wou me eind 2014 inlikken in de KLB SC, maar ze moesten me niet".
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar haal je dit nou eigenlijk steeds vandaan?
BT komt hier toch nooit meer?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ahahahah vakkenvullen
Ahahahahah neuken
HAhahahahahah BT![]()
![]()
![]()
Hahahahahah
HAHAHAHHAHAHAHAHHA
Ik neem chips mee en blikjes bullit ja spannendquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we samen knus op de ban onder een dekentje kijken?
Hey WCH vriendquote:
Zullen we chicks, cash en penislengte in het heden vergelijken? Als je durftquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zo'n vakkenvuller die blijft hangen in het verleden
Nee oh god.. jouw e-superioriteit straalt zo van je af, ik ben bang van jequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zullen we chicks, cash en penislengte in het heden vergelijken? Als je durft.
Namen willen we hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Van die 6 (of hoeveel zijn het) losers hier is er sowieso één met een beneden gemiddelde penislengte, no homo.
3,5 cm babyquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Van die 6 (of hoeveel zijn het) losers hier is er sowieso één met een beneden gemiddelde penislengte, no homo.
ja ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hier hoorde ik gisteren ook het een en ander over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, diegene weet het zelf wel lijkt me hè.
Schuurplekken als je rent voor de metro?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:09 schreef housesoftheholy het volgende:
weenie ik heb wel bijzonder lange labia ;s
Jij bent AdoraBelle onder een ander account.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb vorige week mijn piemoltje uit mijn rokje gelachen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Eh, jawel.
En seksloos![]()
![]()
gewoon wegtapenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Schuurplekken als je rent voor de metro?
quote:MET NADRUK ZEG IK JE
negeer mij
teef! jij denkt dat je leven veilig zuur is
hee hoer, jij hebt geen idee van ph
ik los je kut op in het zuur
terwijl je verschrikt toekijkt
...
negeren
ik ben er
niet voor jouw zuur!!!
...
wakker worden !!!
...
laat me met rust, kanker negatief secreet dat je bent
ophoeren
...
wakker worden !!!!!
Is dit het manifest van één van die seksloze nerds hier voordat hij een school overhoop schiet?quote:
Wie nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik gebruik dat wel 'ns als ondergoed.
Nee, Miverquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit het manifest van één van die seksloze nerds hier voordat hij een school overhoop schiet?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
Zou je het toch even verder willen uitleggen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Doen alsof je van niks weet maakt het niet minder waar hoor, pls.
wie nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, serieus? Waardeer jij The Cure????
Nou, toen je onuitgenodigd in de SC verscheen en nog een semi-intellectueel persoon trachtte neer te zetten (hoe dan trouwens, met je boerderij/tractoren/aardappelpraat tussendoor) vond men je een rare vogel, maar je bleef toch. Later zijn je e-vriendjes gearriveerd en kreeg je opeens een grote bekquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou je het toch even verder willen uitleggen?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, toen je onuitgenodigd in de SC verscheen en nog een semi-intellectueel persoon trachtte neer te zetten (hoe dan trouwens, met je boerderij/tractoren/aardappelpraat tussendoor) vond men je een rare vogel, maar je bleef toch. Later zijn je e-vriendjes gearriveerd en kreeg je opeens een grote bek.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou, toen je onuitgenodigd in de SC verscheen en nog een semi-intellectueel persoon trachtte neer te zetten (hoe dan trouwens, met je boerderij/tractoren/aardappelpraat tussendoor) vond men je een rare vogel, maar je bleef toch. Later zijn je e-vriendjes gearriveerd en kreeg je opeens een grote bek.
Ik heb gewoon een uitnodiging van Chloro hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij vraagt er toch naar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
Oh god, soms zit het diep
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ze hebben 6.7 miljoen likes op Facebook
Goh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, serieus? Waardeer jij The Cure????
Hm, apart. Zal dan zijn geweest om je toenmalige e-personage en vast niet om de bitch die je nu bentquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een uitnodiging van Chloro hoor.
Waarom gaan agricultuur en intellectualiteit niet samen trouwens?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hm, apart. Zal dan zijn geweest om je toenmalige e-personage en vast niet om de bitch die je nu bent.
Volgens mij staan vakkenvullers hoger in de hiërarchie dan boeren, en van hen verwacht je ook geen intellect.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom gaan agricultuur en intellectualiteit niet samen trouwens?
In welke hiërarchie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij staan vakkenvullers hoger in de hiërarchie dan boeren, en van hen verwacht je ook geen intellect.
AHAHAHAHAAquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zijn hiërarchie denk ik
Mijn god, wat een droefneus
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij speelt je domheid ook niet heh?
Zou je het toch even verder willen uitleggen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou je het toch even verder willen uitleggen?
Ik hoop dat je deze keer niet faked.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef VeerEli het volgende:
Yes!! Het is weer gezellig hier, ik kom op precies het goeie moment.
Wat fake?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze keer niet faked.
Ik snap het niet, zie m'n posthistory, en nu?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Kijk hier maar even.
Ik heb d'r al een aantal keer afgewezenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer, zou je voederbietel en/of Working_Class_Zero doen?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snap het niet, zie m'n posthistory, en nu?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WCZ is die geestelijk gestoorde van toen, toch? Nee die zou ik niet doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer, zou je voederbietel en/of Working_Class_Zero doen?
VeerEli plsquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WCZ is die geestelijk gestoorde van toen, toch? Nee die zou ik niet doen.
voederbietel weet ik niet, moet wel van goeie huize komen qua looks als hij in RL net zo is qua karakter als hier. Maar als hij lekker is dan zou ik hem best kunnen doen, ja. Alleen nog nooit een pic van hem gezien.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
WCZ is die geestelijk gestoorde van toen, toch? Nee die zou ik niet doen.
quote:voederbietel weet ik niet, moet wel van goeie huize komen qua looks als hij in RL net zo is qua karakter als hier.
quote:Maar als hij lekker is dan zou ik hem best kunnen doen, ja. Alleen nog nooit een pic van hem gezien.
Hahaha ja als ie lekker is, boeiend voor een ONS dan toch. Als ik single zou zijn dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Je kan hypothetisch blijven redeneren tot je een ons weegt (zou wel erg gezond voor je zijn, dat wel) maar ik moet je echt niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja als ie lekker is, boeiend voor een ONS dan toch. Als ik single zou zijn dus.
''Geloofwaardig'' verhaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
VeerEli pls. Ik wil je echt niet.
De flikkertjes ontkennen dat VeerEli zich aan iedereen aanbied.quote:
Snap ik, snap ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha ja als ie lekker is, boeiend voor een ONS dan toch. Als ik single zou zijn dus.
Echt hè, alsof hij wat te kiezen heeftquote:
Jij bent echt zo'n rare vogel hequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De flikkertjes ontkennen dat VeerEli zich aan iedereen aanbied.
Realiteit is hier echt verdwenen.
Ik filter dat soort nonsens altijdquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De flikkertjes ontkennen dat VeerEli zich aan iedereen aanbied.
Realiteit is hier echt verdwenen.
Kloptquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hield toch van vogels juist?
Wat maakt jou dat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Da's trouwens het mooie aan FOK!, irl zie je zulke figuren (hoink, voederbietel, die Working class gay) nooit, dus hier is het altijd mooi om zulke figuren te zien. Een soort freakshow gewoon.
Nou stuur me eerst maar eens een pic van jezelf, dan kunnen we verder praten. Ben nu ook wel benieuwd naar hoe jij eruit zietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat wat je aantrekkelijk vind of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |