niet op FOK!quote:
eyquote:
dat kloptquote:
heb griep man, heb de halve dag liggen slapenquote:
Klasbak!quote:
op de bank?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb griep man, heb de halve dag liggen slapen
klinkt fantastischquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kreeg je een briefje van je moeder of moet je nu nablijven?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je me bespioneerd?quote:
hjbquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kreeg je een briefje van je moeder of moet je nu nablijven?
hehehquote:
lobiquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef remi1986 het volgende:
hehe en Prez maar denken, wat doet die conifeer daar met die verrekijker
Wil je voortaan wel uitkijken waar je gaat staan met die lompe potenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:47 schreef remi1986 het volgende:
hehe en Prez maar denken, wat doet die conifeer daar met die verrekijker
marokkanen en werkquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat was nog best lastig... Deadprez houdt de tuin niet bij.. wat een puinhoop, man.
trquote:
vind dit niet erg volwassen van jequote:
quote:
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind dit niet erg volwassen van je
wist het gewoonquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
wowquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben het punt in onze relatie nog niet bereikt waar jij mij zulke vragen mag stellen
Awel, is da in Belz?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt... zo'n foeilelijke pooierbak zonder wielen op bakstenen in de voortuin; overal uitgetrapte jonko's, stonede vogeltjes, onkruid (erg kruidig, wel)...
waarom niet allebeiquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
hoe zit het eigenlijk, wordt er weer een apart topic voor de radio gemaakt of gewoon hier?
die is er allangquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
hoe zit het eigenlijk, wordt er weer een apart topic voor de radio gemaakt of gewoon hier?
Check KLB.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
topic is er zelfs al zie ikquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die is er allang
KLB / RADIO KLB #9 20.00 - 23.30, live op GutterFM
Ja zag het net al.quote:
Laat ons.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er zijn serieus wekelijkse (?) luisteraars die wachten tot een FOK!ker muziek draait??
debet credit whutquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Er zijn serieus wekelijkse (?) luisteraars die wachten tot een FOK!ker muziek draait??
Er zijn serieus wekelijkse (?) users die wachten tot ze belachelijk kunnen maken dat een FOK!ker muziek draait?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik had vorige week ongeveer 50 luisteraars en de soundcloud is ook per item minstens 30 keer herluisterd, met als toppunt eentje die 100 keer beluisterd is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Het is srs leuk, luister anders gewoon een keer.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef voederbietel het volgende:
Er zijn serieus wekelijkse (?) users die niet kunnen incasseren omdat een FOK!ker te lelijk is??
Als ik muziek wil luisteren heb ik 2091209191181819281821 en een halve optiequote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is srs leuk, luister anders gewoon een keer.
allemaal mensen die geen dode oma's willen skullfucken, bah zegquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 SC, waar we 3 weken met 1 topic deden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel mooi hoe de 2014-SC keer op keer bewijst boven de 2015-SC te staan.
Oké dan niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik muziek wil luisteren heb ik 2091209191181819281821 en een halve optie.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allemaal mensen die geen dode oma's willen skullfucken, bah zeg
gelukkig ben jij nog een beetje normaal
Het enige wat jij blaast zijn Duitsers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ook echt hetzelfde rijtje elke keer met comebacks. Genieten geblazen.
Nog zalfjes gekocht voor je tere huid?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
dat er überhaupt een rijtje is zegt al genoegquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog zalfjes gekocht voor je tere huid?
Ahahahah vakkenvullenquote:
Seksloze nerd gespot.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ahahahah vakkenvullen
Ahahahahah neuken
HAhahahahahah BT![]()
![]()
![]()
Hahahahahah
HAHAHAHHAHAHAHAHHA
Zonder geintjes hè, haal je nou plezier uit sneu doen? Want dan oordeel ik verder niet maar dan begrijp ik het misschien.quote:
quote:
hahaquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ahahahah vakkenvullen
Ahahahahah neuken
HAhahahahahah BT![]()
![]()
![]()
Hahahahahah
HAHAHAHHAHAHAHAHHA
Forum Opties | |
---|---|