Dat lijkt mij nog een werelddeal. Vooral omdat de enige potentiële koper Ronald Koeman is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gezien de huidige situatie/vorm mag je blij zijn als je voor Vilhena+Boetius samen 6-7 miljoen krijgt
Als je 385 kansen nodig hebt is elk team lastig. Gelukkig dat Bassie nog weleens wat doorlaatquote:
Bassie zal z'n broek wel weer laten zakken als het 3-0 staatquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 385 kansen nodig hebt is elk team lastig. Gelukkig dat Bassie nog weleens wat doorlaat
Op zich....quote:
quote:
Morendo is sowieso een van de grootstse trolls op dit forum, doet er verder niet toe in hoeverre hij wel of geen punt heeft. Overigens heeft die pizzabakker in het verleden natuurlijk wel aardig met 'm lopen leuren in pastaland.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich....
Er is verder toch geen interesse geweest in Vilhena
Deze man weet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog een werelddeal. Vooral omdat de enige potentiële koper Ronald Koeman is.
Uiteraard, Raiola is daar een meester in , maar zelfs toen nooit iets concreets uitgekomen toch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Morendo is sowieso een van de grootstse trolls op dit forum, doet er verder niet toe in hoeverre hij wel of geen punt heeft. Overigens heeft die pizzabakker in het verleden natuurlijk wel aardig met 'm lopen leuren in pastaland.
Boeitius eindigt ergens bij Cambuur, past zo in het rijtje Cabral en Biseswar, spelen een paar leuke wedstrijden en zodra ze binnen zijn kunnen ze er niks meer vanquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard, Raiola is daar een meester in , maar zelfs toen nooit iets concreets uitgekomen toch.
Daarbij aflopend contractje, en Boetius moet je helemaal niet willen verkopen in deze vorm krijg je er niks voor.
Eén wedstrijd speelt hij slecht. De 10 ervoor als een baas. Hoe is de rest van je geheugen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:23 schreef Elan het volgende:
Wie zou Clasie nou willen hebben in deze vorm
Het verschil is dat Boetius wel heel graag wil, maar het er gewoon niet meer uitkomt. Niks mis met z'n karakter.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Boeitius eindigt ergens bij Cambuur, past zo in het rijtje Cabral en Biseswar, spelen een paar leuke wedstrijden en zodra ze binnen zijn kunnen ze er niks meer van
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bassie zal z'n broek wel weer laten zakken als het 3-0 staat
Kleine kans dat je er tussen komt op X inderdaad, beste optie is zodra de seizoenkaarten in de verkoop gaan je aan te melden en dan maar hopen. Je zou ook even kunnen bellen naar de klantenservice.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:23 schreef RootAbyss het volgende:
Hey,
Ik had eventjes een vraagje
Ik wil al jaren ontzettend graag elke wedstrijd in het stadion zitten, maar reiskosten (moet 2/2,5 uur reizen) worden me te veel als ik elke thuiswedstrijd zou gaan.
Nu krijg ik vanaf juni een studentenov en ik zet die naar het weekend, en dan kan ik eindelijk een seizoenskaart kopen
Ik had even een vraagje, ik zou heel graag op de Gerard Meijer tribune willen zitten in vak x.
Nu heb ik vernomen dat daar seizoenskaarthouders zitten die hun kaart meestal verlengen (of niet?) en het dus moeilijker is om een seizoenskaart daar te bemachtigen?
Kan iemand dat vertellen aan mij? En hoe kan ik een seizoenskaart daar bemachtigen als ze weer worden verkocht?
Dankjewel!
Je hebt waarschijnlijk geen schijn van kans om direct op X te komen. Allereerst verlengen veel mensen op dat vak gewoon hun SK, maar hebben mensen op andere vakken ook nog voor jou de kans om overplaatsing naar dat vak aan te vragen. Dat er dan dus iets overblijft voor mensen die een nieuwe aanvraag doen, dat zit er eigenlijk niet in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:23 schreef RootAbyss het volgende:
Hey,
Ik wil al jaren ontzettend graag elke wedstrijd in het stadion zitten, maar reiskosten (moet 2/2,5 uur reizen) worden me te veel als ik elke thuiswedstrijd zou gaan.
Nu krijg ik vanaf juni een studentenov en ik zet die naar het weekend, en dan kan ik eindelijk een seizoenskaart kopen
Ik had even een vraagje, ik zou heel graag op de Gerard Meijer tribune willen zitten in vak x.
Nu heb ik vernomen dat daar seizoenskaarthouders zitten die hun kaart meestal verlengen (of niet?) en het dus moeilijker is om een seizoenskaart daar te bemachtigen?
Kan iemand dat vertellen aan mij? En hoe kan ik een seizoenskaart daar bemachtigen als ze weer worden verkocht?
Dankjewel!
Is al iets langer niet zo dan één wedstrijd (o.a. Heracles, Roma, Utrecht)quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Eén wedstrijd speelt hij slecht. De 10 ervoor als een baas. Hoe is de rest van je geheugen?
Tegen Roma was ie uitstekendquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al iets langer niet zo dan één wedstrijd (o.a. Heracles, Roma, Utrecht)
Thuis was toch gewoon een collectief falen, of vond jij hem prima spelen in die wedstrijd.quote:
Of als je iemand kent die op vak X zit, kun je proberen jouw aanvraag samen met die van de andere in te dienen. Dat wil ook wel helpen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:23 schreef RootAbyss het volgende:
Hey,
Dankjewel!
Dat vond ik ook. Maar de lat ligt voor hem natuurlijk wat hoger dan voor bijv. Nelom.quote:
Roma uit was hij weergaloos, thuis meh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Maar de lat ligt voor hem natuurlijk wat hoger dan voor bijv. Nelom.
Het is wel een verdomd lange vormdip, echt 0 wedstrijden iets goeds laten zien. Elke actie waarbij hij nu niet de bal verliest is een topactie en dat is treurig, jammer genoegquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:14 schreef Dekatria het volgende:
Boëet heeft gewoon een vormdip. Misschien is dat volgend seizoen weer totaal anders.
Moet je nu Manu weer terug is ook gewoon niet meer opstellen, misschien her en der wat invallen of zo maar die jongen loopt echt enorm tegen zichzelf te voetballen durft geen acties meer te maken niks.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is wel een verdomd lange vormdip, echt 0 wedstrijden iets goeds laten zien. Elke actie waarbij hij nu niet de bal verliest is een topactie en dat is treurig, jammer genoeg
quote:Feyenoord is bereid om ver te gaan om John Guidetti komende zomer terug te halen. Het is echter nog maar zeer de vraag of Jean-Paul van Gastel, de beoogde nieuwe hoofdtrainer, wel zo enthousiast wordt van dat nieuws.
Afgelopen zomer was Feyenoord ook in de markt voor Guidetti en hoewel technisch directeur Martin van Geel destijds liet weten dat de spits niet werd aangetrokken vanwege diens fysieke gesteldheid, speelden er nog meer belangen. Zo zag Van Gastel absoluut geen brood in de terugkeer van de bij de fans zeer populaire Zweed, meldt het Algemeen Dagblad.
De kans is groot dat Van Gastel inmiddels is bijgedraaid, want Guidetti wordt al volop gescout door Feyenoord. De goalgetter wordt momenteel door Manchester City verhuurd aan Celtic, maar is in het bezit van een aflopend contract. Feyenoord kan hem zodoende transfervrij inlijven.
Hopelijk lijven ze hem ook echt binnen. Prima spits voor Feyenoord, ik heb zijn passie en hartstocht. Dat fanatisme als we achter stonden, flink gemist dit seizoenquote:
Dat Feyenoord bereid is om ver te gaan kan ik niet plaatsen. Kan me niet voorstellen dat Van Geel dit zou zeggen.. zeker niet na de eerdere afwijzing.quote:
Puur suggestief bericht joh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat Feyenoord bereid is om ver te gaan kan ik niet plaatsen. Kan me niet voorstellen dat Van Geel dit zou zeggen.. zeker niet na de eerdere afwijzing.
Dat is wat me vaak stoort aan de media, zeker op internet.. ze zouden zich moeten beperken tot objectieve weergave van feiten maar mijn indruk dat media juist vaak met opzet proberen ergens op aan te sturen.quote:
Ze vergeten de schoonmaakkosten om de pisvlekken van de Romeinse muren te verwijderen..quote:Rome schat kosten door rellende Feyenoorders op 5,2 miljoen euro
Donderdag, 5 maart 2015 om 18:32
Aanhangers van Feyenoord hebben vorige maand voor 5,2 miljoen euro aan schade gemaakt in het stadscentrum van Rome. Dat zegt Claudio Parisi Presicce, de hoofdinspecteur van het Cultureel Erfgoed, tegen Corriere dello Sport. Het is nog onduidelijk wie voor deze kosten gaat opdraaien.
Feyenoord speelde in de Europa League tegen AS Roma en in de eerste wedstrijd, uit in Italië, waren er zowel woensdagavond als donderdag overdag rellen in het stadscentrum. Diverse monumenten werden beschadigd en al snel werd duidelijk dat het behoorlijk prijzig zou worden om alles weer te herstellen. Na lang onderzoek wordt nu bekendgemaakt dat de geschatte kosten op 5,2 miljoen euro liggen.
Dit bedrag is zeker niet alleen voor de herstelwerkzaamheden: er wordt bij dit bedrag ook rekening gehouden met het mislopen van inkomsten uit toerisme, omdat verschillende monumenten dus aangetast zijn en er hierdoor wellicht minder toeristen naar Rome komen. Er wordt gesproken over een flinke imagoschade voor de stad. Bovendien moesten er door de rellen meerdere winkels gesloten worden en daardoor zijn ook veel inkomsten misgelopen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze vergeten de schoonmaakkosten om de pisvlekken van de Romeinse muren te verwijderen..
Iets zegt met dat een paar Italiaanse klaplopers er een slaatje uit willen slaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Alleen die fontein is al 4.2 miljoen joh
Italië is bijna failliet man. Miljoentje imagoschade hier, miljoentje voor wat glassplinters, miljoentje respijt voor zelf de tent dichtgooien...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iets zegt met dat een paar Italiaanse klaplopers er een slaatje uit willen slaan
Vergeet de opgedroogde stroom aan toeristen niet..iedereen laat Rome links liggen sinds Feyenoord op bezoek is geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Italië is bijna failliet man. Miljoentje imagoschade hier, miljoentje voor wat glassplinters, miljoentje respijt voor zelf de tent dichtgooien...
Zo kan iedereen wel op 8 miljoen komenquote:De imagoschade voor Rome, vooral door het verminderde veiligheidsgevoel, schat de gemeente op 3 à 4 miljoen euro. De komende maanden zal er in de gaten worden gehouden of er minder toeristen komen
Stel je voor dat je zo een barbaarse Nederlander met een knuppel en slechte intenties tegenkomt in een Romeinse steeg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vergeet de opgedroogde stroom aan toeristen niet..iedereen laat Rome links liggen sinds Feyenoord op bezoek is geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je beter een eckte Romein met mes tegenkomen, die zijn tenminste niet zo ergquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:53 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zo een barbaarse Nederlander met een knuppel en slechte intenties tegenkomt in een Romeinse steeg.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk lijven ze hem ook echt binnen. Prima spits voor Feyenoord, ik heb zijn passie en hartstocht. Dat fanatisme als we achter stonden, flink gemist dit seizoen
Nee hoor. Die paar emmertjes water die ze er over heen hebben gemikt hebben ze ingerekend op 40.000 euro. Prijzig plasje wel, maar dan hebben ze ook direct de josti's met prikstokken losgelaten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze vergeten de schoonmaakkosten om de pisvlekken van de Romeinse muren te verwijderen..
(bron: AD)quote:De schade die Feyenoordfans vorige maand in Rome hebben aangericht, bedraagt volgens Italiaanse berekeningen meer dan 8 miljoen euro. De gemeente Rome maakte donderdag bekend dat haar schade ter waarde van circa 5,2 miljoen euro is berokkend. Kort na de voetbalrellen schatten getroffen winkeliers en horecaondernemers hun schade al op zo'n 3 miljoen, door beschadigingen en inkomstenderving.
De Barcaccia-fontein.
Alleen al de drie nodige reparaties aan de Barcaccia-fontein bij de Spaanse Trappen zullen 75.000 euro kosten. Daarnaast beschouwt de gemeente nu de 209.000 euro die voor de recente restauratie van het monument was uitgegeven, als ,,compleet verloren'', aldus chef monumentenzorg Claudio Parisi Presicce donderdag in Italiaanse media. De schade aan de waarde van het monument wordt geschat op 1,2 miljoen. De Bernini-fontein was getaxeerd op 60 miljoen euro, aldus Italiaanse media.
De imagoschade voor Rome, vooral door het verminderde veiligheidsgevoel, schat de gemeente op 3 à 4 miljoen euro. De komende maanden zal er in de gaten worden gehouden of er minder toeristen komen. Daarnaast is alleen al aan de gemeentelijke bussen voor 100.000 euro schade aangericht. Voor de schoonmaak na de komst van de ,,onbeschaafde Hollanders'' die wildplasten en afval acherlieten, heeft de gemeente 40.000 euro moeten uitgeven.
Nederlandse spijtbetuigingen worden ondertussen gewaardeerd. Scholieren van het Gymnasium Celeanum in Zwolle, die ruim 3000 euro komen overhandigen die zij voor de reparatie van de Barcaccia-fontein hebben ingezameld, worden maandag ontvangen door maar liefst twee wethouders, Paolo Masini (Onderwijs en Sport) en Giovanna Marinelli (Cultuur). Parisi Presicce zal de scholieren uit Zwolle op de Piazza di Spagna (Spanjeplein) persoonlijk de 108 beschadigingen aan de Barcaccia-fontein laten zien.
Behalve het Zwolse initiatief was er een benefietavond in Amsterdam, georganiseerd door de vereniging Wij zijn Romeinen, die 6000 euro heeft opgeleverd. Nederlanders in Italië hebben met de actie Scusa Roma (Sorry, Rome) al 11.000 euro bijeengebracht.
Rellen
Voorafgaand aan het duel AS Roma-Feyenoord liep het 18 en 19 februari uit de hand in de Italiaanse hoofdstad. Meer dan 30 supporters werden 18 februari aangehouden. Zij kwamen de volgende dag al voor de rechter en werden op het vliegtuig naar huis gezet. Op de wedstrijddag ging het ook nog mis toen supporters verzamelden bij de Spaanse Trappen. De politie veegde het plein uiteindelijk schoon. Italiaanse kranten schreven over 'de Nederlandse beesten' nadat de schade in de stad zichtbaar was
Ho ho!!!!!!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, blijven we erover bezig?
Ik dacht dat de hoogte van die schade allang was ontkracht en ontmaskerd als schromelijk overdreven.
Wat een barbaren manquote:Parisi Presicce zal de scholieren uit Zwolle op de Piazza di Spagna (Spanjeplein) persoonlijk de 108 beschadigingen aan de Barcaccia-fontein laten zien.
quote:
106 bloedspetters en 2 verkeerd gestuiterde flesjes?quote:
Dat jij dit probeert goed te praten is te schandalig voor woordenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
106 bloedspetters en 2 verkeerd gestuiterde flesjes?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat jij dit probeert goed te praten is te schandalig voor woorden
Weer een miljoen imagoschade
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat jij dit probeert goed te praten is te schandalig voor woorden
Weer een miljoen imagoschade
Dat ding is getaxeerd op 60 miljoen hequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef Elan het volgende:
ff serieus maar zo erg is die schade toch niet
doen ze goed daar. Feyenoord haalt ze wel uit de crisis.quote:
Wat een domme opmerkingquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:05 schreef Jimbo het volgende:
sowieso mogen ze niet zeiken, alle biertenten daar hebben een top omzet gedraaid die 3 dagen, als ze daar 2% van inhouden hebben ze die 8mln al weer terug hoor
MAAR NEEEE, daar hoor je dan weer niemand over he !
Anders huren ze gewoon eventjes HMF in, die brengt wat chipszakjes met Roma er op uit, binnen no-time is die stad uit de problemen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:05 schreef Jimbo het volgende:
sowieso mogen ze niet zeiken, alle biertenten daar hebben een top omzet gedraaid die 3 dagen, als ze daar 2% van inhouden hebben ze die 8mln al weer terug hoor
MAAR NEEEE, daar hoor je dan weer niemand over he !
hardop gelachenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anders huren ze gewoon eventjes HMF in, die brengt wat chipszakjes met Roma er op uit, binnen no-time is die stad uit de problemen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anders huren ze gewoon eventjes HMF in, die brengt wat chipszakjes met Roma er op uit, binnen no-time is die stad uit de problemen.
Wat een domme quotequote:
Het bedrag bestaat voor 7,2 miljoen uit: waardeverlies fontein, imagoschade en omzetderving van winkels en bedrijven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, blijven we erover bezig?
Ik dacht dat de hoogte van die schade allang was ontkracht en ontmaskerd als schromelijk overdreven.
8 miljoen schade claimen maar niet verder komen dan een foto met wat straatafvalquote:
Als schoonmaker schijn je daar miljonair te kunnen wordenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:41 schreef eight het volgende:
[..]
8 miljoen schade claimen maar niet verder komen dan een foto met wat straatafval
Ja, ja DE speler waarvoor je naar het stadion komt he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja![]()
Juichend na een doelpunt in de Kuip trouwens
Even een eigen pennevruchtquote:Allemaal tuig
Het is de avond van 27 November, en ik kom thuis van een avond Europees voetbal in Rotterdam Zuid. Feyenoord heeft een uur ervoor in de Kuip gezorgd dat ze ook na de winterstop Europees voetbal kan spelen. Ik geloof het nog steeds niet helemaal. De data voor de volgende wedstrijden zijn al bekend; dankzij de groepswinst van Feyenoord spelen ze eerst uit op 19 Februari, en thuis op 26 Februari.
Ik check snel de jaaragenda. En jawel - de 26e valt pal in de voorjaarsvakantie. Top. Maar de uitwedstrijd is eerst, en die valt gewoon op een werkdag. Shit. Spoedig volgt de loting - het wordt Roma. Ik vloek nog eens binnensmonds. Een tripje Rome, dat had me helemaal fantastisch geleken... maar gaat nu dus helaas aan mijn neus voorbij.
De wedstrijd in Rome was als Feyenoorder fantastisch om te zien, maar later sijpelen er berichten door van wat er de middag ervoor in Rome zelf heeft plaatsgehad. In de week die volgt las ik dat mensen zich als beesten hadden gedragen, maar ervaarde ik tevens wat men bedoelt als men zegt dat de pers altijd gelijk heeft, tenzij het over je eigen vak gaat.
Ja, er hebben zich mensen als beesten gedragen, dat staat als een paal boven water. De mongolen moeten worden aangepakt, zoveel is zeker. Dat zijn immers de gekken die het voor de rest verpesten. Maar, zo zou elke goeie journalist je toch moeten kunnen vertellen, de waarheid ligt altijd in het midden. Aanpakken moet dan ook op de juiste manier… want als ik dan lees dat mensen die niets (maar dan ook echt niets) anders hebben gedaan dan een pilsje drinken op dat plein vervolgens met de handen omhoog tot bloedens toe een knuppel in de nek krijgen, worden afgevoerd, opgesloten en zonder bewijslast op last van een gevangenisstraf een schuldbekentenis moeten ondertekenen - daar schrik ik gewoon van.
Dat er daarna ook nog op de achterblijvende supporters in Rome een klopjacht wordt ontketent die uiteindelijk uitmondt in een aantal mishandelde en zelfs neergestoken supporters, daar schrik ik nog meer van. Eens te meer omdat we daar niks over horen in de pers.
Stel het je eens voor: je gaat naar een voetbalwedstrijd van je club, boekt een weekje Rome, en na de wedstrijd informeren taxichauffeurs de harde kern van Roma over je locatie, waarna die je opwachten bij je hotel om je vervolgens het ziekenhuis in te meppen. In het ziekenhuis wordt je vervolgens door de verpleegster verteld dat je het verdiend hebt, en eenmaal thuis blijkt je bagage vernield door het grondpersoneel van het Romeinse vliegveld, is alles van je op het internet overhoop gehaald door Italianen die je met naam en toenaam (en foto) in de pers hebben zien langskomen en belt je werkgever dat je voorlopig ook niet meer hoeft terug te komen.
Maar dat maakt natuurlijk niet uit, want je bent een voetbalsupporter... en voetbalsupporters zijn voor Henk en Gerda allemaal tuig. Het maakt niet uit dat 99% van de supporters, waaronder jij, zich prima gedraagt - het zijn de paar mongolen die uitvergroot in het nieuws komen die de rest een stempel bezorgen.
Was het allemaal maar zo zwart-wit, was het allemaal maar zo simpel. Hoor en wederhoor, het is een ogenschijnlijk logisch principe… maar het stemt me bedroefd dat de pers van heden ten dage meer belust is op sensatie dan objectieve berichtgeving. Men stopt liever laatdunkend iemand een hokje dan dat men verder kijkt dan de neus lang is, en men nagelt liever iemand chargerend aan de schandpaal dan dat men checkt of een verhaal ook daadwerkelijk klopt. Er was welgeteld 1 (!) krant die alle ophef ontkrachtte. Eén. Het NRC.
Ik bedenk me ineens dat als Feyenoord 2e was geworden in de poule, ik ook in Rome was geweest. Een koude rilling gaat over m'n rug. Wat nou als ik een knuppel in de nek had gekregen, en was afgevoerd terwijl ik niks gedaan zou hebben? Wat nou als ik was neergestoken terwijl ik denk er nog even een leuk tripje Rome van te maken? Had de doorsnee Nederlander dan ook maar de schouders opgehaald, en gezegd dat het m’n eigen schuld was?
Ik hoop van niet, maar vrees toch van wel. Want ik ben een voetbalsupporter, en voetbalsupporters zijn allemaal tuig.
Dat zegt niemand maar is goed Vasionquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, ja DE speler waarvoor je naar het stadion komt he.
Het verminderde veiligheidsgevoel ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee hoor. Die paar emmertjes water die ze er over heen hebben gemikt hebben ze ingerekend op 40.000 euro. Prijzig plasje wel, maar dan hebben ze ook direct de josti's met prikstokken losgelaten.
[..]
(bron: AD)
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:56 schreef Dekatria het volgende:
Stel het je eens voor: je gaat naar een voetbalwedstrijd van je club, boekt een weekje Rome, en na de wedstrijd informeren taxichauffeurs de harde kern van Roma over je locatie, waarna die je opwachten bij je hotel om je vervolgens het ziekenhuis in te meppen. In het ziekenhuis wordt je vervolgens door de verpleegster verteld dat je het verdiend hebt, en eenmaal thuis blijkt je bagage vernield door het grondpersoneel van het Romeinse vliegveld, is alles van je op het internet overhoop gehaald door Italianen die je met naam en toenaam (en foto) in de pers hebben zien langskomen en belt je werkgever dat je voorlopig ook niet meer hoeft terug te komen.
Ik voelde me best goed veilig daar hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Het verminderde veiligheidsgevoel ook.
Rotterdammerts die nu niet meer naar Rome durven omdat ze denken als ware hooligans helemaal lek geprikt te worden. Hartstikke de schuld van Feyenoord man.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 07:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Het verminderde veiligheidsgevoel ook.
Vuile kanjerhooliganquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:56 schreef Dekatria het volgende:
Ajax topic is aan het einde van de gang.
[..]
Even een eigen pennevrucht
Dat het allemaal kan gebeuren (en ook gebeurd is) is al erg genoeg. Het gaat mij eerder om de berichtgeving in deze kwestie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:27 schreef Jimbo het volgende:
alsof dat allemaal bij 1 persoon gebeurd is.
nah nu ben je geen haar beter dan de zogenaamde media. alles erger laten lijken dan het is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat het allemaal kan gebeuren (en ook gebeurd is) is al erg genoeg. Het gaat mij eerder om de berichtgeving in deze kwestie.
Op het moment welquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:11 schreef GwaiLow het volgende:
Nac thuis is zeker lastig, maar voor Feyenoord is elk duel lastig.
Gewoon Bertje Konterman en Kees van Wonderen in de verdediging gooien en er is geen probleem meer. Fluitend kampioen zal je worden. Maar goed, als Ajax dan Frank de Boer en Danny Blind in de verdediging gooit gaat het weer wat lastiger worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:27 schreef Differ het volgende:
[..]
Op het moment wel![]()
Waar zijn die wedstrijden gebleven dat we geen tegengoals kregen.
Met enig verschil natuurlijk dat ik hypothetisch bezig ben, in tegenstelling tot de media. Ik wil graag geloven dat ik dezelfde invloed (en daarmee verantwoordelijkheden) t.o.v. de publieke opinie heb, maar da's natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:22 schreef Jimbo het volgende:
nah nu ben je geen haar beter dan de zogenaamde media. alles erger laten lijken dan het is.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon Bertje Konterman en Kees van Wonderen in de verdediging gooien en er is geen probleem meer. Fluitend kampioen zal je worden. Maar goed, als Ajax dan Frank de Boer en Danny Blind in de verdediging gooit gaat het weer wat lastiger worden.
Ja, mee naar een uitwedstrijd om dan plaats te nemen op de tribunequote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die mannen zouden nu nog steeds mee kunnen.
De laatste wedstrijd nog tegen Fc Utrecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:27 schreef Differ het volgende:
[..]
Op het moment wel![]()
Waar zijn die wedstrijden gebleven dat we geen tegengoals kregen.
Welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd nog tegen Fc Utrecht.
quote:
Zegt genoeg. Hij is altijd welkom op de tribune om te kijken natuurlijk.quote:Sinds zijn vertrek bij Feyenoord in 2012 heeft Cabral geen één doelpunt of assist meer op zijn naam gezet.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Sinds zijn vertrek bij Feyenoord in 2012 heeft Cabral geen één doelpunt of assist meer op zijn naam gezet.
En hoppa, weer eentje die van ons had horen te zijn. Een kwart van de "jeugdopleiding" van ajax en psv komt zo uit Zuid-Holland. Dat dat kanjersparta nu eens failliet gaat.quote:PSV heeft de eerste versterking met het oog op volgend seizoen al binnen. De Eindhovenaren bevestigen via de officiële kanalen dat Laros Duarte na dit seizoen overkomt van Sparta Rotterdam.
De achttienjarige Duarte geldt als één van de grootste talenten van Nederland en wordt al jaren in verband gebracht met een transfer naar een Nederlandse topclub. PSV kondigde onlangs al aan de grootste talenten van Nederland zo snel mogelijk naar Eindhoven te willen halen en zetten met het binnenhalen van Duarte een eerste stap.
"Laros is een heel talentvolle jongen, die we al een tijd volgen. We zijn heel blij dat we hem naar PSV hebben kunnen halen. Een middenvelder met veel potentie, die begint in Jong PSV", reageert technisch manager Marcel Brands op de clubsite. Duarte heeft een contract getekend tot de zomer van 2018. In het verleden haalde PSV ook Jetro Willems al op jonge leeftijd weg bij Sparta. De linksback, die kwam op zijn zeventiende, is inmiddels uitgegroeid tot een sensatie in Eindhoven.
Dat is ook gewoon treurig. Dat Zuid-Hollandse (en met name Rotterdamse) talenten "gescout" worden door clubs buiten Rotterdam. Het is eigenlijk schandalig dat je die niet in je jeugdopleiding rond hebt lopen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hoppa, weer eentje die van ons had horen te zijn. Een kwart van de "jeugdopleiding" van ajax en psv komt zo uit Zuid-Holland. Dat dat kanjersparta nu eens failliet gaat.
Bronzen Stier voor Sleegers.twitter:FCEindhoven twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 11:45:18Joey Sleegers is uitgeroepen tot de beste speler van de derde periode. Gefeliciteerd @JoeySleegers ! #FCEindhoven reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |