Lekker veel boetes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij zou per dag 1200 keer nou en zeggen.
Slaapverwekkend lijkt me dat. Een machinist doet echt niet bijster veel, je zit altijd in je eentje en erg ingewikkeld werk is het ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Blistering het volgende:
Conducteur lijkt mij ook niets. Maar machinist, geweldig joh. Treinen besturen in alle soorten en matenLekker 140 tuffen en files voorbij rijden. Machtige baan joh
Perfect voor yreal dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slaapverwekkend lijkt me dat. Een machinist doet echt niet bijster veel, je zit altijd in je eentje en erg ingewikkeld werk is het ook niet.
dus? Lekker toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slaapverwekkend lijkt me dat. Een machinist doet echt niet bijster veel, je zit altijd in je eentje en erg ingewikkeld werk is het ook niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Perfect voor yreal dus.
Excuus yreal.
no offense takenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Perfect voor yreal dus.
Excuus yreal.
Je moet wel opletten op de seinenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil toch uitdagend werk waar je voldoening uit haalt? Anders had je net zo goed niet kunnen studeren en lekker bij de plantsoenendienst gaan werken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus? Lekker toch?
Lekker de ice gaan rijden ofzo
En met een beetje geluk hou je geen trauma aan over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of Seinfeld kijken.quote:
HCKZ?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Yreal het volgende:
Gewoon iedere dag de trein van Amsterdam naar Zwitserland rijden
Ja, maar als je er een mist heb je op de meeste trajecten nog een automatische beveiligingquote:
Dat ook nog inderdaad. Want het is niet de vraag of, maar wanneer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
En met een beetje geluk hou je geen trauma aan over.
sp rellen nu...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef eriksd het volgende:
House of cards kijken of lekker blijven ergeren aan het debat. Lastig.
Ach daar krijg je wel training in, zodat je daarmee kunt dealen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaad. Want het is niet de vraag of, maar wanneer.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar als je er een mist heb je op de meeste trajecten nog een automatische beveiliging![]()
Mijn buurman is machinist, die vertelde dat ze om de zo veel tijd een alarm uit moeten zetten om te voorkomen dat ze in slaap vallen. Zo spannend is het dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |