ohja, Alexander... Vraag me af of boemelen vanuit Amsterdam sneller is dan terug reizen vanaf Rotterdam cs.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet Duivendrecht? Ik moet in rotterdam Alexander uit, niet centraal.
We hadden gewoon kunnen meeten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet Duivendrecht? Ik moet in rotterdam Alexander uit, niet centraal.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heden en toekomst door elkaar zie ik.
Jazeker. Mijn ouders wonen niet in Rotterdam zelf, maar in een stadje ernaast. Vanaf Rotterdam CS is dat een halfuur met de metro, vanaf Alexander maar 5 minuten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
ohja, Alexander... Vraag me af of boemelen vanuit Amsterdam sneller is dan terug reizen vanaf Rotterdam cs.
Etseplaats?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn ouders wonen niet in Rotterdam zelf, maar in een stadje ernaast. Vanaf Rotterdam CS is dat een halfuur met de metro, vanaf Alexander maar 5 minuten.
of anders Hilversum of Amsterdam zuid naar Utrecht en dan naar alexander.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn ouders wonen niet in Rotterdam zelf, maar in een stadje ernaast. Vanaf Rotterdam CS is dat een halfuur met de metro, vanaf Alexander maar 5 minuten.
SocYos.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
of anders Hilversum of Amsterdam zuid naar Utrecht en dan naar alexander.
Er is ook gezeur tussen Utrecht en Amersfoort dus via Hilversum zou ik niet doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dat is relevant hoe?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is ook gezeur tussen Utrecht en Amersfoort dus via Hilversum zou ik niet doen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:03 schreef Tchock het volgende:
Hahahaha een zwerver steelt "mijn" fietswrak
quote:
Ik denk dat de NS app dat wel zelf had bedacht, en volgens mij geeft die altijd de snelste route, en dat is via Duivendrecht dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus aliens bestaan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:25 schreef Tchock het volgende:
Wetenschappers van NASA hebben ontdekt dat onderdelen van DNA spontaan in de ruimte kunnen ontstaan uit stoffen die in meteorieten worden gevonden. Dat is zo verschrikkelijk cool.
Dat blijkt niet direct hier uit maar de kans is wel gigantisch groot. Wat dit specifiek interessant maakt is dat het suggereert (hoewel dat dus absoluut niet bewezen is hoor) dat buitenaards leven elementair gelijkend kan zijn aan het leven op aarde. Wat ook weer iets zegt over de plekken waar we het kunnen vinden.quote:
Ik vond je altijd al wat buitenaards aandoen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:32 schreef Tchock het volgende:
En de kans dat het leven op aarde uit de ruimte is gekomen wordt ook steeds groter.
bazenstationquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat de NS app dat wel zelf had bedacht, en volgens mij geeft die altijd de snelste route, en dat is via Duivendrecht dus.
Kutstation.
de trein komt nog gewoon in Amersfoort hoor..quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je vanaf Groningen naar Hilversum wil moet je via Amersfoort, wat dus niet kan.
Hoe en waarom ben jij zo'n lopende treinwikipedia?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
de trein komt nog gewoon in Amersfoort hoor..
Waarom niet? Er is een overwegstoring bij Den Dolder op het traject Amersfoort - Utrecht. Dan kun je nog gewoon via Amersfoort naar Hilversum en dan van Hilversum naar Utrecht.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je vanaf Groningen naar Hilversum wil moet je via Amersfoort, wat dus niet kan.
vind ik fascinerend mooi. De complexiteit van het ov is geweldig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:02 schreef Valid het volgende:
[..]
Hoe en waarom ben jij zo'n lopende treinwikipedia?
Aangenomen dat het klopt wat je zegt.
heb je dat bijgehouden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
vind ik fascinerend mooi. De complexiteit van het ov is geweldig.
Bovendien zit ik zo'n 100k km in de trein per jaar...
boks mijn trein mattiequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is een overwegstoring bij Den Dolder op het traject Amersfoort - Utrecht. Dan kun je nog gewoon via Amersfoort naar Hilversum en dan van Hilversum naar Utrecht.
quote:
Teveel moeite. Had gehoopt dat er een app was ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
historie uitdraaien en afstanden noteren.
Om 19:44 ofzo, kan dat best kloppen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:30 schreef underground1009 het volgende:
Hee Ets dan zag ik net je trein op Zwolle denk ikIk heb net de trein naar Grunn weer gepakt
Kom vanaf m'n ouders in Deventer, even m'n autootje terug gebracht
We hebben al eens gemeet hoor. Althans. Elkaar gezien.quote:
Dit is weer een beetje jammer van je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent de enige RuG'ger hier die autistisch is.
ik heb ook nergens gezegd dat ik klaar was met jou terugpakkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit is weer een beetje jammer van je.
Nou dit heb je al een paar keer eerder gezegd. Ik zou als ik jou was je even verdiepen in autisme.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb ook nergens gezegd dat ik klaar was met jou terugpakken
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou dit heb je al een paar keer eerder gezegd. Ik zou als ik jou was je even verdiepen in autisme.
Dat kan ik mij zo voorstellen. Ik zou types als Ties ook niet op WhatsApp willen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vanmorgen al gedaan, beviel me niet goed.
Groot gelijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat kan ik mij zo voorstellen. Ik zou types als Ties ook niet op WhatsApp willen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat kan ik mij zo voorstellen. Ik zou types als Ties ook niet op WhatsApp willen.
Duh. Zwolle is the place to be.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Etsu het volgende:
Nu zegt de NS-app dat ik in Zwolle eruit had gemoeten.
Wat een gezeik.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zou types als Ties ook op WhatsApp willen.
Wil jij niet solliciteren op die mcn functie in Eindhoven? https://werkenbijns.nl/vacatures/machinist-eindhoven/quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef Yreal het volgende:
Rutte gaat lekker op de pvv toer vanavond...
Als studeren faalt ga ik dat doen. Lijkt me prachtigquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wil jij niet solliciteren op die mcn functie in Eindhoven? https://werkenbijns.nl/vacatures/machinist-eindhoven/
Lijkt me ook echt wat voor jou.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als studeren faalt ga ik dat doen. Lijkt me prachtig
Daarnaast voldoe je aan de volgende eisen:quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als studeren faalt ga ik dat doen. Lijkt me prachtig
Dan maar conducteur...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarnaast voldoe je aan de volgende eisen:
• Je spreekt en schrijft goed Nederlands.
• Omdat je in je werk niet belemmerd mag worden heb je een minimale lengte van 1.60m en een maximale lengte van 1.96m
En was jij geen 2.00m?
Jij zou per dag 1200 keer nou en zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef eriksd het volgende:
Je kan ook als bijbaan bij de politie. Lijkt mij heerlijk.
vriendin van me doet dat... Die komt nu onder alle boetes uit...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef eriksd het volgende:
Je kan ook als bijbaan bij de politie. Lijkt mij heerlijk.
Lekker veel boetes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij zou per dag 1200 keer nou en zeggen.
Slaapverwekkend lijkt me dat. Een machinist doet echt niet bijster veel, je zit altijd in je eentje en erg ingewikkeld werk is het ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:11 schreef Blistering het volgende:
Conducteur lijkt mij ook niets. Maar machinist, geweldig joh. Treinen besturen in alle soorten en matenLekker 140 tuffen en files voorbij rijden. Machtige baan joh
Perfect voor yreal dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slaapverwekkend lijkt me dat. Een machinist doet echt niet bijster veel, je zit altijd in je eentje en erg ingewikkeld werk is het ook niet.
dus? Lekker toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slaapverwekkend lijkt me dat. Een machinist doet echt niet bijster veel, je zit altijd in je eentje en erg ingewikkeld werk is het ook niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Perfect voor yreal dus.
Excuus yreal.
no offense takenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Perfect voor yreal dus.
Excuus yreal.
Je moet wel opletten op de seinenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil toch uitdagend werk waar je voldoening uit haalt? Anders had je net zo goed niet kunnen studeren en lekker bij de plantsoenendienst gaan werken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus? Lekker toch?
Lekker de ice gaan rijden ofzo
En met een beetje geluk hou je geen trauma aan over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of Seinfeld kijken.quote:
HCKZ?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Yreal het volgende:
Gewoon iedere dag de trein van Amsterdam naar Zwitserland rijden
Ja, maar als je er een mist heb je op de meeste trajecten nog een automatische beveiligingquote:
Dat ook nog inderdaad. Want het is niet de vraag of, maar wanneer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
En met een beetje geluk hou je geen trauma aan over.
sp rellen nu...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef eriksd het volgende:
House of cards kijken of lekker blijven ergeren aan het debat. Lastig.
Ach daar krijg je wel training in, zodat je daarmee kunt dealen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaad. Want het is niet de vraag of, maar wanneer.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar als je er een mist heb je op de meeste trajecten nog een automatische beveiliging![]()
Mijn buurman is machinist, die vertelde dat ze om de zo veel tijd een alarm uit moeten zetten om te voorkomen dat ze in slaap vallen. Zo spannend is het dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |