Twente heeft trouwens best wat puntjes verdiend in Europa voor NL, alleen hebben we er nu niks meer aan.quote:
Geen idee wat de precieze selectie was, maar na die kampioenswedstrijd zag ik het niet meer goed komen. Vond het erg jammer dat Ajax toen won, maar dat lijkt mij logisch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat vond je een slechte selectie? in 2012?
Precies de periode waarin je zojuist beweerde dat Twente hartstikke leuk speelde.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gebrek aan concurrentie is nooit goed. Kijk naar Ajax tussen 2011 en vandaag, om te janken.
Jawel hoor, die punten tellen gewoon mee in de landcoëfficient.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twente heeft trouwens best wat puntjes verdiend in Europa voor NL, alleen hebben we er nu niks meer aan.
Ik weet dat lezen ver-schri-kke-lijk moeilijk is maar probeer het tochquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies de periode waarin je zojuist beweerde dat Twente hartstikke leuk speelde.
En direct typerend dat hij daarna voor PSV koos.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ruiz zal altijd de beste speler van twente blijven
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En direct typerend dat hij daarna voor PSV koos.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ruiz zal altijd de beste speler van twente blijven
Niet echt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Je hebt de stap Fulham zeker even gemist
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hebben het uiteindelijk gewoon 2 jaar leuk gedaan
Nee we hebben dit jaar gewoon ontzettend stom Europees verspeeld..quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie in 2014 ook 6e waren geworden ofzo.
Mwa, geef gewoon aan dat je open deuren intrapt. Ben niet zo met comebacks of stoerdoenerij bezig verder.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sow deze man heeft wel comebacks in huis hoor
8/10 moest lachenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:50 schreef GGMM het volgende:
Ben niet zo met comebacks of stoerdoenerij bezig verder.
Hahahahaquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben niet zo met comebacks of stoerdoenerij bezig verder.
Overigens is één van die twee keer dat er '2e' staat een herschikking na de play-off's Toen waren jullie niet echt 2e.quote:
Hahah eerst heel stoer "idd" zeggen want het was zo'n open deur en dan snel nazoekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens is één van die twee keer dat er '2e' staat een herschikking na de play-off's Toen waren jullie niet echt 2e.
Die andere keer eindigde je met een straatlengte achter AZ en waren Ajax en PSV gewoon kut. Toevallige 'prestatie' van een subtopper.
Al met al 2 jaar gehad dat je écht meedeed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |