Precies m'n punt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Meer woorden zijn er door Twente supporters (die er overigens niet in overvloed zijn op FOK!) niet aan vuil gemaakt.
Ja klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
GGMM zit hier puur om te trollen. Niets meer, niets minder. Gewoon negeren, dan verdwijnt hij vanzelf wel weer naar het topic met de andere succes-supporters.
Nee, je punt was dat niemand het erg vond en nu blijkt eigenlijk elke Twentefan op FOK! het erg te hebben gevonden, voor zover dat een maatstaf is.quote:
Erg, erg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je punt was dat niemand het erg vond en nu blijkt eigenlijk elke Twentefan op FOK! het erg te hebben gevonden, voor zover dat een maatstaf is.
Klopt, we hadden inderdaad allemaal onze UI aan moeten passen naar het kale hoofd van Jan en een petitie moeten tekenen en de wijken in. Was dat genoeg geweest? Als er een intern conflict is en in dit geval een twijfelachtige gang van zaken, wat kan je dan doen als supporter op afstand?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg, erg.
Haal er hoogstens 'jammer' uit. Gaat in dat topic ook direct weer over iets anders.
Enige vorm van discussie was wel op z'n plaats geweest iig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, we hadden inderdaad allemaal onze UI aan moeten passen naar het kale hoofd van Jan en een petitie moeten tekenen en de wijken in. Was dat genoeg geweest?
Ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het in elk geval echt erg dat Twente er zo aan toe is financieel
quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het in elk geval echt erg dat Twente er zo aan toe is financieel, voor we in 2019 de discussie hebben dat eigenlijk niemand dat boeide destijds.
Wederom: Joh.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is de stijlfiguur hyperbool, heb je vast wel eens gehad op school.
Waarom?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:31 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het in elk geval echt erg dat Twente er zo aan toe is financieel, voor we in 2019 de discussie hebben dat eigenlijk niemand dat boeide destijds.
Je kunt niet tegen iemand zeggen dat hij overdrijft en vervolgens dat je wel wist dat het een hyperbool was.quote:
GGMM kan dat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen iemand zeggen dat hij overdrijft en vervolgens dat je wel wist dat het een hyperbool was.
Omdat 2010-Twente gewoon hartstikke leuk was en we al bijna zeker weten dat de komende minstens vijf jaar Ajax en PSV de titels gaan verdelen, want concurrentie is er absoluut niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Toch leuk dat andere clubs nu weer een poging kunnen wagen er een top 4 van te maken? Zoals AZ. Beetje afwisseling, niks mis mee.
Aldus iemand die constant gokt hoe je werkwoorden moet vervoegen.quote:
Ik ging er spottend op in. Ging blijkbaar aan je voorbij maakt niet uit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen iemand zeggen dat hij overdrijft en vervolgens dat je wel wist dat het een hyperbool was.
Ik nodig je uit om ook eens meerdere talen te spreken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:37 schreef GGMM het volgende:
Aldus iemand die constant gokt hoe je werkwoorden moet vervoegen.
Jij dacht na 2010-2011 nog werkelijk dat Twente een titelkandidaat was?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat 2010-Twente gewoon hartstikke leuk was en we al bijna zeker weten dat de komende minstens vijf jaar Ajax en PSV de titels gaan verdelen, want concurrentie is er absoluut niet.
Er verandert dus niets.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:36 schreef Tchock het volgende:
en we al bijna zeker weten dat de komende minstens vijf jaar Ajax en PSV de titels gaan verdelen, want concurrentie is er absoluut niet.
Nee. Maar ik hoopte het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij dacht na 2010-2011 nog werkelijk dat Twente een titelkandidaat was?
Dat vond je een slechte selectie? in 2012?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij dacht na 2010-2011 nog werkelijk dat Twente een titelkandidaat was?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachen was dat idd. Heb je net een autoongeluk veroorzaakt waar een van je vrienden levenslang last van hebt en een week later gewoon bezopen over de snelweg lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |