Bazige foto.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sonic in betere tijden, samen met Alain Prost en Damon Hill in 1993.
[ afbeelding ]
Klopt, Sonic Generations was de laatste goede game waar daadwerkelijk aandacht aan besteed leek te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:56 schreef Schrijfblok het volgende:
Ik vond Sonic Generations een leuke game! Voor de rest lijkt Sonic gewoon niet zo goed uit te pakken als 3D-platformer. Ik weet nog wel de eerste Sonic voor de PS3, dat was echt dramatisch..
Rayman!quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sonic heeft mij nooit kunnen bekoren, destijds was het Mario en Rayman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:57 schreef dimmak het volgende:
Ik ben 12 wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:21 schreef Ezio het volgende:
Ik heb die teringegel nooit uit kunnen staan. Terecht dat hij kapot gaat.
De ene is dood en de andere is bol.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke.
Daar denken Tupac en Suge Knight duidelijk anders over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |