abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150342486
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:19 schreef Uncle het volgende:

[..]

Geen koffie drinken :')
:W
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:51:55 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150342546
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:43 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

true! ik moet tot 17:00 arbeiten, dan zal jij al wel weer op je fiets zitten richting huis.
Vast met een omweg, want lekker weer *D

(ga je nu met de dracat of focus naar het werk??)
Dracat. Slijtdelen aan de focus zijn 2/3 keer zo duur
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150342599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dracat. Slijtdelen aan de focus zijn 2/3 keer zo duur
Wij hebben ook een nieuwe focus met dure slijtonderdelen *O*

En 3 pedalen ipv 2 :')
  vrijdag 6 maart 2015 @ 08:56:08 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150342633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:54 schreef Uncle het volgende:

[..]

Wij hebben ook een nieuwe focus met dure slijtonderdelen *O*

En 3 pedalen ipv 2 :')
Wedden dat mijn wielen een grotere inchmaat hebben?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150342659
Maar die van Uncle is sneller :P
pi_150342690
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
Maar die van Uncle is sneller :P
Niet op de Keutenberg want daar mag ik niet omhoog :{
pi_150342720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef Uncle het volgende:

[..]

Niet op de Keutenberg want daar mag ik niet omhoog :{
zolang je hem nog maar omhoog krijgt... B-)
  vrijdag 6 maart 2015 @ 09:36:44 #158
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150343333
De toon is alweer gezet _O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150343354
Mogguh
  FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 09:51:35 #160
372645 spreading
pi_150343659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:01 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

zolang je hem nog maar omhoog krijgt... B-)
Het is geen donderdag meer hoor _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 09:57:33 #161
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150343810
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nogal :D

Ik zit aan de 70-200 F2.8 met IS van Tamron te denken, 1300..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150343864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:36 schreef Merlijn het volgende:
De toon is alweer gezet _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 09:51 schreef spreading het volgende:

[..]

Het is geen donderdag meer hoor _O-
maar wel bijna weekend *D

quote:
Door Dhr. Spreading ook gepost op de vorige pagina :P
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 10:02:54 #163
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150343908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:00 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

[..]

maar wel bijna weekend *D

[..]

Door Dhr. Spreading ook gepost op de vorige pagina :P
:@
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150343921
quote:
Ik ga hem vanavond eens kijken :)

Nu kaarten voor prodigy aan het scoren en dan ga ik weg :)
pi_150343952
Boem *O* nu wel kaarten :D
pi_150344052
Nice :D
pi_150344073
Vreemd wel, op de PC staat ik nog steeds in de wachtrij, die 5min zou duren, het is nu 9 min verder.. op mobiel kwam ik er direct doorheen.

Boh, blij :D
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 10:10:49 #168
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150344098
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:04 schreef Geo4kant het volgende:
Boem *O* nu wel kaarten :D
We Are Electric *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150344122
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:10 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

We Are Electric *O*
'Zie' ik Pendulum ook nog, die ik ook graag wou zien.. Jammer genoeg een DJ set maargoed zal nog tof worden :D

Prodigy nu voor het 2e jaar op rij, nu nog kijken of ik naar Limp Bizkit ga met mijn vriendin in Berlijn, dan kopier ik vorig jaar _O-
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:16:42 #170
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150344243
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

'Zie' ik Pendulum ook nog, die ik ook graag wou zien.. Jammer genoeg een DJ set maargoed zal nog tof worden :D

Prodigy nu voor het 2e jaar op rij, nu nog kijken of ik naar Limp Bizkit ga met mijn vriendin in Berlijn, dan kopier ik vorig jaar _O-
Pendulum! Chase & Status! _O_ _O_
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 10:17:39 #171
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150344271
Paul Kalkbrenner *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:32:41 #172
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150344649
Anton aus Tirol *O*!
Hmz...
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 10:48:52 #174
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150344994
Binnenkort een leuke aankondiging waar jullie misschien ook wat aan hebben B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:49:36 #175
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_150345012
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Binnenkort een leuke aankondiging waar jullie misschien ook wat aan hebben B-)
Gratis naar de dierentuin *O*?
Hmz...
pi_150345091
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Binnenkort een leuke aankondiging waar jullie misschien ook wat aan hebben B-)
Huiskamer concert Kensington *O* of D_A in nieuwe seizoen van House of Cards als White House-fotograaf _O_!
pi_150345178
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Binnenkort een leuke aankondiging waar jullie misschien ook wat aan hebben B-)
Wat dan? :P
  vrijdag 6 maart 2015 @ 10:55:41 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150345190
Fotovesten met achterop D_A's logo _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 11:04:02 #180
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150345402
Ik vind het leuker om aan te kondigen als de promo helemaal af is :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 11:06:37 #181
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_150345460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
Fotovesten met achterop D_A's logo _O_
Waar kan ik pre-orderen? :@
pi_150345507
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het leuker om aan te kondigen als de promo helemaal af is :+
Flauw.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 11:08:34 #183
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150345521
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:08 schreef Puala het volgende:

[..]

Flauw.
Ik hoop dat dat vandaag is :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 11:08:49 #184
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_150345528
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
Fotovesten met achterop D_A's logo _O_
Die vind ik best leuk _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_150345562
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat vandaag is :7
DM mag ook hoor O-)
  FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 12:25:58 #186
372645 spreading
pi_150348245
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Binnenkort een leuke aankondiging waar jullie misschien ook wat aan hebben B-)
Gratis workshop gegeven door DA *O*
  vrijdag 6 maart 2015 @ 12:57:48 #187
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150349179
Stomme vraag he... maar ik kom er gewoon niet meer op. Hoe heten die rubberen dopjes met die schroefjes er in die je op de muur (niet op de grond) kunt monteren zodat je deurklink de muur niet beschadigt?

Deurstop? Klinkbeschermer? :@
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150349237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:57 schreef Merlijn het volgende:
Stomme vraag he... maar ik kom er gewoon niet meer op. Hoe heten die rubberen dopjes met die schroefjes er in die je op de muur (niet op de grond) kunt monteren zodat je deurklink de muur niet beschadigt?

Deurstop? Klinkbeschermer? :@
Deurstoppers?
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:00:15 #189
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150349244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 12:57 schreef Merlijn het volgende:
Stomme vraag he... maar ik kom er gewoon niet meer op. Hoe heten die rubberen dopjes met die schroefjes er in die je op de muur (niet op de grond) kunt monteren zodat je deurklink de muur niet beschadigt?

Deurstop? Klinkbeschermer? :@
Deurstopper?
https://www.google.nl/sea(...)D4BA&ved=0CAYQ_AUoAQ
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_150349284
Deurbuffer

  vrijdag 6 maart 2015 @ 14:05:47 #191
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_150351136
quote:
Die bedoel ik dan juist niet. Deurstoppers worden op de grond gemonteerd over het algemeen. Zal eens checken op deurbuffers.

Ik zoek eigenlijk een deurstop zoals hierboven maar dan van pakweg een centimeter hoog ofzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door Merlijn op 06-03-2015 14:12:35 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_150358769
DA heeft een private Kensington concert geregeld voor de FOT meet

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2015 17:26:56 ]
pi_150361437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:05 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Die bedoel ik dan juist niet. Deurstoppers worden op de grond gemonteerd over het algemeen. Zal eens checken op deurbuffers.

Ik zoek eigenlijk een deurstop zoals hierboven maar dan van pakweg een centimeter hoog ofzo.
Krijg je die met mijn term niet gevonden?
pi_150361458
Muziek lekker aan, lekker geurtje in de brander, luxaflex dicht en al zingend/dansend troep ruimen _O_ O+
  FOK!Fotograaf vrijdag 6 maart 2015 @ 19:17:12 #195
372645 spreading
pi_150362058
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:03 schreef Puala het volgende:
Muziek lekker aan, lekker geurtje in de brander, luxaflex dicht en al zingend/dansend troep ruimen _O_ O+
en dan laat je niet eens horen hoe het klinkt?
pi_150362068
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:17 schreef spreading het volgende:

[..]

en dan laat je niet eens horen hoe het klinkt?
Dat zal ik je niet aan doen :@
pi_150362443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:03 schreef Puala het volgende:
Muziek lekker aan, lekker geurtje in de brander, luxaflex dicht
Tot hier dacht ik dat er wat anders zou volgen...

Hoe hoog is een grip eigenlijk?
Ik was half verliefd op een cameratas (zo een waar ik al m'n spul in kan gooien) maar daar lijkt geen 6D met grip in te kunnen passen.
En wat ik qua maten tegenkom over de 6D grip lijkt me niet geheel logische maten.
De body zelf is 14.5 x 11 x 7.1 cm.
M.a.w.; hoe wat worden de maten van een 6D met grip? :@
pi_150362517
Afmetingen: 140 x 85 x 113mm

Is een grip voor een 6D die jij noemt.
pi_150362541
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Tot hier dacht ik dat er wat anders zou volgen...

Hoe hoog is een grip eigenlijk?
Ik was half verliefd op een cameratas (zo een waar ik al m'n spul in kan gooien) maar daar lijkt geen 6D met grip in te kunnen passen.
En wat ik qua maten tegenkom over de 6D grip lijkt me niet geheel logische maten.
De body zelf is 14.5 x 11 x 7.1 cm.
M.a.w.; hoe wat worden de maten van een 6D met grip? :@
Geen grip nemen dan ;) #opgelost
pi_150363601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef Puala het volgende:
Afmetingen: 140 x 85 x 113mm

Is een grip voor een 6D die jij noemt.
En bij Amazon kwam ik weer andere maten tegen.
Vandaar mijn verwaring.

Maar dat is toch harstikke hoog?
De 6D is zelf 11 centimeter hoog; die grip zou dan maar 2.5 cm. lager zijn dan de body.
En aan onderstaande foto te zien klopt dat voor geen meter:


quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef Uncle het volgende:
Geen grip nemen dan ;) #opgelost
Ga maar 'ns een tijdje in portrait schieten. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')