... werken...?quote:
Joh?quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
... werken...?
Schoorsteen moet roken
Lunchen en inpakken. Morgen weer een festival weekendjequote:
Welk festival?quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lunchen en inpakken. Morgen weer een festival weekendje
Where the Wild things are.quote:
Ik heb komend weekend weer schaatsenquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lunchen en inpakken. Morgen weer een festival weekendje
Marathon afgelopen week al, nu nog wat laatste langebaan stuiptrekkingenquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wanneer eindigt het schaatsseizoen?
By the way : tennis > schaatsen
Oh lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
heb het komende weekend niks! alleen zondag met een vriend een stuk mountainbiken..
voorspelling 14 graden. heeeerlijk![]()
Weekend erop denk ik kijken naar een "nieuwe" motor, ook zin in
Nog steedsquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had hele toffe weekend plannen voor scouting..Maar mijn hond loopt erg kreupel en kan nu niet uit logeren. Dus ik zit aan huis gekluisterd. Want heb ook geen auto want mijn vriend gaat welagja hoop films kijken dan maar
Ben ik uiteraard al geweestquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh lekkerIk hoorde zelfs iets over 15 tot 17
![]()
[..]
Nog steedsEven naar de dierenarts misschien?
Wel balenquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben ik uiteraard al geweestflink gekneusd en heeft pijnstillers.
of dan juist welquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:59 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Spelen! Ons niveau daar wil je niet op de foto zetten
.
Nope ene moment liep hij prima en het volgende mank. Maar hij krijgt alles voor elkaar hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel balenMaar geen idee wat ie heeft gedaan?
Klinkt tofquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mjah, redelijk wel.
We hebben niet zoveel opties, het is nu al megaklein (1m75x1m40 met schuin dak) en hoewel het door het dakkapelletje wat groter wordt (1m75x2m10 zonder schuin dak) hebben we niet zo heel veel schuifruimte.
Dus:
- Inloopdouche (is nu hoekje met douchegordijn)
- Mooi badkamermeubel (we hebben zoiets in gedachten)
- Nieuw tegelwerk (nu is het 'woningbouwcorporatie-wit'), iets donkerders op de vloer
- Vloerverwarming
Tegels vind ik nog wel lastig.
Die meubels zijn idd erg duur. Heb hem gisteren laten schrappen van de offertequote:Op donderdag 5 maart 2015 10:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ja dat is wel jammer ja![]()
Wij vinden dat graniet met uitgefreesde kom er onder juist mooi. Puur wit vinden we te steriel...
Maar het kost altijd weer meer dan tevoren gedacht.
Aan de andere kant, investeren in een lekkere badkamer is niet erg, geeft veel woongenot.
Ja meubel ervan was helft montage kosten onderhand. Maar vanuit het project doen ze niet anders dus dan doe ik het zelf wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:31 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wij doen het sowieso zoveel mogelijk zelfnou ja, uitkiezen en aanschaf dan.
Het is ook mooi.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ja dat is wel jammer ja![]()
Wij vinden dat graniet met uitgefreesde kom er onder juist mooi. Puur wit vinden we te steriel...
Maar het kost altijd weer meer dan tevoren gedacht.
Aan de andere kant, investeren in een lekkere badkamer is niet erg, geeft veel woongenot.
Goeie smaakquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga deze halen bij de ikea ter vervanging van de standaard wastafel. Of ik moet elders een leuke aanbieding tegenkomen. Maar anders vervangen we dat ikea ding ooit wel weer als we minder veel dingen tegelijkertijd nodig hebben en het budget het wat meer toe laat.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49894475/
Kraan wordt deze https://www.google.nl/url(...)ust=1425637396008098
Hoge kranen vinden wij makkelijk.
Zo danquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Goeie smaakKraan doet het niet trouwens
Mooiquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo dan![]()
http://www.reuter.de/groh(...)ie-dn-15-a275184.php
Hmm, vervangen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mooi![]()
![]()
Ik heb ook een hoge overwogen en niet gekocht en nu spijt
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:44 schreef Merlijn het volgende:
Crap... We hadden gisteravond een bedrijfsuitje. Mijn manager is nog op stap gegaan met zijn chef, maar is sindsdien MIA
Hmm. Dat is shitquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:44 schreef Merlijn het volgende:
Crap... We hadden gisteravond een bedrijfsuitje. Mijn manager is nog op stap gegaan met zijn chef, maar is sindsdien MIA
promotie ?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:44 schreef Merlijn het volgende:
Ligt die niet gewoon z'n roes uit te slapen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:44 schreef Merlijn het volgende:
Lolquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, dat is wat anders, ik bedoel Killed In Action
Waarschijnlijk wel, maar gezien dit een gewone werkdag is en de rest wel gewoon aanwezig is hadden we hem inmiddels wel verwacht... Met wat voor regenboogkleur in zijn gezicht is dan even tot daaraantoequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ligt die niet gewoon z'n roes uit te slapen?
Daarom is hij de manager, dan kan je dat gewoon doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar gezien dit een gewone werkdag is en de rest wel gewoon aanwezig is hadden we hem inmiddels wel verwacht... Met wat voor regenboogkleur in zijn gezicht is dan even tot daaraantoe
Hij zal vast goed ziek zijn van gisteren vermoed ik... Collega had hem gevonden.quote:
Whoopsquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hij zal vast goed ziek zijn van gisteren vermoed ik... Collega had hem gevonden.
Gevondenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hij zal vast goed ziek zijn van gisteren vermoed ik... Collega had hem gevonden.
Oké dan!quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen! Ooit was er een leuke grap over fotojacksde FOT-oudgedienden kennen hem vast nog wel
Ik vond vandaag de opvolger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.teezily.com/fotograaf#item=557331&side=front
Wie durft erin te gaan lopen?
Fotovesten bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen! Ooit was er een leuke grap over fotojacksde FOT-oudgedienden kennen hem vast nog wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die jaquote:
Die tweede is eigenlijk best grappigquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de achterkant van de eerstequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Die tweede is eigenlijk best grappig
Da's dezelfde hequote:Op donderdag 5 maart 2015 13:44 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Die tweede is eigenlijk best grappig
quote:
"Kater" voldeed niet echt aan de staat zeg maar...quote:
Vastgebonden, gekneveld en beroofd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Kater" voldeed niet echt aan de staat zeg maar...
Zo, trap wordt opnieuw bekleed eind deze maand.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:20 schreef spreading het volgende:
Trui ziet er best redelijk uit. Als de achterkant gewoon zwart was had ik hem besteld. Al ziet die er wel beter uit dan de twee bodywarmers FOTOVESTEN die hierboven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |