Die rook zijn persmomentje.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Linschoten gaat er vanuit dat Teeven niet de informatie had over een deal die hij zelf gesloten heeft.
quote:Nieuw bewijs van 'Teevendeal'
Er is nieuw bewijs dat het OM in 2000
4,7 miljoen gulden heeft overgemaakt
aan drugscrimineel Cees H.Dat schrijft
minister Van der Steur aan de Kamer.
In het strafdossier van H. bleek een
afdruk te zitten van de boekhouding van
het Openbaar Ministerie.De kopie is
gevonden in het Centraal Archief in
Amsterdam.Van der Steur wil er verder
niets over kwijt omdat de 'Teevendeal'
nog wordt onderzocht door de commissie
van oud-ombudsman Marten Oosting.
De deal leidde in maart tot het vertrek
van staatssecretaris Teeven en minister
Opstelten.Teeven had de deal gesloten
toen hij officier van justitie was.
Ik vind het belachelijk dat dit soort mensen niet gelijk opgesloten worden.quote:
Ivo en Opstelten?quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat dit soort mensen niet gelijk opgesloten worden.
maar stel je voor dat jij je belasting niet betaald, staat er ineens politie en een deurwaarder voor je deur.
Ivo en Opstelten mogen van mij enkeltje bodem van de zee.
Terug te kijken via de link.quote:Brandpunt Reporter
Reconstructie van de val van justitieminister Opstelten en staatsecretaris Teeven. De crimefighters struikelden over een geheime schikking die Fred Teeven 15 jaar geleden sloot
Wordt weer smullen deze week.quote:Een spannende week voor de VVD. Woensdag verschijnt het rapport van de commissie-Oosting, die onderzoek heeft gedaan naar de omstreden Teeven-deal.
"Het rapport is vooral pijnlijk voor de VVD omdat het vol met vingerafdrukken van VVD'ers zal staan", vertelt politiek verslaggever Joost Vullings. "Ook heb ik van meerdere bronnen vernomen dat de rol van staatssecretaris Dijkhoff en minister Van der Steur groter is dan nu bekend."
Vingers tussen de deur
"Bekend was dat Dijkhoff en Van der Steur aanwezig waren op het ministerie op de dag van het aftreden. Maar nu blijkt uit het feitenrelaas dat zij ook op avond van de Nieuwsuur-uitzending over het gevonden bonnetje op het ministerie zijn geweest."
"Vraag is wat zij daar hebben gehoord en gezien. En belangrijker: hebben ze meebeslist om te ontkennen dat het bedrag van Nieuwsuur weleens zou kunnen kloppen? Als dat zo is, zitten ook deze heren met hun vingers tussen de deur."
Volgens Vullings zijn er naast Teeven, Opstelten en premier Rutte meer VVD'ers betrokken. "Zo is er Kamervoorzitter Van Miltenburg, die een brief van een klokkenluider over deze kwestie door de versnipperaar haalde. En laten we Eerste Kamerlid Ben Swagerman niet vergeten. Hij sloot destijds samen met Teeven de deal."
De commissie heeft verder de cultuur op het ministerie van Veiligheid en Justitie onder de loep genomen. Premier Rutte wil daarnaast graag weten wie er heeft gelekt naar Nieuwsuur.
"De conclusies van het rapport kent nog niemand", zegt Vullings. "Maar het feitenrelaas dat nu circuleert in Den Haag is al pijnlijk genoeg voor de VVD."
Nou ja, ik hoop dat ze ook even extra inzoomen op van Miltenburg. 'Anonieme brieven gaan door de shredder'. Sure..quote:Op maandag 7 december 2015 13:41 schreef xpompompomx het volgende:
Kan niet wachten om weer zo'n boze Teeven op tv te zien
Ard van der Steur for presidentquote:Op maandag 7 december 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Rutte zal hoe dan ook door blijven sleuren tot de volgende verkiezingen waarna hij snel vertrekt richting een hoge functie in het EU apparaat. Daarna mag de laatste VVD'er die nog schone handen heeft de handschoen opnemen en roepen dat er schoon schip is gemaakt en dat het vanaf nu allemaal anders wordt en iedereen vooral moet blijven stemmen op de VVD.
Nee man, Schippersquote:Op maandag 7 december 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ard van der Steur for president.
Nooit meer met de trein.quote:Op maandag 7 december 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed werk Mark, jij hebt er met je oog voor details wel even het meest belangrijke uitgehaaldquote:Premier Rutte wil daarnaast graag weten wie er heeft gelekt naar Nieuwsuur.
Nooit meer iemand dood aan een overdosis wietquote:Op maandag 7 december 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg nog mijn ¤1000,- van Mark!quote:Op maandag 7 december 2015 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Rutte zal hoe dan ook door blijven sleuren tot de volgende verkiezingen waarna hij snel vertrekt richting een hoge functie in het EU apparaat. Daarna mag de laatste VVD'er die nog schone handen heeft de handschoen opnemen en roepen dat er schoon schip is gemaakt en dat het vanaf nu allemaal anders wordt en iedereen vooral moet blijven stemmen op de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |