quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
had vraag niet goed gelezen. Volgende vraag:
Noem 15 karakters uit films gemaakt door Pixar animation studios.
quote:
quote:
6/15quote:
12/15quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:08 schreef De-Sombrero het volgende:
Nemo
Dory
Finding Nemo
Rex
Mr Potatohead
Andy
Toy Story
Remy
Ratatouille
13/15quote:
Zat op mijn mobiel dus ging beetje kut... srry. Waarom eigenlijk gewoon nieuw topic?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom is er niet gewoon een nieuw deel geopend![]()
14/15quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef sasquatsch het volgende:
Geen reeks.
Daardoor mis ik bijna deze vraag.
Merida uit Brave.
Dragonfodder +1quote:
Film en 4 namenquote:Cinderella story. Outta nowhere. A former greenskeeper, now, about to become the Masters champion. It looks like a mirac... It's in the hole! It's in the hole! It's in the hole!
nope.quote:
quote:So we finish the eighteenth and he's gonna stiff me. And I say, "Hey, Lama, hey, how about a little something, you know, for the effort, you know." And he says, "Oh, uh, there won't be any money, but when you die, on your deathbed, you will receive total consciousness." So I got that goin' for me, which is nice.
quote:In a scene where Cole is drawing blood from himself, the shadow of a hamster in a hamster wheel can be seen on the wall. This scene would normally be shot in 5 minutes, but took a whole day because the hamster would not move, andis such a perfectionist that he insisted that even this detail should work as intended. For the rest of the production
's perfectionism was nick-named "the Hamster Factor".
quote:Although never addressed directly in the film, the script and some promotional material reveal that the future scenes take place in the year 2035.
Zie 'm dan maar als opstarter met terugwerkende kracht. Kunnen we verder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:25 schreef sasquatsch het volgende:
En voor het geval Pico's vraag ook meetelt
12 Monkeys
Brad Pitt
Bruce Willis
Terry Gilliam
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:10 schreef pipster het volgende:
Romancing The Stone
War of the Roses
Jewel of the Nile
Fatal Attraction
Falling Down? (1993)
Dat maakt 5.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:45 schreef Asap het volgende:
Saoirse Ronan![]()
Lovely Bones![]()
City of Ember![]()
Atonement![]()
?
?
Nog ene film.quote:
Maar hoe heet die ook al weer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:47 schreef Asap het volgende:
En die film met Ed Harris als ze ontsnappen uit een Syberische gevangenis...
Amber Heard inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:51 schreef picodealion het volgende:
Rum Diary? Of was dat dan weer Amber Heard
Asap +1quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:26 schreef Asap het volgende:
The Way Back... duurde wel even om daar op te komen.
Zat met de Way Way Back in mijn hoofd
Zeker, die andere vent is ook erg bekend. Dame is het midden ook wel. 2e van rechts als je Bridesmaids kentquote:
quote:
4/7quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:05 schreef pipster het volgende:
Alien, Galaxy Quest, Avatar, Cabin in the Woods, Ghostbusters II :p
7/7quote:
Dat is de bestequote:
en de laagstequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
Laagste moet bijna wel Battlefield Earth zijn
Zodat het niet helemaal een teringbende word hier...quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
Ik snap echt niet dat doop nog punten krijgt terwijl hij zich nooit aan de regels houdt, waarom hebben we die regels eigenlijk nog?
En dat is het niet als we ons er toch niet aan houden zo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zodat het niet helemaal een teringbende word hier...
Maar door doop ligt het al ergerlijk vaak stil. In Men doen ze gewoon aan minpunten of punt eraf als je dit doet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zeg toch niet dat je bij bepaalde personen niet gelijk hebt... maar als we helemaal geen regels hebben dan komt er helemaal niks meer van de FMT terecht
Gooi het in de slowchat. Voorstel tot een nieuwe regel voor minpuntenquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar door doop ligt het al ergerlijk vaak stil. In Men doen ze gewoon aan minpunten of punt eraf als je dit doet.
Of een poll maken, kijk binnenkort wel even hoe dat moetquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gooi het in de slowchat. Voorstel tot een nieuwe regel voor minpunten
Klopt helemaal!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ik meende al Amy Adams te herkennen.
Ik lig half plat, maar ga me zo verplaatsen naar bed voor volledig plat. Ondertussen bedenk ik al een nieuwe vraag mocht het kloppen.
Nooit aan de regels houdt ?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
Ik snap echt niet dat doop nog punten krijgt terwijl hij zich nooit aan de regels houdt, waarom hebben we die regels eigenlijk nog?
wyccie +1quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:04 schreef picodealion het volgende:
Tussenstand maart 2015:
5 Asap
4 sasquatsch
2 Dyonvbaal
2 StefanW
2 drakin
2 Donnie-Brasco
2 Dragonfodder
2 pipster
2 wyccie
1 Victorinox
1 JayHovah
1 dopekoe
Ja dat vind ik ook ergerlijk, naar mannetje die Doop....quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar door doop ligt het al ergerlijk vaak stil. In Men doen ze gewoon aan minpunten of punt eraf als je dit doet.
Deze regel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nooit aan de regels houdt ?
Welke regel schendt ik in dit geval dan ?
Ach, het klinkt hetzelfde als je het uitspreektquote:
Met grote regelmaat vragen dood laten bloeden door gewoon naar huis te gaan en de volgende dag pas weer te kijken. Ik snap dat je alleen op je werk speelt, maar zorg dan dat je je vraag onderhoudt en als je om 5 uur uitlogt er gewoon voldoende hints staan. Of stel geen vraag als je weet dat je 'm niet af kan maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nooit aan de regels houdt ?
Welke regel schendt ik in dit geval dan ?
Ik had het over dit gevalquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Met grote regelmaat vragen dood laten bloeden door gewoon naar huis te gaan en de volgende dag pas weer te kijken. Ik snap dat je alleen op je werk speelt, maar zorg dan dat je je vraag onderhoudt en als je om 5 uur uitlogt er gewoon voldoende hints staan. Of stel geen vraag als je weet dat je 'm niet af kan maken.
We hebben je hier al meerdere keren op aangesproken maar je lijkt er weinig aan te willen veranderen. Het stoort een boel mensen hier. Volgende keer dat iemand na je vraag een opstarter moet stellen gaat het punt er gewoon weer af. Simpel zat.
Naja, je verkloot het spelletje er natuurlijk wel een beetje mee. Als je geen tijd hebt om een nieuwe vraag te stellen moet je ook geen antwoord geven. De punten en het wedstrijdelement zijn een belangrijk deel van het spelletje, het is niet geheel vrijblijvend allemaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik had het over dit geval
En, als het iedereen zo hoog zit dat ze er niet van kunnen slapen, dan moet men het punt gewoon weghalen
Voor mij is het geen wedstrijd, voor mij is het een spelletje
Nog steeds vraag ik me af welke regel ik in dit geval heb overtreden ?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, je verkloot het spelletje er natuurlijk wel een beetje mee. Als je geen tijd hebt om een nieuwe vraag te stellen moet je ook geen antwoord geven. De punten en het wedstrijdelement zijn een belangrijk deel van het spelletje, het is niet geheel vrijblijvend allemaal.
Ik heb ook vaak zat dat ik het antwoord wel weet maar geen tijd meer heb of naar bed ga en dan geef ik het antwoord niet. Het minste wat je kan doen bij een nieuwe vraag is voldoende hints geven en een ZVJZ=VMR! posten, dan weten je medespelers ook waar ze aan toe zijn.
Dat ik af en toe zomaar weg ben, ontken ik ook echt niet, probeer het tot een minimum te beperkenquote:• Als binnen 1 uur na toekenning van een punt geen nieuwe vraag is gesteld, mag iedereen een nieuwe vraag stellen
• Post geen antwoord als je er weer snel vandoor moet. Of wel, maar plaats dan ook een nieuwe vraag!
• Post je het antwoord en geen nieuwe vraag binnen 1 uur na toekenning van een punt, dan ben je uitgesloten van meedoen aan de eerstopvolgende vraag.
• Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er de gegeven antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
• Als een vraag juist is beantwoord maar de vraagsteller geeft urenlang geen gehoor. Dan heeft diegene die hem correct beantwoord heeft wel recht op het punt. Ook als die geen vraag heeft gesteld.
Had ik al gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
En, als het iedereen zo hoog zit dat ze er niet van kunnen slapen, dan moet men het punt gewoon weghalen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef Dopekoe het volgende:
Te voor de hand liggend maar Birds in Multicolor ?
Nope.quote:
Yup.quote:
Dat maakt zes. Ga door.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:16 schreef sasquatsch het volgende:
Trois couleurs Blanc
trois couleurs Rouge
Godzilla
Klopt!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:16 schreef sasquatsch het volgende:
Trois couleurs Blanc
trois couleurs Rouge
Godzilla
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef picodealion het volgende:
Freddy Got Fingered
Delikatessen
The Green Butchers
Nou nou.quote:
film en 3 namenquote:Rudy Timmons: You know what Nietzsche says: Even the strongest have their moments of fatigue. And I'm fatigued, Danny. I'm just, I'm fucking fatigued.
quote:: I once talked a guy out of blowing up the Sears Tower but I can't talk my wife out of the bedroom or my kid off the phone.
Deze ja. Nog één naam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef JayHovah het volgende:
The Negotiator?
Samuel L. Jackson
Kevin Spacey
Leuke feitjes allemaal, maar niet het antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:29 schreef JayHovah het volgende:
Fokkin' lang geleden dat ik die film heb gezien... Ik ben allang blij dat ik deze 2 namen zo weet...naast het feit dat de film in zo'n goedkoop rode DVD cover zat (zo'n kartonnetje met plastic sluiting) bij de release in...1998 volgens mij.
Nopequote:
Jepjepquote:
quote:
Beide oscar winnaarsquote:
Netjes dyon!quote:
Proceed!quote:
Voor deze keerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:16 schreef sasquatsch het volgende:
Mila Kunis
Channing tatum
Sean Bean
Andy Wachowski
Lana Wachowski
2/3quote:
Yep!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:32 schreef Waaghals het volgende:
Margot Robby87
zag haar pas nog bij Top Gear met WIll SMith
Waaghals zegt dat dit fout is.quote:
quote:Het leven is inderdaad fantastisch, precies zoals ik het me als kind had voorgesteld
Nederlandse filmquote:
Zorg daar zelf maar voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:20 schreef picodealion het volgende:
Zorg even dat ik het goed heb want ik heb een heel leuke raag
quote:- Als je zo doorgaat word je net zo'n slapgekookt ei als papa
- Zachtgekookt
quote:
Over pretentieus gesproken.quote:
Ik dacht die 2e, door dat met die strepenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:14 schreef HilarityEnsues het volgende:
Welke denk jij dat The Fugitive is? 11? Volgens mij is dat North by Northwest.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:13 schreef HilarityEnsues het volgende:
Leuke vraag.
1 = Free Willy
5 = Gone with the Wind
6 = Arthur?
8 = The Mask
9 = The Wizard of Oz
10 = The Matrix
Netjes dacht dat die een van de moeilijkste wasquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik dacht die 2e, door dat met die strepen
Kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:20 schreef Waaghals het volgende:
6 lijkt me een blaxploitation film als shaft, maar dat is hem niet
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:14 schreef drakin het volgende:
1 free willy
3 bill and teds excellent adventure
4 300
5 gone with the wind
8 the madk
11 north by northwest
9 wizard of oz
Alleen nr 6 nog niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:29 schreef wyccie het volgende:
Mag ik een overzicht van welke nog niet geraden zijn?
Leuke vraag inderdaad.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:23 schreef Waaghals het volgende:
7 2001 space oddyssey
3 Bill and teds excellent adventure
quote:
Helaas mag je maar 2x achter elkaar posten dus ik kan deze niet meetellenquote:
Dat maakt 11/10quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:30 schreef sasquatsch het volgende:
1 Free Willy
2. The Fugitive
3 bill and teds excellent adventure
4 300
5 gone with the wind
6 ?
7 2001 space oddyssey
8 The Mask
9 The Wizard of Oz
10 The Matrix
11 North by Northwest
12 Magic Mike