Klopt helemaal!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ik meende al Amy Adams te herkennen.
Ik lig half plat, maar ga me zo verplaatsen naar bed voor volledig plat. Ondertussen bedenk ik al een nieuwe vraag mocht het kloppen.
Nooit aan de regels houdt ?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:23 schreef drakin het volgende:
Ik snap echt niet dat doop nog punten krijgt terwijl hij zich nooit aan de regels houdt, waarom hebben we die regels eigenlijk nog?
wyccie +1quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:04 schreef picodealion het volgende:
Tussenstand maart 2015:
5 Asap
4 sasquatsch
2 Dyonvbaal
2 StefanW
2 drakin
2 Donnie-Brasco
2 Dragonfodder
2 pipster
2 wyccie
1 Victorinox
1 JayHovah
1 dopekoe
Ja dat vind ik ook ergerlijk, naar mannetje die Doop....quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar door doop ligt het al ergerlijk vaak stil. In Men doen ze gewoon aan minpunten of punt eraf als je dit doet.
Deze regel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nooit aan de regels houdt ?
Welke regel schendt ik in dit geval dan ?
Ach, het klinkt hetzelfde als je het uitspreektquote:
Met grote regelmaat vragen dood laten bloeden door gewoon naar huis te gaan en de volgende dag pas weer te kijken. Ik snap dat je alleen op je werk speelt, maar zorg dan dat je je vraag onderhoudt en als je om 5 uur uitlogt er gewoon voldoende hints staan. Of stel geen vraag als je weet dat je 'm niet af kan maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nooit aan de regels houdt ?
Welke regel schendt ik in dit geval dan ?
Ik had het over dit gevalquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Met grote regelmaat vragen dood laten bloeden door gewoon naar huis te gaan en de volgende dag pas weer te kijken. Ik snap dat je alleen op je werk speelt, maar zorg dan dat je je vraag onderhoudt en als je om 5 uur uitlogt er gewoon voldoende hints staan. Of stel geen vraag als je weet dat je 'm niet af kan maken.
We hebben je hier al meerdere keren op aangesproken maar je lijkt er weinig aan te willen veranderen. Het stoort een boel mensen hier. Volgende keer dat iemand na je vraag een opstarter moet stellen gaat het punt er gewoon weer af. Simpel zat.
Naja, je verkloot het spelletje er natuurlijk wel een beetje mee. Als je geen tijd hebt om een nieuwe vraag te stellen moet je ook geen antwoord geven. De punten en het wedstrijdelement zijn een belangrijk deel van het spelletje, het is niet geheel vrijblijvend allemaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik had het over dit geval
En, als het iedereen zo hoog zit dat ze er niet van kunnen slapen, dan moet men het punt gewoon weghalen
Voor mij is het geen wedstrijd, voor mij is het een spelletje
Nog steeds vraag ik me af welke regel ik in dit geval heb overtreden ?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, je verkloot het spelletje er natuurlijk wel een beetje mee. Als je geen tijd hebt om een nieuwe vraag te stellen moet je ook geen antwoord geven. De punten en het wedstrijdelement zijn een belangrijk deel van het spelletje, het is niet geheel vrijblijvend allemaal.
Ik heb ook vaak zat dat ik het antwoord wel weet maar geen tijd meer heb of naar bed ga en dan geef ik het antwoord niet. Het minste wat je kan doen bij een nieuwe vraag is voldoende hints geven en een ZVJZ=VMR! posten, dan weten je medespelers ook waar ze aan toe zijn.
Dat ik af en toe zomaar weg ben, ontken ik ook echt niet, probeer het tot een minimum te beperkenquote:• Als binnen 1 uur na toekenning van een punt geen nieuwe vraag is gesteld, mag iedereen een nieuwe vraag stellen
• Post geen antwoord als je er weer snel vandoor moet. Of wel, maar plaats dan ook een nieuwe vraag!
• Post je het antwoord en geen nieuwe vraag binnen 1 uur na toekenning van een punt, dan ben je uitgesloten van meedoen aan de eerstopvolgende vraag.
• Als de vraagsteller lange tijd (minimaal een half uur) geen response geeft, mag een andere FMT'er de gegeven antwoorden controleren en het punt toekennen. (Deze persoon doet dan dus niet mee voor het punt!)
• Als een vraag juist is beantwoord maar de vraagsteller geeft urenlang geen gehoor. Dan heeft diegene die hem correct beantwoord heeft wel recht op het punt. Ook als die geen vraag heeft gesteld.
Had ik al gedaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
En, als het iedereen zo hoog zit dat ze er niet van kunnen slapen, dan moet men het punt gewoon weghalen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:52 schreef Dopekoe het volgende:
Te voor de hand liggend maar Birds in Multicolor ?
Nope.quote:
Yup.quote:
Dat maakt zes. Ga door.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:16 schreef sasquatsch het volgende:
Trois couleurs Blanc
trois couleurs Rouge
Godzilla
Klopt!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:16 schreef sasquatsch het volgende:
Trois couleurs Blanc
trois couleurs Rouge
Godzilla
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef picodealion het volgende:
Freddy Got Fingered
Delikatessen
The Green Butchers
Nou nou.quote:
film en 3 namenquote:Rudy Timmons: You know what Nietzsche says: Even the strongest have their moments of fatigue. And I'm fatigued, Danny. I'm just, I'm fucking fatigued.
quote:: I once talked a guy out of blowing up the Sears Tower but I can't talk my wife out of the bedroom or my kid off the phone.
Deze ja. Nog één naam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:21 schreef JayHovah het volgende:
The Negotiator?
Samuel L. Jackson
Kevin Spacey
Leuke feitjes allemaal, maar niet het antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:29 schreef JayHovah het volgende:
Fokkin' lang geleden dat ik die film heb gezien... Ik ben allang blij dat ik deze 2 namen zo weet...naast het feit dat de film in zo'n goedkoop rode DVD cover zat (zo'n kartonnetje met plastic sluiting) bij de release in...1998 volgens mij.
Nopequote:
Jepjepquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |