ja precies!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef FreezePop het volgende:
Dat heb ik ook hoor. Dat bijvoorbeeld 3 CDs buiten mn CD rekje liggen en ik dan denk, laat ik ze maar even terugzetten want dat is wel zo eerlijk.
In de stad waar ik woon staat in het centrum een wat ouder gebouw al jaren leeg. In de tuin daar staat een beeld van een leeuw weg te slijten en ik heb altijd medelijden met dat beeldquote:
Hoe weet jij dat nou. Zoals TS het beschrijft vindt ik het niet klinken als een tic.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef Cue_ het volgende:
Dat is geen medelijden hebben dat is gewoon een tic die je hebt.
Dingen die gelijk moeten zijn of niet alleen mogen staan.
Is je eigen autisme trekje.. Niets met zielig vinden te maken.
Omdat ik dat gewoon weetquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Zoals TS het beschrijft vindt ik het niet klinken als een tic.
ik denk niet dat het een tic is. ik vind het oprecht zieligquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef Cue_ het volgende:
Dat is geen medelijden hebben dat is gewoon een tic die je hebt.
Dingen die gelijk moeten zijn of niet alleen mogen staan.
Is je eigen autisme trekje.. Niets met zielig vinden te maken.
ah begrijpelijk haha! klinkt ook zieligquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
In de stad waar ik woon staat in het centrum een wat ouder gebouw al jaren leeg. In de tuin daar staat een beeld van een leeuw weg te slijten en ik heb altijd medelijden met dat beeldZo weinig mensen die hem nog opmerken.
misschien wel jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef Strani het volgende:
Niet in die mate, maar wat ik wel herken is 'denken' dat objecten levende voorwerpen zijn met gevoel. Als kind had ik dat wel een stuk sterker. Het zal wel een soort reflectie zijn van je eigen gevoelens.
dat heb ik niet, maar wel bij champignons als je dat harde stuk eraf haalt . dan voel je zo'n krak en dan voelt het of je iemands nek breektquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik durf nooit zo goed een colafles open te draaien. Ik vind het zo zielig om een flessennek te om te draaien / te breken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef disasterbutton het volgende:
Ik lees altijd douche-egels in plaats van douche-gels.
Of een banaan pellen. Je zal dat maar met de voorhuid van een pener doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
dat heb ik niet, maar wel bij champignons als je dat harde stuk eraf haalt . dan voel je zo'n krak en dan voelt het of je iemands nek breekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |