abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150372290
Overview of the Battle of #Tikrit on the 6th of March. Sources:

pi_150373298
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:02 schreef Montana_ir het volgende:
Overview of the Battle of #Tikrit on the 6th of March. Sources:

[ afbeelding ]
Als ratten in de val
pi_150378108
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Heeft me je religie te maken dus op zich zou het je moeten interesseren.
ik zie isis ver van mijn religie af staan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150378353
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 03:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

ISIS heeft zeker wel iets met de islam te maken. Kap toch eens met die bullshit van alles van je af slaan. Als moslims willen dat ze geaccepteerd worden, moeten ze zelf eens accepteren dat islam een trigger is voor veel jongeren om terroristisch te zijn. Nee, niet elke terrorist is moslim. Maar wel elke islamitische terrorist is moslim.

Dan kan je wel weer zeggen ''nee het zijn zionisten en betaald door Amerika'', maar de hele wereld weet dat dat niet zo is. 23% van de wereld is islamitisch, dus 77% gelooft al niet in die zionisme/amerika conspiracy theorieen.
#freefrederike
pi_150381271
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 04:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

ISIS heeft zeker wel iets met de islam te maken. Kap toch eens met die bullshit van alles van je af slaan. Als moslims willen dat ze geaccepteerd worden, moeten ze zelf eens accepteren dat islam een trigger is voor veel jongeren om terroristisch te zijn. Nee, niet elke terrorist is moslim. Maar wel elke islamitische terrorist is moslim.

Dan kan je wel weer zeggen ''nee het zijn zionisten en betaald door Amerika'', maar de hele wereld weet dat dat niet zo is. 23% van de wereld is islamitisch, dus 77% gelooft al niet in die zionisme/amerika conspiracy theorieen.
Euhm dat is toch automatisch zo? :P
pi_150381351
Steven Nabil:

My official contacts confirmed the operation to librate Al Alam district from isis control has begun #Iraq #Tikrit #Assyrians
pi_150382917
@RamiAlLolah:

#Iran army who 'destroyed' a mock #USA carrier in 20 mins are unable to progress 1km on the ground near #Tikrit since 5 days #Iraq #ISIS

_O- _O- _O-
  zaterdag 7 maart 2015 @ 13:01:27 #109
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150383269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:45 schreef Montana_ir het volgende:
@RamiAlLolah:

#Iran army who 'destroyed' a mock #USA carrier in 20 mins are unable to progress 1km on the ground near #Tikrit since 5 days #Iraq #ISIS

_O- _O- _O-
Rami _O-
Say what?
pi_150383308
quote:
@RamiAlLolah:

_O- _O- _O-
Iran supa powa _O-
  zaterdag 7 maart 2015 @ 13:03:19 #111
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_150383316
EjmAlrai twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 07:56:36 #IS is still in full control of Al-Jazeera in #Anbar. In #Ramadi, #ISF and militia took control of al-Dulab. #Iraq. reageer retweet
EjmAlrai twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 08:05:56 #ISF is not only engaged n #TikritOp but n multiple fronts.This morning, #ISf & tribes r attacking al-Karma. #Iraq https://t.co/Fggt89yGU0 reageer retweet
EjmAlrai twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 11:30:20 In Qasiba, north of #Tikrit, #Iraq Air Force destroyed 3 #IS suicide VIEDs heading toward #ISF and militia during #TikritOp reageer retweet
Say what?
pi_150383625
Elijah J. Magnier:

#Iraqi Turkman cmdr Abu Ali with #Iran #IRGC Brigadier Qassem Soleimani around #Tikrit #TikritOp v @green_lemonnn pic.twitter.com/DjKtxD5hBV
11:42am - 7 mrt 15

zaterdag 7 maart 2015 @ 14:02:02 #114
365082 IPA35
Patriarch
pi_150384517
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 03:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het heeft er vooral mee te maken dat moslims (en zeker soennieten) er naar streven Mohammed na te doen. In feite is jullie hele religie verworden tot het zo nauwkeurig nadoen van die man.

En het leven van de beste man is nu eenmaal zeer dubbelzinnig te interpreteren. Zo heb je de zeer onbetrouwbare biografie van Ibn Ishak en allemaal hadith verzamelingen waarvan ongetwijfeld 95% BS is.

Als ik wil beargumenteren dat hij een man was die streefde naar macht door het doden van zijn tegenstanders om vervolgens hun vrouwen in te pikken als seksslavinnen dan is dat heel goed mogelijk (en dit is wat salafisten dan ook doen). Nu zijn er ook mensen die mij aan de hand van de Koran en wat zij betrouwbare hadith vinden een heel ander beeld kunnen tonen. Maar welk beeld correct is, is geheel niet relevant in deze. Het gaat erom dat deze interpretaties mogelijk zijn...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:06:48 #115
365082 IPA35
Patriarch
pi_150384614
halabtweets twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 14:05:53 From #Aleppo to #Mosul .. #Turkey's mercenaries are erasing everything that's older than "Israel" reageer retweet
:D
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:33:01 #116
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_150385067
quote:
@RamiAlLolah:

_O- _O- _O-
Ga eens weg met tweets van deze pro-ISIS mafketel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:40:43 #117
365082 IPA35
Patriarch
pi_150385185
HalaJaber twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 14:28:21 #Isis's 'Cultural Holocaust' continues.After #Nimrud, #HatraReports: #Isis began bulldozing d ancient city of Hatra http://t.co/8cJiO3DDJD reageer retweet
pi_150385344
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Euhm dat is toch automatisch zo? :P
Nee, volgens velen hebben islamitische terroristen niks te maken met de islam. Zionisme enz :')
#freefrederike
pi_150385894
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:17 schreef Montana_ir het volgende:
Elijah J. Magnier:

#Iraqi Turkman cmdr Abu Ali with #Iran #IRGC Brigadier Qassem Soleimani around #Tikrit #TikritOp v @green_lemonnn pic.twitter.com/DjKtxD5hBV
11:42am - 7 mrt 15

[ afbeelding ]
Nu vallen de Turkmenen ook al in de klauwen van Iran :{

Atak waar ben je :'(
pi_150386036
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:15 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nu vallen de Turkmenen ook al in de klauwen van Iran :{

Atak waar ben je :'(
Hij zal vast weer 1 foto droppen van een Turk die de Turkmeense vlag zwaait en zal dan zeggen ''kijk, alle Turkmenen staan achter Turkije :') ''
#freefrederike
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 maart 2015 @ 15:36:14 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_150386379
Terreurbeweging Islamitische Staat (IS) heeft opnieuw historische runes vernietigd in Irak. Het gaat om overblijfselen in de stad Hatra, die mogelijk duizenden jaren oud zijn. Ze zijn met explosieven vernield. Dat heeft Hamid al-Juburi van de afdeling oudheden aan de Universitieit van Mosul vandaag gezegd.

Hatra werd naar verluidt in de derde eeuw voor Christus gesticht door nomaden in het Parthische rijk. In de stad staan veel runes uit die tijd. Het is niet bekend wat er door IS is vernietigd. Hatra staat sinds 1985 op de Werelderfgoedlijst van Unesco.

Terreurbeweging IS ziet veel historisch materiaal in Irak en Syri als afgoderij en beledigend. Donderdag ging IS een Assyrisch paleis in runestad Nimrud met een bulldozer te lijf. Daarvoor had de beweging al duizenden jaren oude beelden en andere relikwien in een museum van Mosul vernietigd.

http://www.volkskrant.nl/(...)ren-oud-op~a3890729/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_150386721
Phillip Smyth:

improvised gun truck used by Hashd al-Sha'abi (umbrella for Shi'a militias in #Iraq). #HizballahCavalcade pic.twitter.com/CT44O6Zc9g

:D
pi_150387260
Is farsnews verplicht om dit soort propaganda uit te zenden?

quote:
The Iraqi forces said they have retrieved four foreign passports, including those that belonged to American and Israeli nationals and one that belonged to the national of a Persian Gulf Cooperation Council (PGCC) member-state, from ISIL's military advisors.

The foreign advisors were arrested in a military operation in Tal Abta desert near Mosul city.

Last year, a senior aide to Russian President Vladimir Putin accused Mossad of training ISIL terrorists operating in Iraq and Syria.

Alexander Prokhanov said that Mossad is also likely to have transferred some of its spying experiences to the ISIL leadership, adding that Israel’s military advisors could be assisting the Takfiri terrorists.

Prokhanov said ISIL is a byproduct of US policies in the Middle East.

ISIL is a tool at the hands of the United States. They tell the Europeans that if we (the Americans) do not intervene, ISIL will cause you harm,” he said, adding that Iran and Russia are the prime targets of the ISIL.

“They launched their first terror attack against us just a few days back in Chechnya,” he said, stressing that the ISIL ideology has got nothing to do with the Islam practiced in Iran and some other Muslim countries in the Middle East region.
http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13931216000838
#freefrederike
pi_150393976
Heel goed gedaan om ISIL grond te geven,want nu verbouwen ze alles en iedereen.

/s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')