Beetje Ibn Ishak lezen en zo...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hebben altijd een goede marketing gehad idd
heb meer met kuifje...quote:
Maar daar kun je geen verklaringen voor hun gedrag uit halen.quote:
waarom zou ik hun gedraging willen verklaren?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar daar kun je geen verklaringen voor hun gedrag uit halen.
Heeft me je religie te maken dus op zich zou het je moeten interesseren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zou ik hun gedraging willen verklaren?
Niet te snel. Zo dacht ik ook, maar als je je even goed verdiept: grote delen van de soennitische bevolking staan nog steeds achter ISIS. Ze zullen de shias dus bevechten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:08 schreef SteelDogg het volgende:
Het einde van ISIS in Iraq is in zicht!
Operatie loopt ietjes trager dan verwacht, niet? Hoe zit het trouwens met de bevolking, waar zijn ze heen gevlucht? Als ik zo op de map kijk, is Tikrit omsingeld..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:14 schreef Montana_ir het volgende:
Steven Nabil:
Iraqi forces are attacking by missiles Al alam district, tomorrow they should be able to enter it #ISIS #Win_or_Win #tikrit
Komt door bermbommen, maar binnen een week is Tikrit veroverd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Operatie loopt ietjes trager dan verwacht, niet?
30.000 burgers zijn gevlucht naar Sammara,ze krijgen hulp van overheid en VN.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met de bevolking, waar zijn ze heen gevlucht? Als ik zo op de map kijk, is Tikrit omsingeld..
Binnen een week... Niet overdrijven gozer. Ik denk zelf eerlijk gezegd een maand.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Komt door bermbommen, maar binnen een week is Tikrit veroverd.
[..]
30.000 burgers zijn gevlucht naar Sammara,ze krijgen hulp van overheid en VN.
We zullen het zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Binnen een week... Niet overdrijven gozer. Ik denk zelf eerlijk gezegd een maand.
Tikrit is een strategische plek, maar daarna moeten ze doorstoten naar Baji, om de supplyroutes van ISIS te blokkeren(zie rode X).quote:
Na Diyala en Salah el-Din is Al-Anbar volgende doel en dan Mosul.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Tikrit is een strategische plek, maar daarna moeten ze doorstoten naar Baji, om de supplyroutes van ISIS te blokkeren(zie rode X).
Als dat is gedaan, zou de coalitie+Peshmerga de groene kruisjes moeten veroveren om ook die supplyroute te stoppen. Daarmee is Mosul zo goed als omsingeld(ze hebben geen nieuwe aanvoerroutes meer).
Eens?
[ afbeelding ]
Hmm, Mosul offensief gaat dan nog wel maanden duren. Misschien eind 2015?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Na Diyala en Salah el-Din is Al-Anbar volgende doel en dan Mosul.
Sowieso midden/einde van het jaar, Al-Anbar wordt een zware klus, vooral Al Faluja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hmm, Mosul offensief gaat dan nog wel maanden duren. Misschien eind 2015?
Mooi, langzaam komen er steeds meer beelden vrij. Heb je deze al gezien?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef Montana_ir het volgende:
Haidar Sumeri:
#Iraq; Iraqi Army Aviation & Air Force providing air support to Iraqi forces & the Hashd al-Sha'abi during #TikritOp pic.twitter.com/79ThGsj1qx
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |