Ah, goede kans dat ik die niet gezien heb danquote:
Ze zijn omgekocht met veel gebakquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou? Die ambtenaren mogen wel afvallen
Gewichtige taak.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Nee dat zei ik niet. Ik constateerde slechts dat ze wellicht vermogend zijn. Niet de woorden in m'n mond leggen en zoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
En als je geld hebt moet je genoegen nemen met schaduw?
Duh, elke aflevering is geacteerd door typetjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
Die blonde is volgens mij een typetje van Plien van Bennekom
Je krijgt toch zeker betaald om daar te wonen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef Eerin het volgende:
Volgens mij hebben die lui zeer veel geld. Zo'n grote tuin in Almere kost nogal wat denk ik.
uit het raam kijken is geen sport hequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Houdt geen zon tegen.quote:
Dat hoopte ik ook altijd, maar volgens vrienden helaas toch niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je krijgt toch zeker betaald om daar te wonen?
dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef Eerin het volgende:
Volgens mij hebben die lui zeer veel geld. Zo'n grote tuin in Almere kost nogal wat denk ik.
Almere is toch juist goedkoop itt de echte randstadquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook altijd, maar volgens vrienden helaas toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |