quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
Dan moet je een nieuw topic openen, ga eerst de gebruiksaanwijzing van FOK maar eens lezen![]()
quote:
Dat heb ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zie net dat het misschien niet zo'n handige kleur is omdat het ook de gesloten topic-kleur is.
Hij is gewoon lui.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
met zijn grote bekmaar dát snapt ie nog steeds niet
Die post zag ik nog, zoiets deed ik dus ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en het jochie dat uit de taxi is gezet kan ontzettend etteren en zuigen, maar goed, het is dan ook geen ' gewoon' jochie
ah......... oh nee la maar danquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je zelf instellen bij je settings.
daarom zei ik ook dat daar ontslag op volgt, het jochie is een van mijn cliënten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die post zag ik nog, zoiets deed ik dus ook.
Lastig joch ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zag niet dat ik de laatste was...sorry, mijn zoon vroeg me net om handdoeken.....
Pics?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik vandaag mijn roze string aangedaan.
Picsquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik vandaag mijn roze string aangedaan.
Jochie had een verstandelijk vermogen van een kind van vijf, niet slim als je die gewoon ergensquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat daar ontslag op volgt, het jochie is een van mijn cliënten.
Klein verschil, ik wist precies met welk gozertje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat daar ontslag op volgt, het jochie is een van mijn cliënten.
Ik weet zo wel wie mijn vriendjes zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je instellen, maar dan moet je eerst vriendjes maken
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:33 schreef FANN het volgende:
[..]
anaalroze![]()
is dat donker roze met een bruin randje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |