Het zal niet in Enschede zijn, daar zijn ze bezig met de aanstaande Twexit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef Caland het volgende:
Benieuwd waar El Ahmadi denkt een beter salaris te kunnen verdienen dan.
Twente.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:32 schreef Caland het volgende:
Benieuwd waar El Ahmadi denkt een beter salaris te kunnen verdienen dan.
Is dat raar dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:46 schreef macca728 het volgende:
Kazim denkt dat hij opgeroepen gaat worden voor Turkije als hij op tijd fit is....
Die kan er niet zoveel meer van, dus dat is een logische reactie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:41 schreef Caland het volgende:
Hartverscheurende taferelen in Glasgow als Guidetti naar Feyenoord vertrekt
[ afbeelding ]
Turkije is van het niveau Noord-Ierland. Dat zou dus geen probleem mogen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:46 schreef macca728 het volgende:
Kazim denkt dat hij opgeroepen gaat worden voor Turkije als hij op tijd fit is....
Oh echt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan er niet zoveel meer van, dus dat is een logische reactie.
Dat sowieso. En geloof mij: Dan gaat hij lekker ergens anders heen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Guidetti is slecht gaan spelen toen Celtic hem een contract wou aanbieden. Toen kreeg de trainer ook ineens wat te zeuren over 'm.
Maar goed, we gaan het meemaken; laag salaris en hij is van harte welkom wat mij betreft.
Moet je niet willen man. Zeefuik speelt ook in Schotland en heeft er van het weekend 3 gescoord. Misschien is dat een optie. Voor wat betreft gewicht doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Guidetti is slecht gaan spelen toen Celtic hem een contract wou aanbieden. Toen kreeg de trainer ook ineens wat te zeuren over 'm.
Maar goed, we gaan het meemaken; laag salaris en hij is van harte welkom wat mij betreft.
Die speelt een divisie lager.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet je niet willen man. Zeefuik speelt ook in Schotland en heeft er van het weekend 3 gescoord. Misschien is dat een optie. Voor wat betreft gewicht doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder.
Ok zal het doorgeven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef Thunder0x het volgende:
Gewoon laag salaris, en bij x aantal doelpunten een bonus
Zeg dan ook meteen dat ik zondag wat later ben, misschien dat ze een paar minuten later kunnen beginnen.quote:
Welnee. Als Guidetti niet zou slagen is dat volgens de massa ook de schuld van Van Geel. Ondanks veel geroep en gedreig bepaalt het legioen nog altijd niet het beleid van de club.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:08 schreef Muto het volgende:
Van Geel is overduidelijk zijn baan aan het redden door publiekslievelingen te willen halen.
jammer genoeg niet..quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee. Als Guidetti niet zou slagen is dat volgens de massa ook de schuld van Van Geel. Ondanks veel geroep en gedreig bepaalt het legioen nog altijd niet het beleid van de club.
Ben ik het wel mee eens. Heeft meer loopvermogen en kent de club + jongens als Vilhena, Boetius en Kongolo.quote:Bij FC Twente moeten ze het spelersbudget van 16 miljoen naar 10,5 miljoen euro terugbrengen. De club doet dan ook enkele spelers in de verkoop. Luc Castaignos mag vertrekken. Het jeugdproduct van Feyenoord werd enkele jaren geleden nog voor liefst zes miljoen euro overgenomen van Inter. De talentvolle Kyle Ebecilio, ook afkomstig uit Varkenoord, zou wellicht een leuke optie voor de Rotterdammers kunnen zijn mocht Jordy Clasie vertrekken
Lul geen onzin over dat gewicht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet je niet willen man. Zeefuik speelt ook in Schotland en heeft er van het weekend 3 gescoord. Misschien is dat een optie. Voor wat betreft gewicht doen ze in ieder geval niet voor elkaar onder.
Als je moest kiezen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Heeft meer loopvermogen en kent de club + jongens als Vilhena, Boetius en Kongolo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |