Chillquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:34 schreef Californium het volgende:
Goed geslapen. Voor mijn wekker wakker. Voel me uitgeslapen. Tis lang LANG geleden dat ik me uitgeslapen voelde
quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:50 schreef aeque het volgende:
Update 8:50, nog geen ban, de admins zijn slim of slapen nog.
Die reputatie hebben ze helaas wel ja.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Nou poepoe, twee kutmods wijzen op hun falen. Meteen dikke bans zeker.
En wel meerquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Die reputatie hebben ze helaas wel ja.
Ik zag haar pas bij Graham Norton... schrok me kapot.quote:
Zo vaak ruzie met mods gehad, nooit om gebanned, altijd omdat ik moeilijk deed tegen Danny. Of deze twee hebben zich goed ingelikt bij een FA, of storm in klein glas water, maat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Die reputatie hebben ze helaas wel ja.
Maat? Serieus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo vaak ruzie met mods gehad, nooit om gebanned, altijd omdat ik moeilijk deed tegen Danny. Of deze twee hebben zich goed ingelikt bij een FA, of storm in klein glas water, maat.
Check de pi, joh.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Maat? Serieus?
Maar goed nogmaals, ze hebben de reputatie ervoor.
Ondanks de PI kan het woordje 'maat' in die context echt niet hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Check de pi, joh.Zijn het echt zulke bitches ja? Ken die hele vinnie niet, tamadinges vond ik altijd al een doos.
quote:
Ach gossie, hebben we je nu gekwetst?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:36 schreef rival het volgende:
het gaat jullie meer om de personen als ik die posts van vannacht lees
vind het wel grappig als mensen dat soort dingen posten.... gekwetst? daaruit blijkt maar weer hoeveel gevoel jij erbij hebt... Best triest als je je gevoelens hiervan af laat hangen maar oke, lets get to the point...quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ach gossie, hebben we je nu gekwetst?
Een groepje users zijn gaan zeiken tegen de SEX mods omdat ze blijkbaar al een tijdje lopen te verzaken, n.a.v. een rare modkeuze tegen Fylax.quote:
Oh, dat was gisteravond. Dat heb ik meegekregen jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een groepje users zijn gaan zeiken tegen de SEX mods omdat ze blijkbaar al een tijdje lopen te verzaken, n.a.v. een rare modkeuze tegen Fylax.
Waarom boeit het jouquote:
whut?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een groepje users zijn gaan zeiken tegen de SEX mods omdat ze blijkbaar al een tijdje lopen te verzaken, n.a.v. een rare modkeuze tegen Fylax.
Met diezelfde beredenering is het mogelijk om jouw post net zo te zien, jij hebt er zelfs meerdere posts voor over om er iets over te zeggen. Het hele eerste gedeelte van je post had je dus weg kunnen laten net zoals 'stelletje jankerds' die je eerder plaatste. Ga dan direct naar je standpunt of vraag waarom er zo gereageerd wordt op deze mods.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
vind het wel grappig als mensen dat soort dingen posten.... gekwetst? daaruit blijkt maar weer hoeveel gevoel jij erbij hebt... Best triest als je je gevoelens hiervan af laat hangen maar oke, lets get to the point...
Waarom huilen jullie zo? durf je echt te beweren dat het je alleen om het gemod gaat?
Ik had net al een tentamen, dat begon zo vroeg dat het nu al afgelopen is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Javroeg op voor een 'gezellig' dagje school.
Hij heeft er gevoel bij. Wow.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Met diezelfde beredenering is het mogelijk om jouw post net zo te zien, jij hebt er zelfs meerdere posts voor over om er iets over te zeggen. Het hele eerste gedeelte van je post had je dus weg kunnen laten net zoals 'stelletje jankerds' die je eerder plaatste. Ga dan direct naar je standpunt of vraag waarom er zo gereageerd wordt op deze mods.
Net zoals deze hele post dus weg gelaten had kunnen worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Met diezelfde beredenering is het mogelijk om jouw post net zo te zien, jij hebt er zelfs meerdere posts voor over om er iets over te zeggen. Het hele eerste gedeelte van je post had je dus weg kunnen laten net zoals 'stelletje jankerds' die je eerder plaatste. Ga dan direct naar je standpunt of vraag waarom er zo gereageerd wordt op deze mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |