Dat sowieso nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar blijf het ook positief bekijken. Het is niet het einde van de wereld.
Dan maar gewoon een pruikje kopen voor daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Durf het toch niet uit angst dat de verf daar net zo naar brandt als op het hoofd.
Leg hier maar eens een normenkader overheenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap ook niet waarom je hier mod wil worden, zal wel aan mij liggen.
Ja! misschien dat ik morgen kom melden dat het kut gaat, maar voor nu heb ik energie en mijn hoofd is relatief rustigquote:
Zou er vast lachwekkend uitzien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar gewoon een pruikje kopen voor daar.
Maar dan wel volgende maand ofzo, nadat ik mijn belastingen heb betaald
Dan heb je wat bereikt. In plaats van in het echte leven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap ook niet waarom je hier mod wil worden, zal wel aan mij liggen.
Dan gewoon een girlsnight-out plannenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! misschien dat ik morgen kom melden dat het kut gaat, maar voor nu heb ik energie en mijn hoofd is relatief rustig
Heb ik afgelopen zaterdag gehad en ga zaterdag als het goed is bij een vriendin eten en slapenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan gewoon een girlsnight-out plannen
Oh crap, mijn was zit nog in de wasmachine.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:03 schreef Californium het volgende:
IK ga nu wel mijn energie nog verder aanvullen onder de douche en dan naar bed, morgen niet een heel drukke dag, maar wordt wel ECHT tijd om de was te doen en mijn huisje te fatsoeneren!
Nicequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen zaterdag gehad en ga zaterdag als het goed is bij een vriendin eten en slapen
Kut, dat ben ik ook vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh crap, mijn was zit nog in de wasmachine.
Thanks for the reminder.
Ook dat hoort erbij. Je hebt een goede keuze gemaakt. Nu lekker verder gaan met je levenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! misschien dat ik morgen kom melden dat het kut gaat, maar voor nu heb ik energie en mijn hoofd is relatief rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |