SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee de gedachten vooraf als "pff moet ik weer" of "alweer een km" ?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik kan andermans gedachten niet lezen, dus die zitten niet in de berekeningen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Bedoel je daarmee de gedachten vooraf als "pff moet ik weer" of "alweer een km" ?![]()
Ik weet niet of er meer mensen mee willen.
Voor zaterdag heb ik een rondje van 30km. Lopen op 6.20 6.30 6.40 ongeveer. Vertrek: 8.30.SPOILER: routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En zou ik erbij mogen in de WLWW?quote:
1
212 april - Marathon Rotterdam
[*] Hinder - MarathonGet stoned![]()
Shit, ik mag de CPC niet helemaal gaan freewheelen van coach. Ik moet na 15km gaan versnellen
Vanavond mn eerste "nieuwe" looptraining
F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef mosselmossel het volgende:
Ik weet niet of er meer mensen mee willen.
Voor zaterdag heb ik een rondje van 30km. Lopen op 6.20 6.30 6.40 ongeveer. Vertrek: 8.30.Leuk rondje, is wel wat voor mij om over een maandje te doen.SPOILER: routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik save hem even, dank hiervoor
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ghehe, dat wordt dus een PRquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:56 schreef YUR het volgende:
Shit, ik mag de CPC niet helemaal gaan freewheelen van coach. Ik moet na 15km gaan versnellen
Vanavond mn eerste "nieuwe" looptrainingquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:46 schreef Hinder het volgende:
[..]
En zou ik erbij mogen in de WLWW?
[ code verwijderd ]![]()
Gisteren training 2 gehad na mn kleine hardlooppauze
Viel me wel zwaarder dan ik dacht. Maar gaat wel weer goedkomen, nu pas zaterdag weer. Best raar om een schema te hebben met maar 2 keer per week...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb nog teveel last van mijn luchtwegen na een griepje dus gisterenavond voor de verandering eens in de keuken gestaan. Koken voor 25 man. Dat is weer eens iets anders.![]()
Ja maar, ja maar.... DAAR POSTTE IK HET DUS NIET VOOR HE!quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Leuk rondje, is wel wat voor mij om over een maandje te doen.
Ik save hem even, dank hiervoor
Graag gedaan! Veel plezier!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee hoor...ik ga rustig op hartslag lopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ghehe, dat wordt dus een PR
[..]![]()
Gisteren training 2 gehad na mn kleine hardlooppauze
Viel me wel zwaarder dan ik dacht. Maar gaat wel weer goedkomen, nu pas zaterdag weer. Best raar om een schema te hebben met maar 2 keer per week...F means you're fucked![]()
Jij wel zo te zien?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:07 schreef Devv het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen ingeloot voor New York.
Leuk!! Gefeliciteerd! Veel plezier met de voorpret
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lol, het enige 'mooie' stukje van de Utrecht Marathon:
Utrecht Marathon
12 mins ·
Parcours hele en halve marathon gaat niet onder de Dom door vanwege herbestrating Mariaplaats i.v.m.Tour de France.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik was al verzekerd van een startbewijs voor New York maar bedankt. Ik dacht dat iemand hier zich in had geschreven voor de loting. Ik weet alleen niet meer wie.
![]()
Wauw, tof!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:42 schreef Devv het volgende:
Ik was al verzekerd van een startbewijs voor New York maar bedankt. Ik dacht dat iemand hier zich in had geschreven voor de loting. Ik weet alleen niet meer wie.
Succes en veel plezier in de voorbereiding.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Stipperd-streep toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:42 schreef Devv het volgende:
jij ook zaterdagquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... DAAR POSTTE IK HET DUS NIET VOOR HE!
Graag gedaan! Veel plezier!
Het is voor een goed doel!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Lol, het enige 'mooie' stukje van de Utrecht Marathon:
Utrecht Marathon
12 mins ·
Parcours hele en halve marathon gaat niet onder de Dom door vanwege herbestrating Mariaplaats i.v.m.Tour de France.![]()
Klinkt eerder als een stukje bestuurlijke miscommunicatiequote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: