SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Eventueel. Maar we moeten dan nog steeds veel voorbereiden. Dus maar weinig tijd om écht bij elkaar te zijn. Volwassen leven zuigt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Stom, een nachtje maar. Kunnen jullie niet vanaf vrijdag ofzo?
Behalve sofquote:
nou nouquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meisje met wie ik date had leek vies veel op sof.
best eng
Eigenlijk wilde je gewoon Sof daten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
best eng
Ja kut manquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel. Maar we moeten dan nog steeds veel voorbereiden. Dus maar weinig tijd om écht bij elkaar te zijn. Volwassen leven zuigt.
omg :'Dquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
qua uiterlijkzelfde haar
En introvert beetje
En ze moest me ook niet hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je je trollen een beetje minderenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
qua uiterlijkzelfde haar
En introvert beetje
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
Wat een vunzige TT, Fok-it. Had ik niet van je verwacht
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef Etsu het volgende:
Wat een vunzige TT, Fok-it. Had ik niet van je verwacht
Grapje zeker. Smerige wijven daarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie lijkt me wel iemand die op de Wallen zijn ogen goed de kost geeft.
Welke trollen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je je trollen een beetje minderen
Je getroll danquote:
Waarom moest ze je niet dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
in deze troll ik echt niet
Was echt serieus dat die date op sof leek.
Hoe ging hetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
best eng
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
qua uiterlijkzelfde haar
En introvert beetje
![]()
![]()
![]()
Moet je zelf weten, best grappig welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it, moet ik dat programma over eten terugkijken?
Hmm.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, best grappig welmaar dar andere programma is interessanter. Leven met dwang
gaf ze niet echt uitleg bij. Op app praatten we veel en op de date ook wel chill gepraat etc. Maar ze ging toen paar dagen negeren en uiteindelijk zei ze dat ze geen gevoelens had.quote:
Nee een vriend in een WhatsApp groep ging ook een klasgenote van hem erin gooien. Die zei nooit iets maar aan haar foto te zien was ze leuk dus ging ik tegen haar appen. En ze deed leuk meequote:
Weet je wel zeker dar ze het als date zag danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een vriend in een WhatsApp groep ging ook een klasgenote van hem erin gooien. Die zei nooit iets maar aan haar foto te zien was ze leuk dus ging ik tegen haar appen. En ze deed leuk mee
Vast wel. Ik maakte mijn intenties althans vrij duidelijk en nog wou ze afspreken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dar ze het als date zag dan
Moet je meteen gevoelens hebben na een date dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaf ze niet echt uitleg bij. Op app praatten we veel en op de date ook wel chill gepraat etc. Maar ze ging toen paar dagen negeren en uiteindelijk zei ze dat ze geen gevoelens had.
Ik zal wel te klein zijn geweest
Wat een teringhoerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaf ze niet echt uitleg bij. Op app praatten we veel en op de date ook wel chill gepraat etc. Maar ze ging toen paar dagen negeren en uiteindelijk zei ze dat ze geen gevoelens had.
vond zij wel blijkbaar aangezien ze niet nog eens wou afsprekenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je meteen gevoelens hebben na een date dan?
Nam ze geen genoegen met je 15 cm?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
13quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nam ze geen genoegen met je 15 cm?
Ik wist niet dat jij intieme kennis had van JR zijn afmetingen.quote:
dat is gewoon een lieve benaming voor dat ze je niet zag zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vond zij wel blijkbaar aangezien ze niet nog eens wou afspreken
Aan mijn humor kan het niet gelegen hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Zal echt niet aan je lengte hebben gelegen hebben hor
Gohquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is gewoon een lieve benaming voor dat ze je niet zag zitten
Ja, veel meer valt er niet van te maken.quote:
Mortaxx en ik bespreken alles.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij intieme kennis had van JR zijn afmetingen.
Dan nog heb je genoeg redenenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan mijn humor kan het niet gelegen hebben.
Dat kan wel een reden zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, veel meer valt er niet van te maken.
Dan moet je daar uit gaan conclusie trekken dat je te klein bent (voor haar).
nextquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan wel een reden zijn.
Aangezien ze me blijkbaar wel zag zitten voor ze me ontmoet had. Achja laat gaan.
In elk geval weer wat ervaring opgedaan
babyfacequote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog heb je genoeg redenendoor te zeggen dat het wel aan je lengte zal hebben gelegen dek je je wel beetje in natuurlijk
Vooral je sociale skills zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
babyface
Andere dingen zijn natuurlijk perfect bij mij
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan wel een reden zijn.
Aangezien ze me blijkbaar wel zag zitten voor ze me ontmoet had. Achja laat gaan.
In elk geval weer wat ervaring opgedaan
als ik wil kan ik dat best zijnquote:
nooitquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja ben ik al mee bezig
Hoe gaat het bij jou met Tinder? Veel seks gehad zeker
Aldus ik ben top-Etsuquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft een lekkere komkommerKwam goed hard klaar
het lukt niet bij de vrouwen, dus dan maar mannen versieren?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel die hosselaar was
Jij bent toch best knap hoor ik overal?
Morta lijkt op Jan Kooijemansquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel die hosselaar was
Jij bent toch best knap hoor ik overal?
die zijn tenminste lekker directquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
het lukt niet bij de vrouwen, dus dan maar mannen versieren?
quote:
Ja jij komt al klaar als je aan ijsje zuigtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom klaar als ik aan een pik zuig hoor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij komt al klaar als je aan ijsje zuigt
Jaquote:
ja rikquote:
Nee johquote:
jawel, gezicht somsquote:
Ik ook. Gewelldig land lijkt mequote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:25 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Oh maar die burgers zijn ineens wel raar
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:31 schreef JanCees het volgende:
wtf ik kreeg net japanse reclame op spotify
wtff
ik ook. wtfquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:31 schreef JanCees het volgende:
wtf ik kreeg net japanse reclame op spotify
wtff
En de meest perverse hentai-boekjes naast de kranten in een winkelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
http://japan014.blogspot.nl/ Deze blog aan het bekijken. Is van een FOK!ker
Japanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de meest perverse hentai-boekjes naast de kranten in een winkel
Het heeft wel super veel eet-regelsquote:
Jr eet dan toch juist niks?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft wel super veel eet-regels
Jr vindt dit leuk
Nee, denk dat hij juist alles wat niet hoort gaat doenquote:
Ja, want jij zal je kinderen echt doodslaan. Goed verhaal manquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
https://vine.co/v/OdpJIKXDAie
Als dit mijn kinderen waren zou ik ze echt doodslaan.
Niets mis met een beetje rassenbewustzijn aanmoedigen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
wow pedoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Je kan het ook te letterlijk nemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want jij zal je kinderen echt doodslaan. Goed verhaal man
Je kinderen figuurlijk doodslaan? Hoe xie jij dat voor je?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Je kan het ook te letterlijk nemen.
quote:
daarom heb ik hem al 100 keer op loop staanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die little einstein shit![]()
na paar keer is het niet meer leuk
kom danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom heb ik hem al 100 keer op loop staan
sukkel
lekker hoor 68 gehaald vandaag maar heb kut taskquote:
Kinderen tot coma slaan, maar niet dood.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kinderen figuurlijk doodslaan? Hoe xie jij dat voor je?
Omdat ze een hekel aan pakis hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:09 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kinderen dood coma slaan, maar niet dood.
Dood coma nog welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:09 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kinderen dood coma slaan, maar niet dood.
Oeps en nee. Beetje aan het trollen. Verder zei ik ook niks over het feit dat je xie in plaats van zie had.quote:
Die vergelijking zou wel passend zijn ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Oeps en nee. Beetje aan het trollen. Verder zei ik ook niks over het feit dat je xie in plaats van zie had.
Ik wel beetje. Vind je dat opwindend?quote:
nou als jij dan toch zo makkelijk bent...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, zolang je maar een penis hebt
man gedraag je eens niet als een krolse poesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, zolang je maar een penis hebt
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
man gedraag je eens niet als een krolse poes
vertel me allesquote:
ik belde die mens op om uitstel van betaling aan te vragen , wist niet hoe dat moest.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
vertel me alles
mss weet ik iets met notarieel recht om haar te dissen
ohquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik belde die mens op om uitstel van betaling aan te vragen , wist niet hoe dat moest.
gaat ze allemaal domme vragen stellen ipv antwoord geven
bedankt, maar die telefoonmiep heeft het verteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
dan zou je iets met ministerieplicht als grond kunnen aanvoeren in een rechtszaak. dat is mijn juridische advies.
ohquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt, maar die telefoonmiep heeft het verteld.
ja hoop het welquote:
waar wilde je heenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoop het wel
anders ga ik niet op vakantie denk ik
kut fiscus
heb al tickets omdat ik dit niet verwacchtequote:
coolquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb al tickets omdat ik dit niet verwacchte
naar thailand
wowquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, interesseert me ook niet
vraag fok-it
sorry ik ben erquote:
ben je niet homo? huh?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sorry ik ben er
1. nog nooit geweest
2. niet homo
3. ga niet met een homo
dat kloptquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
heb wel overstap op dubai
daar zijn ze niet zo homovriendelijk
maar wel gewoon op vooroordelen danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat klopt
ze wilden toch invoeren dat als homo's het land in willen, ze gaan kijken of ze homo zijn toch? of is dat al ingevoerd?
Geen idee, ben officieel niet in Dubai denk ik, blijf midden in de nacht op de transfer terminals.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat klopt
ze wilden toch invoeren dat als homo's het land in willen, ze gaan kijken of ze homo zijn toch? of is dat al ingevoerd?
cheap toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee, ben officieel niet in Dubai denk ik, blijf midden in de nacht op de transfer terminals.
Ziek veel zooi kopen daar
sigaretten ook
als man gewoon uitstekend leven hoor (als vrouw ook, maar net iets minder)quote:
jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als man gewoon uitstekend leven hoor (als vrouw ook, maar net iets minder)
gewoon heterofiel gedragen
en danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef Etsu het volgende:
en dan een geheime kamer in mn paleis bouwen waar ik met een man kan neuken zodat ik niet betrapt word
oh gelukkigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als buitenlander vaak boete + deportatie
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
zie al voor me, ga je met etsu naar dubai
gelijk deportatie krijg jij, sta je in je eentje in de woestijn
hoe gaat het?quote:
wel goed eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik mag etsu vrijuit beledigen in thailand
whutquote:
lolquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet want heb nog steeds jng-ban lol
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook niet want heb nog steeds jng-ban lol
deze is chillquote:
alleen leuk als je in luf bentquote:
huh hoezoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alleen leuk als je in luf bent
had laatst nog in mijn hand. Niet gekocht thoughquote:
hoeduurquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had laatst nog in mijn hand. Niet gekocht though
is een dure hobbyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
geld heb ik toch niet man, heb meer verslavingen
wtfquote:
cokequote:
coke is superduur. pep is bijvoorbeeld 5 euro de gram. MDMA was 30 dacht ik, maar dan heb je genoeg voor 4-5 manquote:
pepquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
coke is superduur. pep is bijvoorbeeld 5 euro de gram. MDMA was 30 dacht ik, maar dan heb je genoeg voor 4-5 man
Alsof je de beste meest sociale persoon ter wereld bent voelde ik me.quote:
Thailand kan je wel goed heen als homoquote:
oh dat vind ik al als ik wiet op hebquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof je de beste meest sociale persoon ter wereld bent voelde ik me.
Bedankt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thailand kan je wel goed heen als homo
was vroeger legaal tochquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
had ook nog 2cb daar geen idee hoe duur, weet ook nog niet echt wat het is
MDMA 30? Wtf. Een XTC-pilletje heb je toch al wel voor paar euro?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
coke is superduur. pep is bijvoorbeeld 5 euro de gram. MDMA was 30 dacht ik, maar dan heb je genoeg voor 4-5 man
ik vind dat zo alquote:
Hoezo? Ga je met Inso mee?quote:
Ja, leg ik hem wel bij m'n vriendin op de kamer.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, leg ik hem wel bij m'n vriendin op de kamer.
Anders is m'n broertje straks ook homo.
Zou je dat kunnen handelen als je broertje nu uit de kast zou komen?quote:
In een pil zit zeg 180mg, doe dat keer 5 ofzo en je komt zeker in de buurt. MDMA-kristallen is wel echt toffer, puurderquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MDMA 30? Wtf. Een XTC-pilletje heb je toch al wel voor paar euro?
Dat mis ik dan weerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef supersof het volgende:
VA weetje
ik loop een keer om half twaalf in de avond in de stad
kom ik fokkie, fera en heppie tegen :'D
met een halve kipburger in mn mond
vriendin en broertje en etsuquote:
lol betaal die belasting gewoon danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin en broertje en etsu
Als ik uitstel van betaling belasting krijg.
ja hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je dat kunnen handelen als je broertje nu uit de kast zou komen?
Was niet lang though, moesten de film halenquote:
Ik wil het graag proberen maar ben bang dat m'n kaken het begevenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In een pil zit zeg 180mg, doe dat keer 5 ofzo en je komt zeker in de buurt. MDMA-kristallen is wel echt toffer, puurder
welke film ging je dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Was niet lang though, moesten de film halen
weet ik niet meerquote:
bubblicious mah friendquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het graag proberen maar ben bang dat m'n kaken het begeven
ok vet random danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet meer
is een tijd geleden al
oh ik ging naar black hatquote:
Zelfs ik weet het nogquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet meer
is een tijd geleden al
Weet niet, was in slaap gevallenquote:
misschien is de banaan van etsu wat voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb een rare passie voor alles met bananensmaak
quote:
dat schuimbanaantje?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien is de banaan van etsu wat voor je
quote:
net zoals hmfquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
VA wanneer ga je pillen slikken tijdens het FOK!ken en gek SC'en
je mag me pijpen met een condoom met bananensmaak, kan je proeven hoe dat isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb een rare passie voor alles met bananensmaak
ik ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben nooit gepijpt met condoom om dus ik kan t niet oordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |