quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
qua uiterlijkzelfde haar
En introvert beetje
En ze moest me ook niet hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je zelf weten, best grappig welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it, moet ik dat programma over eten terugkijken?
Hmm.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, best grappig welmaar dar andere programma is interessanter. Leven met dwang
gaf ze niet echt uitleg bij. Op app praatten we veel en op de date ook wel chill gepraat etc. Maar ze ging toen paar dagen negeren en uiteindelijk zei ze dat ze geen gevoelens had.quote:
Nee een vriend in een WhatsApp groep ging ook een klasgenote van hem erin gooien. Die zei nooit iets maar aan haar foto te zien was ze leuk dus ging ik tegen haar appen. En ze deed leuk meequote:
Weet je wel zeker dar ze het als date zag danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee een vriend in een WhatsApp groep ging ook een klasgenote van hem erin gooien. Die zei nooit iets maar aan haar foto te zien was ze leuk dus ging ik tegen haar appen. En ze deed leuk mee
Vast wel. Ik maakte mijn intenties althans vrij duidelijk en nog wou ze afspreken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dar ze het als date zag dan
Moet je meteen gevoelens hebben na een date dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaf ze niet echt uitleg bij. Op app praatten we veel en op de date ook wel chill gepraat etc. Maar ze ging toen paar dagen negeren en uiteindelijk zei ze dat ze geen gevoelens had.
Ik zal wel te klein zijn geweest
Wat een teringhoerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaf ze niet echt uitleg bij. Op app praatten we veel en op de date ook wel chill gepraat etc. Maar ze ging toen paar dagen negeren en uiteindelijk zei ze dat ze geen gevoelens had.
vond zij wel blijkbaar aangezien ze niet nog eens wou afsprekenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je meteen gevoelens hebben na een date dan?
Nam ze geen genoegen met je 15 cm?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
13quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nam ze geen genoegen met je 15 cm?
Ik wist niet dat jij intieme kennis had van JR zijn afmetingen.quote:
dat is gewoon een lieve benaming voor dat ze je niet zag zittenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vond zij wel blijkbaar aangezien ze niet nog eens wou afspreken
Aan mijn humor kan het niet gelegen hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Zal echt niet aan je lengte hebben gelegen hebben hor
Gohquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is gewoon een lieve benaming voor dat ze je niet zag zitten
Ja, veel meer valt er niet van te maken.quote:
Mortaxx en ik bespreken alles.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij intieme kennis had van JR zijn afmetingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |