Klopt, ik zie wel wanneer ik het erken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben je het gewoon wel, maar erken je het nog niet.
Hopelijk binnenkort.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, ik zie wel wanneer ik het erken.
CB, waar mijn hart ligtquote:
Wil je soms doodquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet moeite om geen grap te maken over het tegenovergestelde van een negerpik icm een zekere foto
Die woont toch in Leiden/is toch dood?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:56 schreef richolio het volgende:
[..]
CB, waar mijn hart ligtPas op dat je mapima niet tegenkomt
Grapje tokquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:56 schreef richolio het volgende:
[..]
CB, waar mijn hart ligtPas op dat je mapima niet tegenkomt
[..]
Wil je soms dood
Ik dacht dat ze bij Kralingse Zoom in de buurt op school zat, of daar kwam ze dan iig wel eens. Dat laatste kan ook nogquote:
frikandel is haramquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Jij bent toch ook hommo? Net als elan
Heheh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje tok
Heb je de Oscars nog afgekeken of ben je in slaap gevallen?
Wel aardig. Niet spectaculair Ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Heheh.
Neh, kon het niet kijken auf mijn tv boven, of ik moest mijn lappy pakken maar daar had ik geen zin in. Was het nog een beetje leuk?
omg jouw UIquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Heheh.
Neh, kon het niet kijken auf mijn tv boven, of ik moest mijn lappy pakken maar daar had ik geen zin in. Was het nog een beetje leuk?
Sof, morgen naar je vriend toch?quote:
Wattan ?quote:
Ja gelukkig wel morgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof, morgen naar je vriend toch?
Ik moet wachten tot zaterdag.
Tot zondag maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel morgen.
Zo langhoelang hebben jullie dan? een heel weekend? Ik tot maandag
![]()
![]()
![]()
Neil Patrick Harris was wel leuk zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig. Niet spectaculair Ofzowas blij dat het afgelopen was
quote:
Ook hij viel beetje tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Neil Patrick Harris was wel leuk zeker?
[..]Skattig hè
Stom, een nachtje maar. Kunnen jullie niet vanaf vrijdag ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot zondag maar.
En we moeten terwijl we bij elkaar zijn ook werk voorbereiden voor de week erop. Harde struggles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |