abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151765238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde nog opperen of zij niet gewoon een smak geld heeft neergelegd om zo deze operatie er doorheen te drukken, maar ze heeft toch geen cent en een arts gaat daar ook niet in mee, mag ik aannemen.
Ik neem aan dat zo'n operatie gewoon in het ziekenhuis wordt uitgevoerd en niet bij één of andere schimmige kliniek waar je met een zak geld wel wat voor elkaar kan krijgen.

En wat je al zei, ze heeft geen geld. Of ze moet van haar vader flink geërfd hebben.
pi_151765241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik wilde nog opperen of zij niet gewoon een smak geld heeft neergelegd om zo deze operatie er doorheen te drukken, maar ze heeft toch geen cent en een arts gaat daar ook niet in mee, mag ik aannemen.
Dan kan ze gewoon heel goed pijpen. Een ODIRVOtje. Orale dienst in ruil voor operatie
pi_151765324
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef friekin_ het volgende:
Het is idd geen feest. Er zijn genoeg mensen op dit forum, inclusief mezelf, die het zonder een operatie gelukt is om veel kilo's kwijt te raken en ook niet meer terug te krijgen. Maar dat lukt alleen met een goed besef van wat dat inhoudt en hoeveel moeite dat kost.
Ik heb echt geen zelfdiscipline maar no way dat ik aan zo'n operatie begin, brrr.
Tap tap tap
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 09:15:11 #179
43556 miss_dynastie
pi_151765391
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik neem aan dat zo'n operatie gewoon in het ziekenhuis wordt uitgevoerd en niet bij één of andere schimmige kliniek waar je met een zak geld wel wat voor elkaar kan krijgen.

En wat je al zei, ze heeft geen geld. Of ze moet van haar vader flink geërfd hebben.
Jep, maar er zit verschil tussen medische richtlijnen en verzekeringstechnische richtlijnen. Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat een operatie vanaf een bmi van 31 al een hogere levensverwachting oplevert, dus medisch ethisch is het wel te verantwoorden om het bij iemand te doen die relatief licht is. Ik blijf erbij dat het schieten met een kanon op een mug is en dat er véél meer aandacht zou moeten zijn voor preventie en (als dat al te laat is) oplossen van de oorzaak, niet van het symptoom.
pi_151765454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep, maar er zit verschil tussen medische richtlijnen en verzekeringstechnische richtlijnen. Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat een operatie vanaf een bmi van 31 al een hogere levensverwachting oplevert, dus medisch ethisch is het wel te verantwoorden om het bij iemand te doen die relatief licht is. Ik blijf erbij dat het schieten met een kanon op een mug is en dat er véél meer aandacht zou moeten zijn voor preventie en (als dat al te laat is) oplossen van de oorzaak, niet van het symptoom.
Ik zit me ook af te vragen, als de operatie voorbij is, gaat het haar dan lukken om te eten zoals 'het moet'. Komt ze psychisch niet in de knoop omdat ze niet meer kan gaan proppen?
Son kennende komt er wel weer iets uit wat niet lukt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_151765510
Ik hoop niet dat ze zich een keer laat gaan en dat die maagband knapt ofzo, ik weet niet of dat kan? :X
o wacht, maagband is weer wat anders.
Tap tap tap
pi_151765794
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat ze zich een keer laat gaan en dat die maagband knapt ofzo, ik weet niet of dat kan? :X
o wacht, maagband is weer wat anders.
Ik dacht dat je daar doorheen kon eten zegmaar.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 17 april 2015 @ 09:47:40 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151766037
Ik kan niet wachten op de nieuwe columns met drama over eten, al misselijk worden van een bekertje melk, want vet, overtollige huid (de verzekering vergoedt de operatie om die huid weg te halen niet :'( :'( :'( ) en allerlei ander ongemak....

Ik denk zelfs dat als je normaal (kilo per maand) afvalt, dat je dan die problemen met overtollige huid niet of nauwelijks hebt (okay, je moet niet van 220 naar 75 kg gaan, dan heb je dat sowieso wel) maar 40 kg die er relatief langzaamaan bijgekomen is, krijg je er vast wel zonder enorme lappen loshangend vel af, met zo'n maagverkleining echter, ga je full speed van maat 48 naar maat 42, maar je huid is nog wel maat 48.

Oh dear, zo komt ze nooit op maat 40 natuurlijk, de eigenlijke Son is dan al maat 40, maar ze blijft op maat 42 steken door al dat maat 48 vel wat ze in haar kleren kwijt moet, the drama :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151766220
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:47 schreef Leandra het volgende:

Oh dear, zo komt ze nooit op maat 40 natuurlijk, de eigenlijke Son is dan al maat 40, maar ze blijft op maat 42 steken door al dat maat 48 vel wat ze in haar kleren kwijt moet, the drama :'(
Genoeg voer voor 20 columns.
pi_151768298
Ik begrijp sowieso niet dat je blij bent met maatje 40-42 als je van nature gewoon altijd een superfiguurtje hebt gehad :@
Maargoed ik begrijp ook niet dat je het zo ver laat komen dat je zo'n drastische ingreep moet laten doen.

Jezelf zo vol eten is jezelf mishandelen en die operatie erna is ook geen feestje, zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2015 11:26:54 ]
pi_151768407
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat je blij bent met maatje 40-42 als je van nature gewoon altijd een superfiguurtje hebt gehad :@
Maargoed ik begrijp ook niet dat je het zo ver laat komen dat je zo'n drastische ingreep moet laten doen.

Dat. En dat.

Ik ben veel te ijdel en kritisch om er zo uit te zien. Om nog maar te zwijgen hoe sloom je je dan zult voelen, als je zoveel gewicht meedraagt.
pi_151768495
Och, ik weet niet hoe ze er van nature uitziet. Bij TMF was ze slank maar wie weet trainde ze daar veel voor.
Dat is tig jaar geleden dus niet gek dat je lichaam wellicht verandert. Snap dus wel dat je maat 40 dan accepteert. Je moet de lat ook niet te hoog leggen misschien.

Verder natuurlijk wel met jullie eens. :)
pi_151768531
Omdat chocola :9
Tap tap tap
pi_151768532
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:34 schreef vencodark het volgende:
Och, ik weet niet hoe ze er van nature uitziet. Bij TMF was ze slank maar wie weet trainde ze daar veel voor.

Dat kan idd wel, kijk maar naar een Jessica Simpson of Sylvie Meis, die zijn eigenlijk enkel door trainen slank.
pi_151768602
quote:
Dat is tig jaar geleden dus niet gek dat je lichaam wellicht verandert. Snap dus wel dat je maat 40 dan accepteert. Je moet de lat ook niet te hoog leggen misschien.

Ik schat zo in dat ze toen ookal geen discipline had om fanatiek te trainen.
Maar wel de discipline om zich niet vol te stouwen, dag in dag uit, jaar in jaar uit :+
pi_151768708
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik schat zo in dat ze toen ookal geen discipline had om fanatiek te trainen.
Maar wel de discipline om zich niet vol te stouwen, dag in dag uit, jaar in jaar uit :+
En dan heeft ze telkens een vriendje die ook van volstouwen houdt.

Ik denk dat zowel Son als Pikmans na 1 minuut sex uitgeput in bed liggen :')
pi_151768889
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dan heeft ze telkens een vriendje die ook van volstouwen houdt.

Ik denk dat zowel Son als Pikmans na 1 minuut sex uitgeput in bed liggen :')
Mooi nu zijn Rob en Zure Suus uit mijn hoofd weg...zitten die 2 plofkoppen erin die seks hebben :')
Gaat goed zo op de vrijdagochtend :P

Sylvie vond ik trouwens niet echt een goede vergelijking. Die is juist helemaal de andere kant doorgeslagen.

Ze kunnen het ook nooit goed doen :+
  vrijdag 17 april 2015 @ 11:54:07 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_151768983
Er zijn maar weinig vrouwen die op hun 40e ofzo zonder training, met kind, van nature nog het lichaam hebben wat ze op hun 18e hadden. Dat is echt heel normaal. En maat 40 ook een prima en gezond streven. Maar het is absoluut beter om dat gewoon door gezonderen te bewerkstelligen ;)
disclaimer
pi_151769165
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die op hun 40e ofzo zonder training, met kind, van nature nog het lichaam hebben wat ze op hun 18e hadden. Dat is echt heel normaal. En maat 40 ook een prima en gezond streven. Maar het is absoluut beter om dat gewoon door gezonderen te bewerkstelligen ;)
1 van die weinige vrouwen meldt zich :P
Zonder sport, met kind nog steeds hetzelfde maatje als 22 jaar geleden. Alleen was het toen strakker. Ben nu wat zachter, meer vorm.

En het is nu ook weer niet zo dat ik supergezond leef. Ik stouw me gewoonweg niet vol met ongezonde dingen en dat voor jarenlang achter mekaar.

En zo zijn er velen met mij. Op 1 vriendin na heeft niemand last van overgewicht bijv.
Bij mijn mannelijke vrienden btw ook niet.
En ook zij zijn geen health-freaks.
  vrijdag 17 april 2015 @ 12:07:10 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_151769316
er zit een verschil tussen geen overgewicht hebben en hetzelfde lichaam hebben als toen je 18 was.

Maar ik ben uiteraard enorm benieuwd naar alle complicaties die zonder twijfel gaan plaatsvinden na deze operatie :Y)
disclaimer
pi_151769388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat kan idd wel, kijk maar naar een Jessica Simpson of Sylvie Meis, die zijn eigenlijk enkel door trainen slank.
vergeet je niet al die ijsjes zonder hoorntje/ :+
pi_151769488
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een verschil tussen geen overgewicht hebben en hetzelfde lichaam hebben als toen je 18 was.

Dit dus. :)
pi_151771611
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:50 schreef mascara-klodder het volgende:

Sylvie vond ik trouwens niet echt een goede vergelijking. Die is juist helemaal de andere kant doorgeslagen.

Ja, maar het ging om het niet-sporten, dat ze dan ook niet vanzelf heel slank is.
Ze zou wel met Syl aan kunnen pappen, die heeft een ijzeren discipline :D

quote:
Mooi nu zijn Rob en Zure Suus uit mijn hoofd weg...zitten die 2 plofkoppen erin die seks hebben :')
Ik las 'plofkippen' _O-
  † In Memoriam † vrijdag 17 april 2015 @ 13:34:49 #199
43556 miss_dynastie
pi_151771772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zit me ook af te vragen, als de operatie voorbij is, gaat het haar dan lukken om te eten zoals 'het moet'. Komt ze psychisch niet in de knoop omdat ze niet meer kan gaan proppen?
Son kennende komt er wel weer iets uit wat niet lukt.
Tuurlijk, dan moet ze een andere uitlaatklep zien te vinden. Sporten bijvoorbeeld (as if, het zal wel weer een verzonnen ziekte worden _O- )

quote:

Nou, toen had ze ook wel skinny fat hoor, als je op dat halfnaaktplaatje kijkt... was wel slank, maar niet getraind.
pi_151797761
Ergens snap ik wel dat je als notoire jojo-er zo'n keuze naakt. Dat je het zat bent dat door je eigen gebrek een discipline dat gewicht steeds weer terugkomt.

Dat disciplineding gaat op die leeftijd ook gewoon niet meer blijvend veranderen denk ik. Dus dan moet je wat...

Denk wél dat ze er spijt van krijgt, maar ja dan is het al te laat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')