Wie brengt haar dan dat eten? Als je op bed blijft liggen zonder te eten gaat er uiteindelijk ook vanzelf wel wat af....quote:Op woensdag 22 april 2015 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind overigens een operatie op langere termijn niet de makkelijke weg, hoor. Altijd gedoe met vitamines, de hoeveelheid die je kan eten, wat verdraag je wel en wat niet, raak je ondervoed of ga je juist weer dik aankomen zonder iets geks te doen, enz. Daarom vind ik het zo bezwaarlijk bij iemand die 100 kilo weegt, de voordelen op de korte termijn kunnen nooit opwegen tegen het levenslang dat je krijgt...
En vroeg of laat zal ze toch zelf aan de slag moeten. Bij een programma op TLC is er iemand die met bijna 300 kilo en operatie niks afvalt, omdat ze maar op bed blijft liggen![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Is ze nu nog steeds niet uit haar narcose?
twitter:
Het is zowat een contradictie ja. Overgewicht verliezen is wellicht gezond maar de manier waarop kan dat nooit zijn. Zou het daarom zelf echt als uiterste redmiddel aangrijpen. Ik vind het ene middel niet per se makkelijker dan het andere maar dit is zo heftig op de lange termijn...of het nou aanstellerij, luiheid of bittere noodzaak is; erg dat het zo ver moet komen.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
In het Slotervaart ziekenhuis geopereerd kennelijk...
Ik vind het wel wat krom hoor, je zelfs op je Twitter laten voorstaan op gezond eten/leven en een maagverkleining ondergaan
[ afbeelding ]
Dat is ook best krom ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:
In het Slotervaart ziekenhuis geopereerd kennelijk...
Ik vind het wel wat krom hoor, je zelfs op je Twitter laten voorstaan op gezond eten/leven en een maagverkleining ondergaan
Maar ook als alles goed gaat zal ze toch wel klagen?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben dan weer heel vals: ik hoop niet per se dat de hele procedure goed gaat (![]()
![]()
![]()
). Ik ben SHO-fan. Ik ben wel ontvankelijk voor wat gedoe en geklaag van Son, naderhand.
Er is vast genoeg over!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ook als alles goed gaat zal ze toch wel klagen?![]()
BBB: boeren, bloedingen en buikpijn.quote:vr 24 apr 2015, 14:07
Sonja Silva 'dik tevreden' na maagverkleining
van onze redactie
Sonja Silva is aan het bijkomen van haar maagverkleining. Ze heeft wat ongemakken, maar is toch 'dik tevreden'. "Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik kan niet wachten tot ik resultaat zal zien!"
Sonja omschrijft op haar weblog wat ze meemaakt, nadat ze dinsdag onder het mes ging om haar maag te laten verkleinen. "Ik had wel echt even pijn de eerste dag, maar dit waren voornamelijk de gassen die er in mijn buik gespoten zijn. Die stond er helemaal bol van, ik leek wel 7 maanden zwanger!" Ze liep vervolgens hard boerend door het ziekenhuis, wat haar applaus van de verpleegsters opleverde.
"De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie." Inmiddels is Sonja 'opnieuw aan het leren eten': "Met babyhapjes…want anders gaat het pijn doen. Zodra ik vol zit, wat in dit geval al na drie hapjes is, dan stop ik een half uur."
Sonja, die bekend werd als vj bij TMF en in 1997 de finale van Miss Nederland won, begon nnkele weken voor de operatie met afvallen. Destijds woog ze 106 kilo.
quote:Sonja Silva 'dik tevreden' na maagverkleining
Sonja Silva is aan het bijkomen van haar maagverkleining. Ze heeft wat ongemakken, maar is toch 'dik tevreden'. "Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik kan niet wachten tot ik resultaat zal zien!"
Sonja omschrijft op haar weblog wat ze meemaakt, nadat ze dinsdag onder het mes ging om haar maag te laten verkleinen. "Ik had wel echt even pijn de eerste dag, maar dit waren voornamelijk de gassen die er in mijn buik gespoten zijn. Die stond er helemaal bol van, ik leek wel 7 maanden zwanger!" Ze liep vervolgens hard boerend door het ziekenhuis, wat haar applaus van de verpleegsters opleverde.
"De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie." Inmiddels is Sonja 'opnieuw aan het leren eten': "Met babyhapjes…want anders gaat het pijn doen. Zodra ik vol zit, wat in dit geval al na drie hapjes is, dan stop ik een half uur."
Sonja, die bekend werd als vj bij TMF en in 1997 de finale van Miss Nederland won, begon enkele weken voor de operatie met afvallen. Destijds woog ze 106 kilo.
http://www.iglossy.nl/sonja-blogt-dik-tevreden/ Even een quote door google gehaaldquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Lovechild het volgende:
De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie
Geheel wel volgens verwachting ditquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ze denkt dat ze automagisch weer superslank gaat worden terwijl ze er niets voor hoeft te doen....
Ja toch? Alsof ze na een extreme body make-over straks voor het eerst haar nieuwe lichaam te zien krijgt en dat ze denkt dat dat dan weer net zo is als toen ze 21 was.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geheel wel volgens verwachting ditHet blijft een domme geit.
En dan heeft ze leeggelopen tetten en een hangbuikquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja toch? Alsof ze na een extreme body make-over straks voor het eerst haar nieuwe lichaam te zien krijgt en dat ze denkt dat dat dan weer net zo is als toen ze 21 was.
En ondertussen mag ze zelf even op vakantie in DisneyworldOh nee, verkeerde make-over
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |