abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2015 @ 11:44:48 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151918898
- dubbel -
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 12:35:59 #252
43556 miss_dynastie
pi_151920680
Ik vind overigens een operatie op langere termijn niet de makkelijke weg, hoor. Altijd gedoe met vitamines, de hoeveelheid die je kan eten, wat verdraag je wel en wat niet, raak je ondervoed of ga je juist weer dik aankomen zonder iets geks te doen, enz. Daarom vind ik het zo bezwaarlijk bij iemand die 100 kilo weegt, de voordelen op de korte termijn kunnen nooit opwegen tegen het levenslang dat je krijgt...

En vroeg of laat zal ze toch zelf aan de slag moeten. Bij een programma op TLC is er iemand die met bijna 300 kilo en operatie niks afvalt, omdat ze maar op bed blijft liggen :X
pi_151921735
Voor de operatie moet je in sommige ziekenhuizen gaan crashen 2 weken voor de operatie. Dit om de lever te ontvetten die voor je maag ligt en ze terug moeten klappen om bij je maag te komen. Een lever met veel vet scheurt veel sneller dan een lever met weinig vet. Vandaar de 5 kg in 10 dagen. Heel gezond is het dus niet gegaan.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 22 april 2015 @ 14:52:57 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151925085
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind overigens een operatie op langere termijn niet de makkelijke weg, hoor. Altijd gedoe met vitamines, de hoeveelheid die je kan eten, wat verdraag je wel en wat niet, raak je ondervoed of ga je juist weer dik aankomen zonder iets geks te doen, enz. Daarom vind ik het zo bezwaarlijk bij iemand die 100 kilo weegt, de voordelen op de korte termijn kunnen nooit opwegen tegen het levenslang dat je krijgt...

En vroeg of laat zal ze toch zelf aan de slag moeten. Bij een programma op TLC is er iemand die met bijna 300 kilo en operatie niks afvalt, omdat ze maar op bed blijft liggen :X
Wie brengt haar dan dat eten? Als je op bed blijft liggen zonder te eten gaat er uiteindelijk ook vanzelf wel wat af....

Ik kwam er net achter dat m'n lengte in m'n weegschaal-app aangepast was, ik vond het al zo vreemd dat m'n BMI 2 weken geleden ineens bijna een punt hoger geworden was, terwijl ik hetzelfde gewicht had.... bleek m'n lengte dus te zijn aangepast :')
Dat 2 cm zo'n verschil kan betekenen.... and they say size doesn't matter :{w
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2015 @ 17:30:53 #255
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_151931026
Ik vind het ook kansloos dat ze die ingreep ondergaat. Ik heb ook ooit 106 kilo gewogen, en ondanks dat ik de laatste afvalronde niet helemaal 100% zelfstandig heb gedaan (nee geen operatie :P) kan het ook anders. Maar wat Dude inderdaad zegt, ze moet het echt helemaal zelf weten. Ik ben Sonja niet. Ik ben iemand anders. We hebben gelukkig elk een andere levensstijl en andere instelling. Haar 106kg is mijn 106 kg niet.
Ik vind het kanslozer dat er blijkbaar een dokter is en een ziekenhuis die er voor kiezen om haar die operatie aan te bieden en het aanmoedigen om met dat 'geringe' overgewicht een dusdanige ingreep uit te voeren terwijl er echt wel andere mogelijkheden zijn. Ook met ME hoor. En met al die andere aandoeningen die ze zich zelf heeft aangepraat. En haar doktoren. Nouja. Ik hoop dat ze het vol weet te houden, want een operatie is makkelijk maar straks dat slanke lijntje vasthouden terwijl je nog immer knettergek bent, dat is lastiger.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_151953350
Is ze nu nog steeds niet uit haar narcose? :P
  donderdag 23 april 2015 @ 12:18:30 #257
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151953432
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Is ze nu nog steeds niet uit haar narcose? :P
sonjasilva twitterde op donderdag 23-04-2015 om 10:29:20 Ik mag naar huis!!!!!!!! reageer retweet
吴 曼 迪
  donderdag 23 april 2015 @ 12:48:51 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151954341
In het Slotervaart ziekenhuis geopereerd kennelijk...

Ik vind het wel wat krom hoor, je zelfs op je Twitter laten voorstaan op gezond eten/leven en een maagverkleining ondergaan :{

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151962462
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:

Ik vind het wel wat krom hoor, je zelfs op je Twitter laten voorstaan op gezond eten/leven en een maagverkleining ondergaan :{

[ afbeelding ]
Het is zowat een contradictie ja. Overgewicht verliezen is wellicht gezond maar de manier waarop kan dat nooit zijn. Zou het daarom zelf echt als uiterste redmiddel aangrijpen. Ik vind het ene middel niet per se makkelijker dan het andere maar dit is zo heftig op de lange termijn...of het nou aanstellerij, luiheid of bittere noodzaak is; erg dat het zo ver moet komen.
pi_151963755
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:48 schreef Leandra het volgende:

Dat is ook best krom ja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_151966534
Nieuwe column: Niemand weet... dat ik liever een maagverkleining neem dan minder eet voor een slanke reet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2015 @ 20:35:01 #262
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151966918
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben dan weer heel vals: ik hoop niet per se dat de hele procedure goed gaat ( :@ :@ :@ :@ ). Ik ben SHO-fan. Ik ben wel ontvankelijk voor wat gedoe en geklaag van Son, naderhand.
Maar ook als alles goed gaat zal ze toch wel klagen? :? :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 april 2015 @ 20:38:18 #263
22592 crew  Ole
pi_151967056
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:35 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar ook als alles goed gaat zal ze toch wel klagen? :? :Y
Er is vast genoeg over!

maar als het afvallen lukt krijgt ze vast last van een hangbuik :9
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151990071
quote:
vr 24 apr 2015, 14:07

Sonja Silva 'dik tevreden' na maagverkleining
van onze redactie

Sonja Silva is aan het bijkomen van haar maagverkleining. Ze heeft wat ongemakken, maar is toch 'dik tevreden'. "Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik kan niet wachten tot ik resultaat zal zien!"

Sonja omschrijft op haar weblog wat ze meemaakt, nadat ze dinsdag onder het mes ging om haar maag te laten verkleinen. "Ik had wel echt even pijn de eerste dag, maar dit waren voornamelijk de gassen die er in mijn buik gespoten zijn. Die stond er helemaal bol van, ik leek wel 7 maanden zwanger!" Ze liep vervolgens hard boerend door het ziekenhuis, wat haar applaus van de verpleegsters opleverde.

"De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie." Inmiddels is Sonja 'opnieuw aan het leren eten': "Met babyhapjes…want anders gaat het pijn doen. Zodra ik vol zit, wat in dit geval al na drie hapjes is, dan stop ik een half uur."

Sonja, die bekend werd als vj bij TMF en in 1997 de finale van Miss Nederland won, begon nnkele weken voor de operatie met afvallen. Destijds woog ze 106 kilo.
BBB: boeren, bloedingen en buikpijn.
pi_151990092
Waar ze nou blogt heb ik even gemist en kan ik ook zo gauw niet vinden, maar er moet een nieuwe zijn:
quote:
Sonja Silva 'dik tevreden' na maagverkleining

Sonja Silva is aan het bijkomen van haar maagverkleining. Ze heeft wat ongemakken, maar is toch 'dik tevreden'. "Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik kan niet wachten tot ik resultaat zal zien!"
Sonja omschrijft op haar weblog wat ze meemaakt, nadat ze dinsdag onder het mes ging om haar maag te laten verkleinen. "Ik had wel echt even pijn de eerste dag, maar dit waren voornamelijk de gassen die er in mijn buik gespoten zijn. Die stond er helemaal bol van, ik leek wel 7 maanden zwanger!" Ze liep vervolgens hard boerend door het ziekenhuis, wat haar applaus van de verpleegsters opleverde.
"De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie." Inmiddels is Sonja 'opnieuw aan het leren eten': "Met babyhapjes…want anders gaat het pijn doen. Zodra ik vol zit, wat in dit geval al na drie hapjes is, dan stop ik een half uur."
Sonja, die bekend werd als vj bij TMF en in 1997 de finale van Miss Nederland won, begon enkele weken voor de operatie met afvallen. Destijds woog ze 106 kilo.
Don't you love her madly?
pi_151990592
Dit was toch vroeger een leuk koppie op tv.. kennelijk zegt een leuk koppie niet alles.. ik zou echt knettergek worden van zo'n griet.. snap niet dat iemand daar een relatie mee wil
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:10:24 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151990679
quote:
"Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb! Ik kan niet wachten tot ik resultaat zal zien!"
Alsof ze denkt dat ze automagisch weer superslank gaat worden terwijl ze er niets voor hoeft te doen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 april 2015 @ 15:11:28 #268
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151990708
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Lovechild het volgende:
De operatie is goed gegaan. Ik had alleen een kleine bloeding waardoor ik een nachtje langer moest blijven ter observatie
http://www.iglossy.nl/sonja-blogt-dik-tevreden/ Even een quote door google gehaald :P
吴 曼 迪
pi_151991619
Slim! Had ik ff niet bedacht :@
Don't you love her madly?
pi_151992147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof ze denkt dat ze automagisch weer superslank gaat worden terwijl ze er niets voor hoeft te doen....
Geheel wel volgens verwachting dit :') Het blijft een domme geit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 24 april 2015 @ 16:41:35 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151992794
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Geheel wel volgens verwachting dit :') Het blijft een domme geit.
Ja toch? Alsof ze na een extreme body make-over straks voor het eerst haar nieuwe lichaam te zien krijgt en dat ze denkt dat dat dan weer net zo is als toen ze 21 was.
En ondertussen mag ze zelf even op vakantie in Disneyworld *O* Oh nee, verkeerde make-over ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2015 @ 17:11:39 #272
22592 crew  Ole
pi_151993387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 16:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja toch? Alsof ze na een extreme body make-over straks voor het eerst haar nieuwe lichaam te zien krijgt en dat ze denkt dat dat dan weer net zo is als toen ze 21 was.
En ondertussen mag ze zelf even op vakantie in Disneyworld *O* Oh nee, verkeerde make-over ;(
En dan heeft ze leeggelopen tetten en een hangbuik :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_151994218
Ik weet nooit of ik haar dom of zielig moet vinden :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152005752
Maagverkleiningen is al een paar jaar booming business. Er worden zelfs theaters afgehuurd om voorlichting te geven en daarna kun je je inschrijven.

http://www.npo.nl/zembla/11-11-2011/VARA_101266818
  † In Memoriam † zaterdag 25 april 2015 @ 09:55:04 #275
43556 miss_dynastie
pi_152008012
'Dan stop ik een half uur'... meid, als je elk half uur gaat eten kom je alleen maar aan.... die denkt echt dat ze een magische slankmaker heeft en er niks voor hoeft te doen -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')