SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Maakt weinig verschil, als er wel PS Plus titels zijn wordt er ook continu gezekenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:33 schreef DKUp het volgende:
Een maand geen PS Plus titels zou ik echt fantastisch vinden, iedereen zeiken
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil, als er wel PS Plus titels zijn wordt er ook continu gezeken
of een best off, met isaac en resogunquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:33 schreef DKUp het volgende:
Een maand geen PS Plus titels zou ik echt fantastisch vinden, iedereen zeiken
16, 17 of 18 uurquote:
moet hier tot 18:00 dus ik zit alvast klaarquote:
En Don't starve, Spelunky + Towerfall is nog steeds de beste partygame op de ps4,quote:
Gister eigenlijk pas voor het eerst Rogue Legacy gespeeld, wat een spelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En Don't starve, Spelunky + Towerfall is nog steeds de beste partygame op de ps4,
Erg baas idd, vrij moeilijk ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gister eigenlijk pas voor het eerst Rogue Legacy gespeeld, wat een spel
Geloof ik niets vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Erg baas idd, vrij moeilijk ook.
[ afbeelding ]
Het mooie aan een game als Spelunky tov een SMB is dat het random levels heeft. Je kan dus niet simpelweg levels uit je hoofd leren maar je je echt verdiepen in de verschillende levelmechanics, je moet echt leren te overleven en komt nooit dezelfde situaties tegen. BOI heeft honderden items en random levels, het is echt superfun om mee te maken hoe die met elkaar in interactie staan en daardoor is ook iedere run uniek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
Spelunky is ook leuk idd, maar hoewel ik moeilijke spellen niet erg vind (Ninja Gaiden, Super Meat Boy), vind ik met langzamere games als Isaac en Spelunky dat ik het wel moeilijk vind, maar niet echt LEUK om te spelen.
Super Meat Boy vind ik echt GEWELDIG om te doen, qua gameplay. Ninja Gaiden Black was ook heerlijk om te spelen. Dan geniet ik van de gameplay. Bij Isaac en Spelunky speel je het meer vanwege de uitdaging, maar niet echt voor de FUN van de gameplay. En dan speel ik dus liever games als Battlefield ofzo, waarbij je iedere seconde reageert op iets en nieuwe dingen meemaakt.
Dat klopt, maar de gameplay zelf van SMB vind ik dan dus weer stukken leuker, want is een soort time-trials voor een platformer, die je perfect moet uitvoeren, dus juist dat je iedere keer een stukje beter wordt, en de snelheid ervan, en de heerlijke muziek, etc etc... dat vind ik gewoon geweldig...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het mooie aan een game als Spelunky tov een SMB is dat het random levels heeft. Je kan dus niet simpelweg levels uit je hoofd leren maar je je echt verdiepen in de verschillende levelmechanics, je moet echt leren te overleven en komt nooit dezelfde situaties tegen. BOI heeft honderden items en random levels, het is echt superfun om mee te maken hoe die met elkaar in interactie staan en daardoor is ook iedere run uniek.
Dus wat betreft 'nieuwe dingen meemaken', dan ben je stukken beter af met een BOI/Spelunky dan met een super meatboy of ninja gaiden waarbij je het vooral moet hebben van dezelfde levels grinden en trial & error.
Bij Spelunky komt er een enorm spook achter je aan als je er langer dan 3 minuten over doet. Je voelt continu de druk en bent continu risk/reward aan het afwegen en moet ook snel spelen. Mja, ieder zijn ding natuurlijk... SMB vond ik ook geweldig trouwens, al zijn games eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de gameplay zelf van SMB vind ik dan dus weer stukken leuker, want is een soort time-trials voor een platformer, die je perfect moet uitvoeren, dus juist dat je iedere keer een stukje beter wordt, en de snelheid ervan, en de heerlijke muziek, etc etc... dat vind ik gewoon geweldig...
... terwijl bij games als Spelunky dat gameplay-aspect van FUN (voor mij) een beetje ontbreekt.
lees deze andersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Helldivers een metascore van 83 met 11 reviews.
Starship troopers the vidyagamequote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lees deze anders
http://www.playstationlif(...)fire-fun-ps4ps3vita/
lijkt een toffe coop game
hahahquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Starship troopers the vidyagameIk ga hem halen morgen.
Nodig mensen thuis uit!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:56 schreef Mystikvm het volgende:
Helldivers lijkt me heel tof. Heeft wel wat weg van Assault Heroes op Xbox 360 eerder, dat was ook heel erg leuk om coop te doen.
Lees alleen dat het leuk is met vrienden, niet met randoms vanwege friendly fire. Dat is wel matig, want ik ken eigenlijk niemand met een PS4.
Voeg je toch gasten van hier toe? Ik ben wel in voor een fok helldiver crew.quote:
Dat is de laatste mogelijkheid van de bekendmakening vandaagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
tot de update? of bekendmaking? of WAT
Ik ben ook wel heel nieuwsgierig hoor. Ik hoop eigenlijk dat ze iets enorms op de planning hebben liggen, maar ze zullen wel gewoon aan het kutten zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is de laatste mogelijkheid van de bekendmakening vandaag![]()
In Amerika zijn ze aan het stuiteren
*insert Telekids eindtunequote:
Ik zie ook niet waarom iedereen er zo moeilijk over doet... Het komt toch op de store te staanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:11 schreef Jimbo het volgende:
stiekem zou ik het best grappig vinden als ze het een suprise houden en ze morgen opeens in de shop staan. BAM !
song festival?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
tot de update? of bekendmaking? of WAT
toch hoor ik nu liever de ps+ gamesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:56 schreef DKUp het volgende:
MGS V: The Phantom Pain
1 September 2015 Worldwide
Als het niet de Japanse stemmen heeft, dan geef ik serieus geen fuck....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:56 schreef DKUp het volgende:
Dan nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als het niet de Japanse stemmen heeft, dan geef ik serieus geen fuck....
Niet ons probleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ik heb alle ontwikkelaars gevraagd om geen Japanse stemmen te doen, gewoon om Yi-Long te stangenquote:
twitch barst van de live-streamsquote:
Ik zal dit onthouden voor wanneer ik dictator over deze wereld ben...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb alle ontwikkelaars gevraagd om geen Japanse stemmen te doen, gewoon om Yi-Long te stangen
dat je nog niet klaagt dat PES geen Japanse stemmen heeft...de personages in metal gear zijn niet eens Japans, daarom ook Jack Bauer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden voor wanneer ik dictator over deze wereld ben...
Thanks Sherlockquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:02 schreef LeaderRoel het volgende:
METAL GEAR SOLID V RELEASE DATE GELEKT OP ITALIAANSE IGN
1 SEPTEMBER 2015
Valiant Hearts is de beste game die ik dit jaar gespeeld heb. Absolute topper. Zou best kunnen dat die in igc komt, is al regelmatig in de sale geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
Valiant Hearts en Oddworld de nieuwe games in de PS+, zoals het e rnu naar uit ziet. Beide games die me wel leuk lijken, vooral Oddworld.
Oh jah joh?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:02 schreef LeaderRoel het volgende:
METAL GEAR SOLID V RELEASE DATE GELEKT OP ITALIAANSE IGN
1 SEPTEMBER 2015
De Engelse versie is dit keer de originele versie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
dat weet ik, dat weet jij, maar Yi-Long wil toch de originele Japanse stemmen van een spel dat niet Japans is. Hij slaat door!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:06 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De Engelse versie is dit keer de originele versie.
Japanse game bedacht door een Japanner, geschreven in het Japans, in een Japanse studio, door Japans personeel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:06 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
De Engelse versie is dit keer de originele versie.
mario is dat ook, krijgen we ook geen Japanse optiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Japanse game bedacht door een Japanner, geschreven in het Japans, in een Japanse studio, door Japans personeel.
Setting kan wel westers zijn (nou ja, Afghanistan) en de characters kunnen wel westers zijn, maar originele taal zoals geschreven is gewoon Japans.
Op zijn minst hoor je gewoon de optie te krijgen om de game in het Japans met Engelse subs te spelen. Als de PS4 versie het niet heeft, dan wacht ik wel op een PC versie die het wel heeft, desnoods erin gemod.
Het spel is te groot, je kan niet Engelse en Japanse stemmen erin hebben. Dat is 2x zoveel cutscenes, 2x zoveel audio. Past allemaal niet op een Blu-Ray aangezien het spel zelf al gigantisch groot is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Japanse game bedacht door een Japanner, geschreven in het Japans, in een Japanse studio, door Japans personeel.
Setting kan wel westers zijn (nou ja, Afghanistan) en de characters kunnen wel westers zijn, maar originele taal zoals geschreven is gewoon Japans.
Op zijn minst hoor je gewoon de optie te krijgen om de game in het Japans met Engelse subs te spelen. Als de PS4 versie het niet heeft, dan wacht ik wel op een PC versie die het wel heeft, desnoods erin gemod.
je gaat me nu zeggen dat je geen Japans kunt?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
Op zijn minst hoor je gewoon de optie te krijgen om de game in het Japans met Engelse subs te spelen.
Je bent serieus van plan de beste game van het jaar te laten liggen als het niet in het Japans is?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat Zelda daar veel last van gaat hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je bent serieus van plan de beste game van het jaar te laten liggen als het niet in het Japans is?
Vind je het niet belangrijker dat het geluid met de mondbewegingen overeenkomt?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Discquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef Drankster het volgende:
Staat de DLC van The Last of Us Remastered op de disc of krijg je een code?
Heb hem net binnenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef janrad het volgende:
Meer mensen hier al met The Order 1886 bezig ? Ik ben er net mee begonnen, ziet er zo op het eerste gezicht prima uit.
Net uitgespeeld + alle trophies. Gruwelijk spel zo lang het duurt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef janrad het volgende:
Meer mensen hier al met The Order 1886 bezig ? Ik ben er net mee begonnen, ziet er zo op het eerste gezicht prima uit.
thanksquote:
Apart dat mensen hem nog kopen ondanks alle negatieve reviews en publieke opiniequote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef janrad het volgende:
Prima games dus deze maand.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:10 schreef DKUp het volgende:
Drie INDIES![]()
Vailants Heart, OlliOlli2 en Oddworld
Fuck dat. Als ik een spel wil dan koop ik die gewoon. Ook al zijn er mensen aan het huilen om hoe slecht een game is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:50 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Apart dat mensen hem nog kopen ondanks alle negatieve reviews en publieke opinie
Ditquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fuck dat. Als ik een spel wil dan koop ik die gewoon. Ook al zijn er mensen aan het huilen om hoe slecht ze ook zijn.
Is een welkome afwisseling voor Dying Light, alhoewel ik die toch wel gruwelijk goed vind. Wilde even wat anders.quote:
Helaasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:35 schreef Hermanna het volgende:
[..]
EU blog is geupdate dit keer precies hetzelfde dus.
Ja ondanks de vele slechte reviews lijkt het me toch wel een leuk spel. Ik hou gewoon van echte verhalende games. Ik hoef niet altijd volop actie en schieten in een gamequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:31 schreef janrad het volgende:
[..]
Is een welkome afwisseling voor Dying Light, alhoewel ik die toch wel gruwelijk goed vind. Wilde even wat anders.
voorspellende blik ftwquote:
vsliant wel toch?quote:
en dit iddquote:
Dat komt in een nieuwe updatequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:17 schreef Drankster het volgende:
Ligt het aan mij of krijg je geen notification wanneer je vrienden online komen?
Ik ben serieus van plan om dan gewoon te wachten op een PC-versie waarbij dat wel aanwezig is...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je bent serieus van plan de beste game van het jaar te laten liggen als het niet in het Japans is?
Volgens mij zijn er ook grote games die wel andere talen meegeleverd krijgen, dus Spaans, Frans, Duits, etc etc. Ik zie niet in waarom de originele taal dan zou moeten ontbreken vanwege ruimtegebrek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het spel is te groot, je kan niet Engelse en Japanse stemmen erin hebben. Dat is 2x zoveel cutscenes, 2x zoveel audio. Past allemaal niet op een Blu-Ray aangezien het spel zelf al gigantisch groot is.
Prima line-up. Counterspy leek me destijds wel leuk maar wisselend ontvangen. Valiant Hearts schijnt goed te zijn. OlliOlli was geweldig, dus veel zin in 2, and Oddworld lijkt me uitstekend.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:22 schreef Hermanna het volgende:
March NA PS+ is
Valiant Hearts
Oddworld New N Tasty
Counterspy
OlliOlli2
Papo & Yo
Sherlock Holmes: Crimes and Punishment
Dying Light hoor ik wel redelijk veel positiefs over. De game nooit echt veel aandacht aan besteed, want zombies (blergh), maar wellicht was dat onterecht. Zal er nog eens naar kijken wanneer de game over ene poosje in de budgetbakken ligt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:44 schreef DKUp het volgende:
Dying Light en Shadow of Mordor lijken me ook zeer tof
Ja, je moet wel bezig blijven met de verhaalmissies, anders lijkt het alsof je enkel targets probeert uit te schakelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Shadow of Mordor vond ik eigenlijk ook best wel tof. Kan soms ietwat repetitief zijn, maar tegelijkertijd vond ik dat geen probleem. Is toch samen met The Last of Us wel mijn lievelingsgames geweest voor de ps4.
Zelf nog geen Dying Light gedaan
Helaas was het verhaal zeer summier en kort. Tevens kon ik niet echt meeleven met de onpersoonlijke characters.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je moet wel bezig blijven met de verhaalmissies, anders lijkt het alsof je enkel targets probeert uit te schakelen.
Ik vond hem ook bovenmaats goed, had hem alleen wel al in binnen 3 dagen platinum zonder al te veel te spelenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:52 schreef RickoKun het volgende:
Shadow of Mordor vond ik eigenlijk ook best wel tof. Kan soms ietwat repetitief zijn, maar tegelijkertijd vond ik dat geen probleem. Is toch samen met The Last of Us wel mijn lievelingsgames geweest voor de ps4.
Zelf nog geen Dying Light gedaan
Het stelt weinig voor, al is het wel cool dat je meedoet met de Ring Maker, maar ik heb wel het gevoel van voortgang nodig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Helaas was het verhaal zeer summier en kort. Tevens kon ik niet echt meeleven met de onpersoonlijke characters.
Gameplay was enorm tof, het verhaal was het minst van het spel naar mijn mening
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Helaas was het verhaal zeer summier en kort. Tevens kon ik niet echt meeleven met de onpersoonlijke characters.
Gameplay was enorm tof, het verhaal was het minst van het spel naar mijn mening
het was ook niet serieusquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:34 schreef Retarded het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Valiant Hearts geen indie is, nemen we jou al niet meer serieus
Weer alles tegelijk dus, samen met The Division en Uncharted 4.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:56 schreef DKUp het volgende:
September, oktober en november gaat het weer losquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weer alles tegelijk dus, samen met The Division en Uncharted 4.
Dead nation! eindelijk weer co-opquote:
Frikandel speciaal > broodje poepquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:00 schreef Tortugal het volgende:
Goede indie games > slechte triple A games, haters.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Frikandel speciaal > broodje poep
deze gast lust er wel pap van: http://www.dumpert.nl/mediabase/7920/5124abba/toine_eet_poep.htmlquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:10 schreef DKUp het volgende:
Vier INDIES![]()
Counterspy, Vailant Hearts, OlliOlli2 en Oddworld
Ik denk dat we Microsoft ook wel mogen bedanken. Deze maand werden er namelijk zulke goede spellen weggegeven bij het abonnement van de xbox one, playstation moest ook wel met iets goeds komen :-)quote:
Steam-versie heeft zowel Engels als Japansquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben serieus van plan om dan gewoon te wachten op een PC-versie waarbij dat wel aanwezig is...
[..]
Volgens mij zijn er ook grote games die wel andere talen meegeleverd krijgen, dus Spaans, Frans, Duits, etc etc. Ik zie niet in waarom de originele taal dan zou moeten ontbreken vanwege ruimtegebrek.
Daarnaast trekt een game als deze ook het anime-publiek aan, waarvan een groot deel de originele stemmen prefereert, en ook in veel Aziatische landen ziet men liever de game in het Japans met subs, ipv Engels met subs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |