Oud nieuws staat er in die link. Niet dat dat het minder debiel maakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://english.alarabiya.(...)ids-and-Sphinx-.html
Diverse media melden het en Egypte neemt het nogal serieus.
Ja, die dingen zijn niet door mensen met een achterlijk geloof gebouwd dus moeten ze kapot. Net als de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:22 schreef Belsezar het volgende:
Een fatwa uitgesproken tegen de pyramides
Zoals een bekende filmquote al zegt: Some men just want to see the world burn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, die dingen zijn niet door mensen met een achterlijk geloof gebouwd dus moeten ze kapot. Net als de rest van de wereld.
Geniaalquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Supervisor:"Ben je nou een pakket aan het downgraden?!?"
Callcentermiep:"Ja, dat wilde ze. Vond het ook maar raar hoor..."
Supervisor:"Daar doen we niet aan hoor, ben je mal, krijg nu al wekelijks te horen dat we niet genoeg upgrades verkopen. Maak er maar een upgrade van!"
CCM:"Roger!"
De regering zal het nooit gaan doen, dat is DE grootste inkomstenbron. En het is te groot voor gekkies om op te blazen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
http://english.alarabiya.(...)ids-and-Sphinx-.html
Diverse media melden het en Egypte neemt het nogal serieus.
Het enige wat hier van komt is dat alle moslims, ook de onschuldige, normale, buiten de boot gaan vallen overal. Nou, als dat hun doel is, succes ermeequote:Op woensdag 4 maart 2015 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De regering zal het nooit gaan doen, dat is DE grootste inkomstenbron. En het is te groot voor gekkies om op te blazen.
Je kan nu vredig stervenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Hw die iets anti-generaliserends zegt! Dat ik dit nog mocht meemaken.
Nou god je zou het krijgen zeg!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Beter een doodverwensing dan een crewverwensing.
Ach kan zo volgende week weer anders zijnquote:
Daarom, crew ben je niet even, crew ben je voor het leven!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach kan zo volgende week weer anders zijn
Die-hard!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, crew ben je niet even, crew ben je voor het leven!.
.
Goed om te weten dat mijn vagina vandaag in optimale vorm is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Naakt slapen![]()
http://www.libelle.nl/goe(...)een-pyjama-te-dragen
Of nouja.. in tshirt.. mag vast ook wel
Nooit aan beginnen dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Ik val 's zomers echt niet af hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Naakt slapen![]()
http://www.libelle.nl/goe(...)een-pyjama-te-dragen
Of nouja.. in tshirt.. mag vast ook wel
Waarom kan ik dan niet meer in de crewforaquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Pure willekeurquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan niet meer in de crewfora
Nee, dat sowieso, kansloos al die verschillende formaten natuurlijk. maar ze hebben dus wel displayport naar *vul alles maar in dat je kan verzinnen* maar een normale hebben ze nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er 209.000 verschillende soorten aansluiten bestaan waar je weer nieuwe aparte kabels voor moet zoeken.
Ja, daarom, maar ik wou hem meteen hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn gelukkig veel kabelwebshops, soms ook met gratis verzenden.
Wil je een keertje geld in de lokale economie stekenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, maar ik wou hem meteen hebben.
Dat doe ik wel genoeg de laatste wekenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je een keertje geld in de lokale economie steken
quote:
Wowquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik heb maar iets van een uurtje slaap gehad
Arme onsquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Alhoewel, ik ook zoiets. Kapot moe nu.
Gelukkig heeft de EU daar voor telefoonladers een standaard in gesteld. Alle telefoons dezelfde oplader. Mooi makkelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er 209.000 verschillende soorten aansluiten bestaan waar je weer nieuwe aparte kabels voor moet zoeken.
Ja. Mijn god, voel me beroerd. Kreeg niet eens ontbijt naar binnen.quote:
En dat is ook zo'n beetje het enige dat de EU goed gedaan heeftquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de EU daar voor telefoonladers een standaard in gesteld. Alle telefoons dezelfde oplader. Mooi makkelijk.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Mijn god, voel me beroerd. Kreeg niet eens ontbijt naar binnen.
Ik ook. Moet nog drie paarden rijdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt
Pyama aan zekerquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Slecht geslapen, godverdomme.
Inderdaad, naar de mediamarkt om de lokale ondernemer te steunenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je een keertje geld in de lokale economie steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |