Andersom werkt het ook, als je in de winkel een broek past die net niet goed zit, nog een keer zo'n broek in die maat proberen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook. Dus dat doe ik ook niet meerAltijd passen elke broek, elk ding
Nou, dat is dan een van de dingen dat dat kansloze "europa" maar eens moet aanpakken dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van de regels rondom het produceren van kleding/de overheid
Leermomentjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, die andere paste nog prima. heb ze op elkaar gelegd, zat idd verschil in, terwijl het dus precies dezelfde broek was.
Dat is veels te veel moeitequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Andersom werkt het ook, als je in de winkel een broek past die net niet goed zit, nog een keer zo'n broek in die maat proberen.
Ik ben tegen de AH .. vind de site ook niet fijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:30 schreef Sinceria het volgende:
Nja goed, code voor 1 keer gratis boodschappen thuisbezorgen is dus Beurs15.
Mensen die principieel tegen kinderen zijn mogen deze code niet gebruiken.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:30 schreef Sinceria het volgende:
De reden dat ik zo weinig kleding koop... passen vind ik hell.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is veels te veel moeite![]()
Pak soms al twee maten, gewoon voor de zekerheid, ga ik niet 4 broeken pakken om te hopen dat er eentje wel past
En op en neer lopen is geen optie.
Waarom verdeelt dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja in mijn familie
Het is echt een drama want het verdeeld iedereen
Thuis niet, in de winkel wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De reden dat ik zo weinig kleding koop... passen vind ik hell.
In je eentje kleren passen is zo klote dan hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is veels te veel moeite![]()
Pak soms al twee maten, gewoon voor de zekerheid, ga ik niet 4 broeken pakken om te hopen dat er eentje wel past
En op en neer lopen is geen optie.
Mensen die principeel tegen kinderen zijn hebben dat soort paupercodes ook helemaal niet nodig omdat ze barsten van het geld dat ze aan henzelf kunnen uitgevenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:30 schreef Sinceria het volgende:
Ik snap je wel, hoor. Maximaal een halve cm is tot daaraantoe.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik vind dat dus echt debiel. Was het nou een ander model geweest oid, maar het was echt 1 op 1 dezelfde broek, zelfde merk, type, maat.
Das toch gewoon een defect product?.
Oh ik ging opstaan om hem te pakken maar voor ik bij de kast was, was ik al vergeten wat ik ging doen dus ben ik mijn haar maar gaan kammenquote:
Ik heb al geluk als ze in mijn maat 1 exemplaar hebben hangenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andersom werkt het ook, als je in de winkel een broek past die net niet goed zit, nog een keer zo'n broek in die maat proberen.
Ik heb er twee op de verwarming gezet. Volgens mij mag dat niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n moestuintjes van de AH zijn aan het beschimmelenEcht alles in dit huis begint te rotten.
Haha dat heb ik ook altijd. Als ik iets pak wat niet past, is het daarna fuck jou, ik probeer wel wat anders.quote:
Hoe bedoel je random. Thanks alvast iig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik ging opstaan om hem te pakken maar voor ik bij de kast was, was ik al vergeten wat ik ging doen dus ben ik mijn haar maar gaan kammen
Loop zo nog wel eens
Ja, dat zou ook niet echt opvallen denk ik, deze paste gewoon echt nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je wel, hoor. Maximaal een halve cm is tot daaraantoe.
Schoenen vind ik al helemaal een hel om te kopenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook niet echt opvallen denk ik, deze paste gewoon echt niet.
Oh well, ik pas het wel gewoon nu. Vreemd genoeg heb ik het bij schoenen nooit, ik pas 43 gewoon altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |