Krijg je autisme van!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij bagatelliseerde het ook niet. Anders hij hij me niets gegeven
Hij bedoelde dus: veel hoesten, weinig tot geen slijm eruit
Ernstig wel he dat kinkhoest? Dat er mensen zijn die niet vaccineren...
Ja, dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Speciaal voor de kauwgum! Daar wil ik bij zijn!
Me tooquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je weet wat je hebt van een bepaald merk is het toch ook goed?
Ik koop alles online
Ik ga zo even naar de apotheek. Heb een lijstje van iemand die in de verpleging zit gekregen. Eens kijken of ik het met die dingen redquote:
Oh, vandaar HW!quote:
Ja echt he?quote:
ja om kauwgom in hun haar te smeren!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende keer? Je gaat nog een keer terug?
Ik heb van de pick up point 5 euro korting voor iemand die je kent?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef Sinceria het volgende:
Iemand nog interesse in een code waarmee je van AH thuisbezorgd de bezorgkosten niet hoeft te betalen?
Een apothekersassistente werkt misschien ook welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de apotheek. Heb een lijstje van iemand die in de verpleging zit gekregen. Eens kijken of ik het met die dingen red
Hopelijk kom ik geen puppy's tegen
Vaccineren is van de duivel!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij bagatelliseerde het ook niet. Anders hij hij me niets gegeven
Hij bedoelde dus: veel hoesten, weinig tot geen slijm eruit
Ernstig wel he dat kinkhoest? Dat er mensen zijn die niet vaccineren...
De AH bezorgt niet eens waar ik woonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef Sinceria het volgende:
Iemand nog interesse in een code waarmee je van AH thuisbezorgd de bezorgkosten niet hoeft te betalen?
Niet altijd. Ik heb ooit eens 2 broeken tegelijk gekocht, van hetzelfde merk, dezelfde maat op het label. de ene meteen aangedaan, de andere in de kast, labels eraf etc.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je weet wat je hebt van een bepaald merk is het toch ook goed?
Ik koop alles online
Dat was vroeger zo, maar steeds meer van die antroposofische idioten die meedoen met die onzinquote:
Ja, alles kan opzich, maar als het al zo is is het echt een incident lijkt me.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die van inentingen ernstige reuma heeft gekregen. Schijnt.
Ja maar deze hebben we al eens gehadquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik heb ooit eens 2 broeken tegelijk gekocht, van hetzelfde merk, dezelfde maat op het label. de ene meteen aangedaan, de andere in de kast, labels eraf etc.
Paar weken later wou ik die aan doen, was gewoon te klein. Zelfde maat achterop dat label etc..
Causale verbanden begrijpen is lastig voor veel mensenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die van inentingen ernstige reuma heeft gekregen. Schijnt.
Ja in mijn familiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo, maar steeds meer van die antroposofische idioten die meedoen met die onzin
Dikker gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik heb ooit eens 2 broeken tegelijk gekocht, van hetzelfde merk, dezelfde maat op het label. de ene meteen aangedaan, de andere in de kast, labels eraf etc.
Paar weken later wou ik die aan doen, was gewoon te klein. Zelfde maat achterop dat label etc..
Klopt, had ik ook. Dus dat doe ik ook niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag, van wie mag dat eigenlijk? Van mij mag het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar deze hebben we al eens gehad
Een maat mag altijd 3/4 deel van de maat afwijken
Ik draag nooit broeken dus dan komt het niet zo nauw maar ik hoef echt zelden iets terug te sturen. En als ik terug moet sturen komt het door een inschattingsfout vanuit mij
Hehe ja, die ja.quote:
Nope, die andere paste nog primaquote:
Oh chill, doen we ook wel eens!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb van de pick up point 5 euro korting voor iemand die je kent?
van de regels rondom het produceren van kleding/de overheidquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag, van wie mag dat eigenlijk? Van mij mag het in ieder geval niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |