net 1 seconde te laatquote:Op zondag 15 maart 2015 09:48 schreef no_comment het volgende:
Nog 14 dagen 14 uren 14 minuten en 13 seconden...
quote:
Of iedereen zit al aan de drankquote:Op zondag 15 maart 2015 12:35 schreef HPLC het volgende:
topic is een beetje dood, is alleen maar goed, dat betekent dat we het moeiteloos gaan halen
eejjjjjjjjquote:Op zondag 15 maart 2015 15:41 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Of iedereen zit al aan de drank
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
[ afbeelding ]
Garpje natuurlijk
Het wordt steeds makkelijkerquote:
quote:How heavy nights out can contribte to a beer belly
Athletic performance
A man drinking five pints a week – the equivalent of 260 pints a year – consumes the same amount of calories as someone who gets through 221 doughnuts in a year (1). It’s no wonder then that drinking can lead to extra weight being put on around the middle, commonly known as a beer belly.
So if you are drinking moderate amounts of beer each week, what would you have to do to burn off all these excess calories? To burn off the 180 calories you’d find in an average pint of lager (4% ABV) a typical man would have to spend: 13 minutes running on the treadmill or playing football; 15 minutes cycling or 20 minutes swimming or half an hour on the golf course.
With seven calories per gram, alcohol has almost the same calorie content as pure fat. Yet alcohol has no nutritional value, and despite its calorific content, may actually make you feel more hungry instead of less, as it lowers your blood sugar.
https://www.drinkaware.co(...)i-beat-my-beer-belly
Je kent het verschil tussen "can" lead en "will" lead?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:25 schreef Mani89 het volgende:
It’s no wonder then that drinking can lead to extra weight
Nou ik heb dat stuk niet zelf geschreven, en gelukkig ben ik net op de fiets niet overhoop gereden. Hopelijk haalt iedereen de juist boodschap uit dat stukje, ik ben inmiddels al 1,5 kilo kwijt!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen "can" lead en "will" lead?
Als je de straat oversteekt, dan kan dat leiden tot het overreden worden door een auto. Dat je het even weet, want dat zie ik natuurlijk niet graag met je gebeuren. Als steuntje in je rug bij het binnen blijven vandaag.
Nu je het zegt jaquote:
Geen idee ben nog nooit betraptquote:
Paddotheequote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
23 maart jarig, dat gaat dus gewoon gevierd worden zonder alcohol, daar had ik nog niet eens bij nagedacht. Misschien dan maar eens drugs proberen?
Niets tof spulquote:
Ja 1 secondequote:
Las laatst een artikel over LSD, schijnt wel de moeite waard te zijn en mee te vallen qua risico's.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
23 maart jarig, dat gaat dus gewoon gevierd worden zonder alcohol, daar had ik nog niet eens bij nagedacht. Misschien dan maar eens drugs proberen?
quote:
Bedankt voor dit advies, ik zal eens gaan rondbellen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Las laatst een artikel over LSD, schijnt wel de moeite waard te zijn en mee te vallen qua risico's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:56 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Ojee, dat gaat niet goed komend weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |