quote:Op zondag 12 juli 2009 15:35 schreef Ireth het volgende:
Een paar dagen eerder dan gepland is vanmiddag om 12.07 Thijs Laurens Jakob geboren, de zoon van McLaura en H.
Nee hoor, maar je kunt het volgens mij wel terugvinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:26 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt geen idee in welk topicnr ik ben bevallen, is dat gek?
I know, maar die behoefte voel ik niet zoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je kunt het volgens mij wel terugvinden.
Cool... heb ook effe gekeken, ik zat in 607 dus misschien dat ik het nu redt om er precies 1000 tussen te hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:20 schreef McLaura het volgende:
Ik ben 1000 topics geleden bevallen van mijn zoon
Ohnee, 525 was de bedoeling, het werd 521.
[..]
Ja ik dus ook niet.. hoewel ik de laatste week voor de echo enorm aan het twijfelen was en alleen maar blauw in mijn handen hadquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef Limone het volgende:
Oh wow Stippel! Dat had ik niet verwacht! gezien de tijd tussen seks en eisprong![]()
![]()
Leuk, hoor!
Nee, maar ik heb een belachelijk geheugen en ik zei toen vantevoren dat ik in 525 zou bevallen omdat mijn bevalling niet 12, maar 21 juli gepland stond.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:26 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt geen idee in welk topicnr ik ben bevallen, is dat gek?
De shettles methode is vaak ook niet effectief. O + 12 is het helemaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef Limone het volgende:
Oh wow Stippel! Dat had ik niet verwacht! gezien de tijd tussen seks en eisprong![]()
![]()
Leuk, hoor!
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Cholula het volgende:
Wat leuk stippel! en ik had het fout.![]()
maar ik had het wel goed dat je zwanger was.
wat is dat dikgedruktequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
De shettles methode is vaak ook niet effectief. O + 12 is het helemaal.![]()
Leuk stippel, een jongen!
Wát is het helemaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
De shettles methode is vaak ook niet effectief. O + 12 is het helemaal.![]()
Leuk stippel, een jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |