quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
Mijn knieen zijn kut , of wel naar de kloten ... Maar nog niet zo erg als die van Juup
Gaat goed hieroquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms krijg ik spontaan kramp in mijn kuiten.
veel liggen Piet,dat helptquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worden andere mensen langer of ik steeds korter vraag ik me wel eens af.
Piet jij bent al klein dus je omgeving wordt groterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Worden andere mensen langer of ik steeds korter vraag ik me wel eens af.
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet jij bent al klein dus je omgeving wordt groter
ik probeer af te kicken van de pammetjes, dus ik slik nog maar de helft, gisteren was ik tot 5 uur in de ochtend nog wakkerquote:
forbidden?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Forbidden... Fann did you broke the rules?
Lullig ook nu je dan opeens alleen bent omdat de Griek weer werkt ... Sterkte ... komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik probeer af te kicken van de pammetjes, dus ik slik nog maar de helft, gisteren was ik tot 5 uur in de ochtend nog wakker![]()
Nee, die Griek is juist vrij, die ligt al in bedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Lullig ook nu je dan opeens alleen bent omdat de Griek weer werkt ... Sterkte ... komt vanzelf goed
Kan, maar hij is nu wel onregelmatig bezig en dat beinvloedt jouwquote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die Griek is juist vrij, die ligt al in bed
Ik blijf daar nog ff weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die Griek is juist vrij, die ligt al in bed
Ja, is wel zo, maar dat geeft niet... als ik slaap maakt ie me niet wakker en omgekeerd,quote:Op dinsdag 3 maart 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ka maar hij is nu wel onregelmatig bezog en dat beinvloedt jouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |