Haha, friendzone zuigt als je iemand echt leuk vindtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt mij diep in de friendzone gestopt. Just sayin'.
Vervelend als dat gebeurt, m'n gedachten gaan naar je uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt mij diep in de friendzone gestopt. Just sayin'.
Hahaha, jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vervelend als dat gebeurt, m'n gedachten gaan naar je uit.
Si.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stop met mij quoten.
[..]
Hahaha, jij.
Dit dus. Ik ben ook fulltime vrijgezel. Ik moet er ook niet aan denken om een relatie te hebben. Ik kan nu doen waar ik zin in heb, hoef niks te overleggen, ideaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:52 schreef Spatieloos het volgende:
Mensen hechten echt te veel waarde aan relaties. Ik vind het totaal niet erg om single te zijn. Ik voel me juist heel vrij en heb lekker veel vrije tijd voor mezelf.
Misschien.quote:
Ondanks dat dit ten aller tijden een goede vraag is om aan iemand te stellen ben ik wel benieuwd wat dat met deze thread te maken heeft.quote:
Anders kijk je even in haar fobo??quote:Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ondanks dat dit ten aller tijden een goede vraag is om aan iemand te stellen ben ik wel benieuwd wat dat met deze thread te maken heeft.
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!
Ja en daar hebben ze geen boswachters? Duinwachters weet ik veel??quote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!
Het is altijd een goede vraag om aan iemand te stellen, ongeacht de opleidingquote:Op zondag 8 maart 2015 14:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Ja en daar hebben ze geen boswachters? Duinwachters weet ik veel??
He dubbel uhmzz, maar niet zo een gekke vraag toch?
Geen idee eigenlijk ik ga eens kijkenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is altijd een goede vraag om aan iemand te stellen, ongeacht de opleiding
Maar ik denk dat er misschien meer kantoorbanen in dat veld te vinden zijn dan in het veld (toch?)
Weet ik, kom je tussen Zwolle en Utrecht nog even hoi zeggen?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope denk het niet, ik ben al conducteur !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |