gezellig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allemaal op FOK!speeddate met elkaar.
dat heet de ontkenningsfasequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En wat als het niet hebben van een vriendin niet gelijk staat aan een kwellend bestaan dat verwerkt dient te worden?
hoe anders moet je vrouwen aantrekken dan met spierballen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Verkapt "gebruik steroiden om een vriendin te krijgen"-topic.
Ditquote:Op donderdag 5 maart 2015 03:41 schreef topdeck het volgende:
[..]
Dat is propaganda van typetjes als dikke Bertha met haar kort pittig kapsel
Oh wel fijn dat je weet wanneer je verliefd wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wil alleen een vriendin als ik echt verliefd ben, anders is een relatie een gevangenis. En dat gebeurt maar eens in de vijf jaar ofzo. En dat is dan niet wederzijds.
Dus ja, ik ga proberen veel te daten.
En anders: #eeuwigvrijgezel!
Eh, wat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh wel fijn dat je weet wanneer je verliefd wordt.
"Oh shit, I think I'm going to fall in love again. It's time..."
Nee, maar wel leuk dat je zo pijnlijk blootlegt dat je een dusdanig leeg bestaan hebt dat je niet in staat bent het ook maar enigszins in te kunnen vullen zonder partner in je leven.quote:
Met partner is alles leuker.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuk dat je zo pijnlijk blootlegt dat je een dusdanig leeg bestaan hebt dat je niet in staat bent het ook maar enigszins in te kunnen vullen zonder partner in je leven.
Ik was niet serieus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Post pics en wie weet krijg je een hele lieve DM van TS.
Mijn oom weet dit, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Maar je kunt poolse vrouwen kopenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dit
Weet iemand waar je een vriendin kan kopen (nee niet voor 1 nacht). Ik kan er geen vinden.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Alle leuke mannen zijn homo.
#isechtzo
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heb je mij gewoon nog niet leren kennen.
Maakt mij toch geen hommo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt mij diep in de friendzone gestopt. Just sayin'.
En terechtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, friendzone zuigt als je iemand echt leuk vindtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vervelend als dat gebeurt, m'n gedachten gaan naar je uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vervelend als dat gebeurt, m'n gedachten gaan naar je uit.
Si.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stop met mij quoten.
[..]
Hahaha, jij.
Dit dus. Ik ben ook fulltime vrijgezel. Ik moet er ook niet aan denken om een relatie te hebben. Ik kan nu doen waar ik zin in heb, hoef niks te overleggen, ideaal.quote:Op zondag 8 maart 2015 09:52 schreef Spatieloos het volgende:
Mensen hechten echt te veel waarde aan relaties. Ik vind het totaal niet erg om single te zijn. Ik voel me juist heel vrij en heb lekker veel vrije tijd voor mezelf.
Misschien.quote:
Ondanks dat dit ten aller tijden een goede vraag is om aan iemand te stellen ben ik wel benieuwd wat dat met deze thread te maken heeft.quote:
Anders kijk je even in haar fobo??quote:Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ondanks dat dit ten aller tijden een goede vraag is om aan iemand te stellen ben ik wel benieuwd wat dat met deze thread te maken heeft.
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!
Ja en daar hebben ze geen boswachters? Duinwachters weet ik veel??quote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer. Er bestaan ook duinen, zandverstuivingen en bestemmingsplannen voor agrarische streken enzo. Mind you!
Het is altijd een goede vraag om aan iemand te stellen, ongeacht de opleidingquote:Op zondag 8 maart 2015 14:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Ja en daar hebben ze geen boswachters? Duinwachters weet ik veel??
He dubbel uhmzz, maar niet zo een gekke vraag toch?
Geen idee eigenlijk ik ga eens kijkenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het is altijd een goede vraag om aan iemand te stellen, ongeacht de opleiding
Maar ik denk dat er misschien meer kantoorbanen in dat veld te vinden zijn dan in het veld (toch?)
Weet ik, kom je tussen Zwolle en Utrecht nog even hoi zeggen?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope denk het niet, ik ben al conducteur !!
Vandaag niet jonguh!quote:Op zondag 8 maart 2015 14:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet ik, kom je tussen Zwolle en Utrecht nog even hoi zeggen?
Helaas, ik rol alleen met die intercities. Dat is, als ik überhaupt al rol.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vandaag niet jonguh!
Morgen wel om 1721 met de stopper naar Ut
Is het uit?quote:
lquote:
Als je die chick wil hebben moet je er gewoon heen gaan en wat zeggen, als je niks zegt ga je sowieso af...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:46 schreef jodelahity het volgende:
En die meid zit nog op 3 meter afstand van me nu maar goed morgen weg
Haha, jij kent me.quote:
www.bride.ruquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:23 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Mijn oom weet dit, maar hoe het precies werkt weet ik niet. Maar je kunt poolse vrouwen kopen
http://draugas.lt, zijn ook goedkoop. Vooral met de Russische dreiging.quote:
In euro's uitgedrukt, wat gaat me zo'n import bruidje kosten dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 10:02 schreef Nairua het volgende:
[..]
http://draugas.lt, zijn ook goedkoop. Vooral met de Russische dreiging.
Trouwens, in Kiev zoeken is hot, veel willen het land ontvluchten dus die doen echt alles voor een visatje Nederland.
Ga naar het asiel en haal een hondquote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik wil geen gekochte vriendin, ik wil een 'echte' vriendin
Die site en bride.ru zijn natuurlijk totale onzin; je betaalt voor een membership 100$ per maand (!) zodat je berichtjes kunt sturen, en dan hebben ze de (veelal te-mooi-voor-woorden-knappe) dames ook nog eens opgedeeld in 'gold' en 'silver', waarbij je meer geld betaalt om naar 'gold' dames berichtjes te kunnen sturenquote:Op zondag 15 maart 2015 10:02 schreef Nairua het volgende:
[..]
http://draugas.lt, zijn ook goedkoop. Vooral met de Russische dreiging.
Trouwens, in Kiev zoeken is hot, veel willen het land ontvluchten dus die doen echt alles voor een visatje Nederland.
geslacht: Niet ingevuldquote:Op zondag 15 maart 2015 23:07 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
Speciaal aangemeld, single en op zoek!
Ben er zelf nog niet echt uitquote:Op maandag 16 maart 2015 00:17 schreef bamibij het volgende:
[..]
geslacht: Niet ingevuld
laat ons niet langer in spanning
Ben vrij nichterig naar het schijnt.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef bamibij het volgende:
Man dus
succes, kijk eens in WGR, veel bitches daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:37 schreef AIKO-DAI-MADOKA-SHINJI-YA het volgende:
[..]
Ben vrij nichterig naar het schijnt.ben jij man of vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |