Zo leuk vind ik het anders niet hoor ...quote:
Klote!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:54 schreef MagnumPI het volgende:
'Ja, we hebben lang getwijfeld maar we hebben uiteindelijk besloten niet met jou verder te gaan naar de tweede ronde. De nadruk bij je werkervaring ligt net niet op het juiste vlak. We gaan verder met een kandidaat met het voor onze ogen perfecte profiel'.
dat is geen leuk smileyquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:55 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik het anders niet hoor ...
quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:17 schreef MagnumPI het volgende:
Een uurtje na dat vervelende telefoontje, krijg ik een positiever telefoontje: of ik morgen om 12:00 uur op gesprek kan komen. Een recruiter had mn cv gezien.
Wat een wisselende emoties vandaag.
Shit zeg... balen!!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:54 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
'Ja, we hebben lang getwijfeld maar we hebben uiteindelijk besloten niet met jou verder te gaan naar de tweede ronde. De nadruk bij je werkervaring ligt net niet op het juiste vlak. We gaan verder met een kandidaat met het voor onze ogen perfecte profiel'.
Als een andere kandidaat het perfecte profiel heeft hadden ze toch maandag al de knoop doorgehakt en niet lang hoeven twijfelen..quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:54 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
ach iedereen kan door omstandigheden wel eens vertraging hebben, zou alleen netjes staan als die persoon even naar je belt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef MagnumPI het volgende:
Pfffff, recruiters die te laat op een afspraak verschijnen. ..
Precies. Maar laat dan wel even iets weten. Ik kan er niet tegen als mensen zo laks omgaan met afspraken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:39 schreef Xummon het volgende:
[..]
ach iedereen kan door omstandigheden wel eens vertraging hebben, zou alleen netjes staan als die persoon even naar je belt.
Daar heb je zelf meer last van dan een recruiterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:45 schreef Xummon het volgende:
feit is wel dat hij nooit meer kan klagen over dat jij niet op tijd bent
Oeh, doe je goed!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:04 schreef Bugno het volgende:
Nog vergeten te melden: Gistermiddag (dag na gesprek) gebeld voor tweede gesprek![]()
Dit staat voor komende woensdag gepland. Was een leuk gesprek met de algemeen directeur, woensdag spreek ik de andere partner en mijn manager to be. Spannend, maar wel een goed gevoel over
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:15 schreef MagnumPI het volgende:
Al werkzoekend en surfend kom ik langs de website van Personato. Zie ik dit:
[ afbeelding ]
Zetten ze een foto vanop die website. Alsof het een dikke
is naar alle werkzoekenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |