Steukneus is ze.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin loopt hier idd veel te veel te stoken.
Wat voor afdeling kwamen die kasten vandaan?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een soort van Windows embedded vermoed ik.
Damn. de kast is helemaal van messing speciaal gemaakt, het mocht wat kosten blijkbaar.
Dat moet in de kosten lopenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Drakin loopt hier idd veel te veel te stoken.
Geen idee?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor afdeling kwamen die kasten vandaan?
Nou, liefhebbersquote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
Nu voor honden liefhebbers op NPO3 .... Lauren!
Met 8 Fans er inquote:Op maandag 2 maart 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is alsof een straaljager opstijgt als je ding aanzet.
Ik heb haar laatst gezien in die aflevering dat ze mee mocht lopen met de politie van Rotterdam, ik vond haar niet zo'n intelligente indruk makenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
Nu voor honden liefhebbers op NPO3 .... Lauren!
Als ik een vest aanheb laat ik het expres van mijn schouder afzakken en roept mijn collega tegen me dat ik steukneus of stinkvest benquote:
Jort Kelder? Die gaat toch met die vegamuts? Naam even kwijt, maar die niet al te slimme meid.quote:
In je archief zeker... Verbaan !!quote:Op maandag 2 maart 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jort Kelder? Die gaat toch met die vegamuts? Naam even kwijt, maar die niet al te slimme meid.
Jort doet het al een jaar of vijf met Lauren, misschien bedoel jij haar voorgangster, Georgina Verbaan?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jort Kelder? Die gaat toch met die vegamuts? Naam even kwijt, maar die niet al te slimme meid.
Ja die ja...en waarom heb jij mij niet verteld dat die 2 niet meer samen zijn?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Jort doet het al een jaar of vijf met Lauren, misschien bedoel jij haar voorgangster, Georgina Verbaan?
Toen Sjors al zoenend met een ander werd betrapt kende ik jou nog niet, anders had ik het zeker verteld.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja die ja...en waarom heb jij mij niet verteld dat die 2 niet meer samen zijn?![]()
Dat is jouw taakje als SHO-babe.
Wie is Sjors?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Sjors al zoenend met een ander werd betrapt kende ik jou nog niet, anders had ik het zeker verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |