de goedkoopste manquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met welke Swisstops heb je ervaring? Original Black? Ghb2? Bxp?
[..]
Welke zou je dan aanraden?
Oke, dus dit:quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:12 schreef muzas het volgende:
Alleen de blokjes. Schroefje los, 'gummi' er uit schuiven, nieuw blokje er in, schroefje er in, klaar is fret.
tenzij je dus een of ander blokje koop wat dus niet in je huidige 'schuhe' past.
Bedankt, ik ga dan rc55c4 bestellen, omdat dat de serie van dit jaar is. Die zijn verder ook voor aluminium velgen en passen op dezelfde schoenen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:15 schreef muzas het volgende:
Volgens mij wel. Staat ook vaak wel bij de shops aangegeven voor welke remmen ze geschikt zijn.
Heb ze onlangs ook vervangen. Gewoon die rc55c3 gekocht en die gingen er prima in (staat ook op geschikt voor DA, Ultegra, 105).
Hij moet juist vol lopen met de neerwaartse beweging.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:58 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Weet er iemand toevallig wat er mis is met mijn pomp/ventiel als de binnenband tijdens het pompen (na de benedenwaartse pompbeweging) weer langzaam leegloopt? Ik gebruik altijd een verloopstukje van voor op het frans ventiel, maar omdat dit gebeurd met hand/voetpompen kan ik alleen maar een compressor effectief gebruiken. Er werd verteld dat het ventiel wellicht niet goed terug veert, is dit alleen op te lossen met een nieuwe binnenband?
Daarom zei ik ook na die beweging, ik bedoelde dus als je daarna onderaan blijft met de pomp of weer omhoog gaat :pquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hij moet juist vol lopen met de neerwaartse beweging.
Dan zuig je hem weer leeg.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:01 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook na die beweging, ik bedoelde dus als je daarna onderaan blijft met de pomp of weer omhoog gaat :p
T is maar een paar honderd hm meer dan de marmotte, en ook maar 50 km. Dus de hellingen zijn minder bruut, want procentueel veel meer km om dat kleine beetje extra hm in te maken. Ik zeg eitje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:43 schreef Oksel het volgende:
Oztaler vind ik al eng. Niet dat ik zo'n goede fietser ben, maar da's echt een beestentocht, met afgelopen 2 jaar écht zaadweer.
Maar dan hoor ik toch niet leeglopende lucht te horen als ik eventjes niet pomp?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan zuig je hem weer leeg.
Uiteindelijk komt er meer lucht in.
Alleen de 'weer' factor moet dan wel meespelen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
T is maar een paar honderd hm meer dan de marmotte, en ook maar 50 km. Dus de hellingen zijn minder bruut, want procentueel veel meer km om dat kleine beetje extra hm in te maken. Ik zeg eitje.
Maar ja, ik heb dan ook de perfecte fiets voor een Oostenrijkse cyclo, dus das eigenlijk een "unfair advantage"
dan moet je gwn heel snel doorpompenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Maar dan hoor ik toch niet leeglopende lucht te horen als ik eventjes niet pomp?
Wie is die chick in je UI?quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Maar dan hoor ik toch niet leeglopende lucht te horen als ik eventjes niet pomp?
Ik heb dat schroefje kapot gedraaidquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:12 schreef muzas het volgende:
Alleen de blokjes. Schroefje los, 'gummi' er uit schuiven, nieuw blokje er in, schroefje er in, klaar is fret.
tenzij je dus een of ander blokje koop wat dus niet in je huidige 'schuhe' past.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ga op een varende boot rondjes rennen denk ik. Ben benieuwd hoe dat er uit ziet op Strava.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |