Jij dusquote:
Huhquote:Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik open net voor het eerst in een half jaar Internet Explorer, krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
Gezellig ja? Ik dacht dat er niets te doen was omdat FOK!ker zo desperate constant reclame maakt om iedereen er heen te trekken.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij dus
Gezellig joh, vraag maar aan Fokker.
Dat valt toch wel mee, ik heb echt problemen met die site hoorquote:Op maandag 2 maart 2015 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezellig ja? Ik dacht dat er niets te doen was omdat FOK!ker zo desperate constant reclame maakt om iedereen er heen te trekken.
Fokker is gewoon een beetje desperate maar als je daar doorheen prikt is het best gezellig.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezellig ja? Ik dacht dat er niets te doen was omdat FOK!ker zo desperate constant reclame maakt om iedereen er heen te trekken.
Wie is Levi01?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik open net voor het eerst in een half jaar Internet Explorer, krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
ah, dus je bent een kloon van een gebandequote:Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, als ik langs zou komenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fokker is gewoon een beetje desperate maar als je daar doorheen prikt is het best gezellig.
We zijn er alleen niet elke avond.
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was mijn meesterkloon, helaas te snel door de mand gevallen.
Nee andersom.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dus je bent een kloon van een gebande
Weet je, als ik nou weer een stem heb en ga draaien, dan post ik dat hier en dan kun je zelf beslissen of je komt luisteren.quote:
Deal.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je, als ik nou weer een stem heb en ga draaien, dan post ik dat hier en dan kun je zelf beslissen of je komt luisteren.
Nice, is dat New York?quote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar zo ziet het er wel heel erg de moeite waard uit.quote:
ucquote:Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar zo ziet het er wel heel erg de moeite waard uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |