Jij dusquote:
Huhquote:Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik open net voor het eerst in een half jaar Internet Explorer, krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
Gezellig ja? Ik dacht dat er niets te doen was omdat FOK!ker zo desperate constant reclame maakt om iedereen er heen te trekken.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij dus
Gezellig joh, vraag maar aan Fokker.
Dat valt toch wel mee, ik heb echt problemen met die site hoorquote:Op maandag 2 maart 2015 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezellig ja? Ik dacht dat er niets te doen was omdat FOK!ker zo desperate constant reclame maakt om iedereen er heen te trekken.
Fokker is gewoon een beetje desperate maar als je daar doorheen prikt is het best gezellig.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezellig ja? Ik dacht dat er niets te doen was omdat FOK!ker zo desperate constant reclame maakt om iedereen er heen te trekken.
Wie is Levi01?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik open net voor het eerst in een half jaar Internet Explorer, krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
ah, dus je bent een kloon van een gebandequote:Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, als ik langs zou komenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fokker is gewoon een beetje desperate maar als je daar doorheen prikt is het best gezellig.
We zijn er alleen niet elke avond.
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was mijn meesterkloon, helaas te snel door de mand gevallen.
Nee andersom.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dus je bent een kloon van een gebande
Weet je, als ik nou weer een stem heb en ga draaien, dan post ik dat hier en dan kun je zelf beslissen of je komt luisteren.quote:
Deal.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je, als ik nou weer een stem heb en ga draaien, dan post ik dat hier en dan kun je zelf beslissen of je komt luisteren.
Nice, is dat New York?quote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar zo ziet het er wel heel erg de moeite waard uit.quote:
ucquote:Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar zo ziet het er wel heel erg de moeite waard uit.
Eensquote:Op maandag 2 maart 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar zo ziet het er wel heel erg de moeite waard uit.
Oh, ik dacht dat dat groter was.quote:
Emmeloord de gekstequote:
quote:
Kikkerperspectiefquote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben bijna net zo'n wolkenkrabber hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben bijna net zo'n wolkenkrabber hoor.
[ afbeelding ]
hoe maakt u het?quote:
Kuch-ciequote:Op maandag 2 maart 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Je mag me niet zo laten lachen, dan willen mijn longen mijn lichaam uit
Ja nogalquote:
Ik niet eensquote:Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben ik wel eens geweest, stond alleen wel een hek voordat je helemaal bovenaan was
lijkt me ook onwaarschijnlijk als je niet recent in west afrika bent geweestquote:Op maandag 2 maart 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nogal
Maar ik ga er vanuit dat het geen Ebola is, dus ik zal het wel overleven.
Ouiquote:
Wel Middelburg.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook onwaarschijnlijk als je niet recent in west afrika bent geweest
En hou oud wordt u dan?quote:
Really?quote:
quote:
Wow, zo oud...ik kan me nog herinneren dat ik 19 was....of eigenlijk niet echt.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
19, bijna bejaard. Van werken in het bejaardentehuis, naar er wonen
Is daar nog werk dan behalve boer zijn?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]nou ja in januari, voor mijn werk toen.
Maar nu werk ik daar niet meer en kom ik Den Haag nooit meer uit.
Bejaardequote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wow, zo oud...ik kan me nog herinneren dat ik 19 was....of eigenlijk niet echt.
quote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vorig jaar toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar Alzheimer-light.quote:
hmm, ook gevaarlijkquote:
niks mis met boerquote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is daar nog werk dan behalve boer zijn?
Die werken lang door.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weer de 3 druppels alcohol van vrijdag
Ja iets met wegenaanleg.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is daar nog werk dan behalve boer zijn?
3 druppels he, deed Doug Stamper ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weer de 3 druppels alcohol van vrijdag
Niks voor mijquote:
In Middelburg?quote:
Nee gewoon in Zeeland, maar kantoor was in Middelburg.quote:
Ahaquote:Op maandag 2 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon in Zeeland, maar kantoor was in Middelburg.
Belastingdienst afdeling kansspelbelastingquote:Op maandag 2 maart 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon in Zeeland, maar kantoor was in Middelburg.
Nee, Rijkswaterstaat.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Belastingdienst afdeling kansspelbelasting
Wat is dat?quote:
Genot.quote:
Amerikaans cornflakesquote:
* Uccie geeft Fokker een dweilquote:Op maandag 2 maart 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Aha, die eet ik eigenlijk nooit.quote:
Plsquote:
tnxquote:Op maandag 2 maart 2015 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft Fokker een dweil
Wel even schoonmaken.
Brownie is toch gewoon een exotische prinses, die gaat niet hoeven werken.quote:
Waarom zou je genot weggooien?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn die captain crunch dezelfde als die ik had? Die ik weggooide?
Frosties? Nee, die zijn hier gewoon te koop ookquote:Op maandag 2 maart 2015 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn die captain crunch dezelfde als die ik had? Die ik weggooide?
Zonde wel verderquote:Op maandag 2 maart 2015 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat mijn tanden bijna uit mijn mond vielen.. zo zoetik vond het echt te..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |