abonnement Unibet Coolblue
pi_150231180



• FOK!:Baajguardian
• IGN: Geen FOK!ers


• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje



• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Fruitcakes

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Šenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje



• FOK! Tailfox
• IGN: Dark Tweening

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie


• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema


• FOK! Zjin
• IGN: MrOperat0r

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: M0cr1nat0r
• IGN: Pixxelking


• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda, mouce

• FOK!: Fluorescent-Adolescent
• IGN: ur mom is a noob

• FOK!: StefanW
• IGN: Corvinus

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150232137
Top: Garen, Rumble, Jax, Lissandra
Mid: Ahri, Lissandra, Vel'koz
Jungle: Sejuani, Jarvan, Vi
Support: Blitz, Morgana, Leona
ADC: Tristana, Caitlyn

Voor top ben ik nog zoekende. Ben nu Xin aan het proberen en ook Wukong is nog een optie.
~Si vis amari, ama~
  maandag 2 maart 2015 @ 22:07:22 #3
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_150232689
Ene game zit ik bij een flamer die mijn een retard noemt, omdat ik liever niet ADC of Jungle speel. Zegt dat al zijn games verloren gaan door mongolen die niets kunnen en geeft vervolgens first blood af door te counter junglen met Hecarim tegen een J4 op lvl 3. Ik als support krijg de schuld, omdat ik de topside jungle niet had geward en zegt na 5 minuten dan ook dat het voorbij is. We verliezen uiteindelijk wel.

Volgende potje speel ik tegen hem, hij als Nasus, ik als Teemo. Ik win de lane door hem hard te denyen, echter omdat hun jungler bot babysitte, moest ik bot helpen en kon Nasus stacks krijgen. We komen op 3-24. Wij laten bot en mid even met rust en gaan met 5 man op Nasus die hierdoor zijn eerste drie deaths krijgt (binnen 5 minuten). Nasus slaat helemaal op tilt en wij komen terug in de game. Van 3-24 uiteindelijk naar 48-49. Van 0-3 dragons naar 4-3 dragons. Van 0-0 barons naar 3-0 barons. Lekkere game uiteindelijk geworden.
Eerste keer dat ik me smerig voel na een overwinning.
Op gegeven moment stonden we 14k gold achter...
pi_150233168
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:07 schreef yamiown het volgende:
Ene game zit ik bij een flamer die mijn een retard noemt, omdat ik liever niet ADC of Jungle speel. Zegt dat al zijn games verloren gaan door mongolen die niets kunnen en geeft vervolgens first blood af door te counter junglen met Hecarim tegen een J4 op lvl 3. Ik als support krijg de schuld, omdat ik de topside jungle niet had geward en zegt na 5 minuten dan ook dat het voorbij is. We verliezen uiteindelijk wel.

Volgende potje speel ik tegen hem, hij als Nasus, ik als Teemo. Ik win de lane door hem hard te denyen, echter omdat hun jungler bot babysitte, moest ik bot helpen en kon Nasus stacks krijgen. We komen op 3-24. Wij laten bot en mid even met rust en gaan met 5 man op Nasus die hierdoor zijn eerste drie deaths krijgt (binnen 5 minuten). Nasus slaat helemaal op tilt en wij komen terug in de game. Van 3-24 uiteindelijk naar 48-49. Van 0-3 dragons naar 4-3 dragons. Van 0-0 barons naar 3-0 barons. Lekkere game uiteindelijk geworden.
Eerste keer dat ik me smerig voel na een overwinning.
Op gegeven moment stonden we 14k gold achter...
2 soloq regels: ga altijd op ragers en focus altijd op off meta picks.. Grote kans dat je wint omdat hun team opgeeft.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:43:41 #5
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150239272
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 22:20 schreef blow... het volgende:

[..]

2 soloq regels: ga altijd op ragers en focus altijd op off meta picks.. Grote kans dat je wint omdat hun team opgeeft.
yep.

Speel sinds S3 eigenlijk altijd jungler omdat het gewoon de fijnste rol is (afgezien van de schuld die je altijd krijgt) en zodra ik merk dat er een lane begint te brullen dat ik aan het babysitten is, haal ik mijn denkbeeldige tent tevoorschijn en doe er echt moeite voor om die lane hard te campen.

9 van de 10 keer, raken die mensen zo gefrustreerd dat ze of ragequitten (win!) of expres gaan feeden (moar win!) of zo roekeloos worden, dat het een nagenoeg gegarandeerde win is.

Waarom zou je aan je enemyteam laten weten dat je over de zeik bent en dus niet gefocussed bent? :?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:29:05 #6
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150240393
Hebben mensen hier dit ook?

Als jungler zijnde, het echt een prio maken van 1 of 2 lanes, helemaal bij bepaalde enemy champs, en 1 lane helemaal links laten liggen?

Laatste tijd doe ik eigenlijk niet anders. Ik doe mijn ding in de jungle, en tijdens ganks evalueer ik de lane waar ik voor gank. Na bekendmaking dat ik eraan kom, pingen e.d. geen reactie? dan zak er maar fijn in, los je eigen meuk maar op. Ik help de midlaner wel, die wel ogen in zijn hoofd heeft.

Ook bij bepaalde champs camp ik als een malle, om ervoor te zorgen dat mijn laner voordeel behaalt. denk aan: Leblanc, fizz, irelia, riven, nidalee, katarina.
Je moet gewoon (in soloQ) echt zorgen dat zulke champs niet gaan snowballen, anders is het GG.
Hoe goed je ook speelt (ofniet :P ) een riven die der gang kan gaan geen aandacht geven is net zoiets als meteen /ff @ 20.

Sommige mensen schijnen dat niet te snappen, en bitchen alleen maar dat je top zit te campen. Ze vergeten alleen wel dat de riven of katarina midgame dan geen kut voorstelt en je de game zo goed als gewonnen hebt. En maar ragen :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_150240430
Voor mensen die nog IP nodig zijn.

http://euw.leagueoflegend(...)d-earn-party-rewards
pi_150241833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:29 schreef jagga het volgende:
Hebben mensen hier dit ook?

Als jungler zijnde, het echt een prio maken van 1 of 2 lanes, helemaal bij bepaalde enemy champs, en 1 lane helemaal links laten liggen?

Laatste tijd doe ik eigenlijk niet anders. Ik doe mijn ding in de jungle, en tijdens ganks evalueer ik de lane waar ik voor gank. Na bekendmaking dat ik eraan kom, pingen e.d. geen reactie? dan zak er maar fijn in, los je eigen meuk maar op. Ik help de midlaner wel, die wel ogen in zijn hoofd heeft.

Ook bij bepaalde champs camp ik als een malle, om ervoor te zorgen dat mijn laner voordeel behaalt. denk aan: Leblanc, fizz, irelia, riven, nidalee, katarina.
Je moet gewoon (in soloQ) echt zorgen dat zulke champs niet gaan snowballen, anders is het GG.
Hoe goed je ook speelt (ofniet :P ) een riven die der gang kan gaan geen aandacht geven is net zoiets als meteen /ff @ 20.

Sommige mensen schijnen dat niet te snappen, en bitchen alleen maar dat je top zit te campen. Ze vergeten alleen wel dat de riven of katarina midgame dan geen kut voorstelt en je de game zo goed als gewonnen hebt. En maar ragen :')
Yep, van sommige junglers krijg ik heel veel ganks en van anderen helemaal geen. Meeste junglers die ik tegenkom campen heen en weer tussen mid en bot of top en mid. Zelden zie ik er een die ze alledrie meepakt.

Meestal maakt het me niet zoveel uit, tenzij ik echt een hard matchup heb. Als ik tegen een goeie Nasus sta toplane en de jungler gewoon geen enkele keer komt dan vind ik het wel vervelend.

[ Bericht 4% gewijzigd door GlenSpey op 03-03-2015 10:50:50 ]
pi_150241907
Kreeg een paar dagen terug zo'n warning blabla omdat ik gereport was voor negative attitude. Ik had in de afterchat gezegd dat het een slecht team was. Maar je kan toch helemaal niet gereport worden voor wat er in de afterchat gezegd wordt? Tenminste toen ik tribunal deed zag je dat nooit maar zag je alleen wat er ingame gezegd werd :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:59:57 #10
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150244115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:48 schreef GlenSpey het volgende:
Kreeg een paar dagen terug zo'n warning blabla omdat ik gereport was voor negative attitude. Ik had in de afterchat gezegd dat het een slecht team was. Maar je kan toch helemaal niet gereport worden voor wat er in de afterchat gezegd wordt? Tenminste toen ik tribunal deed zag je dat nooit maar zag je alleen wat er ingame gezegd werd :')
Allen in tribunal zie je wat er ingame gezegd is. Maar die waarschuwing is een automatische pop-up van leaver buster. Verder weinig van aantrekken want je wordt toch voor de meest achterlijke dingen gereport. Ik krijg die waarschuwingen regelmatig door alleen al GG WP te zeggen in after game lobby :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150244602
Kolere nog steeds op losestreak, 12 loses in ranked in a row..
Van 1-0 in plat2>plat1 series naar 0 lp plat 2, me mmr is hard aan het tanken want al 3x verloren op 0lp en nog niet demoted.

Het zit ook niet mee.. bij lose 9 dcde onze 8-2 adc, en 2 vieze throws achter elkaar -.-

Denk niet dat ik ooit nog een ranked potje ga winnen :'(

Dit zegt op.gg over me mmr:
quote:
Het gemiddelde MMR voor deze league is 2,089.
1,928beta
MMR
Welkom in de ELO hell.
hhhhh
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:45:22 #12
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150245448
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Kolere nog steeds op losestreak, 12 loses in ranked in a row..
Van 1-0 in plat2>plat1 series naar 0 lp plat 2, me mmr is hard aan het tanken want al 3x verloren op 0lp en nog niet demoted.

Het zit ook niet mee.. bij lose 9 dcde onze 8-2 adc, en 2 vieze throws achter elkaar -.-

Denk niet dat ik ooit nog een ranked potje ga winnen :'(

Dit zegt op.gg over me mmr:

[..]

Ik vraag me altijd of in hoeverre dat op.gg ding klopt. Toen ik bij mij gisteren keek zei hij dat mijn MMR rond de 1300 zat en dat het gemiddelde voor mn league (Silver II) 1500 was en dat ik in elo hell zat. Ik had echter na m'n placements pas 1 game gespeeld dus als het inderdaad zo was waarom zou ik dan in die league geplaatst zijn :'). Nu net weer gedaan en nu is mijn MMR nog steeds hetzelfde (want nog geen ranked gespeeld weer) maar gemiddelde van mn league is nu 1400 en krijg ik dit:

quote:
Je MMR is lager dan het gemiddelde in jouw divisie. Het zal blijven dalen, zolang je niet beter gaat spelen!
Mijn vriendin zit in Silver III en die heeft ongeveer gelijke MMR als ik en die heeft dit volgens op.gg:
quote:
There is option you will rise 2 divisions! Cheer-Up!


[ Bericht 7% gewijzigd door Narcotical op 03-03-2015 12:50:26 ]
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150245756
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:45 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd of in hoeverre dat op.gg ding klopt. Toen ik bij mij gisteren keek zei hij dat mijn MMR rond de 1300 zat en dat het gemiddelde voor mn league (Silver II) 1500 was en dat ik in elo hell zat. Ik had echter na m'n placements pas 1 game gespeeld dus als het inderdaad zo was waarom zou ik dan in die league geplaatst zijn :'). Nu net weer gedaan en nu is mijn MMR nog steeds hetzelfde (want nog geen ranked gespeeld weer) maar gemiddelde van mn league is nu 1400 en krijg ik dit:

[..]

Mijn vriendin zit in Silver III en die heeft ongeveer gelijke MMR als ik en die heeft dit volgens op.gg:

[..]

Lolking en Op.gg heeft 1400 MMR als Gold 5 0 LP, waarschijnlijk was er bij op.gg een foutje of je hebt verkeerd gekeken. ;)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:03:43 #14
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150245940
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:57 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Lolking en Op.gg heeft 1400 MMR als Gold 5 0 LP, waarschijnlijk was er bij op.gg een foutje of je hebt verkeerd gekeken. ;)
Dat eerste dan want je drukt letterlijk op "check MMR" en dan vertelt hij je dat :P

Gaat mij er ook niet heel erg om wat hij nou zegt, ik vroeg me alleen af hoe betrouwbaar het nou is
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150248959
Als je veel duoq speelt klopt die ook minder, want stel je bent plat 5 en duo'qd met dia 5 dan speel je tegen en met ongeveer plat 1-2 terwijl je zelf plat 5 bent dan denkt op.gg dat je goede mmr hebt
hhhhh
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:51:31 #16
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150249399
Overigens zijn die mmr berekeningen niet accuraat omdat riot hun mmr berekenining niet vrij hebben gegeven.
Het zal globaal wel aardig in de buurt komen, maar ze zeggen ook dat de mmr berekent wordt door hun ingevulde formules
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150249959
Die mmr berekeningen van op.gg en lolking worden volgens mij alleen maar berekend door je LP.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:56:57 #18
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150251544
Ja achja, ik maakt me er ook niet zo heel druk om hoor. Ik zie wel waar ik terecht kom einde van het seizoen :P
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150251640
Laatste potje alweer 5 dagen geleden en ook nog echt geen zin in een potje.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:08:49 #20
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_150254102
Mensen die zin hebben om te partyen?

Ivm IP dat ik best wel hard nodig heb, ik wil proberen full team + cursevoice/skype te creeren!
Tadumtiedum.
pi_150255634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:08 schreef Djurres het volgende:
Mensen die zin hebben om te partyen?

Ivm IP dat ik best wel hard nodig heb, ik wil proberen full team + cursevoice/skype te creeren!
vanavond misschien.
Because you know i'm all about that ass
pi_150257000
Nou inmiddels 4 games met telkens 4 premades gedaan maar nog geen enkele keer de reward mogen ontvangen. Kans is blijkbaar toch niet heel erg groot :')
pi_150268471
Ondertussen ook 5 premade potjes gedaan met 3/4/5 personen. Ook geen extra IP.
pi_150268608
Ik dacht dat je sowieso extra ip kreeg van een random multiplier en dat je kans had op een zeer grote multiplier (en hoe meer premades hoe hoger de multipliers). Maar dat is dus niet zo? Lelijk :')
~Si vis amari, ama~
pi_150269343
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef FedExpress het volgende:
Ik dacht dat je sowieso extra ip kreeg van een random multiplier en dat je kans had op een zeer grote multiplier (en hoe meer premades hoe hoger de multipliers). Maar dat is dus niet zo? Lelijk :')
Matchmade bonus (dacht ik), maar dat was bij mij niet meer dan 18 ip.
  woensdag 4 maart 2015 @ 00:18:45 #26
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150269951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:33 schreef Barbewire het volgende:
Ondertussen ook 5 premade potjes gedaan met 3/4/5 personen. Ook geen extra IP.
Heb ook een aantal duo potjes gespeeld maar hier ook nog niks
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150272480
15 party ip :D 4 man premade
Because you know i'm all about that ass
pi_150274824
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 07:36 schreef blow... het volgende:
15 party ip :D 4 man premade
Wauw :')
pi_150284511
Wat is die party ip nou? Als je met 5 speelt is er een kans dat je 16x het ip krijgt? Of krijg je een bepaald party ip?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 4 maart 2015 @ 15:30:46 #30
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_150284593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 15:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat is die party ip nou? Als je met 5 speelt is er een kans dat je 16x het ip krijgt? Of krijg je een bepaald party ip?
Zoals ik het lees als je met een party van vijf speelt krijgt iedereen het aantal ip x16
Ik ga vanavond met een vriend zitten, dus dan komen we er snel genoeg achter of we inderdaad allebei x4 krijgen of wat
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_150284701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 15:30 schreef StefanW het volgende:

[..]

Zoals ik het lees als je met een party van vijf speelt krijgt iedereen het aantal ip x16
Ik ga vanavond met een vriend zitten, dus dan komen we er snel genoeg achter of we inderdaad allebei x4 krijgen of wat
Volgens mij maakt je daar dan kans op. Het is niet gegarandeerd. Dus bijvoorbeeld 1 op de 10.000 premades krijgt die 16x bijvoorbeeld.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150284871
Zoals ik het nu begrepen heb maak je inderdaad KANS op maximaal 16x als je met 5 premade bent. Maar dat zal niet snel gebeuren.
~Si vis amari, ama~
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:12:18 #33
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150286045
Ja je maakt kans op zoveel x IP, maar de kans is waarschijnlijk een stuk lager dan gedacht
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150290314
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wauw :')
best significant eigenlijk. We kregen 115 dus een 15% bonus is niet verkeerd. Hoe lang blijft dit?
Because you know i'm all about that ass
pi_150290771
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:17 schreef blow... het volgende:

[..]

best significant eigenlijk. We kregen 115 dus een 15% bonus is niet verkeerd. Hoe lang blijft dit?
Was 2 weken volgens mij, t/m 12 maart ofzo.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150291485
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Was 2 weken volgens mij, t/m 12 maart ofzo.
aah oke.. Jammer dat het niet permanent is.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 4 maart 2015 @ 18:59:09 #37
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150291723
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:52 schreef blow... het volgende:

[..]

aah oke.. Jammer dat het niet permanent is.
Heb je dat topic gelezen? Het is 2 weken proefdraaien en daarna haan ze bekijken wat ze er mee willen gaan doen. Zou best kunnen dat het zo niet in een andere vorm terug komt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150291835
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:59 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Heb je dat topic gelezen? Het is 2 weken proefdraaien en daarna haan ze bekijken wat ze er mee willen gaan doen. Zou best kunnen dat het zo niet in een andere vorm terug komt.
aah oke.. Nee ik heb t niet gelezen maar thanks.
Because you know i'm all about that ass
pi_150307743
AWww yissss 2x gewonnen in ranked weer _O_ beide +24 lp

Ap cho :9~
hhhhh
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:30:58 #40
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150308810
Vorige topictilel, waar we ons afvroegen waar BG was gebleven?

zojuist van FP geplukt, hij is weer lekker bezig
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 @ 10:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Bij deze een officiele melding dat ik mijn account permanen wil laten sluiten na aanleiding van een fascistische handeling van de user netsplitter die zowel een topic over het willen assassineren van assange door hooggeplaatse amerikaanse politici die dat gewoon weg luidkeels hardop uiten als een topic over concentratie kampen door de britten in zuid afrika tijdens het jaar 1900 waar duizenden boeren vrouwen en kinderen uitgemoord werden' sloot, en iemand mij een ban gaf tot de 7e (niet dat de tijd terzake doet, maar de opzet wel) met als reden "holocaust ontkenning" daar ik refereerde naar dat het niet zeker was dat mensen zijn vergast naast dat ze wel zeker zijn uitgehongerd, ontmenselijkt en praktisch af zijn laten sterven mbt tyfus uitbraken dat overigens ook gewoon gedocumenteerd en gefotografeerd is.

Ik laat het niet bij deze belediging zitten en eis daarom bij deze dat mijn account permanent verwijderd wordt en de reden van deze persoonlijke wens ook dus bekend is en blijft; het hierboven geschrevene.

Groeten en dat dit achterlijkheid promotende forum op de bodem van het internet mag blijven liggen.
-Baajguardian.
zo ken ik hem weer ! :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_150309391
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:30 schreef jagga het volgende:
Vorige topictilel, waar we ons afvroegen waar BG was gebleven?

zojuist van FP geplukt, hij is weer lekker bezig

[..]

zo ken ik hem weer ! :')
Gepost vanuit Veenhuizen.
pi_150318547
Gnar gehaald van m'n laatste rp. Erg leuke champ om te spelen!
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150322768
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gnar gehaald van m'n laatste rp. Erg leuke champ om te spelen!
hoe speel jij m? Ik heb altijd Trinity tank
Because you know i'm all about that ass
pi_150323392
Echt weer een paar kutgames :')



quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:40 schreef blow... het volgende:

[..]

hoe speel jij m? Ik heb altijd Trinity tank
Ik rush altijd brutalizer, en dan tank. Tenzij ik keihard win, dan een tank item en daarna botrk.
pi_150326668
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 18:40 schreef blow... het volgende:

[..]

hoe speel jij m? Ik heb altijd Trinity tank
Nog te weinig gespeeld voor bepaalde build route. Ben beetje aan testen wat ik fijnste vind.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150331979
Elements :') wat een throws
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150334143
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 21:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Elements :') wat een throws
perfect voor mijn alphadraft score *O*
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 6 maart 2015 @ 03:01:00 #48
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_150341395
RP prijzen gaan 10% omhoog zodat "de skins voor prijzen gelijk blijven" (omdat de euro waarde verliest).
Belachelijk, zeker als je bijvoorbeeld kijkt naar Oostbloklanden waar het gemiddelde maandloon veel en veel lager is dan USA.
Volgens mij is zelfs het maandloon in Nederland lager dan in USA en houden ze daar meer over.

Ik weet dat ik niet hoor te bitchen over een gratis game die op geen enkele manier pay-2-win is, maar dit vind ik persoonlijk echt belachelijk.

Edit: Omgerekend verdiende een Amerikaan gemiddeld 40.140 euro op jaarbasis en een Nederlander 34.500
Nederland is dan ook nog 1 van de rijkere landen.
pi_150349353
Is meestal toch, dat Europa genaaid wordt. Moeten altijd langer wachten en altijd meer betalen. Want god bless :')
pi_150349417
10% is echt sick.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150350639
Graves2easy

pi_150351168
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Graves2easy

[ afbeelding ]
No shit, graves is #1 adc atm.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150351253
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 03:01 schreef yamiown het volgende:
RP prijzen gaan 10% omhoog zodat "de skins voor prijzen gelijk blijven" (omdat de euro waarde verliest).
Belachelijk, zeker als je bijvoorbeeld kijkt naar Oostbloklanden waar het gemiddelde maandloon veel en veel lager is dan USA.
Volgens mij is zelfs het maandloon in Nederland lager dan in USA en houden ze daar meer over.

Ik weet dat ik niet hoor te bitchen over een gratis game die op geen enkele manier pay-2-win is, maar dit vind ik persoonlijk echt belachelijk.

Edit: Omgerekend verdiende een Amerikaan gemiddeld 40.140 euro op jaarbasis en een Nederlander 34.500
Nederland is dan ook nog 1 van de rijkere landen.

Ach ze willen gewoon meer geld verdienen, wat hun goed recht is, want als bedrijf streef je toch altijd naar winstmaximalisatie. Dit is een leuk smoesje, maar als de euro weer sterker wordt, denk maar niet dat Riot de prijzen weer gaat verlagen. :P

Moest wel even lachen om deze post.

quote:
So let me get this straight..

EU gets consistent and regular server issues and no compensation.
EU has less money leftover for luxuries due to more expensive housing and food products.
EU gets less from Riot on the forums etc.

Now players are being punished in virtual in-game currency because the economy is seeing a small flip which will likely swap back later at which point you aren't going to revert your changes and you are instead going to keep these changes even though the economy gets back to the way it was.

I've spent ~2220¤ overall on this game now. I've had the long term goal of getting every single skin I can. I've bought all the limited edition skins for a long time now.

I've kept spending money on the game even when I didn't play it anymore because I wanted to get the skins.

Now, I am being punished because I happen to live on this side of the planet. I didn't choose to be born in Finland, I didn't choose to have the Euro as my currency.
I've spent pretty much every bit of excess money I've had on this game. I've barely had money for anything else.

Right now I'm living in a state where I'm living with a very low amount of money and I have trouble being afford to buy food. (I am unemployed because I am labeled as too sick to work. My income is essentially one person's welfare money and there's two people living here)
Even then, I spend every bit I can on this game so I can reach my goal of being able to say I own every skin in the game.

I love this game, I really do. I love you, Riot, you are by far the best company I have come across in my 22 years of life.

It hurts when you do this, and I'm extremely disappointed in this.

Every time something is unfair for the US you go and fuck over EU. Every single time.

I've always let server issues and compensation slide as I didn't really care for lame ass 4 win IP boosts and whatnot. But this is just pathetic. I don't want to be punished for something I have absolutely no control over, while also being fucked over by server issues that we never ever get any compensation for, while those pricks down in the US have things working out well for them.
You are severely hindering my interest in giving you any more money here.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 16:01:53 #54
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150355533
Is het tegenwoordig een hype dat elk team minstens 5 cc's moet hebben?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150356814
Hell yeah, 10 victories op rij waarvan 8 met Irelia. Winning streak much _O_

pi_150360038
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:01 schreef pl4kkie het volgende:
Is het tegenwoordig een hype dat elk team minstens 5 cc's moet hebben?
cc is momenteel gewoon zeer belangrijk, aangezien games nu snel naar die 45 minuten gaan zijn teamfights zeer belangrijk geworden. Een teamfight aangaan zonder cc is gewoon verliezen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150360150
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 14:08 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ach ze willen gewoon meer geld verdienen, wat hun goed recht is, want als bedrijf streef je toch altijd naar winstmaximalisatie. Dit is een leuk smoesje, maar als de euro weer sterker wordt, denk maar niet dat Riot de prijzen weer gaat verlagen. :P

Moest wel even lachen om deze post.

[..]

Winstmaximalisatie is een streven, maar waarde creatie is streven nummer 1. En met dit soort maatregelen doe je het tegenovergestelde. Ach ja, het maakt mij niet uit, maar dat het alleen voor EU geldt is bullshit. Waarschijnlijk wordt hier veel meer verkocht t.o.v. andere regio's. Vraag is hoger, dus dan kan de prijs omhoog.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 6 maart 2015 @ 19:59:31 #58
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150364002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 18:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Winstmaximalisatie is een streven, maar waarde creatie is streven nummer 1. En met dit soort maatregelen doe je het tegenovergestelde. Ach ja, het maakt mij niet uit, maar dat het alleen voor EU geldt is bullshit. Waarschijnlijk wordt hier veel meer verkocht t.o.v. andere regio's. Vraag is hoger, dus dan kan de prijs omhoog.
Dat is niet helemaal waar

quote:
Recently, we have made adjustments to RP prices in Brazil, Turkey, Russia, Chile and Argentina, and will soon be introducing changes to regions including Oceania and Canada.
.
Het is jammer dat Elements lang niet zo goed uit de verf kom als Alliance vorig seizoen. Froggen blijft toch echt wel een baas en mijn all time favoriete LOL player
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150365069
Die toplane van elements :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150381019
Worden die champion bundels eigenlijk goedkoper naarmate je er al meer champions van owned? Die champions bundle zou namelijk wel een goeie voor mij zijn, maar 8 van de 20 champs heb ik al in bezit, beetje zonde als ik dan gewoon nog hetzelfde moet betalen terwijl ik er minder voor terugkrijg... Kost 2580 RP...
  zaterdag 7 maart 2015 @ 11:59:24 #61
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150381798
Als het goed is dan gaat de prijs van bundels wel omlaag als je al champions/skins uit een bundle hebt
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150382323
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 11:59 schreef Narcotical het volgende:
Als het goed is dan gaat de prijs van bundels wel omlaag als je al champions/skins uit een bundle hebt
Goed om te weten :)
pi_150382345
Nog een vraagje voor de Nasus spelers onder ons: wat zijn een beetje de streefgetallen qua stacks? Als ik bijvoorbeeld bij 10 en bij 20 minuten ben, hoeveel stacks moet ik dan ongeveer hebben om leuk mee te kunnen doen???
pi_150386057
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:21 schreef GlenSpey het volgende:
Nog een vraagje voor de Nasus spelers onder ons: wat zijn een beetje de streefgetallen qua stacks? Als ik bijvoorbeeld bij 10 en bij 20 minuten ben, hoeveel stacks moet ik dan ongeveer hebben om leuk mee te kunnen doen???
ligt aan de matchup. Als je 20 procent cdr hebt op level 1 moet 150 na 10 minuten en 450 na 20 minuten goed te doen zijn in een easy lane.
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:56:54 #65
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150386914
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:23 schreef blow... het volgende:

[..]

ligt aan de matchup. Als je 20 procent cdr hebt op level 1 moet 150 na 10 minuten en 450 na 20 minuten goed te doen zijn in een easy lane.
450. Het is fantastisch _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150388665
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:23 schreef blow... het volgende:

[..]

ligt aan de matchup. Als je 20 procent cdr hebt op level 1 moet 150 na 10 minuten en 450 na 20 minuten goed te doen zijn in een easy lane.
Meer dan 2.5% uit masteries gaat het niet worden :')
Zat nu volgens mij rond de 100 stacks na 10 minuten. Erg lastig meer halen omdat je als Nasus zoveel gepest wordt in de lane...
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:14:30 #67
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150388955
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:23 schreef blow... het volgende:

[..]

ligt aan de matchup. Als je 20 procent cdr hebt op level 1 moet 150 na 10 minuten en 450 na 20 minuten goed te doen zijn in een easy lane.
Ik begin meestal met 10% cdr. Zit idd meestal rondt de 120-150 stacks na 10 min. Maar het probleem is dat, mocht je gecamped worden je altijd rustig moet blijven en dan moet gaan farmen met je E. Ga niet geforceerd poke pakken omdat je perse die ene creep wil hebben.

Meestal wordt de andere toplaner zo gefrustreerd omdat hij je niet uit lane krijgt je een dubbel kan pakken mochten ze je diven onder je turret.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 17:27:45 #68
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_150389332
Zojuist een ranked game expres gethrowt.
Jinx die nadat ze sterft (omdat ze op lvl 4 tegen een Graves gaat vechten onder hun turret) meteen met ziektes scheld en mij dreigt te vermoorden.
Vervolgens gaat J4 meedoen en roept Vladimir ook dat ik een ziekte mag krijgen.
Vijf minuten vol flamen volgehouden (we waren aan het winnen overigens, maar hun bleven doorgaan) en toen ging ik gewoon sololanen en farmen als support.
Dan ga ik 1x mee groupen, we acen ze meteen, ik pak 1 kill (en geef 4 assists) meteen ben ik gierig en geen echte support.
Toen rest van de game gewoon gaan farmen, want ik gunde die drie gasten de overwinning echt niet.
pi_150391232
En de mute knop was bugged?

Niet om hun geflame goed te praten verder, maar op zo'n manier ermee omgaan spreekt nou ook niet bepaald van volwassenheid. Eerste wat je moet leren bij online games is dat er gewoon heel veel kinderen tussen zitten die hun emoties niet onder controle hebben. Gewoon negeren en blijven proberen te winnen.

Er waren dus 3 gasten die je de overwinning niet gunde, maar die 4e (onschuldige) gast dan? Fuck hem dus ook maar? :P
Conscience do cost.
pi_150391396
Viktors, Viktors everywhere.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150392915
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:27 schreef yamiown het volgende:
Zojuist een ranked game expres gethrowt.
Jinx die nadat ze sterft (omdat ze op lvl 4 tegen een Graves gaat vechten onder hun turret) meteen met ziektes scheld en mij dreigt te vermoorden.
Vervolgens gaat J4 meedoen en roept Vladimir ook dat ik een ziekte mag krijgen.
Vijf minuten vol flamen volgehouden (we waren aan het winnen overigens, maar hun bleven doorgaan) en toen ging ik gewoon sololanen en farmen als support.
Dan ga ik 1x mee groupen, we acen ze meteen, ik pak 1 kill (en geef 4 assists) meteen ben ik gierig en geen echte support.
Toen rest van de game gewoon gaan farmen, want ik gunde die drie gasten de overwinning echt niet.
sukkel :')
Because you know i'm all about that ass
pi_150392967
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:14 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik begin meestal met 10% cdr. Zit idd meestal rondt de 120-150 stacks na 10 min. Maar het probleem is dat, mocht je gecamped worden je altijd rustig moet blijven en dan moet gaan farmen met je E. Ga niet geforceerd poke pakken omdat je perse die ene creep wil hebben.

Meestal wordt de andere toplaner zo gefrustreerd omdat hij je niet uit lane krijgt je een dubbel kan pakken mochten ze je diven onder je turret.
precies. Zolang je die druk houdt werkt het wel (tenminste, voor mij. Zodra je 2 man op je afkrijgt heb je op zijn minst een 3v4 in voordeel van je team.)
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:27:33 #73
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150393172
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:22 schreef blow... het volgende:

[..]

precies. Zolang je die druk houdt werkt het wel (tenminste, voor mij. Zodra je 2 man op je afkrijgt heb je op zijn minst een 3v4 in voordeel van je team.)
Juist en vaak ben je al richting level 6. Mochten ze je dan diven ult poppen je E droppen en rondjes rennen rond je turret. Easy double kill *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150393841
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:27 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Juist en vaak ben je al richting level 6. Mochten ze je dan diven ult poppen je E droppen en rondjes rennen rond je turret. Easy double kill *O*
die powerspike op level 6 is insane idd.. Zelfs tegen riven, wat zogenaamd je counter is.
Because you know i'm all about that ass
pi_150395288
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:27 schreef yamiown het volgende:
Zojuist een ranked game expres gethrowt.
Jinx die nadat ze sterft (omdat ze op lvl 4 tegen een Graves gaat vechten onder hun turret) meteen met ziektes scheld en mij dreigt te vermoorden.
Vervolgens gaat J4 meedoen en roept Vladimir ook dat ik een ziekte mag krijgen.
Vijf minuten vol flamen volgehouden (we waren aan het winnen overigens, maar hun bleven doorgaan) en toen ging ik gewoon sololanen en farmen als support.
Dan ga ik 1x mee groupen, we acen ze meteen, ik pak 1 kill (en geef 4 assists) meteen ben ik gierig en geen echte support.
Toen rest van de game gewoon gaan farmen, want ik gunde die drie gasten de overwinning echt niet.
Volgende keer gewoon niet in discussie gaan en direct muten. Wel gewoon door blijven spelen, want ondanks de herrie en de retards is zo'n game nog niet automatisch verloren. Je blijft altijd een kans houden op een overwinning, zonde als je dat expres throwed! Je misgunt het je team, maar misgun je het jezelf ook? ;)
pi_150417612
Ik heb gewoon een potje verloren omdat er drie van mijn teamleden niet menselijk waren maar scripted...

En opgeven was niet mogelijk... want scripted doen niet aan wel/niet surrender...
pi_150417649
Iemand anders last van een gamecrash? Kom er niet meer in...
pi_150419974
Ik kom dat teringspel dus gewoon niet meer in :') als ik inlog moet ik reconnecten naar een abandoned game... een game die inmiddels allang voorbij is. Zodra ik op reconnect klik wordt het scherm zwart en gebeurt er niks. Na een tijdje komt de melding dat ie geen verbinding kan leggen met de server.

Las op LOL forum al dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar nergens een oplossing. Moet nu dus maar gewoon wachten tot het zichzelf oplost. Fijn :r
pi_150421906
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:34 schreef GlenSpey het volgende:
Ik kom dat teringspel dus gewoon niet meer in :') als ik inlog moet ik reconnecten naar een abandoned game... een game die inmiddels allang voorbij is. Zodra ik op reconnect klik wordt het scherm zwart en gebeurt er niks. Na een tijdje komt de melding dat ie geen verbinding kan leggen met de server.

Las op LOL forum al dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar nergens een oplossing. Moet nu dus maar gewoon wachten tot het zichzelf oplost. Fijn :r
Repair, computer opnieuw opstarten, misschien heb je geluk.
  zondag 8 maart 2015 @ 21:40:10 #80
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_150436882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:13 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon niet in discussie gaan en direct muten. Wel gewoon door blijven spelen, want ondanks de herrie en de retards is zo'n game nog niet automatisch verloren. Je blijft altijd een kans houden op een overwinning, zonde als je dat expres throwed! Je misgunt het je team, maar misgun je het jezelf ook? ;)
Stond op 98 LP. GIng 15 LP omlaag en game erna kwam ik alsnog in promo's.
pi_150440026
Wat is het nut van die scripted players (waarom zou je dat doen)? Bijna elk potje heb ik wel zo'n speler... zwaar irritant...
pi_150447182
Scripted players zijn bots??? Hoe herken je die uberhaupt? Ik heb er ruim 1500 games opzitten en heb er volgens mij nog nooit last van gehad. Irriteer me meer aan iemand die gewoon heel erg slecht is en de boel verpest door te flamen en te blamen...
pi_150449920
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 00:01 schreef GlenSpey het volgende:
Scripted players zijn bots??? Hoe herken je die uberhaupt? Ik heb er ruim 1500 games opzitten en heb er volgens mij nog nooit last van gehad. Irriteer me meer aan iemand die gewoon heel erg slecht is en de boel verpest door te flamen en te blamen...
Scripted spelers zijn geen bots, het is een menselijk account maar dan spelend op de automatische piloot.

Ze zijn te herkennen door een eindscore van 0/15/0 (ongeveer). Kopen alleen maar hetzelfde startitem (6x). Recallen niet maar lopen terug naar de shopkeeper op het moment dat ze goud hebben voor het startitem.

Ze vallen voornamelijk minions aan zelfs al staat er een vijandelijke champ naast ze. Gebruiken geen skills. Reageren niet op Dragon/Baron call. Voten geen surrender.
pi_150449941
Herken de scripted spelers;

3 x In deze match
pi_150450409
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 06:40 schreef wc-eend het volgende:
Herken de scripted spelers;

3 x In deze match
Wel eens van gehoord maar zelf nog nooit tegengekomen. Maar het zijn low level accounts dus waarschijnlijk XP farmen naar level 30 en dan het account verkopen ofzo. Op level 30 zouden ze het kunnen doen om IP te farmen.
  maandag 9 maart 2015 @ 09:09:52 #86
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150451203
Ik ben weleens wat scripters tegen gekomen in Dominion :'). Gebruiken idd geen skills etc en als ze zo'n ding pakken blijven ze daarna vaak ook 10 seconde staan etc

Waarschijijk voor het XP farmen tot level 30 om daarna het account te kunnen verkopen
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150451344
Enige script wat ik voorbij heb zien komen is Sion ult


En yasuo

I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150463457
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 06:28 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Scripted spelers zijn geen bots, het is een menselijk account maar dan spelend op de automatische piloot.

Ze zijn te herkennen door een eindscore van 0/15/0 (ongeveer). Kopen alleen maar hetzelfde startitem (6x). Recallen niet maar lopen terug naar de shopkeeper op het moment dat ze goud hebben voor het startitem.

Ze vallen voornamelijk minions aan zelfs al staat er een vijandelijke champ naast ze. Gebruiken geen skills. Reageren niet op Dragon/Baron call. Voten geen surrender.
Nog nooit gezien, gelukkig :)
pi_150463751
Ik wil graag ook nog de jungle gaan leren zodat ik alle lanes kan spelen in ranked. Welke jungler raden jullie aan? Zit momenteel te twijfelen tussen Vi en Reksai... maar sta ook open voor andere sterke opties :)
pi_150463871
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik wil graag ook nog de jungle gaan leren zodat ik alle lanes kan spelen in ranked. Welke jungler raden jullie aan? Zit momenteel te twijfelen tussen Vi en Reksai... maar sta ook open voor andere sterke opties :)
Die twee en Jarvan IV zijn nu wel goed in de jungle.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150464637
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik wil graag ook nog de jungle gaan leren zodat ik alle lanes kan spelen in ranked. Welke jungler raden jullie aan? Zit momenteel te twijfelen tussen Vi en Reksai... maar sta ook open voor andere sterke opties :)
leren: yi, warwick. Later: fiddle.
Because you know i'm all about that ass
pi_150465261
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:10 schreef blow... het volgende:

[..]

leren: yi, warwick. Later: fiddle.
Want dat zijn de makkelijke beginner junglers ofzo? :P
pi_150465447
quote:
5s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Want dat zijn de makkelijke beginner junglers ofzo? :P
pretty much. Met warwick farm je tot level 6, loopt naar een lane, drukt op r, farmen tot ult van cd is, loop naar lane, druk op r. Rinse and repeat. Yi is gewoon een makkelijke jungler om mee te farmen en lategame op te worden... Fiddle is wat lastiger maar een goede ult kan een game carryen imo.
Because you know i'm all about that ass
pi_150476172


master promosss
🔒
pi_150477355
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

master promosss
_O_
~Si vis amari, ama~
pi_150477693
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

master promosss
gl!
Because you know i'm all about that ass
pi_150477729
quote:
11s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

master promosss
you desurf challenjour
Because you know i'm all about that ass
pi_150485175
Tering, wat moet je als jungler op verschrikkelijk veel zaken tegelijk letten :N
En wards plaatsen dragon/baron, en op je eigen jungle letten, bufftimers in de gaten houden, op tijd wezen voor ganks, gankplays maken. Heb er nog niet echt plezier aan...
pi_150485470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:36 schreef GlenSpey het volgende:
Tering, wat moet je als jungler op verschrikkelijk veel zaken tegelijk letten :N
En wards plaatsen dragon/baron, en op je eigen jungle letten, bufftimers in de gaten houden, op tijd wezen voor ganks, gankplays maken. Heb er nog niet echt plezier aan...
daarom een jungler spelen die in het begin alleen farmt en daarna een vast gankpatroon heeft :P
Because you know i'm all about that ass
pi_150486485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:36 schreef GlenSpey het volgende:
Tering, wat moet je als jungler op verschrikkelijk veel zaken tegelijk letten :N
En wards plaatsen dragon/baron, en op je eigen jungle letten, bufftimers in de gaten houden, op tijd wezen voor ganks, gankplays maken. Heb er nog niet echt plezier aan...
Dat is juist mooi _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150488960
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:50 schreef blow... het volgende:

[..]

daarom een jungler spelen die in het begin alleen farmt en daarna een vast gankpatroon heeft :P
Oke oke oke, ik probeer master yi wel een keertje :P
Heb je toevallig een build path voor hem? Want ik nooit precies welke volgorde ik nou aan moet houden enzo...

[ Bericht 4% gewijzigd door GlenSpey op 10-03-2015 10:12:25 ]
pi_150490129
Van het weekend ook lvl 30 geworden. Ook de eerste ranked games gespeeld. Valt me op dat er ineens veel mensen support willen spelen! In normal was het juist altijd wachten op support... strange.
Sta nu 2/2, en speel veelal met mensen ergens in Silver, dus dat zal het wel worden straks ;)

Moet nog wel wat ervaring op doen met meer champs en posities blijkt wel. leona en morgana relatief veel geband (of 1 van de 2 en de ander wordt gekozen) en heb niet echt een ADC champ die ik kan en in 3 van de 4 games was het de laatste die ADC 'moest' gaan spelen. (ook vreemd..dacht dat iedereen juist adc wou...)

Sfeer in de games viel me alles mee nog wel, vooral vooraf althans. (tijdens de picks). Tijdens de games uiteraard weer lekker anderen de schuld geven, wordt daar zo moe van..
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:06:26 #103
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150490135
Ik speel alleen Yi in aram, maar dan ga ik meestal voor IE, Statikk Shiv en Ravenous Hydra. En dan wachten op de Yisets :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150490236
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 00:50 schreef blow... het volgende:

[..]

daarom een jungler spelen die in het begin alleen farmt en daarna een vast gankpatroon heeft :P
Tryoutje met Yi:



Veel kracht, maar waardeloze survivability. Weet niet of ik het wat vindt eerlijk gezegd...
pi_150491140
series voor plat 1 weer, vorige keer ging ik 1-0 en toen een 12 lose streak _O-
hhhhh
pi_150492633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 17:27 schreef yamiown het volgende:
Zojuist een ranked game expres gethrowt.
Jinx die nadat ze sterft (omdat ze op lvl 4 tegen een Graves gaat vechten onder hun turret) meteen met ziektes scheld en mij dreigt te vermoorden.
Vervolgens gaat J4 meedoen en roept Vladimir ook dat ik een ziekte mag krijgen.
Vijf minuten vol flamen volgehouden (we waren aan het winnen overigens, maar hun bleven doorgaan) en toen ging ik gewoon sololanen en farmen als support.
Dan ga ik 1x mee groupen, we acen ze meteen, ik pak 1 kill (en geef 4 assists) meteen ben ik gierig en geen echte support.
Toen rest van de game gewoon gaan farmen, want ik gunde die drie gasten de overwinning echt niet.
:')
pi_150492939
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tryoutje met Yi:

[ afbeelding ]

Veel kracht, maar waardeloze survivability. Weet niet of ik het wat vindt eerlijk gezegd...
Yi moet je ook niet proberen, net zoals warwick. Leuk voor level 10, maar in ranked worden ze vrij snel gecounterd. Je wordt of fed of je stelt geen kut voor.
Vi= high mobility tank, en een sterke ult waarmee je carries kunt uitschakelen. Niet moeilijk om te spelen.

Jarvan = ook vrij hoge mobility en zieke crowd control. Bouw je tanky kan je in teamfights een goede frontlinie zijn.

Reksai= zeer hoge map presence, easy ganks. Crow control met knock up. Kan zowel tanky als damage dealer.

Vooral vi is zeer makkelijk te leren en kan je niet echt fout gaan. (Tenzij je enemy tank ult :') )


T.o.v. yi build. Ik ga vaak infinity, bt, pd , statikk en dan bork of ghostblade. Ik ditch vaak jungle item voor de bork of ghostblade. Boots vaak attack speed. Heb je meer damage, maar nog minder sustain

[ Bericht 7% gewijzigd door Donnie-Brasco op 10-03-2015 13:07:57 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150493250
Yi is een prima last-pick voor als enemy team nagenoeg geen CC heeft én je team een goede tank heeft.

Maar dat snappen veel mensen niet, dus pick hem gerust voor Bronze 5 tot Bronze 2. Daarna zul je meemaken dat iedereen wel iets heeft om Yi te pesten.
pi_150493300
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:12 schreef EroSensei het volgende:
Yi is een prima last-pick voor als enemy team nagenoeg geen CC heeft én je team een goede tank heeft.

Eens, alleen probeer in de huidige meta maar eens te spelen tegen teams zonder cc _O-

Yi is net zoals katarina. Als het enemy team een beetje hersenen heeft bewaren ze de cc abilities totdat je er in gaat.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150493596
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Eens, alleen probeer in de huidige meta maar eens te spelen tegen teams zonder cc _O-

Yi is net zoals katarina. Als het enemy team een beetje hersenen heeft bewaren ze de cc abilities totdat je er in gaat.
Die eerste zin: dat was precies mijn punt: Yi is mainly useless.

Katarina zou ik niet helemaal op dezelfde hoogte willen zetten. Kat heeft veel meer mobilty met haar Blink, en daarnaast een AOE snowball ult. Met Yi maak je altijd wel een kill, door de eerste CC te baiten en dodgen met je Q en vervolges in een halve seconde de ADC neer te slaan.

Kat heeft dat ook, maar die maakt in dezelfde tijd 3 kills op squishys. Die snowballed dus nog harder/makkelijker.
pi_150493620
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Yi moet je ook niet proberen, net zoals warwick. Leuk voor level 10, maar in ranked worden ze vrij snel gecounterd. Je wordt of fed of je stelt geen kut voor.
Vi= high mobility tank, en een sterke ult waarmee je carries kunt uitschakelen. Niet moeilijk om te spelen.

Jarvan = ook vrij hoge mobility en zieke crowd control. Bouw je tanky kan je in teamfights een goede frontlinie zijn.

Reksai= zeer hoge map presence, easy ganks. Crow control met knock up. Kan zowel tanky als damage dealer.

Vooral vi is zeer makkelijk te leren en kan je niet echt fout gaan. (Tenzij je enemy tank ult :') )

T.o.v. yi build. Ik ga vaak infinity, bt, pd , statikk en dan bork of ghostblade. Ik ditch vaak jungle item voor de bork of ghostblade. Boots vaak attack speed. Heb je meer damage, maar nog minder sustain
Vi is in al m'n draft games nog gebanned... dus je hebt wel echt een alternatief nodig :)
pi_150493733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:24 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Die eerste zin: dat was precies mijn punt: Yi is mainly useless.

Katarina zou ik niet helemaal op dezelfde hoogte willen zetten. Kat heeft veel meer mobilty met haar Blink, en daarnaast een AOE snowball ult. Met Yi maak je altijd wel een kill, door de eerste CC te baiten en dodgen met je Q en vervolges in een halve seconde de ADC neer te slaan.

Kat heeft dat ook, maar die maakt in dezelfde tijd 3 kills op squishys. Die snowballed dus nog harder/makkelijker.
Ja , maar ik doel meer op de focus die je krijgt. Als je een yi of kata speelt heb je een zeer hoge kans dat je in teamfights gewoon 5 ults over je flikker krijgt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150493832
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja , maar ik doel meer op de focus die je krijgt. Als je een yi of kata speelt heb je een zeer hoge kans dat je in teamfights gewoon 5 ults over je flikker krijgt.
klopt, had gisteren zo'n game... enemy kata fed, vervolgens kan die niets meer omdat iedereen uit mijn team er gelijk een ulti over heen gooit. Gevolg: kata dood, maar rest van mijn team ook omdat alle ulti's wasted zijn.... werd alsnog een (veel te) lange verloren game
pi_150494070
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Yi moet je ook niet proberen, net zoals warwick. Leuk voor level 10, maar in ranked worden ze vrij snel gecounterd. Je wordt of fed of je stelt geen kut voor.
Vi= high mobility tank, en een sterke ult waarmee je carries kunt uitschakelen. Niet moeilijk om te spelen.

Jarvan = ook vrij hoge mobility en zieke crowd control. Bouw je tanky kan je in teamfights een goede frontlinie zijn.

Reksai= zeer hoge map presence, easy ganks. Crow control met knock up. Kan zowel tanky als damage dealer.

Vooral vi is zeer makkelijk te leren en kan je niet echt fout gaan. (Tenzij je enemy tank ult :') )

T.o.v. yi build. Ik ga vaak infinity, bt, pd , statikk en dan bork of ghostblade. Ik ditch vaak jungle item voor de bork of ghostblade. Boots vaak attack speed. Heb je meer damage, maar nog minder sustain
Heb Vi inderdaad ook aangeschaft. Wil er later nog een jungler bij voor die ranked games waarin ik MOET junglen en Vi gebanned is (volgens mij is ze dat namelijk altijd)
pi_150494364
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heb Vi inderdaad ook aangeschaft. Wil er later nog een jungler bij voor die ranked games waarin ik MOET junglen en Vi gebanned is (volgens mij is ze dat namelijk altijd)
Jungle is op dit moment volgens mij de enige role die je kan krijgen waar werkelijk heel veel viable picks zijn, dus die moet niet moeilijk worden:

Twee hele goede op dit moment:
Jarvan IV en Vi

Ook prima:
Hecarim
Rammus
Fiddlesticks
Sejuani
Pantheon
Amumu
Rengar
LeeSin
Nidalee
Reksai

At least Viable:
Nautilus
Warwick
Xin Zhao
Wukong
Udyr
Shaco
pi_150494410
Ik heb Amumu voor de jungle en sinds gisteren ook Warwick. Warwick farmed veel beter, maar de ganks en je control voor teamfights met Amumu vind ik veel beter (en leuker).
Amumu lijkt eigenlijk enorm veel op Leona, die ik ook erg graag speel.
pi_150496573
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Yi moet je ook niet proberen, net zoals warwick. Leuk voor level 10, maar in ranked worden ze vrij snel gecounterd. Je wordt of fed of je stelt geen kut voor.
Vi= high mobility tank, en een sterke ult waarmee je carries kunt uitschakelen. Niet moeilijk om te spelen.

Jarvan = ook vrij hoge mobility en zieke crowd control. Bouw je tanky kan je in teamfights een goede frontlinie zijn.

Reksai= zeer hoge map presence, easy ganks. Crow control met knock up. Kan zowel tanky als damage dealer.

Vooral vi is zeer makkelijk te leren en kan je niet echt fout gaan. (Tenzij je enemy tank ult :') )


T.o.v. yi build. Ik ga vaak infinity, bt, pd , statikk en dan bork of ghostblade. Ik ditch vaak jungle item voor de bork of ghostblade. Boots vaak attack speed. Heb je meer damage, maar nog minder sustain
yi: oke, kan ik me in vinden. Wat je over ww zegt vind ik wel flauwekul though. Als je een beetje beter bent dan je tegenstander 1v1 of 2v1 je ze met ult met gemak.
Because you know i'm all about that ass
pi_150496601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:00 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Oke oke oke, ik probeer master yi wel een keertje :P
Heb je toevallig een build path voor hem? Want ik nooit precies welke volgorde ik nou aan moet houden enzo...
hm ik speel geen yi meer, vind hem niet zo leuk. Heb wel veel geleerd door m te spelen though.
Because you know i'm all about that ass
pi_150496642
Wat betreft dragons, ben ik als jungler nou verantwoordelijk voor het warden daarvan? Of is dat meer een taak van de support? Want behalve afentoe een rift scuttler ben ik gewoon vaak te druk om aan die wards te denken... maar supports plaatsen ze ook niet...
pi_150496655
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tryoutje met Yi:

[ afbeelding ]

Veel kracht, maar waardeloze survivability. Weet niet of ik het wat vindt eerlijk gezegd...
as boots nemen, want meer as >q lagere cd. Je hebt 200 hp in je build dat is alles. Zou toch op zn minst een banshee nemen,
Because you know i'm all about that ass
pi_150496685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef GlenSpey het volgende:
Wat betreft dragons, ben ik als jungler nou verantwoordelijk voor het warden daarvan? Of is dat meer een taak van de support? Want behalve afentoe een rift scuttler ben ik gewoon vaak te druk om aan die wards te denken... maar supports plaatsen ze ook niet...
ward hem zelf tenzij de support het doet. Als de support een sightstone heeft Kun je het sowieso netjes vragen :).
Because you know i'm all about that ass
pi_150496712
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef GlenSpey het volgende:
Wat betreft dragons, ben ik als jungler nou verantwoordelijk voor het warden daarvan? Of is dat meer een taak van de support? Want behalve afentoe een rift scuttler ben ik gewoon vaak te druk om aan die wards te denken... maar supports plaatsen ze ook niet...
combi zou ik zeggen... ligt ook aan de bot lane
Als support plaats ik meestal wel een pink in de bush bij drag en als ik sightstone heb EN de kans heb om even uit de lane te gaan dan ward ik dragon. Soms wil het echter niet omdat je ADC niet alleen kunt laten, dan zal de jungler dit toch echt moeten doen.
pi_150496840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef GlenSpey het volgende:
Wat betreft dragons, ben ik als jungler nou verantwoordelijk voor het warden daarvan? Of is dat meer een taak van de support?
Niemand is echt hoofdverantwoordelijk. Maar een jungler loopt vaak rond en kan daarom op handige plaatsen de wards plaatsen.
quote:
Want behalve afentoe een rift scuttler ben ik gewoon vaak te druk om aan die wards te denken... maar supports plaatsen ze ook niet...
Dan plaats jij ze wel aangezien wards games winnen :P
Conscience do cost.
pi_150497368
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:14 schreef blow... het volgende:

[..]

yi: oke, kan ik me in vinden. Wat je over ww zegt vind ik wel flauwekul though. Als je een beetje beter bent dan je tegenstander 1v1 of 2v1 je ze met ult met gemak.
Mmmhh, als ik tegen een warwick speel kies ik als support vaak een thresh, als jungler een vi oid. Ult van warwick heb je zo gecancelled. Alleen early game (vanaf lvl 6) is warwick nog sterk als je lanes ganked met je ult.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150497552
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef GlenSpey het volgende:
Wat betreft dragons, ben ik als jungler nou verantwoordelijk voor het warden daarvan? Of is dat meer een taak van de support? Want behalve afentoe een rift scuttler ben ik gewoon vaak te druk om aan die wards te denken... maar supports plaatsen ze ook niet...
Wat betreft dragon:

1. Probeer zoveel mogelijk te warden
2. Scuttler erg belangrijk. Niet alleen vision, je denied enemy extra vision + je krijgt rond dragon speed buff.
3. Meestal ward support rond bot dus je kan enemy movement in de gaten houden.

Als bot enemy missing is kan je er van uitgaan dat ze dragon aan het doen zijn.
Maarja, als je gewoon eerste dragon pakt heb je gewoon timer en weet je precies elke keer wanneer je bij dragon moet zijn. Voor eerste dragon gank ik gewoon eerst bot, als je goed ganked kill je enemy of moeten ze backen en heb je free dragon.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150497750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Mmmhh, als ik tegen een warwick speel kies ik als support vaak een thresh, als jungler een vi oid. Ult van warwick heb je zo gecancelled. Alleen early game (vanaf lvl 6) is warwick nog sterk als je lanes ganked met je ult.
klopt. In lane mot je eigenlijk wel kills krijgen wat trouwens erg makkelijk is. Dannog is ww een sterke farmer/ redelijk tanky en makkelijk. Zijn ult kan mensen forcen een qss te halen. Trouwens: in silver (naar mijn ervaring) kan een ww gewoon een adc ulten zonder dat de support het uberhaupt ziet. Als je dat als support ziet en er iets aan doet dan hoor je uberhaupt niet in silver imo.
Because you know i'm all about that ass
pi_150498110
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:54 schreef blow... het volgende:

[..]

klopt. In lane mot je eigenlijk wel kills krijgen wat trouwens erg makkelijk is. Dannog is ww een sterke farmer/ redelijk tanky en makkelijk. Zijn ult kan mensen forcen een qss te halen. Trouwens: in silver (naar mijn ervaring) kan een ww gewoon een adc ulten zonder dat de support het uberhaupt ziet. Als je dat als support ziet en er iets aan doet dan hoor je uberhaupt niet in silver imo.
Dan hoor ik niet in silver :P
Nee, ik heb best veel geduoqued met een vriend die Gold V is en op adc stijgt ie dan nog boven iedereen uit. Heel veel als support met hem gespeeld en daar echt geleerd dat taak nummer 1 was om hem in leven te houden. Taak nummer 2 was kills opzetten.

Maar klopt wel. Zie nog regelmatig in silver dat supports bijvoorbeeld niet een caitlyn ult blokken :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150498240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dan hoor ik niet in silver :P
Nee, ik heb best veel geduoqued met een vriend die Gold V is en op adc stijgt ie dan nog boven iedereen uit. Heel veel als support met hem gespeeld en daar echt geleerd dat taak nummer 1 was om hem in leven te houden. Taak nummer 2 was kills opzetten.

Maar klopt wel. Zie nog regelmatig in silver dat supports bijvoorbeeld niet een caitlyn ult blokken :')
als je beter bent dan silver kun je gold worden ja ;)
Because you know i'm all about that ass
pi_150498257
Ik duo trouwens niet, maar ik heb wel vrienden die gewoon duoen en hoger ranks halen
Because you know i'm all about that ass
pi_150498598
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:09 schreef blow... het volgende:
Ik duo trouwens niet, maar ik heb wel vrienden die gewoon duoen en hoger ranks halen
Ik speel laatste 2 weken eigenlijk sowieso niet meer. Misschien 3 games gespeeld in die tijd. Weer een periode dat ik het iets minder vindt en daarnaast vind ik sinds start van season 5 games nu echt ontiegelijk lang duren. Waar je vroeger 3 tot 4 games speelde in 2 uur speel je er nu max 2. Zelfs surrenders op 20 komen gewoon niet veel meer voor.

Daarnaast is mijn pc nu een aantal keer uitgevallen tijdens het gamen. Ben ik nu in voor 10 games in low priorty geplaatst voor 'leaven'. Lekker kut, kan elke keer 5,5 minuut wachten als ik een game wil beginnen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150499122
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wat betreft dragon:

1. Probeer zoveel mogelijk te warden
2. Scuttler erg belangrijk. Niet alleen vision, je denied enemy extra vision + je krijgt rond dragon speed buff.
3. Meestal ward support rond bot dus je kan enemy movement in de gaten houden.

Als bot enemy missing is kan je er van uitgaan dat ze dragon aan het doen zijn.
Maarja, als je gewoon eerste dragon pakt heb je gewoon timer en weet je precies elke keer wanneer je bij dragon moet zijn. Voor eerste dragon gank ik gewoon eerst bot, als je goed ganked kill je enemy of moeten ze backen en heb je free dragon.
Inderdaad! daar snap ik dus niets van dat mensen dat beest altijd laten lopen! Hoe vaak draait het in early game niet uit op een (eerste) team fight in de buurt van dragon.. die speed buff en vision worden echt onderschat
pi_150500050
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:31 schreef nikao het volgende:

[..]

Inderdaad! daar snap ik dus niets van dat mensen dat beest altijd laten lopen! Hoe vaak draait het in early game niet uit op een (eerste) team fight in de buurt van dragon.. die speed buff en vision worden echt onderschat
Wat ik meestal doe (uitgaande van blue side) = Kruggs > Red Buff > Scuttler bot > Wolves > Scuttler top
dan backen vervolgens Blue > Raptors > Gank bot of mid > dragon

Dat is echt een route die best goed werkt :D
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:23:10 #133
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150504918
Welke kant is de blue Side? Onder toch? Ik speel namelijk met colorblind aan :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:24:49 #134
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150504994
Linksonder is blue, rechtsboven is red/purple
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150505004
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:23 schreef pl4kkie het volgende:
Welke kant is de blue Side? Onder toch? Ik speel namelijk met colorblind aan :+
yep
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150506439


op naar challenjour!
🔒
pi_150506502
Wat is dat toch dat mensen ranked gaan spelen en maar 1 lane kunnen :(
pi_150506556
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:58 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

op naar challenjour!
Baas
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150506915
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:59 schreef nikao het volgende:
Wat is dat toch dat mensen ranked gaan spelen en maar 1 lane kunnen :(
Ja dat snap ik ook niet, er werd mij al eens verweten dat ik 1 positie niet spelen kon. Wat doe je nou als je als 5e wordt geplaatst en de eerste persoon gelijk die ene lane pakt die jij kan. 'Top or afk' ??
Zal wel niet hoger dan bronze zijn dat soort spelers....
pi_150508121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet, er werd mij al eens verweten dat ik 1 positie niet spelen kon. Wat doe je nou als je als 5e wordt geplaatst en de eerste persoon gelijk die ene lane pakt die jij kan. 'Top or afk' ??
Zal wel niet hoger dan bronze zijn dat soort spelers....
Silver... maar wel provisional matches, dus zal wel iemand zijn die net 30 is geworden (like me).. maar dan nog... dat werkt gewoon echt niet :(
pi_150508244
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:58 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

op naar challenjour!
_O_ _O_
pi_150508516
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:58 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

op naar challenjour!
holy fucking shit
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:01:45 #143
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150508900
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:58 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

op naar challenjour!
LoL, zie hem gaan dan. Congratz _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150509003
Lcs incoming.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:06:03 #145
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150509118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lcs incoming.
Juist, beetje netwerken in je friendslist en hoppa summer spring lcs Doosopwielen *O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 21:08:51 #146
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150509267
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:58 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

op naar challenjour!
Goed bezig :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150515382
pffff. 2/8 gegaan en in Silver V terecht gekomen.. laatste game was ERG close.. (wij hadden hun base tot 20% down in een wanhoopspoging, daarna konden zij het afmaken )
nu langzaam de weg naar boven vinden dan maar ;)
  woensdag 11 maart 2015 @ 06:43:11 #148
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150520054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 20:10 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet, er werd mij al eens verweten dat ik 1 positie niet spelen kon. Wat doe je nou als je als 5e wordt geplaatst en de eerste persoon gelijk die ene lane pakt die jij kan. 'Top or afk' ??
Zal wel niet hoger dan bronze zijn dat soort spelers....
Als je maar "1" lane kan spelen, Moet je geen ranked spelen. Je weet dat je daar op z'n minst een champ voor alle posities moet hebben.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150520752
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 06:43 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Als je maar "1" lane kan spelen, Moet je geen ranked spelen. Je weet dat je daar op z'n minst een champ voor alle posities moet hebben.
Eigenlijk 3 zelfs. Heb nu meerdere keren mee gemaakt dat ik iets moest spelen wat ik liever niet doe, dat de main champ gebanned is en de enemy mijn 2e keus al kiest. Dan heb je dus zelfs een derde keuze nodig....
pi_150521423
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:28 schreef nikao het volgende:

[..]

Eigenlijk 3 zelfs. Heb nu meerdere keren mee gemaakt dat ik iets moest spelen wat ik liever niet doe, dat de main champ gebanned is en de enemy mijn 2e keus al kiest. Dan heb je dus zelfs een derde keuze nodig....
Zelfs 3 kan te weinig zijn.

Zorg dat je een paar champs kunt spelen voor elke lane die meta zijn en een paar champs die nauwelijks worden gepicked/banned. Ja, je bent misschien niet met al die champs even goed, maar je moet je opties open houden. Je kunt oefenen in normals/teambuilder met champs waar je beter in wilt worden
pi_150522412
Bouwen jullie Soraka support als tank, of als AP sup? Ik ben er zelf niet kapot van om dat soort champs als tank te bouwen omdat ze dan zo weinig effect hebben lategame...
pi_150523105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:01 schreef GlenSpey het volgende:
Bouwen jullie Soraka support als tank, of als AP sup? Ik ben er zelf niet kapot van om dat soort champs als tank te bouwen omdat ze dan zo weinig effect hebben lategame...
Waarom zou je Soraka als tank willen bouwen :S
Defensive stats zijn prima, maar wel gecombineerd met utility.
Je doel is

Dus: Mikaels (je wilt mana regen, je wilt CDR, en nog wat defensive, daarnaast een active die je adc red tegen cc en healed tegeljik)

Locket (active aoe shield, meer CDR, Health en een active shield, daarnaast defensive stats voor jou én je team). Dit item zou je kunnen vervangen voor Banner of Command, die geeft je iets minder defensive, maar dezelfde aura voor je team en nog wat AP.

Ardent Crescer: Heerlijke synergy met zowel je healing skills als met de active van locket. Je geeft je team 25% extra attackspeed hiermee. Daarnaast wat AP voor scaling op skills en maakt het je volle 40% cdr af.

Frostfang of Frost Queen's Claim: depending hoever je komt qua gold uiteraard.

Boots: speed boots (die gele dus :D)

Dus, je end game (ja ik kom een item tekort maar meet bouw je als support vaak niet af):

Heals, Heals, Slows, Silence, MR resist aura voor je team + 25% attack speed voor je team. Vergeet niet dat je niet frontline wilt staan, je wilt bij je adc staan. Assasins die op je ADC duiken krijgen een silence op hun donder, waar je ondertussen je hele team healt met ult en zodoende iedereen 25% AS krijgt.

Als je full tank bouwt: ga je dan frontline staan met veel te dure items die je nooit af krijgt, minder CDR en geen damage. nee werkt niet.
Ga je full ap? Ok, kan. Maar je items zijn duurder (met name buildpaths van utility items zijn een stuk ruimer/goedkoper), en je utility is minder. Met Mikaels kan je je adc meteen uit de stun van Leona halen, én een extra heal. Met een Rod of Ages kan je Leona een beetje meer dmg doen...

Een utility support, bouw je dus: utility
pi_150532983
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:04 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Zelfs 3 kan te weinig zijn.

Zorg dat je een paar champs kunt spelen voor elke lane die meta zijn en een paar champs die nauwelijks worden gepicked/banned. Ja, je bent misschien niet met al die champs even goed, maar je moet je opties open houden. Je kunt oefenen in normals/teambuilder met champs waar je beter in wilt worden
Sowieso altijd goed om een paar (meta) champs die free zijn te proberen en in elk geval de basis van onder de knie te krijgen. Kan je die tenminste gebruiken if needed. (en aanschaffen als je ze leuk vind t:) )
pi_150538259
Of een champ spelen die op veel posities kan; ga kayle maar eens proberen ;)
pi_150551803
Net eindelijk weer een leuke ranked game met heimy.. :)
Because you know i'm all about that ass
pi_150553517
en ook weer een met fiddle. :). ik heb gemerkt dat mijn winkans zo veel groter is als ik een champ speel die ik leuk vind :P
Because you know i'm all about that ass
pi_150555855
URF komt terug! Waarschijnlijk weer op 1 april *O*
~Si vis amari, ama~
pi_150555953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 08:16 schreef FedExpress het volgende:
URF komt terug! Waarschijnlijk weer op 1 april *O*
Oh yeah *O*
Nog nooit gespeeld, dus zeer benieuwd.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 12 maart 2015 @ 08:45:41 #159
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150556239
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 08:16 schreef FedExpress het volgende:
URF komt terug! Waarschijnlijk weer op 1 april *O*
:D
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  donderdag 12 maart 2015 @ 12:21:35 #160
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150560959
Bard spotlight is uit. Bard lijkt me echt een onwijs vette supp. De utility baas _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150562528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 12:21 schreef pl4kkie het volgende:
Bard spotlight is uit. Bard lijkt me echt een onwijs vette supp. De utility baas _O_
Hij heeft echt een interessante skillset inderdaad.
Zou die niet goed werken als support voor de jungler? Je kunt de tunnels maken voor ganks, vijanden stunnen, de jungler healen en je hebt er veel baat bij om te roamen door je chimes.
pi_150562840
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:12 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hij heeft echt een interessante skillset inderdaad.
Zou die niet goed werken als support voor de jungler? Je kunt de tunnels maken voor ganks, vijanden stunnen, de jungler healen en je hebt er veel baat bij om te roamen door je chimes.
Misschien als de top 1v2 op bottom gaat. Maar zodra je adc geld heeft voor een BF Sword zou je weer naar de standaard lanes moeten. Top/Bottom krijgen solo xp, maar je support blijft ver achter en je jungler krijgt minder gold.

Als support zijnde een beetje roamen en je jungler helpen zou wel weer kunnen werken, maar met soloq wordt er gejankt dat je niet bij de adc bent ;)
pi_150562984
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 13:23 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Misschien als de top 1v2 op bottom gaat. Maar zodra je adc geld heeft voor een BF Sword zou je weer naar de standaard lanes moeten. Top/Bottom krijgen solo xp, maar je support blijft ver achter en je jungler krijgt minder gold.

Als support zijnde een beetje roamen en je jungler helpen zou wel weer kunnen werken, maar met soloq wordt er gejankt dat je niet bij de adc bent ;)
Duidelijk, thanks! Misschien leuk om eens uit te proberen met 4 vrienden dan. :)
pi_150569084
Lijkt me een erg leuke (en goeie!) champ om te spelen. Fijne sup!
pi_150574743
Van die huilie tegenstanders die vinden dat je met een noob champion speelt omdat het sterker is dan die van hun :') ____________ !
pi_150575025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 19:54 schreef GlenSpey het volgende:
Van die huilie tegenstanders die vinden dat je met een noob champion speelt omdat het sterker is dan die van hun :') ____________ !
is yi leuk?
Because you know i'm all about that ass
pi_150577165
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef blow... het volgende:

[..]

is yi leuk?
Irelia :)
  donderdag 12 maart 2015 @ 20:45:53 #168
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150577212
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:01 schreef blow... het volgende:

[..]

is yi leuk?
Nee :P
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150580145
Ben eerste Bard troll tegen gekomen vandaag. Bard gooide zijn ulti op eigen adc waardoor die niet kon wegrennen van enemy team. Zelf rende hij terug naar base. Zelfde bard had potje erna zijn hele team in enemy base in gebait met zijn portaal na 3 minuten spelen :') _O-
pi_150581167
quote:
14s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:44 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Irelia :)
irelia een noobchamp lol
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 12 maart 2015 @ 22:10:05 #171
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150582082
Het is weer promo tijd en de faggots schieten weer als paddestoelen de grond uit. *zucht*

20 minuten zijn voorbij en mn team staat 4-26. :')

Weer een potje, na 20 min staan we 8-30, :')

[ Bericht 35% gewijzigd door pl4kkie op 12-03-2015 22:47:36 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 01:32:40 #172
257132 crew  Awsom
pi_150589925
Zoek de scripts in mijn laatste potje...

  vrijdag 13 maart 2015 @ 09:32:50 #174
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150590238
quote:
Gvd man _O- Stiekem moest ik wel een beetje lachen :D

quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:20 schreef wc-eend het volgende:
Zoek de scripts in mijn laatste potje...

[ afbeelding ]
Wtf :o _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 09:50:44 #175
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150590740
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:20 schreef wc-eend het volgende:
Zoek de scripts in mijn laatste potje...

[ afbeelding ]
holy shit.... :')

nog nooit gezien en dus vroeg ik me af hoe dat in zn werk gaat, maar laat maar ik zie t al :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_150590855
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:20 schreef wc-eend het volgende:
Zoek de scripts in mijn laatste potje...

[ afbeelding ]
Ook nog gewoon gg zeggen _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 09:55:23 #177
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150590865
Laatste tijd faal ik gruwelijk in de jungle, word er ziek van.

Nu is adc altijd al mijn slechtste lane geweest, maar afgelopen dagen paar potjes gedaan...

Het lijkt wel alsof alles lukt :D 280 farm @ 30 mins en stond 7-1-3. Op diverse keren op t randje overleefd met een dubbel of triple.

Enemy riven en shyv jungle hartstikke fed, en ik overleef t gewoon O+

Ik snap er geen kut van :') normaliter ben ik een beroerde farmer, en maak ik de grootste fouten waardoor ik vaak het loodje leg terwijl dat niet nodig is (overschat mijn dmg vaak :') )

Sinds ik adc speel... alsof er een wereld voor me open gaat.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_150591075
Nieuwe champion nu 7800 IP. Want 6300 was nog niet duur genoeg natuurlijk :')
pi_150591107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef GlenSpey het volgende:
Nieuwe champion nu 7800 IP. Want 6300 was nog niet duur genoeg natuurlijk :')
Altijd zo in de eerste week hoor.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150591173
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 09:50 schreef jagga het volgende:

[..]

holy shit.... :')

nog nooit gezien en dus vroeg ik me af hoe dat in zn werk gaat, maar laat maar ik zie t al :')
Het erge is nog... het was een fucking pvp potje :P
  vrijdag 13 maart 2015 @ 10:08:08 #181
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_150591202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef GlenSpey het volgende:
Nieuwe champion nu 7800 IP. Want 6300 was nog niet duur genoeg natuurlijk :')
dat is al best wel lang hoor... 1e week is hij 7800, daarna 6300.

Voor mij niet een probleem want ik heb toch niets anders meer om mijn ip aan te spenderen, maar als je nog niet alle champs en runes hebt kan ik me voorstellen dat t lang duurt voordat je genoeg ip hebt verzameld om een nieuwe champ te kopen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_150597022
C9 :')
pi_150601348
SK GAMING!
pi_150602210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 15:43 schreef Skweezer het volgende:
SK GAMING!
Vertel... Ik kan het niet kijken
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 16:32:06 #185
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150602890
Niks bijzonders, worden net als C9 afgeslacht door GE Tigers
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:04:30 #186
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150607625
Ik heb vorige week mijn pc opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik constant fps drops in league, terwijl ik normaal altijd 60 fps locked had. Mn beeldschermen zien er ook verkracht uit. Krijg het niet goed en dat is onwijs kut
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150607834
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:04 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb vorige week mijn pc opnieuw geinstalleerd, maar nu heb ik constant fps drops in league, terwijl ik normaal altijd 60 fps locked had. Mn beeldschermen zien er ook verkracht uit. Krijg het niet goed en dat is onwijs kut
Wel goede driver voor je gc?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:11:26 #188
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150607908
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Wel goede driver voor je gc?
:Y

Zelfs meerdere keren verwijderd en opnieuw geļnstalleerd, maar dan blijft het beeld hetzelfde.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150608112
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:11 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

:Y

Zelfs meerdere keren verwijderd en opnieuw geļnstalleerd, maar dan blijft het beeld hetzelfde.
Welke kaart heb je?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:18:12 #190
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150608135
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Welke kaart heb je?
AMD Radeon R9 200 Series
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150608285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:18 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

AMD Radeon R9 200 Series
Heb je manueel driver gedownload? Zo niet zou ik dat wel aanraden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 19:23:49 #192
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150608323
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Heb je manueel driver gedownload? Zo niet zou ik dat wel aanraden.
Ja, heb de driver niet geļnstalleerd via windows, dat is meestal crap. Heb me van de amd website gehaald en geļnstalleerd
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150608840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 19:23 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja, heb de driver niet geļnstalleerd via windows, dat is meestal crap. Heb me van de amd website gehaald en geļnstalleerd
Ja maar daar kan je laten autodetecten of zelf een driver kiezen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150610613
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Altijd zo in de eerste week hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef jagga het volgende:

[..]

dat is al best wel lang hoor... 1e week is hij 7800, daarna 6300.

Voor mij niet een probleem want ik heb toch niets anders meer om mijn ip aan te spenderen, maar als je nog niet alle champs en runes hebt kan ik me voorstellen dat t lang duurt voordat je genoeg ip hebt verzameld om een nieuwe champ te kopen
Oh, dan heb ik niets gezegd :X
pi_150628377
Waarom heb ik toch altijd zoveel moeite met de midlane. Tegen welke champ ik ook sta en met welke ik zelf ook speel, ik verlies eigenlijk altijd. Lijkt wel alsof iedere tegenstander superveel poke heeft, ik kom er gewoon niet tegenop en dus moet ik terugzakken en superveel farm verloren zien gaan, terwijl de tegenstander vrij spel heeft :')

Ik heb Katarina, LB en Ahri. Ohja en Annie en Karma maar daar speel ik niet mee.
Zijn er geen safepicks die wat makkelijker zijn om de midlane goed mee te leren?
pi_150628521
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:43 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom heb ik toch altijd zoveel moeite met de midlane. Tegen welke champ ik ook sta en met welke ik zelf ook speel, ik verlies eigenlijk altijd. Lijkt wel alsof iedere tegenstander superveel poke heeft, ik kom er gewoon niet tegenop en dus moet ik terugzakken en superveel farm verloren zien gaan, terwijl de tegenstander vrij spel heeft :')

Ik heb Katarina, LB en Ahri. Ohja en Annie en Karma maar daar speel ik niet mee.
Zijn er geen safepicks die wat makkelijker zijn om de midlane goed mee te leren?
Heimy en ziggs+ xerath
Because you know i'm all about that ass
pi_150629130
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:54 schreef blow... het volgende:

[..]

Heimy en ziggs+ xerath
Heimerdinger wel eens in ARAM gespeeld, lijkt me nou echt geen makkelijke champion. Xerath lijkt me inderdaad wel wat, door die belachelijke range van m :)
pi_150629579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:25 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Heimerdinger wel eens in ARAM gespeeld, lijkt me nou echt geen makkelijke champion. Xerath lijkt me inderdaad wel wat, door die belachelijke range van m :)
Tegen Ahri of LB die nu populair zijn is Xerath niet zo'n succes. Aangezien ze vrij mobile zijn en makkelijk kunnen dodgen en in zijn range kunnen komen.
pi_150629727
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:46 schreef Cikx het volgende:

[..]

Tegen Ahri of LB die nu populair zijn is Xerath niet zo'n succes. Aangezien ze vrij mobile zijn en makkelijk kunnen dodgen en in zijn range kunnen komen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150630233
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:46 schreef Cikx het volgende:

[..]

Tegen Ahri of LB die nu populair zijn is Xerath niet zo'n succes. Aangezien ze vrij mobile zijn en makkelijk kunnen dodgen en in zijn range kunnen komen.
Speelde straks voor t eerst LB tegen xerath, maar vond het niet te doen omdat hij me altijd kan pakken met zijn range.
pi_150630389
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Speelde straks voor t eerst LB tegen xerath, maar vond het niet te doen omdat hij me altijd kan pakken met zijn range.
xerath heeft sowieso veel waveclear dus op zich is lb in mijn ogen niet echt een counter. Je kan ori proberen?
Because you know i'm all about that ass
pi_150631572
Was de eerste keer LB, gewoon nog heel tricky om er juist mee om te gaan vermoed ik. Vond het de meest lastige champion die ik tot nog toe gespeeld heb.

[ Bericht 43% gewijzigd door GlenSpey op 14-03-2015 14:04:53 ]
pi_150632482
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:59 schreef GlenSpey het volgende:
Was de eerste keer LB, gewoon nog heel tricky om er juist mee om te gaan vermoed ik. Vond het de meest lastige champion die ik tot nog toe gespeeld heb.
Leblanc vind ik ook lastig om te spelen hoor. Best wel unieke kit. De combo's zitten wel in je hoofd, maar om het nu clean uit te voeren is een ander verhaal :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150632514
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 13:14 schreef blow... het volgende:

[..]

xerath heeft sowieso veel waveclear dus op zich is lb in mijn ogen niet echt een counter. Je kan ori proberen?
Niet een counter? Ik vind van wel. Zodra ik als xerath tegen Leblanc of ahri moet spelen dan laat ik wel even een traantje.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150636002
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 14:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Niet een counter? Ik vind van wel. Zodra ik als xerath tegen Leblanc of ahri moet spelen dan laat ik wel even een traantje.
laat ik zeggen dat ikzelf een skill matchup vind
Because you know i'm all about that ass
pi_150638540
Merk ik het goed op als ik zeg dat Xerath sterk is tegen mages en zwak tegen assassins?
pi_150638603
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef GlenSpey het volgende:
Merk ik het goed op als ik zeg dat Xerath sterk is tegen mages en zwak tegen assassins?
Dat is een beetje een versimpeling maar ja. De meeste ap's zijn niet dol op assasins.

Neemt niet weg dat xerath net zo makkelijk een assasin op kan blazen dus tsja.
Conscience do cost.
pi_150638687
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:43 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom heb ik toch altijd zoveel moeite met de midlane. Tegen welke champ ik ook sta en met welke ik zelf ook speel, ik verlies eigenlijk altijd. Lijkt wel alsof iedere tegenstander superveel poke heeft, ik kom er gewoon niet tegenop en dus moet ik terugzakken en superveel farm verloren zien gaan, terwijl de tegenstander vrij spel heeft :')

Ik heb Katarina, LB en Ahri. Ohja en Annie en Karma maar daar speel ik niet mee.
Zijn er geen safepicks die wat makkelijker zijn om de midlane goed mee te leren?
Karma en lissandra zijn wel safe picks in mijn ogen. Karma heeft goede poke, waveclear, shield + speed buff en een heal als je wilt. Lissandra goede poke waveclear, cc en escape.

Wat mij ook heeft geholpen is om aggressiever te zijn. Als je mid je tegenstander de ruimte geeft te pushen en/of poken ben je de sjaak. Jij moet het initiatief hebben. Ook hier geldt dat de eerste klap een daalder waard is. Vel'koz is ook een goede, iets minder safe misschien
~Si vis amari, ama~
pi_150638984
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:31 schreef GlenSpey het volgende:
Merk ik het goed op als ik zeg dat Xerath sterk is tegen mages en zwak tegen assassins?
high mobility is een goede counter voor xerath.
Because you know i'm all about that ass
pi_150639459
Trouwens, de makkelijkste manier op xerath te outplayen is goed zijn met je muis. Een goede xerath weet waar jij klikt en mikt daar ongeveer.
Because you know i'm all about that ass
pi_150639468
Hoorde laatst dat water nat is.
pi_150639550
Heb ze niet geloofd hoor. Die onzin maak je mij niet wijs.
pi_150639719
Oké 8)7
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150640694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb ze niet geloofd hoor. Die onzin maak je mij niet wijs.
what The fuck
Because you know i'm all about that ass
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:44:53 #215
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150643466
Altijd mooi,

Onze supp zegt, guys plz ik cant lose this 1. Ze werd constant gehooked door tresh. Iemand anders we kunnen niet TF'en ze zijn te sterk, maar splitpushen? Nee hoor we blijven gewoon TF's doen. Ik ping 40 sec voor drake, ward control, nee ho maar, de jungler staat top te pushen,

Zucht, als adc ben je dan overgeleverd aan de goden
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150648407
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:57 schreef blow... het volgende:
Trouwens, de makkelijkste manier op xerath te outplayen is goed zijn met je muis. Een goede xerath weet waar jij klikt en mikt daar ongeveer.
Ja dat lukt ook prima tegen een aantal matchups...
Maar stond straks bijvoorbeeld tegen Yasuo en die kon gewoon constant uit de Q en W range blijven dashen. Tegen dat soort champions ben je echt machteloos. Die enkele keer dat je m toevallig wel raakt heeft ie ook nog eens een absorb :') en of het nog niet erg genoeg is kan ie met zn shield je E tegenhouden. Heb ik weer dat ik mijn eerste potje Xerath een snoeiharde counter tref (gewoon teambuilder, geen draftpick).
pi_150648595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 22:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja dat lukt ook prima tegen een aantal matchups...
Maar stond straks bijvoorbeeld tegen Yasuo en die kon gewoon constant uit de Q en W range blijven dashen. Tegen dat soort champions ben je echt machteloos. Die enkele keer dat je m toevallig wel raakt heeft ie ook nog eens een absorb :') en of het nog niet erg genoeg is kan ie met zn shield je E tegenhouden. Heb ik weer dat ik mijn eerste potje Xerath een snoeiharde counter tref (gewoon teambuilder, geen draftpick).
Ja is lastig. Enige wat je kan doen is proberen te zonen van onder je turret. En dan wachten op een gank.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150651146
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:35 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Karma en lissandra zijn wel safe picks in mijn ogen. Karma heeft goede poke, waveclear, shield + speed buff en een heal als je wilt. Lissandra goede poke waveclear, cc en escape.

Wat mij ook heeft geholpen is om aggressiever te zijn. Als je mid je tegenstander de ruimte geeft te pushen en/of poken ben je de sjaak. Jij moet het initiatief hebben. Ook hier geldt dat de eerste klap een daalder waard is. Vel'koz is ook een goede, iets minder safe misschien
Als ik aggressief speel krijg ik altijd ganks tegen. En omdat de speelstijl van de meeste midchamps me niet ligt (glass cannons) verlies ik dan meestal alsnog.

Karma was overigens een van de eerste midlaners die ik ooit speelde. Het lukt me echt zelden tot nooit om kills te maken met haar :') Lissandra is misschien het proberen nog eens waard :)

Zijn er verder nog typische fighter of marksman champions geschikt voor de midlane?
  zondag 15 maart 2015 @ 00:53:49 #219
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150651550
Ezreal mid is onder de pro's nu wel redelijk populair maar is niet echt een ding wat je in soloQ ook wilt doen volgens mij :P.

Ben zelf nog een beetje op zoek naar een wat safere midlane champ, zit te denken aan Xerath of Orianna oid
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150654851
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:53 schreef Narcotical het volgende:
Ezreal mid is onder de pro's nu wel redelijk populair maar is niet echt een ding wat je in soloQ ook wilt doen volgens mij :P.

Ben zelf nog een beetje op zoek naar een wat safere midlane champ, zit te denken aan Xerath of Orianna oid
Ezreal mid werkt goed hoor. En met ult kan je vanuit eigen lane andere lanes helpen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 15 maart 2015 @ 09:49:05 #221
308981 Narcotical
Best in the World
pi_150655738
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 08:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ezreal mid werkt goed hoor. En met ult kan je vanuit eigen lane andere lanes helpen.
Ja dat het wel werkt daar twijfel ik niet aan. Ging er meer om dat je dan een double adc comp krijgt en dat vergt naar mijn idee meer communicatie etc om succesvol te zijn. En vooral op lager elo is dat niet altijd even geweldig
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_150656916
Ik heb geen zin meer in de midlane :')

pi_150657346
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:13 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb geen zin meer in de midlane :')

[ afbeelding ]
Heb je lux? Probeer dat eens.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150657999
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als ik aggressief speel krijg ik altijd ganks tegen. En omdat de speelstijl van de meeste midchamps me niet ligt (glass cannons) verlies ik dan meestal alsnog.

Karma was overigens een van de eerste midlaners die ik ooit speelde. Het lukt me echt zelden tot nooit om kills te maken met haar :') Lissandra is misschien het proberen nog eens waard :)

Zijn er verder nog typische fighter of marksman champions geschikt voor de midlane?
pantheon maar een melee spelen in een ranges lane is lastig hoor
Because you know i'm all about that ass
pi_150659784
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als ik aggressief speel krijg ik altijd ganks tegen. En omdat de speelstijl van de meeste midchamps me niet ligt (glass cannons) verlies ik dan meestal alsnog.

Karma was overigens een van de eerste midlaners die ik ooit speelde. Het lukt me echt zelden tot nooit om kills te maken met haar :') Lissandra is misschien het proberen nog eens waard :)

Zijn er verder nog typische fighter of marksman champions geschikt voor de midlane?
Agressief spelen wil in mijn ogen ook niet zeggen dat je continue moet pushen. Kan wel, maar dan moet je zorgen dat je wards koopt en/of gaat roamen.

Met karma pak ik vaak kills in lane, daarna minder. Heerlijk hoe ze de mantra + q damage onderschatten :P
~Si vis amari, ama~
pi_150659880
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:10 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Agressief spelen wil in mijn ogen ook niet zeggen dat je continue moet pushen. Kan wel, maar dan moet je zorgen dat je wards koopt en/of gaat roamen.

Met karma pak ik vaak kills in lane, daarna minder. Heerlijk hoe ze de mantra + q damage onderschatten :P
karma ult q doet ziek veel dmg idd maar ik speel dr support en mensen blijven toch niet vaak in die tweede blast staan op een of andere manier
Because you know i'm all about that ass
pi_150662209
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:14 schreef blow... het volgende:

[..]

karma ult q doet ziek veel dmg idd maar ik speel dr support en mensen blijven toch niet vaak in die tweede blast staan op een of andere manier
Als ze low zijn is de eerste hit al genoeg :D proberen te combineren met w. dus terwijl je w vastzit je mantra q erop gooien. Als dan de stuk afgaat zit het met de 2e q blast ook wel goed
~Si vis amari, ama~
pi_150662627
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:33 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Als ze low zijn is de eerste hit al genoeg :D proberen te combineren met w. dus terwijl je w vastzit je mantra q erop gooien. Als dan de stuk afgaat zit het met de 2e q blast ook wel goed
dat is wel slim idd.. Thanks.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 15 maart 2015 @ 20:49:47 #229
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150676192
WE vs TSM _O_ .

Lustboy plays met annie, wat een baas _O_

TSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSMTSM
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 15 maart 2015 @ 22:36:44 #230
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150681216
108,414 $ voor TSM, mooi bedrag om mee naar huis te nemen _O_

450.000 mensen die keken op de twitch live stream. Holy shit :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150693954
ik heb net in ranked support moeten spelen... is er een manier om pings van een persoon te muten? mijn caitlyn die voor geen ruk kan farmen en na 10 minuten 13 cs heeft en elke minion pingt omdat ze bang is dat mijn mantra + q een minion raakt maakte me helemaal gek. Als onze 0/8 talon dan ook nog een occult koopt geef ik de moed op. Team wilde niet surrenderen... Kutgame.
Because you know i'm all about that ass
pi_150695114
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:09 schreef blow... het volgende:
ik heb net in ranked support moeten spelen... is er een manier om pings van een persoon te muten? mijn caitlyn die voor geen ruk kan farmen en na 10 minuten 13 cs heeft en elke minion pingt omdat ze bang is dat mijn mantra + q een minion raakt maakte me helemaal gek. Als onze 0/8 talon dan ook nog een occult koopt geef ik de moed op. Team wilde niet surrenderen... Kutgame.
helaas is die functie er niet. Heb er ook wel eens naar gezocht als ik moedeloos werd van de zinloze spam pings
~Si vis amari, ama~
pi_150695152
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:09 schreef blow... het volgende:
ik heb net in ranked support moeten spelen... is er een manier om pings van een persoon te muten? mijn caitlyn die voor geen ruk kan farmen en na 10 minuten 13 cs heeft en elke minion pingt omdat ze bang is dat mijn mantra + q een minion raakt maakte me helemaal gek. Als onze 0/8 talon dan ook nog een occult koopt geef ik de moed op. Team wilde niet surrenderen... Kutgame.
13 cs? Bronze 26 ? :P
pi_150695601
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:45 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

13 cs? Bronze 26 ? :P
idk wat zij was maar ik was gold 5 en ben dit season silver 2 gestart.
Because you know i'm all about that ass
pi_150695654
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:44 schreef FedExpress het volgende:

[..]

helaas is die functie er niet. Heb er ook wel eens naar gezocht als ik moedeloos werd van de zinloze spam pings
uiteindelijk kunnen surrenderen maar dit ws niet echt goed voor mijn mentaliteit.
Because you know i'm all about that ass
pi_150713968
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:13 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb geen zin meer in de midlane :')

[ afbeelding ]
Ga eens swain proberen. Dan sustain je zo teringveel dat je gewoon niet meer uit lane gepoked kan worden.
Of gebruik Orianna. Dan mogen ze op jou letten en haar bal. Bijna niemand in silver en bronze heeft de skills om 2 dingen te gelijk op te letten.
pi_150714083
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:14 schreef blow... het volgende:

[..]

karma ult q doet ziek veel dmg idd maar ik speel dr support en mensen blijven toch niet vaak in die tweede blast staan op een of andere manier
Ga het dan ook een keer slim spelen. Eerst W en dan Q. want als je hen kan snaren. Hoe de fuck willen ze dodgen?
pi_150714178
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 19:58 schreef Doosopwielen het volgende:
[ afbeelding ]

op naar challenjour!
Wat is je geheim? :P
pi_150746630
Stond laatst tegen imaqtpie op de toplane. Helaas alleen niet de originele versie :')
pi_150746737
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Stond laatst tegen imaqtpie op de toplane. Hij verloor _O_
Zo toemaar, speel jij op NA?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150746768
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Zo toemaar, speel jij op NA?
De EUW versie :P
pi_150746790
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:18 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De EUW versie :P
_O- lvl 5 :+
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150747470
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:15 schreef GlenSpey het volgende:
Stond laatst tegen imaqtpie op de toplane. Helaas alleen niet de originele versie :')
Zat laatst bij pr0lly in het team....met aram
pi_150753429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:34 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Zat laatst bij pr0lly in het team....met aram
de eckte
Because you know i'm all about that ass
pi_150765785
Hoe speel je nou tegen nasus? Ik was teemo top, Flink poken en ganks vragen.. Na 40 minuten had hij 300 stacks maar door die slow van hem kom hij me toch eigenlijk altijd krijgen.. Uiteindelijk verloren..
Because you know i'm all about that ass
pi_150765946
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:35 schreef blow... het volgende:
Hoe speel je nou tegen nasus? Ik was teemo top, Flink poken en ganks vragen.. Na 40 minuten had hij 300 stacks maar door die slow van hem kom hij me toch eigenlijk altijd krijgen.. Uiteindelijk verloren..
Je hebt als Teemo toch een speedboost? Gewoon afstand houden en kapot poken. Gaat ie in de achtervolging dan speedboost aan en paddestoelen op de grond, zelfs met slow zou het dan lastig voor m moeten zijn om je te pakken te krijgen. Beetje magicpen bouwen zodat je poison hem af blijft schrikken ;)
pi_150766207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Je hebt als Teemo toch een speedboost? Gewoon afstand houden en kapot poken. Gaat ie in de achtervolging dan speedboost aan en paddestoelen op de grond, zelfs met slow zou het dan lastig voor m moeten zijn om je te pakken te krijgen. Beetje magicpen bouwen zodat je poison hem af blijft schrikken ;)
Dit, een beetje teemo heeft al gauw 500-550 movementspeed met W.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150767502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Je hebt als Teemo toch een speedboost? Gewoon afstand houden en kapot poken. Gaat ie in de achtervolging dan speedboost aan en paddestoelen op de grond, zelfs met slow zou het dan lastig voor m moeten zijn om je te pakken te krijgen. Beetje magicpen bouwen zodat je poison hem af blijft schrikken ;)
die move speed boost is een beetje meh als hij zn slow heeft imo.
Because you know i'm all about that ass
pi_150767766
Lol na 300 stacks verlies je dat gewoon, tenzij die nasus als een mongool build.
hhhhh
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:05:19 #250
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150768737
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Je hebt als Teemo toch een speedboost? Gewoon afstand houden en kapot poken. Gaat ie in de achtervolging dan speedboost aan en paddestoelen op de grond, zelfs met slow zou het dan lastig voor m moeten zijn om je te pakken te krijgen. Beetje magicpen bouwen zodat je poison hem af blijft schrikken ;)
Die speedboost heeft weinig effect als nasus zijn slow op je doet. Je poke ook na lvl 6. 1 gank en kill op jou en je bent nergens meer als teemo want squishy. Teemo is nou niet echt de beste nasus counter. Je kan beter panth of wukong picken. Dan pas gaat nasus echt huilen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150769052
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:05 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Die speedboost heeft weinig effect als nasus zijn slow op je doet. Je poke ook na lvl 6. 1 gank en kill op jou en je bent nergens meer als teemo want squishy. Teemo is nou niet echt de beste nasus counter. Je kan beter panth of wukong picken. Dan pas gaat nasus echt huilen.
Gank na 40 minuten? In verwacht niet echt dat hij nog in laningphase zat.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150769088
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:05 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Die speedboost heeft weinig effect als nasus zijn slow op je doet. Je poke ook na lvl 6. 1 gank en kill op jou en je bent nergens meer als teemo want squishy. Teemo is nou niet echt de beste nasus counter. Je kan beter panth of wukong picken. Dan pas gaat nasus echt huilen.
hm ik heb veel ervaring met teemo dus ik dacht dat dit mn best bet zou zijn.. Heimerdinger top tegen nasus wil je helemaal niet.
Because you know i'm all about that ass
pi_150769144
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Gank na 40 minuten? In verwacht niet echt dat hij nog in laningphase zat.
dannog heeft aan nasus die na 40 minuten 300 stacks heeft ipv de gebruikelijk 800 heel veel pressure
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 18 maart 2015 @ 12:34:44 #254
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150769823
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Gank na 40 minuten? In verwacht niet echt dat hij nog in laningphase zat.
Ik bedoelde een early gank
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150770457
Nasus moet je early game kapot ganken, dan heb je rest van de game geen last van.
pi_150770550
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:15 schreef blow... het volgende:

[..]

dannog heeft aan nasus die na 40 minuten 300 stacks heeft ipv de gebruikelijk 800 heel veel pressure
Tja... Maar dat heeft nasus sowieso late game. Ik speel vaak premade en als we tegen een nasus moeten hebben we maar 1 doel. Zo snel mogelijk enden. Teamfights ontwijken en alleen maar objectives pushen, want een late game nasus is echt een fuckinf verschrikking om tegen te spelen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150770595
Wat dat betreft is Nasus best wel OP... ze zouden zn early- en midgame best wat mogen boosten maar dan wel een flink stuk inleveren op z'n lategame. Ik ben Nasus' tegengekomen die towers bijna konden oneshotten met hun Q ________________________ :')
pi_150771162
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Tja... Maar dat heeft nasus sowieso late game. Ik speel vaak premade en als we tegen een nasus moeten hebben we maar 1 doel. Zo snel mogelijk enden. Teamfights ontwijken en alleen maar objectives pushen, want een late game nasus is echt een fuckinf verschrikking om tegen te spelen.
ja je hebt gelijk idd. in soloqueue trouwens wel lastig om dat fatsoenlijk aan je team over te brengen, die reksai heeft me niet een keer geganked. als hij nou zo had gespeeld dat bot zo hard gesnowballed was dat het een 20 minute win was, oke maar reksai zat gewoon te farmen...
Because you know i'm all about that ass
pi_150771182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 12:57 schreef GlenSpey het volgende:
Wat dat betreft is Nasus best wel OP... ze zouden zn early- en midgame best wat mogen boosten maar dan wel een flink stuk inleveren op z'n lategame. Ik ben Nasus' tegengekomen die towers bijna konden oneshotten met hun Q ________________________ :')
ik vind hem wel balanced opzich maar in gold en lager is hij naar mijn mening gewoon freelo.
Because you know i'm all about that ass
pi_150771479
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:14 schreef blow... het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk idd. in soloqueue trouwens wel lastig om dat fatsoenlijk aan je team over te brengen, die reksai heeft me niet een keer geganked. als hij nou zo had gespeeld dat bot zo hard gesnowballed was dat het een 20 minute win was, oke maar reksai zat gewoon te farmen...
Als jungler moet je dan top negeren en gewoon mid en bot campen om die towers te pushen. Early/mid game is nasus nog wel te containen. Gewoon als toplaner hem in de lane houden en niet feeden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150772571
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als jungler moet je dan top negeren en gewoon mid en bot campen om die towers te pushen. Early/mid game is nasus nog wel te containen. Gewoon als toplaner hem in de lane houden en niet feeden.
ertegen of ervoor? :p
Because you know i'm all about that ass
pi_150817740
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:51 schreef blow... het volgende:

[..]

ertegen of ervoor? :p
Ertegen :P
Maakt niet uit wat je doet early game tegen nasus. Als je hem campt blijft ie gewoon onder turret stacken. Gewoon er voor zorgen dat je de andere lanes ver pusht zodat je zo snel mogelijk kan enden.

Ik weet nog wel een game waar ik adc was en enemy top nasus. Die vent bleef alleen maar in lane tot minuut 35 ofzo. Alle teamfights wonnen we (4vs5 elke keer) en hadden op een gegeven moment ook al inhib gepakt, waren ziek aan het winnen.... totdat die Nasus z'n lane afkwam met +1000 stacks. Jezus we verloren de teamfight (ik werd gewoon gedelete) en die kerel beukt gewoon onze towers weg alsof het minions zijn :)

Edit: dat ging ongeveer zo :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150818703
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Edit: dat ging ongeveer zo :')
:D
~Si vis amari, ama~
pi_150823843
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:51 schreef FedExpress het volgende:

[..]

:D
Ja als het een ander overkomt is het leuk :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150824751
Als je een Nasus ziet gewoon Pantheon kiezen en GG. Beetje speer spammen, first blood. Dan nog een paar x killen. Beetje roamen en als je ziet dat die begint te farmen ult je hem en sloop je hem.
pi_150825936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 20:44 schreef Hermanna het volgende:
Als je een Nasus ziet gewoon Pantheon kiezen en GG. Beetje speer spammen, first blood. Dan nog een paar x killen. Beetje roamen en als je ziet dat die begint te farmen ult je hem en sloop je hem.
is het het waard om panth te kiezen over een Champ die je veel speelt als je met panth weinig ervaring hebt?
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:03:30 #267
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150831104
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef blow... het volgende:

[..]

is het het waard om panth te kiezen over een Champ die je veel speelt als je met panth weinig ervaring hebt?
Ja, panth is makkelijk, flask hp pots starten, lvl 3 alles 1x skillen en dan spear maxen. /cry nasus
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150832073
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:03 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja, panth is makkelijk, flask hp pots starten, lvl 3 alles 1x skillen en dan spear maxen. /cry nasus
okay thanks. Van,iddag sejuani gekocht omdat ik dr altijd al een leuke tank vond maar wist niet of ze sterk was. Nu maar gekocht omdat ze zo populair is dusja.. Iemand tips? Tot nu toe runes as marks, ms quints, scaling hp seals en scaling mr glyphs, masteries 9/21/0 maar weet niet zeker of ik nou voor de cdr, expose weakness en de ad of de ap moet gaan. Iemand?
Because you know i'm all about that ass
pi_150838139
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef blow... het volgende:

[..]

okay thanks. Van,iddag sejuani gekocht omdat ik dr altijd al een leuke tank vond maar wist niet of ze sterk was. Nu maar gekocht omdat ze zo populair is dusja.. Iemand tips? Tot nu toe runes as marks, ms quints, scaling hp seals en scaling mr glyphs, masteries 9/21/0 maar weet niet zeker of ik nou voor de cdr, expose weakness en de ad of de ap moet gaan. Iemand?
Sejuani is altijd leuk te spelen. Maar ik own haar niet. Nooit echt verdiept in masteries en dingen dus.
pi_150856289
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik heb die mensen gewoon een linkje gestuurd in dm, ik ga geen links dumpen in een forum. Als jij ook die website wil hebben kan ik het je sturen via een dm.
heb je die site nog? :P
pi_150859468
UOL - Fnatic 8)7

Als je deze gemist hebt moet je het morgen gewoon bekijken :P

[ Bericht 42% gewijzigd door Barbewire op 20-03-2015 20:16:40 ]
  vrijdag 20 maart 2015 @ 20:21:24 #272
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150860075
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef Barbewire het volgende:
UOL - Fnatic 8)7

Als je deze gemist hebt moet je het morgen gewoon bekijken :P
Ik heb em gezien _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150860164
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef Barbewire het volgende:
UOL - Fnatic 8)7

Als je deze gemist hebt moet je het morgen gewoon bekijken :P
Slecht?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 20:27:31 #274
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150860414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:47 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

heb je die site nog? :P
invotes
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 20:28:01 #275
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150860443
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Slecht?
Nee, juist niet! Je moet gewoon kijken :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150862243
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:20 schreef blow... het volgende:

[..]

okay thanks. Van,iddag sejuani gekocht omdat ik dr altijd al een leuke tank vond maar wist niet of ze sterk was. Nu maar gekocht omdat ze zo populair is dusja.. Iemand tips? Tot nu toe runes as marks, ms quints, scaling hp seals en scaling mr glyphs, masteries 9/21/0 maar weet niet zeker of ik nou voor de cdr, expose weakness en de ad of de ap moet gaan. Iemand?
Sejuani _O_ Eind vorig seizoen opgepikt, toen iets van 86% winrate (14 potjes gespeeld), zit nu op 75% (3 uit 4).
Snap alleen nooit dat mensen champs gaan kopen "omdat ze populair zijn". Je moet ze leuk vinden anders heeft het geen zin. Vandaag nog een potje mee gespeeld. Ging 8/0/6. Je kanop po.gg of ies mn build en al zien ;) Als is die vast niet de beste wat runes betreft, maar het werkt prima voor mij.
~Si vis amari, ama~
pi_150875489
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:59 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Sejuani _O_ Eind vorig seizoen opgepikt, toen iets van 86% winrate (14 potjes gespeeld), zit nu op 75% (3 uit 4).
Snap alleen nooit dat mensen champs gaan kopen "omdat ze populair zijn". Je moet ze leuk vinden anders heeft het geen zin. Vandaag nog een potje mee gespeeld. Ging 8/0/6. Je kanop po.gg of ies mn build en al zien ;) Als is die vast niet de beste wat runes betreft, maar het werkt prima voor mij.
3 games gespeeld nu alle 3 gewonnen :D die ult is zo sterk :D en niemand koopt banshees
Because you know i'm all about that ass
pi_150876824
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 07:17 schreef blow... het volgende:

[..]

3 games gespeeld nu alle 3 gewonnen :D die ult is zo sterk :D en niemand koopt banshees
Klopt. Als je een goede ult af krijgt kan je de fight bijna niet meer verliezen. Tenzij je weer een stel slaperds in je team hebt die dan niet voor follow-up zorgen. Wat dus regelmatig gebeurd -.- Maar calls maken en proberen iedereen alert te houden helpt wel vaak.
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 21 maart 2015 @ 16:28:34 #279
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_150884605
win streak tot promo's In promo's 2x mongolen teams, gg rito

Ik merk de laatste tijd veel meer dat het in mijn silver range games van uitersten zijn, het is of je wordt keihard ingemaakt doordat mensen lopen te kutten, of je wint keihard doordat het andere team loopt te kutten. Zie weinig games waar het echt close calls zijn en je net kantje boord wint of verlies door een cruciaal gevecht te verliezen of winnen

[ Bericht 75% gewijzigd door pl4kkie op 21-03-2015 20:25:03 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_150901107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:28 schreef pl4kkie het volgende:
win streak tot promo's In promo's 2x mongolen teams, gg rito

Ik merk de laatste tijd veel meer dat het in mijn silver range games van uitersten zijn, het is of je wordt keihard ingemaakt doordat mensen lopen te kutten, of je wint keihard doordat het andere team loopt te kutten. Zie weinig games waar het echt close calls zijn en je net kantje boord wint of verlies door een cruciaal gevecht te verliezen of winnen
hier ook :'( echt weer league of retards
Because you know i'm all about that ass
pi_150902664
TSM Mike: that ban sivir...
sharkboyslim: drunk as fuck
sharkboyslim: can only supp

mijn support :') dankje ranked matchmaking.
Because you know i'm all about that ass
pi_150945088


[ Bericht 40% gewijzigd door Doosopwielen op 23-03-2015 20:06:01 ]
🔒
pi_150998268
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Enemy heeft 2 towers wij 1. Het staat 9/9 met kills en 0 dragons. Bij 19 minuten gaat enemy met 5 man naar dragon ik zeg in chat "dont go" en ping gevaar. Wij verliezen daar 2 man en de dragon. Gelijk een surrender. Ik had zoiets van WTF gebeurde er opeens |:( 8)7 8)7
pi_151005228
en weer back in silver 1 :P. gold 5 nog en ik ben weer waar ik was. Op naar diamond :P
Because you know i'm all about that ass
pi_151005379
weer retarss in champ select :') minimaal 1 keer per dag je heb die vayne support met clarity alacrity. Ik heb maar gedodged maar damn waarom gaan mensen zo ingame.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 25 maart 2015 @ 06:21:20 #286
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151008764
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:12 schreef blow... het volgende:
en weer back in silver 1 :P. gold 5 nog en ik ben weer waar ik was. Op naar diamond :P
Nice. Ik ben gisteren naar silver 2 gepromoveerd. Ik zeg tegenwoordig als ik 4e of 5e pick ben in champ select " i can fill" dat scheelt soms al zo'n hoop gezeik met iemand die geen supp wil. Daardoor gisteren een hele leuke pot gehad als soraka supp, die heals _O_

ik heb nog nooit zoveel getypt ingame xD. Heb heel de game naar de overwinning gepraat door m'n team telkens naar objectives te sturen, timers bij te houden overal op te pingen etc. Het ging er soms onwijs chaotisch aan toe.
Ook voor het eerst iemand gezien in silver die over de 500 cs had. Okee, wel na 54 minuten :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151009492
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 06:21 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Nice. Ik ben gisteren naar silver 2 gepromoveerd. Ik zeg tegenwoordig als ik 4e of 5e pick ben in champ select " i can fill" dat scheelt soms al zo'n hoop gezeik met iemand die geen supp wil. Daardoor gisteren een hele leuke pot gehad als soraka supp, die heals _O_

ik heb nog nooit zoveel getypt ingame xD. Heb heel de game naar de overwinning gepraat door m'n team telkens naar objectives te sturen, timers bij te houden overal op te pingen etc. Het ging er soms onwijs chaotisch aan toe.
Ook voor het eerst iemand gezien in silver die over de 500 cs had. Okee, wel na 54 minuten :P
hm ik typ niet. Gewoon /mute all. Ik speel alleen nog savonds ranked. Gratz met s2 btw. Nu 41 lp, op naar gold.
Because you know i'm all about that ass
pi_151013420
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 06:21 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Nice. Ik ben gisteren naar silver 2 gepromoveerd. Ik zeg tegenwoordig als ik 4e of 5e pick ben in champ select " i can fill" dat scheelt soms al zo'n hoop gezeik met iemand die geen supp wil. Daardoor gisteren een hele leuke pot gehad als soraka supp, die heals _O_

ik heb nog nooit zoveel getypt ingame xD. Heb heel de game naar de overwinning gepraat door m'n team telkens naar objectives te sturen, timers bij te houden overal op te pingen etc. Het ging er soms onwijs chaotisch aan toe.
Ook voor het eerst iemand gezien in silver die over de 500 cs had. Okee, wel na 54 minuten :P
Tja 500 CS. Waarschijnlijk was hij na 300 al fullbuild. Die laatste 200 zijn alleen maar relevant omdat je lanes moet pushen, gold income is dan al niet meer interessant.

In LCS zie je vaak dat ze na 300 nog niet fullbuild zijn, puur omdat je daar vaak minder kills ziet vallen.

Ik vraag me in die lange games altijd af: wat moet ik nou met 3k gold doen..
pi_151020260
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:19 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Tja 500 CS. Waarschijnlijk was hij na 300 al fullbuild. Die laatste 200 zijn alleen maar relevant omdat je lanes moet pushen, gold income is dan al niet meer interessant.

In LCS zie je vaak dat ze na 300 nog niet fullbuild zijn, puur omdat je daar vaak minder kills ziet vallen.

Ik vraag me in die lange games altijd af: wat moet ik nou met 3k gold doen..
zephyr ipv zerks, trinket uprade ale je die nog niet had, banshee/ga swap en elixers
Because you know i'm all about that ass
pi_151026969
Eindelijk weer terug in bronze 1. Op naar silver. :')
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:04:50 #291
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151034555
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:19 schreef EroSensei het volgende:

[..]

Tja 500 CS. Waarschijnlijk was hij na 300 al fullbuild. Die laatste 200 zijn alleen maar relevant omdat je lanes moet pushen, gold income is dan al niet meer interessant.

In LCS zie je vaak dat ze na 300 nog niet fullbuild zijn, puur omdat je daar vaak minder kills ziet vallen.

Wss wel ja, ik had hem niet heel goed in de gaten want het was een enemy vayne, terwijl wij aan het turret pushen waren probeerde hij te splitpushen, vandaar ook het hoge aantal CS.

quote:
Ik vraag me in die lange games altijd af: wat moet ik nou met 3k gold doen..
Jammer dat je geen 3 pots meer kan stacken, zo raakte je snel wat gold kwijt :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151042878
natuurlijk kon dit niet in mijn placements :')
Because you know i'm all about that ass
pi_151063286
Sinds 3 weken weer eens potje. Was even vergeten hoe OP Vi jungle is. Stond op een gegeven moment 8/0/5. Uiteindelijk verloren doordat een maat rage quite :P, score 16/8/11... Oh ja: Jezus wat is Hecarim eigenlijk OP _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_151064770
Is er een beetje goede, simpele guide over hoe de Jungle werkt, welke monsters en welke volgorde enzo?
pi_151065603
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 18:34 schreef wc-eend het volgende:
Is er een beetje goede, simpele guide over hoe de Jungle werkt, welke monsters en welke volgorde enzo?
Mwah, jungle paths is meer champion afhankelijk. Er is niet een volgorde die je moet volgen.
Maar meestal is het eerst Grog/Krugs (ligt er aan welke je side je neemt) dan blue/red en dan wolves. Als derde neem je eigenlijk altijd wolves i.p.v. raptors, want raptors doen behoorlijk veel damage.

Dan ligt het eraan hoe goed je kan junglen (hoeveel health je over heb) je kan dan kiezen tussen gank/back of nog een jungle camp. Ik ga meestal na de wolves een scuttler en dan grog/krug (welke overblijft). Dan back ik, pak ik raptors en dan gank.

Kijk gewoon ook gasten als cyanide... die legt vaak wel dingen uit.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:45:44 #296
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151067505
Ik wordt echt schijtziek van chat bans, rito strooit maar rond met die achterlijke maatregel. Iemand hoeft je maar te reporten om een meest achterlijke reden en hop je hebt weer een chat ban :r
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151068695
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef pl4kkie het volgende:
Ik wordt echt schijtziek van chat bans, rito strooit maar rond met die achterlijke maatregel. Iemand hoeft je maar te reporten om een meest achterlijke reden en hop je hebt weer een chat ban :r
Ik heb dus een paar weken geleden een pc gehad die zo nu en dan uitviel + kut connectie. In 1 week 4 disconnects gehad, maar kwam elke keer terug. Ben nu alsnog voor 20 games in low priority que gegooid. Lekker elke keer 5,5 minuut wachten voordat je game kan beginnen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_151069019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 19:45 schreef pl4kkie het volgende:
Ik wordt echt schijtziek van chat bans, rito strooit maar rond met die achterlijke maatregel. Iemand hoeft je maar te reporten om een meest achterlijke reden en hop je hebt weer een chat ban :r
nooit gehad.
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:31:43 #299
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151069773
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik heb dus een paar weken geleden een pc gehad die zo nu en dan uitviel + kut connectie. In 1 week 4 disconnects gehad, maar kwam elke keer terug. Ben nu alsnog voor 20 games in low priority que gegooid. Lekker elke keer 5,5 minuut wachten voordat je game kan beginnen.
Tering, dat heb ik gelukkig nooit gehad, maar die automated restricts van hun zijn echt retard bagger. Wss kijken ze naar hoeveel je praat in chat ofzo, laatste tijd geeneens een warning gehad en nu ineens weer een 75 game chat ban. Wss omdat ik tijdens 1 game onwijs veel typte, maar dat was allemaal voor objectves, timers bijhouden ect, zeggen wanneer we konden tf'en etc, Was overigens een hele leuke game met geen enkel slecht woord gezegd door mijn team en dan wordt je gepakt door z'n achterlijke maatregel :')

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:15 schreef blow... het volgende:

[..]

nooit gehad.
Jij mute gelijk iedereen :P

[ Bericht 1% gewijzigd door pl4kkie op 26-03-2015 20:40:10 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_151070482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:31 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Tering, dat heb ik gelukkig nooit gehad, maar die automated restricts van hun zijn echt retard bagger. Wss kijken ze naar hoeveel je praat in chat ofzo, laatste tijd geeneens een warning gehad en nu ineens weer een 75 game chat ban. Wss omdat ik tijdens 1 game onwijs veel typte, maar dat was allemaal voor objectves, timers bijhouden ect, zeggen wanneer we konden tf'en etc, Was overigens een hele leuke game met geen enkel slecht woord gezegd door mijn team en dan wordt je gepakt door z'n achterlijke maatregel :')

[..]

Jij mute gelijk iedereen :P
ohja :')
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 26 maart 2015 @ 20:53:36 #301
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_151070725
*O*
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')