Waarom zou je Soraka als tank willen bouwen :Squote:Op woensdag 11 maart 2015 10:01 schreef GlenSpey het volgende:
Bouwen jullie Soraka support als tank, of als AP sup? Ik ben er zelf niet kapot van om dat soort champs als tank te bouwen omdat ze dan zo weinig effect hebben lategame...
Sowieso altijd goed om een paar (meta) champs die free zijn te proberen en in elk geval de basis van onder de knie te krijgen. Kan je die tenminste gebruiken if needed. (en aanschaffen als je ze leuk vind t:) )quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:04 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zelfs 3 kan te weinig zijn.
Zorg dat je een paar champs kunt spelen voor elke lane die meta zijn en een paar champs die nauwelijks worden gepicked/banned. Ja, je bent misschien niet met al die champs even goed, maar je moet je opties open houden. Je kunt oefenen in normals/teambuilder met champs waar je beter in wilt worden
Oh yeahquote:Op donderdag 12 maart 2015 08:16 schreef FedExpress het volgende:
URF komt terug! Waarschijnlijk weer op 1 april
quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:16 schreef FedExpress het volgende:
URF komt terug! Waarschijnlijk weer op 1 april
Hij heeft echt een interessante skillset inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:21 schreef pl4kkie het volgende:
Bard spotlight is uit. Bard lijkt me echt een onwijs vette supp. De utility baas
Misschien als de top 1v2 op bottom gaat. Maar zodra je adc geld heeft voor een BF Sword zou je weer naar de standaard lanes moeten. Top/Bottom krijgen solo xp, maar je support blijft ver achter en je jungler krijgt minder gold.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij heeft echt een interessante skillset inderdaad.
Zou die niet goed werken als support voor de jungler? Je kunt de tunnels maken voor ganks, vijanden stunnen, de jungler healen en je hebt er veel baat bij om te roamen door je chimes.
Duidelijk, thanks! Misschien leuk om eens uit te proberen met 4 vrienden dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:23 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Misschien als de top 1v2 op bottom gaat. Maar zodra je adc geld heeft voor een BF Sword zou je weer naar de standaard lanes moeten. Top/Bottom krijgen solo xp, maar je support blijft ver achter en je jungler krijgt minder gold.
Als support zijnde een beetje roamen en je jungler helpen zou wel weer kunnen werken, maar met soloq wordt er gejankt dat je niet bij de adc bent
is yi leuk?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:54 schreef GlenSpey het volgende:
Van die huilie tegenstanders die vinden dat je met een noob champion speelt omdat het sterker is dan die van hun____________ !
Gvd manquote:
Wtfquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:20 schreef wc-eend het volgende:
Zoek de scripts in mijn laatste potje...
[ afbeelding ]
holy shit....quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:20 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog gewoon gg zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:20 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd zo in de eerste week hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:04 schreef GlenSpey het volgende:
Nieuwe champion nu 7800 IP. Want 6300 was nog niet duur genoeg natuurlijk
Het erge is nog... het was een fucking pvp potjequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:50 schreef jagga het volgende:
[..]
holy shit....
nog nooit gezien en dus vroeg ik me af hoe dat in zn werk gaat, maar laat maar ik zie t al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |