SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wel terechtquote:
Moisander erbuiten snap ik welquote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend trouwens. Namen als Kramer, Antonia, Vako, Tighadouini, Slagveer, De Leeuw, Kazim, Moisander allemaal buiten de top 100. Dat slaat ook echt nergens op
Snap wel dat de grote namen al snel een lager cijfer krijgen vanwege het verwachtingspatroon, maar toch
Vrij extreem wel. Hij heeft niet zijn beste jaar, maar ook niet zo extreem dat hij meteen buiten de top 100 valt qua prestaties imo.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Moisander erbuiten snap ik welmaar de rest heb je een punt
Ja, dat is voor mij toch wel de grootste flop van allemaal. Ik was altijd wel fan van hem en het enige wat hem tegen leek te houden waren die blessures, maar juist nu hij eens lang fit is bakt hij er helemaal niks van.quote:
Zekerquote:
Scheelt dat een paar van die ploegen af en toe collectief wanpresterenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend trouwens. Namen als Kramer, Antonia, Vako, Tighadouini, Slagveer, De Leeuw, Kazim, Moisander allemaal buiten de top 100. Dat slaat ook echt nergens op
Snap wel dat de grote namen al snel een lager cijfer krijgen vanwege het verwachtingspatroon, maar toch
Eerlijk is eerlijk: Tighadouini is de laatste weken weer aardig bezig, maar een hele lange periode heeft hij ook bijzonder weinig rendement gehad. Leuke acties rond de middellijn, maar weinig tot geen goals en assists.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
wat?quote:
ohja tuurlijk. Heb het notabene zelf opstaan hierquote:Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Roma-Juventus denk ikhet duurde even maar ik heb het door
heb je je helmpje wel op Timmetje?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja tuurlijk. Heb het notabene zelf opstaan hier
Is gewoon een kut hashtag. Niemand gebruikt hem. Zie op twitter vooral #juveroma (wat ook niet logisch is met Roma thuisquote:
Gebruik jij twitter?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is gewoon een kut hashtag. Niemand gebruikt hem. Zie op twitter vooral #juveroma (wat ook niet logisch is met Roma thuis)
Alleen om informatie te vergarenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gebruik jij twitter?
Vind dat niks voor jou
ZET DIE MUZIEK UIT!quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen om informatie te vergaren
En af en toe om Robin Haase te irriteren.
Eens! En dat Amieux en vd Weg op die plekken staan, ook helemaal terecht.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: Tighadouini is de laatste weken weer aardig bezig, maar een hele lange periode heeft hij ook bijzonder weinig rendement gehad. Leuke acties rond de middellijn, maar weinig tot geen goals en assists.
Binnenkort. Ik heb het nu best druk gehad met scriptie en hoop dat die werklast snel minder wordt. Dan heb ik weer tijd om er even voor te gaan zitten. Het kost namelijk toch wel best veel tijd om alles te knippen en te plakken. Vooral het inspreken is kut.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wanneer komt de volgende aflevering van fifa is aids dan?
Ik vind twitter vooral handig zodat EA mij kan contacten dat ik gratis 100k packs kan openen wegens alle problemen met FUT.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen om informatie te vergaren
En af en toe om Robin Haase te irriteren.
gelukkig telt dat niet voor je lossesquote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef Tim86 het volgende:
jeuj, weer eens uit fut getrapt na een penaltyserie
Je krijgt alleen geen coins, tournament bonus en player stats (goals en assists)quote:Op maandag 2 maart 2015 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig telt dat niet voor je losses
Dat gevoel is nog kariger dan het gevoel dat ik zojuist ervaarde: Na een uur zien dat er niks van je TP verkocht isquote:Op maandag 2 maart 2015 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je krijgt alleen geen coins, tournament bonus en player stats (goals en assists)
Kan nu nog 3 TIF silva's bijkopen, dan heb ik er 13quote:Op maandag 2 maart 2015 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
dacht een DSL deal te hebben met mijn TOTY kroos maar de TOTY spelers stijgen harder dan gedacht
was begonnen met IF candreva's in te slaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kan nu nog 3 TIF silva's bijkopen, dan heb ik er 13Waar is toch de goede oude tijd gebleven dat je blij was met een IF Salvio die je voor 22K verkocht, of een groot bedrag pakte op SIF Altidore, liefst 15K of 20K per kaart.
Nu word ik van een tonnetje of 2 winst per kaart al niet meer warm
Welcome to my lifequote:Op maandag 2 maart 2015 23:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat gevoel is nog kariger dan het gevoel dat ik zojuist ervaarde: Na een uur zien dat er niks van je TP verkocht is
ik kan alleen maar raden wat voor snaps hij stuurt met zo'n naamquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:57 schreef RijstbaI het volgende:
Voor de mensen met snapchat, steveosdick = het account van steve o. Wat een baas
gisteren bijvoorbeeld hoe hij zijn mattie aan het beschieten was met vuurwerkpijlen in een hotelkamer, paar dagen terug hoe hij op zijn eigen auto aan het skateborden/grinden wasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan alleen maar raden wat voor snaps hij stuurt met zo'n naam
Dat moet je natuurlijk niet pikkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:51 schreef DannyDeko het volgende:
Wat een slechte morgen. 30 minuten voor je wekker al wakker worden en dan constant moeten hoesten om vervolgens door je vriendin eruit te worden gekickt omdat zij nog wel wil slapen.
Het is bij mij ook geen echte vetpot; een IF Alves en een SIF Rakitic. Maar ik herken me wel in wat Ernst gisteravond zei: waar ik vroeger blij was met dagelijks 2 DSL-deals waar ik dan 20k winst per stuk op maakte, haal ik nu mijn schouders bij een deal die me ineens 100k oplevert. Inherent aan de FUT-markt waarmee we het moeten doen, geloof ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:22 schreef FCsuarez het volgende:
2 IF Alvesjes was de schamele opbrengst van deze nacht.
voorheen had je met 500k meer coins dan de gemiddelde futter nu pas met 5 miljoen. Alsof ze de gulden ingeruild hebben voor de lire zegmaar. Het is even wennen maar wel de nieuwe realiteit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is bij mij ook geen echte vetpot; een IF Alves en een SIF Rakitic. Maar ik herken me wel in wat Ernst gisteravond zei: waar ik vroeger blij was met dagelijks 2 DSL-deals waar ik dan 20k winst per stuk op maakte, haal ik nu mijn schouders bij een deal die me ineens 100k oplevert. Inherent aan de FUT-markt waarmee we het moeten doen, geloof ik.
Geen idee wat er aan de hand is, maar SIF Benzema kruipt op weer langzaam naar zijn oude niveau.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Holy fuck die prijsstijgingenKroos en Pogba 7 ton erbij
Staan alle AB's weer aan ofzo
Die if pogba prijs slaat echt nergens op, mijn sif sanches is niet eens voldoende om een if pogbatje te halenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik weet het niet maar de prijsstijgingen van guarin (verdubbeld) en Mertens afgelopen week geeft mij goede hoop voor mijn candreva's en silva'squote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
verkapte kijk mij coins hebben post.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:53 schreef over_hedge het volgende:
Ibra en ronaldo naast elkaar![]()
Wat speelt dat fijn.
ja want dat weet nog niemand hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verkapte kijk mij coins hebben post.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn de gratis PSN+ spellen deze maand?
Pricelessquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef DuTank het volgende:
Hoe zijn de gratis PSN+ spellen deze maand?
nog niet bekendquote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:07 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Niet eens een epic filmpje van dat laatste potje gisteren
Ibra wil ik dit jaar ook nog in een 4222 maar jammer dat ze geen goede CAM meer hebben in Ligue 1. Daarnaast wil ik Suarez eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja want dat weet nog niemand hier![]()
Speelt gewoon stuk beter dan met toty robben. Die was niet zo heel boeiend.
Geen TOTY Kroos hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ibra wil ik dit jaar ook nog in een 4222 maar jammer dat ze geen goede CAM meer hebben in Ligue 1. Daarnaast wil ik Suarez eigenlijk welmaar dan loop je weer te klote met de CDM in BBVA
#firstworldproblems
Lacazette wide cam yoloquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ibra wil ik dit jaar ook nog in een 4222 maar jammer dat ze geen goede CAM meer hebben in Ligue 1. Daarnaast wil ik Suarez eigenlijk welmaar dan loop je weer te klote met de CDM in BBVA
#firstworldproblems
IF Payetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#firstworldproblems
Gister geDSL't terwijl het geen DSL bleek te zijnquote:
Die heb ik nu. Die is maar kutquote:
"Kijk mij die doekoes hebben dan."quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die heb ik nu. Die is maar kutWissel hem vaak voor sif sneijder.
IF Busquetts lijk mij toch prima stats te hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#firstworldproblems
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef renevandieren het volgende:
[..]
"Kijk mij die doekoes hebben dan."
Voor 30 euro heb je 10 miljoen ofzo. Wooptiedooquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef renevandieren het volgende:
[..]
"Kijk mij die doekoes hebben dan."
Dat voelt een beetje hetzelfde als jaloers worden op iemand die een erfenis heeft gekregen, dat doe je ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat voelt een beetje hetzelfde als jaloers worden op iemand die een erfenis heeft gekregen, dat doe je ook niet.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:07 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Niet eens een epic filmpje van dat laatste potje gisteren
Voel je geroepen.quote:
Herkenbaar bij Feyenoordquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme zit al 20 minuten naar een wit scherm te kijken, faalsite van PSV kaartverkoop
Ze denken kampioen te worden in de Kuip.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Herkenbaar bij Feyenoord
Waar wil je kaarten voor bestellen? Feyenoord uit?
Ze kunnen een keer kampioen worden en opeens wil iedereen naar een uitwedstrijdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ze denken kampioen te worden in de Kuip.
Ja, na een halfuur is er een Timeout en de kaarten zijn uitverkochtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Herkenbaar bij Feyenoord
Waar wil je kaarten voor bestellen? Feyenoord uit?
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ze denken kampioen te worden in de Kuip.
Ik ga naar bijna alle toppersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:37 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ze kunnen een keer kampioen worden en opeens wil iedereen naar een uitwedstrijd
Jullie gaan zeker Hofplein slopen? Tuig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ik ga naar bijna alle toppersAlleen normaal met voorrang maar nu zijn er een paar bij die niet naar genoeg uitwedstrijden waren geweest en nu hebben we er allemaal geen fml
Bij Feyenoord hebben ze een puntensysteem, Diamond (400 met meeste punten), Gold (400-1200 ofzo) en Silver (de rest). Ze hebben sinds een aantal jaren maar besloten dat silvercardhouders niet meer via het internet kunnen bestellen omdat die site ook steeds faalde. Nu moeten ze 09:00 op zaterdagochtend bij de primera staan om kans te hebben op een kaartjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, na een halfuur is er een Timeout en de kaarten zijn uitverkochtMaar hopen dat onze kaarten zijn gereserveerd maar ik kan er nu iig niet meer bij
Kutsite
Had het niet over jou, maar over PSV in het algemeenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Ik ga naar bijna alle toppersAlleen normaal met voorrang maar nu zijn er een paar bij die niet naar genoeg uitwedstrijden waren geweest en nu hebben we er allemaal geen fml
Ja dat systeem van met die kaarten bij feyenoord is ook wel apart ja, vooral moeilijk om er als silver tussen te kunnen komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben ze een puntensysteem, Diamond (400 met meeste punten), Gold (400-1200 ofzo) en Silver (de rest). Ze hebben sinds een aantal jaren maar besloten dat silvercardhouders niet meer via het internet kunnen bestellen omdat die site ook steeds faalde. Nu moeten ze 09:00 op zaterdagochtend bij de primera staan om kans te hebben op een kaartje![]()
[..]
Had het niet over jou, maar over PSV in het algemeenLaatste jaren niet echt volle uitvakken in de Kuip
trapz in een donkere kamer met een vervormde stemquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh vanavond is er de thema- avond tegen het cyberpesten op npo3. DS2 en M. op tv?
Goedemorgen lieverd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Zo, ik heb gedroomd dat ik een relatie had met echt een volop lekker wijfDe realiteit is dat ik goedemorgen tegen jullie zeg, en 1 Schurrle heb verkocht.
lekker 250k aftikken voor IF Keane en ruim 200k voor O'Sheaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:52 schreef FCsuarez het volgende:
Even gekeken naar de ierendie zijn echt al bizar duur zeg
denk dat ik wel 200K in de club heb van die gasten
Het is daardoor ook hoe groter het uitvak hoe beter de sfeerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat systeem van met die kaarten bij feyenoord is ook wel apart ja, vooral moeilijk om er als silver tussen te kunnen komen.
En ja het is meestal niet al te best, maar ik zelf ga meestal maar een paar keer per jaar naar echte toppers (Vitesse, Twente, Feyenoord en/of Ajax), voor de rest vind ik het overdreven om elk weekend op pad te zijn en dat vind mijn vriendin ook niet leuk
Geen IFs hier, maar Given 20K kom op zegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lekker 250k aftikken voor IF Keane en ruim 200k voor O'Shea
Heb je die echt zitten tellenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
284 Ieren in de club hier, wie wat bewaart die heeft wat
Nou, vooruit.. Een gebakken eitje met ham en kaasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker geslapen popje? Wat wil je bij je onbijtje?
Nou, zie dat er 10 per pagina staan. Dus ik heb een formule bedacht, dat het aantal pagina's * 10 het aantal Ieren zou moeten zijnquote:
que?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:00 schreef renevandieren het volgende:
Weer een vak verhuizing volgend jaar.
228 ieren en 167 MLS spelersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
284 Ieren in de club hier, wie wat bewaart die heeft wat
dan ga ik maar eens wat obafemis inkopenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
228 ieren en 167 MLS spelers![]()
ik verwacht 6 maart MLS cup, 13 Maart St patje weekend.
MLS Cup is toch altijd met de release van het TOTS in augustus?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
228 ieren en 167 MLS spelers![]()
ik verwacht 6 maart MLS cup, 13 Maart St patje weekend.
gewoon op pijltje naar rechts blijven drukken 10 seconden, dan zie je het aantal pagina's staanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dan ga je toch de pagina's zitten tellen? Maar is idd wat minder werk
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:03 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
gewoon op pijltje naar rechts blijven drukken 10 seconden, dan zie je het aantal pagina's staan
Paar van mijn matties waren te laat voor S, die hebben nu QQ ofzo maar staan ook gewoon elke wedstrijd op S #fuckthesystemquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:05 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ja zit al te denken om daar weer heen te gaan of R. Kan toch wel overlopen.
Jup, in juli of augustus altijd. Dan is de All Star game en brengt EA die All Stars uit als een TOTS. Er is dit jaar rondom de MLS finale ook al een MLS cup geweest. Misschien dat die league nu weer start, maar 3 MLS cups lijkt me vrij veel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
MLS Cup is toch altijd met de release van het TOTS in augustus?
Andere jaren hadden die Ieren nog wel een gold keeper, nu niet meer. Dan is het makkelijk om die prijs omhoog te drijven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen IFs hier, maar Given 20K kom op zeg
hihi sjonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, in juli of augustus altijd. Dan is de All Star game en brengt EA die All Stars uit als een TOTS. Er is dit jaar rondom de MLS finale ook al een MLS cup geweest. Misschien dat die league nu weer start, maar 3 MLS cups lijkt me vrij veel.
Sexy. Mag ik je hand vasthouden dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Paar van mijn matties waren te laat voor S, die hebben nu QQ ofzo maar staan ook gewoon elke wedstrijd op S #fuckthesystem
Te weinig Guarin.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef Lindgren. het volgende:
Dit gaat 'm worden denk ik
[ afbeelding ]
Ik ben wel capo dus ik sta op een verhoging met een microfoon voor te zingen wat de rest na mag doen. Je mag mijn been wel vast houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Sexy. Mag ik je hand vasthouden dan?
Dan blijf ik op W.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:10 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik ben wel capo dus ik sta op een verhoging met een microfoon voor te zingen wat de rest na mag doen. Je mag mijn been wel vast houden
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:11 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Capo's. De aids van het voetbal.
Nice hoor. Ik krijg momenteel een cursus van Glenn Helder zodat ik reservetrommelaar Oost kan worden bij Vitesse.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:10 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ik ben wel capo dus ik sta op een verhoging met een microfoon voor te zingen wat de rest na mag doen. Je mag mijn been wel vast houden
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice hoor. Ik krijg momenteel een cursus van Glenn Helder zodat ik reservetrommelaar Oost kan worden bij Vitesse.
De S staat voor sukkels?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:08 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Sexy. Mag ik je hand vasthouden dan?
Je liegt. In roffa zeggen ze helemaal niet "je mams".quote:
lacazette op die positie is waardeloosquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:09 schreef Lindgren. het volgende:
Dit gaat 'm worden denk ik
[ afbeelding ]
De NIF lijkt mij juist een waardevaste investeringquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:19 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
lacazette op die positie is waardeloos
IF Payetteke zou ik daar ook liever gebruiken ja. Of UP Fekir, al is het wel jammer van die weak foot. Wel zieke strengthquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:19 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
lacazette op die positie is waardeloos
*conraisinsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit gesprek kwam ik tegen toen ik aan het kijken was voor de kaartverkoop
[ afbeelding ]
concrenten
quote:
Had een mooi team gemaakt met SIF Griez, IF Payet, SIF Lacazette en wat Franse aanvulling, liep er tegen aan dat ik steeds moest kijken beneden wie er nu aan de bal wasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Payetteke zou ik daar ook liever gebruiken ja. Of UP Fekir, al is het wel jammer van die weak foot. Wel zieke strength
Hoezo dat? Omdat je ze op elkaar vond lijken? Dan kan jij gasten als Hazard en Aguero ook niet uit elkaar houden?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Had een mooi team gemaakt met SIF Griez, IF Payet, SIF Lacazette en wat Franse aanvulling, liep er tegen aan dat ik steeds moest kijken beneden wie er nu aan de bal wasWerkte voor geen meter
Heb Hazard en Aguero als spitsenduo gehad. Ook Aguero en Sanchez. Scoorde ik en dacht ik: Wat een baas die Aguero. Bleek het dus die ander te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Omdat je ze op elkaar vond lijken? Dan kan jij gasten als Hazard en Aguero ook niet uit elkaar houden?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Heb Hazard en Aguero als spitsenduo gehad. Ook Aguero en Sanchez. Scoorde ik en dacht ik: Wat een baas die Aguero. Bleek het dus die ander te zijn
Ik ben bittere Ernst, geen Toefjes. In tegenstelling tot Toefjes heb ik een hekel aan kinderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:38 schreef Tim86 het volgende:
Al beeld ik me bij Toefjes achter de computer eigenlijk meer zoiets in:
[ afbeelding ]
Oh oke sorry. Toefjes had er altijd een hekel aan om uitgemaakt te worden voor kindervriend ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben bittere Ernst, geen Toefjes. In tegenstelling tot Toefjes heb ik een hekel aan kinderen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je liegt. In roffa zeggen ze helemaal niet "je mams".
whit niet zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit gesprek kwam ik tegen toen ik aan het kijken was voor de kaartverkoop
[ afbeelding ]
concrenten
Vorig jaar was er ook een MLS toernooi bij de start van de competitiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup, in juli of augustus altijd. Dan is de All Star game en brengt EA die All Stars uit als een TOTS. Er is dit jaar rondom de MLS finale ook al een MLS cup geweest. Misschien dat die league nu weer start, maar 3 MLS cups lijkt me vrij veel.
beasleys en benitezjes ingekocht voor 150c zitten nu op 2.5K en 2K. profit haal ik toch wel dusquote:
Ik heb er wel meer gezien en niet genoemd, vond concrenten het leukstquote:
hahaha jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer gezien en niet genoemd, vond concrenten het leukst
Volgens mij alleen een toernooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:48 schreef FCsuarez het volgende:
Sereropoeslief
boys heb even jullie geheugen nodig, hadden we vorig jaar met st patje ook bergen packs en dat soort shit ?
Nee ik weet het al weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ik weet het al weerhadden een heel weekend van die debiele packs met zo'n kabouter dr op.
Waarom? 25k packs gaan echt de markt niet doen crashen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Meen me te herinneren dat we een hele variatie aan packs hadden. Waren dat alleen 25K packs ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? 25k packs gaan echt de markt niet doen crashen hoor
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ik weet het al weerhadden een heel weekend van die debiele packs met zo'n kabouter dr op.
Goed dat je dat in een spoiler zet, stel je voor dat iedereen het kan lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#LockupDS2
Ze doen maar een beetje moeite voor mijn gedachtegangen, ja tochquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Goed dat je dat in een spoiler zet, stel je voor dat iedereen het kan lezen
Google Drive ftwquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:47 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik ga overstappen van Dropbox. Welke cloud raden jullie me aan?
Ik zit zelf te denken aan iCloud.
SoundCloudquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:47 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik ga overstappen van Dropbox. Welke cloud raden jullie me aan?
Ik zit zelf te denken aan iCloud.
Waarom, werkt als een -niet nederlandse- treinquote:
De Fyra en Sprinter zijn ook geen Nederlandse treinen (:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Waarom, werkt als een -niet nederlandse- trein
als het gratis is betaal je met je privacyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:34 schreef Rijst het volgende:
het is voor mij belangrijk dat het gratis is en goed werkt icm mijn ipad. Onedrive is ook een optie maar ik gebruik liever geen live account.
Hoezo? Mijn dropbox bestanden staan niet openbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als het gratis is betaal je met je privacy
The Fappening was er toch ook doordat iCloud was gehackt. Denk niet dat jennifer lawrence enzo hun foto's op openbaar hadden ingesteldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn dropbox bestanden staan niet openbaar.
Maar alles wat op je dropbox staat is eigendom van dropbox geworden daarmeequote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn dropbox bestanden staan niet openbaar.
ongeschreven regel bij dickpics is dat je nooit je hoofd laat zien dus ik maak me geen zorgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:43 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
The Fappening was er toch ook doordat iCloud was gehackt. Denk niet dat jennifer lawrence enzo hun foto's op openbaar hadden ingesteld.
Kom ff potje FUT spelen dan? Ik woon 5 minuten fietsen van station vandaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Dag vier van de nieuwe tunnel bij Delft en tunnelstoring nummer twee is een feit![]()
#kevinstreinverhalen
ik ben niet in Delft gelukkigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kom ff potje FUT spelen dan? Ik woon 5 minuten fietsen van station vandaan.
Heisenberg hoodie?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
ongeschreven regel bij dickpics is dat je nooit je hoofd laat zien dus ik maak me geen zorgen.
die heisenberg hoodie heb ik ook.
Kep gewoon 360 controllers hoor, maar ok... als je niet durftquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben niet in Delft gelukkiglekker Randstadrailtje naar Den Haag
Tevens FUT op de PC
Er bestaat geen randstadrail 19quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kep gewoon 360 controllers hoor, maar ok... als je niet durft
Ik ben overigens ook nog niet thuis, straks ook met Randstalrailtje 19 cruisen.
Sinds ie geen rondje meer maakt in Delft en dus bij zn eindhalte weer gewoon terug de andere kant op moet rijden. Is nu denk al een jaar ongeveer zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:06 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Er bestaat geen randstadrail 19
Sinds wanneer is 19 een randstadrail?
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sinds ie geen rondje meer maakt in Delft en dus bij zn eindhalte weer gewoon terug de andere kant op moet rijden. Is nu denk al een jaar ongeveer zo.
Prachtig ritje hoor. Zit er minstens 2 keer in de week van begin- tot eindpunt in.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:09 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Nog nooit gezien![]()
![]()
Kende alleen 2,3,4 en metro E
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jaaaa toch kaartjes voor Feyenoord-PSV
Nice, moeten jullie met de trein?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jaaaa toch kaartjes voor Feyenoord-PSV
Jawohlquote:
Nadeel alleen is m'n gebrek aan coins en handeltactiekenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks mis mee hoor
(behalve dat het een kutspel is dan)
ja handelen is echt niet meer te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nadeel alleen is m'n gebrek aan coins en handeltactieken
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nadeel alleen is m'n gebrek aan coins en handeltactieken
Donaties zijn welkomquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:39 schreef renevandieren het volgende:
Fifa 14 coins kopen? gr gr
Ik heb nog 38 miljoen volgens mij.
LW. Of Wide camquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft iemand Liverpool - Man City gekeken? Op welke positie stond Coutinho? In de predictions op Futhead staat hij CAM, op die van Futwiz staat hij opgenomen als LW...
LWquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft iemand Liverpool - Man City gekeken? Op welke positie stond Coutinho? In de predictions op Futhead staat hij CAM, op die van Futwiz staat hij opgenomen als LW...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:42 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Zal wel kijken wat ik nog heb.
Volgens mij ook nog een heel TOTS Bundesliga team.
Dat zegt nog nietsquote:
Dat zou goed nieuws zijn, met de MOTM nog op mijn TPquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets
[..]
Dat zou goed nieuws zijn, met de MOTM nog op mijn TP
LFquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
quote:
Bronquote:“The woodpecker left with its life. The weasel just disappeared into the long grass, hungry”
Mooi man.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:04 schreef AntiHero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dus een gevecht
[..]
Bron
Minimale afname 1500k bij vipcoinsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:14 schreef FCsuarez het volgende:
Niet gewoon even wat coins kopen voor FUT 14 bij Vipcoins![]()
dan moet je echt gek zijn
Godverquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:22 schreef renevandieren het volgende:
Sorry EL-Blanchito ik ga mijn coins verkopen en ga dan leuk op vakantie.
Rijke tata:
[ afbeelding ]
Ik heb al die miljoenen geruild voor wat schamele FUT 15 coinsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:22 schreef renevandieren het volgende:
Rijke tata:
[ afbeelding ]
Kun je ze daar ook nog aan verkopen ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:22 schreef renevandieren het volgende:
Rijke tata:
[ afbeelding ]
Je kan nergens meer verkopen, doen alleen nog maar aan glitchcoins.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je ze daar ook nog aan verkopen ?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je kan nergens meer verkopen, doen alleen nog maar aan glitchcoins.
Zelfs mmoga kan niet meer.
Wordt geen lange vakantie danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je kan nergens meer verkopen, doen alleen nog maar aan glitchcoins.
Zelfs mmoga kan niet meer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef renevandieren het volgende:
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Dollar per 10 miljoen dus? Lekker hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:34 schreef renevandieren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter iets dan niets
Fuck in de US gebruiken ze puntjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dollar per 10 miljoen dus? Lekker hoor
Bohhh 3.8 dollar voor je 38Mquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dollar per miljoen dus? Lekker hoor
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:38 schreef RijstbaI het volgende:
haha renevandieren dacht 3800 dollar te krijgen voor fut 14 coins haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan beter een paar karmapuntjes via mij verdienenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:37 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Fuck in de US gebruiken ze puntjes.![]()
Doe ik dan ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dan beter een paar karmapuntjes via mij verdienen
quote:
Je moet als tegenprestatie wel een chick voor hem hosselenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zal ik gewoon iemand erop zetten dan? En hoeveel wil je kwijt?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:43 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Je moet als tegenprestatie wel een chick voor hem hosselen
Zal vanavond even kijken als ik bij de PS4 zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zal ik gewoon iemand erop zetten dan? En hoeveel wil je kwijt?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:32 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Ben al sinds de lunch aan het puzzelen maar kom er niet echt uit zonder veel posities te vullen puur voor chem. Iemand hier ideeën? 4-3-3 (3) mag eventueel ook.
Ik weet het, heb het idee dan ook van hem gejatquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:46 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
hij is echt cash money
#postenalsthad
En Boëtius volgend seizoen ook weer banken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:51 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Prima reserve spitta
Voorhoede Kuyt - Guidetti - Manu met Toornstra op 10 bohhh
Kuyt als RM denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:51 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Prima reserve spitta
Manu is toch ook niet van het niveau dat je wil nastrevenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:51 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Prima reserve spitta
Wisselen met Manu af en toequote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En Boëtius volgend seizoen ook weer banken?
Manutelli = Baasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Manu is toch ook niet van het niveau dat je wil nastreven
Manu in vorm is wel goed hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Manu is toch ook niet van het niveau dat je wil nastreven
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zet nu voor 12 uur een Diamanti CM erop met startprijs 1K en Bin 14.999.000K en een Farfan ook met startprijs 1K en Bin 14.999.000
Kunnen jullie naar hartelust döneren![]()
Bilalsteasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:54 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Manutelli = Baas
En ik hoop datBilal
zichzelf nog een beetje ontwikkelt
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zet nu voor 12 uur een Diamanti CM erop met startprijs 1K en Bin 14.999.000K en een Farfan ook met startprijs 1K en Bin 14.999.000
Ik tradeoffer je wel een Kwakmanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:54 schreef el-blanchito het volgende:
Het gaat om de manier waarop Sjon!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
Ach wat moet je met die coins die je toch niet meer gebruikt, kan je ze beter weg geven toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |