SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wel terechtquote:
Moisander erbuiten snap ik welquote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend trouwens. Namen als Kramer, Antonia, Vako, Tighadouini, Slagveer, De Leeuw, Kazim, Moisander allemaal buiten de top 100. Dat slaat ook echt nergens op
Snap wel dat de grote namen al snel een lager cijfer krijgen vanwege het verwachtingspatroon, maar toch
Vrij extreem wel. Hij heeft niet zijn beste jaar, maar ook niet zo extreem dat hij meteen buiten de top 100 valt qua prestaties imo.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Moisander erbuiten snap ik welmaar de rest heb je een punt
Ja, dat is voor mij toch wel de grootste flop van allemaal. Ik was altijd wel fan van hem en het enige wat hem tegen leek te houden waren die blessures, maar juist nu hij eens lang fit is bakt hij er helemaal niks van.quote:
Zekerquote:
Scheelt dat een paar van die ploegen af en toe collectief wanpresterenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Wel opvallend trouwens. Namen als Kramer, Antonia, Vako, Tighadouini, Slagveer, De Leeuw, Kazim, Moisander allemaal buiten de top 100. Dat slaat ook echt nergens op
Snap wel dat de grote namen al snel een lager cijfer krijgen vanwege het verwachtingspatroon, maar toch
Eerlijk is eerlijk: Tighadouini is de laatste weken weer aardig bezig, maar een hele lange periode heeft hij ook bijzonder weinig rendement gehad. Leuke acties rond de middellijn, maar weinig tot geen goals en assists.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:27 schreef Tim86 het volgende:
wat?quote:
ohja tuurlijk. Heb het notabene zelf opstaan hierquote:Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Roma-Juventus denk ikhet duurde even maar ik heb het door
heb je je helmpje wel op Timmetje?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja tuurlijk. Heb het notabene zelf opstaan hier
Is gewoon een kut hashtag. Niemand gebruikt hem. Zie op twitter vooral #juveroma (wat ook niet logisch is met Roma thuisquote:
Gebruik jij twitter?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is gewoon een kut hashtag. Niemand gebruikt hem. Zie op twitter vooral #juveroma (wat ook niet logisch is met Roma thuis)
Alleen om informatie te vergarenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gebruik jij twitter?
Vind dat niks voor jou
ZET DIE MUZIEK UIT!quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen om informatie te vergaren
En af en toe om Robin Haase te irriteren.
Eens! En dat Amieux en vd Weg op die plekken staan, ook helemaal terecht.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: Tighadouini is de laatste weken weer aardig bezig, maar een hele lange periode heeft hij ook bijzonder weinig rendement gehad. Leuke acties rond de middellijn, maar weinig tot geen goals en assists.
Binnenkort. Ik heb het nu best druk gehad met scriptie en hoop dat die werklast snel minder wordt. Dan heb ik weer tijd om er even voor te gaan zitten. Het kost namelijk toch wel best veel tijd om alles te knippen en te plakken. Vooral het inspreken is kut.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
wanneer komt de volgende aflevering van fifa is aids dan?
Ik vind twitter vooral handig zodat EA mij kan contacten dat ik gratis 100k packs kan openen wegens alle problemen met FUT.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen om informatie te vergaren
En af en toe om Robin Haase te irriteren.
gelukkig telt dat niet voor je lossesquote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef Tim86 het volgende:
jeuj, weer eens uit fut getrapt na een penaltyserie
Je krijgt alleen geen coins, tournament bonus en player stats (goals en assists)quote:Op maandag 2 maart 2015 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig telt dat niet voor je losses
Dat gevoel is nog kariger dan het gevoel dat ik zojuist ervaarde: Na een uur zien dat er niks van je TP verkocht isquote:Op maandag 2 maart 2015 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je krijgt alleen geen coins, tournament bonus en player stats (goals en assists)
Kan nu nog 3 TIF silva's bijkopen, dan heb ik er 13quote:Op maandag 2 maart 2015 23:58 schreef FCsuarez het volgende:
dacht een DSL deal te hebben met mijn TOTY kroos maar de TOTY spelers stijgen harder dan gedacht
was begonnen met IF candreva's in te slaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kan nu nog 3 TIF silva's bijkopen, dan heb ik er 13Waar is toch de goede oude tijd gebleven dat je blij was met een IF Salvio die je voor 22K verkocht, of een groot bedrag pakte op SIF Altidore, liefst 15K of 20K per kaart.
Nu word ik van een tonnetje of 2 winst per kaart al niet meer warm
Welcome to my lifequote:Op maandag 2 maart 2015 23:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat gevoel is nog kariger dan het gevoel dat ik zojuist ervaarde: Na een uur zien dat er niks van je TP verkocht is
ik kan alleen maar raden wat voor snaps hij stuurt met zo'n naamquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:57 schreef RijstbaI het volgende:
Voor de mensen met snapchat, steveosdick = het account van steve o. Wat een baas
gisteren bijvoorbeeld hoe hij zijn mattie aan het beschieten was met vuurwerkpijlen in een hotelkamer, paar dagen terug hoe hij op zijn eigen auto aan het skateborden/grinden wasquote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan alleen maar raden wat voor snaps hij stuurt met zo'n naam
Dat moet je natuurlijk niet pikkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 06:51 schreef DannyDeko het volgende:
Wat een slechte morgen. 30 minuten voor je wekker al wakker worden en dan constant moeten hoesten om vervolgens door je vriendin eruit te worden gekickt omdat zij nog wel wil slapen.
Het is bij mij ook geen echte vetpot; een IF Alves en een SIF Rakitic. Maar ik herken me wel in wat Ernst gisteravond zei: waar ik vroeger blij was met dagelijks 2 DSL-deals waar ik dan 20k winst per stuk op maakte, haal ik nu mijn schouders bij een deal die me ineens 100k oplevert. Inherent aan de FUT-markt waarmee we het moeten doen, geloof ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:22 schreef FCsuarez het volgende:
2 IF Alvesjes was de schamele opbrengst van deze nacht.
voorheen had je met 500k meer coins dan de gemiddelde futter nu pas met 5 miljoen. Alsof ze de gulden ingeruild hebben voor de lire zegmaar. Het is even wennen maar wel de nieuwe realiteit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is bij mij ook geen echte vetpot; een IF Alves en een SIF Rakitic. Maar ik herken me wel in wat Ernst gisteravond zei: waar ik vroeger blij was met dagelijks 2 DSL-deals waar ik dan 20k winst per stuk op maakte, haal ik nu mijn schouders bij een deal die me ineens 100k oplevert. Inherent aan de FUT-markt waarmee we het moeten doen, geloof ik.
Geen idee wat er aan de hand is, maar SIF Benzema kruipt op weer langzaam naar zijn oude niveau.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Holy fuck die prijsstijgingenKroos en Pogba 7 ton erbij
Staan alle AB's weer aan ofzo
Die if pogba prijs slaat echt nergens op, mijn sif sanches is niet eens voldoende om een if pogbatje te halenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik weet het niet maar de prijsstijgingen van guarin (verdubbeld) en Mertens afgelopen week geeft mij goede hoop voor mijn candreva's en silva'squote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
verkapte kijk mij coins hebben post.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:53 schreef over_hedge het volgende:
Ibra en ronaldo naast elkaar![]()
Wat speelt dat fijn.
ja want dat weet nog niemand hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
verkapte kijk mij coins hebben post.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn de gratis PSN+ spellen deze maand?
Pricelessquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef DuTank het volgende:
Hoe zijn de gratis PSN+ spellen deze maand?
nog niet bekendquote:
Dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:07 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Niet eens een epic filmpje van dat laatste potje gisteren
Ibra wil ik dit jaar ook nog in een 4222 maar jammer dat ze geen goede CAM meer hebben in Ligue 1. Daarnaast wil ik Suarez eigenlijk welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja want dat weet nog niemand hier![]()
Speelt gewoon stuk beter dan met toty robben. Die was niet zo heel boeiend.
Geen TOTY Kroos hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ibra wil ik dit jaar ook nog in een 4222 maar jammer dat ze geen goede CAM meer hebben in Ligue 1. Daarnaast wil ik Suarez eigenlijk welmaar dan loop je weer te klote met de CDM in BBVA
#firstworldproblems
Lacazette wide cam yoloquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ibra wil ik dit jaar ook nog in een 4222 maar jammer dat ze geen goede CAM meer hebben in Ligue 1. Daarnaast wil ik Suarez eigenlijk welmaar dan loop je weer te klote met de CDM in BBVA
#firstworldproblems
IF Payetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#firstworldproblems
Gister geDSL't terwijl het geen DSL bleek te zijnquote:
Die heb ik nu. Die is maar kutquote:
"Kijk mij die doekoes hebben dan."quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die heb ik nu. Die is maar kutWissel hem vaak voor sif sneijder.
IF Busquetts lijk mij toch prima stats te hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#firstworldproblems
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef renevandieren het volgende:
[..]
"Kijk mij die doekoes hebben dan."
Voor 30 euro heb je 10 miljoen ofzo. Wooptiedooquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef renevandieren het volgende:
[..]
"Kijk mij die doekoes hebben dan."
Dat voelt een beetje hetzelfde als jaloers worden op iemand die een erfenis heeft gekregen, dat doe je ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat voelt een beetje hetzelfde als jaloers worden op iemand die een erfenis heeft gekregen, dat doe je ook niet.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:07 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Niet eens een epic filmpje van dat laatste potje gisteren
Voel je geroepen.quote:
Herkenbaar bij Feyenoordquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme zit al 20 minuten naar een wit scherm te kijken, faalsite van PSV kaartverkoop
Ze denken kampioen te worden in de Kuip.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Herkenbaar bij Feyenoord
Waar wil je kaarten voor bestellen? Feyenoord uit?
Ze kunnen een keer kampioen worden en opeens wil iedereen naar een uitwedstrijdquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ze denken kampioen te worden in de Kuip.
Ja, na een halfuur is er een Timeout en de kaarten zijn uitverkochtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:36 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Herkenbaar bij Feyenoord
Waar wil je kaarten voor bestellen? Feyenoord uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |