Dead Rising is zeker aanrader!quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Even een klein stukje TR gespeeld gister. Sta weer te kijken van de graphics van dat spel, echt prachtig.
Dead rising 3 is ook een aanrader voor hersenloos vertier
Zag het net staan, ze zijn lekker bezig! Heb het spel laatst voor 12.50 gehaald,daar zaten alle uitbreidingen al bij. Spel veel te weinig gespeeld, het zit wel leuk in elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:57 schreef ToetNL het volgende:
Titanfall DLC is gratis! Season Pass etc.
Dat geloof ik, ben nu lvl 30 na het uitspelen van de main story. Ga nu even een ander spel spelen want heb er nog 5 klaarliggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:58 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dead Rising is zeker aanrader!
Alleen als je lvl50 bent is alles heel makkelijk geworden.
Tomb Raider nooit gespeeld ( behalve Nude Raider![]()
) dus ben benieuwd!
Ohja, we moeten die nog steeds co-op'en hèquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat geloof ik, ben nu lvl 30 na het uitspelen van de main story. Ga nu even een ander spel spelen want heb er nog 5 klaarliggen. Maar ga later zeker die survivor storys en nightmare mode nog spelen.
Screamride, heb de demo gespeeld, maar ik weet niet of die game 30 euro waard is. Concept is wel leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja, we moeten die nog steeds co-op'en hèHeb niet echt de tijd voor fatsoenlijke gamesessies lately, momenteel druk met reviewen van Screamride, áls ik al aan gamen toe kom.
Komt wel goedquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja, we moeten die nog steeds co-op'en hèHeb niet echt de tijd voor fatsoenlijke gamesessies lately, momenteel druk met reviewen van Screamride, áls ik al aan gamen toe kom.
Vind vaak die EA spellen het vetste om tegen vrienden te spelen (als je een beetje aan elkaar gewaagd bent). Shooters tegen elkaar is wel leuk online maar met fifa, madden of NBA heb je zo een avond vol.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren even Madden 15 gespeeld. Laatste keer dat ik dat speelde was op de oude xbox nog... Was alleen al 2 uur bezig met de tutorials![]()
Vermaakte me er prima mee maar het is nog best lastig. Je moet op zoveel verschillende dingen letten en daarnaast gaat het echt snel. Je moet heel snel dingen spotten en keuzes maken. Volgens mij best een leuk spel om met/tegen vrienden te spelen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Screamride, heb de demo gespeeld, maar ik weet niet of die game 30 euro waard is. Concept is wel leuk
Game neemt zichzelf niet heel serieus en dat bevalt me wel. Fun factor staat hoog in het vaandel, lekker toegankelijk en demolition-mode is behoorlijk verslavend. Het is geen volwaardige RCT-opvolger, zit net ff anders in elkaar. In zekere zin beperkter, maar op een of andere manier wel veel vermakelijker imhoquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komt wel goedheb nog genoeg liggen.
Is screamride een beetje de moeite waard?
Klinkt wel leuk, RCT staat echt in mijn top 10 maar dat komt misschien door de nostalgische waarde ervan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Game neemt zichzelf niet heel serieus en dat bevalt me wel. Fun factor staat hoog in het vaandel, lekker toegankelijk en demolition-mode is behoorlijk verslavend. Het is geen volwaardige RCT-opvolger, zit net ff anders in elkaar. In zekere zin beperkter, maar op een of andere manier wel veel vermakelijker imho
Ken alleen Sleeping Dogs en die is zeker vet. Als ik mocht kiezen zou ik Sunset Overdrive doen trouwens, want duurder en next-gen'erquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, RCT staat echt in mijn top 10 maar dat komt misschien door de nostalgische waarde ervan.
Ik moet na AC; BF kiezen uit deze 2 spellen;
Sunset Overdrive
Sleeping Dogs
Welke is de leukere van de twee?
Sunset Overdrive is de meer next-gen game van die 2. Ik zag de season pass staan voor $14.99, dus die koop ik denk ik nog wel, aangezien ik best veel lol had met rond grinden in die kleurrijke wereld en de Mooil Rig DLC nog wilde spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, RCT staat echt in mijn top 10 maar dat komt misschien door de nostalgische waarde ervan.
Sunset Overdrive
Sleeping Dogs
Sunset Overdrive.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:00 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Sunset Overdrive
Sleeping Dogs
Dat kan je ook via smartglass doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef Buitendam het volgende:
Nog even werken en dan als een debiel naar huis racen en Ori installeren.
Net ook gedaan inderdaad. Ideaal!quote:
Ze zeiden dat het nog niet zou werken met de launch van windows 10 toch? Dus duurt nog wel ff ben ik bangquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:30 schreef gazhims3lv het volgende:
Nieuwe Xbox App voor Windows 10 is uit, en wat zie ik daar.. Jammer dat het nog niet werkt maar het kan niet lang meer duren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |