In dat artikel allemaal bandjes die ik best zou willen zienquote:Op maandag 2 maart 2015 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/4(...)-eigen-festival.html
Louter kwaliteitsartiesten!
Ik plan de meet alvast!quote:Op maandag 2 maart 2015 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Alleen Dotan en Kensington zou ik overslaanquote:Op maandag 2 maart 2015 16:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In dat artikel allemaal bandjes die ik best zou willen zien
Kensington is live goed.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alleen Dotan en Kensington zou ik overslaan
Ik verwacht Kensington of Dotan dit jaar wel op Parkpop, ga ik wel ff daar kjiken en me hopelijk minder ergeren dan toen bij Go Back To The Zoo... Saaiste optreden ever
Godverdegodver. Wanneer gaat 3FM officieel commercieel?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
klinkt me als onhandig in de orenquote:Op maandag 2 maart 2015 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil best komen, mits ik een baan heb.quote:
3FM kennende geven ze er toch een miljoen kaarten voor wegquote:Op maandag 2 maart 2015 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil best komen, mits ik een baan heb.
Hihi ik zei komen.
`quote:Op maandag 2 maart 2015 17:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
3FM kennende geven ze er toch een miljoen kaarten voor weg
met je friendsquote:Op maandag 2 maart 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Kunnen wij als 3FM fans en trouwe luisteraars ons niet als groep opgeven om gewoon kaarten te krijgen als vriendendienst?
Zou best kunnenquote:
Ik denk dat Domien me niet binnen laatquote:Op maandag 2 maart 2015 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Meet van 3FM topic op de 3FM awards gesponsord door Wilbert
En natuurlijk een meet en greet met alle helden van 3FM. T-shirts met Domiengod, Michielgod en Gekdom zijn toegestaan.
Maar Hoitjes wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat Domien me niet binnen laat
Het zit diep he?quote:Op maandag 2 maart 2015 17:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik denk dat Domien me niet binnen laat
Ik huil mezelf elke avond in slaap. Foto van Domien op m'n nachtkastjequote:
pics.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh die superlekkere chick is weer op de sportschool
Net zulke billen als die van bronson's gifje vanochtend
kalfjequote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En die vrouw in de korte spijkerbroek?
De Stihl kalenderquote:Op maandag 2 maart 2015 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrijdag op het feestje hingen er blz's uit een kalender met vrouwen met gereedschap. Ik moest gelijk aan de mannen uit dit topic denken.
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh die superlekkere chick is weer op de sportschool
Net zulke billen als die van bronson's gifje vanochtend
quote:
nou?quote:
Ik durf te stellen dat dit kalfje gulziger is dan de dame.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En die vrouw in de korte spijkerbroek?
alsof je geen foto's gemaakt hebt viespeukjequote:
Fapquote:Op maandag 2 maart 2015 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof je geen foto's gemaakt hebt viespeukje
Dat liever nietquote:
Tech expert en nu ook al TV experttwitter:rachidfinge twitterde op maandag 02-03-2015 om 17:57:30Ik sprak Kevin Spacey, Robin Wright & Michael Kelly over pilots, regisseren en voordelen van streaming. http://t.co/n1L3lvgNrZ #houseofcards reageer retweet
Friend of the stars, man of the people.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:08 schreef Evertjan het volgende:
Tech expert en nu ook al TV experttwitter:rachidfinge twitterde op maandag 02-03-2015 om 17:57:30Ik sprak Kevin Spacey, Robin Wright & Michael Kelly over pilots, regisseren en voordelen van streaming. http://t.co/n1L3lvgNrZ #houseofcards reageer retweet
de nieuwe René Mioch. Kom er nu ook pas achter dat Claire Underwoord en Jenny uit Forrest Gump dezelfde persoon isquote:
Wat.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kom er nu ook pas achter dat Claire Underwoord en Jenny uit Forrest Gump dezelfde persoon is
Rayquote:
Wolfrolf vindt dit leuk.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:48 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Goedenavond.
De komende twee weken Barend ipv Paul.
Elger zoekt ook al de TV opquote:Op maandag 2 maart 2015 19:08 schreef Evertjan het volgende:
twitter:elger twitterde op maandag 02-03-2015 om 17:00:31Een nieuwe stap op weg naar wereldheerschappij: ik ga aan de slag bij Willem Wever om tech-vragen van kinderen te beantwoorden. Spannend! reageer retweet
Ik hoopte dat iemand het zou herkennen.quote:
Alweer?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:48 schreef MarijeH het volgende:
De komende twee weken (volgende week en de week die daarop volgt) Barend ipv Paul.
Iets met klassiekers kennen en zulks.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iemand het zou herkennen.
[..]
Gewoon niet invullen. Belasting betalen is voor mietjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, wat is dat online invullen van de belastingdienst kut... ik vond die programmatjes een stuk lekkerder werken...
/Werkschuw harig tuig.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon niet invullen. Belasting betalen is voor mietjes.
Staat je bureau schuin, Roel?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdegodver. Wanneer gaat 3FM officieel commercieel?
Iets gemist?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik schaam me nog steeds voor mijn faaltweet naar domien
Alles vandaag weer een beetje beter met jouw?quote:Op maandag 2 maart 2015 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik schaam me nog steeds voor mijn faaltweet naar domien
quote:Op maandag 2 maart 2015 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles vandaag weer een beetje beter met jouw?
Hier: http://www.belastingdiens(...)ngifteprogramma_2014quote:Op maandag 2 maart 2015 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, wat is dat online invullen van de belastingdienst kut... ik vond die programmatjes een stuk lekkerder werken...
Of niet werkenquote:Op maandag 2 maart 2015 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon niet invullen. Belasting betalen is voor mietjes.
Topsjow, dan spek je de schatkist... minder, want je betaalt nog steeds BTWquote:
Ssst. Vorig jaar aangifte doen was anders prima te doen hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Topsjow, dan spek je de schatkist... minder, want je betaalt nog steeds BTW
Verdommequote:Op maandag 2 maart 2015 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier: http://www.belastingdiens(...)ngifteprogramma_2014
het goede antwoord was: dank je wel Chatgirlquote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdommeipv dat ze dat nou duidelijk neer zetten dat je daar ook voor kan kiezen... maar nee, je krijgt alleen de opzichtige keuze voor een app (
) of via internet
Belastingdienst: leuker kunnen we het niet makenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdommeipv dat ze dat nou duidelijk neer zetten dat je daar ook voor kan kiezen... maar nee, je krijgt alleen de opzichtige keuze voor een app (
) of via internet
En dat jaquote:Op maandag 2 maart 2015 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het goede antwoord was: dank je wel Chatgirl
Godverdomme.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:48 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Goedenavond.
De komende twee weken (volgende week en de week die daarop volgt) Barend ipv Paul.
Die app is exht een topshowquote:Op maandag 2 maart 2015 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
) of via internet
Sorryquote:
Hij is verdomme net 2 weken weggeweestquote:Op maandag 2 maart 2015 19:48 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Goedenavond.
Vakantiedagen in overvloed bij de publieken, schijnbaar.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is verdomme net 2 weken weggeweest
Het is maart en er is volgens mij nog nauwelijks een week geweest dat de complete programmering er wasinvallers united
Kakhielquote:Op maandag 2 maart 2015 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Er waren ook Edison-beeldjes voor The Common Linnets (pop), Kensington (rock), Dotan (beste song), Typhoon (hiphop), Thomas Azier (alternatief), The Scene/Thé Lau (oeuvreprijs) en internetfenomeen/grappenmaker Kakhiel.".
.
.
Kakhielquote:Op maandag 2 maart 2015 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Er waren ook Edison-beeldjes voor The Common Linnets (pop), Kensington (rock), Dotan (beste song), Typhoon (hiphop), Thomas Azier (alternatief), The Scene/Thé Lau (oeuvreprijs) en internetfenomeen/grappenmaker Kakhiel.".
.
.
showbizzprijzen zijn dan ook totaal niet serieus te nemenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
.
Wie zit er achter Kakhiel? Een of andere puisterige zolderautist?quote:Op maandag 2 maart 2015 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
.
Idd... Dat wereldje houdt alleen zichzelf in standquote:Op maandag 2 maart 2015 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
showbizzprijzen zijn dan ook totaal niet serieus te nemen
allemaal lekker aan elkaar likken. Enigste wat nog leuk zou maken is als je er een type Ricky Gervais neer zet om de boel aan elkaar te pratenquote:Op maandag 2 maart 2015 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd... Dat wereldje houdt alleen zichzelf in stand
Maar hee, koning Kaaklijn met zijn warme stemgeluid is toch een welkome afwisseling!quote:Op maandag 2 maart 2015 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is verdomme net 2 weken weggeweest
Het is maart en er is volgens mij nog nauwelijks een week geweest dat de complete programmering er wasinvallers united
Wat een kutpostquote:Op maandag 2 maart 2015 23:08 schreef Evertjan het volgende:
kan iemand dit bevestigen????
TV / [Pauw] #45 Met Ronald Kaksterk
Neem nog een pilletje, koorts is niet helemaal verdwenen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben fan van Barend van Deelen.
Laat ik het daarbij laten.
Ik wil dat pilletje best nemen.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Neem nog een pilletje, koorts is niet helemaal verdwenen.
Gr gr van vlakbij ❤️quote:Op maandag 2 maart 2015 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil dat pilletje best nemen.
Maar ik krijg mijn kaken niet van elkaar!![]()
![]()
Ik ga even slapen in mijn superluxe hotelbed jongenshvjullie 4-ever alles
Toen sliep ik al!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:44 schreef minthy het volgende:
Linkshandigenboks terug aan SC 👊
Groetjes aan wolfje waaraan ik net straal voorbijgereden ben. Had ik het maar geweten, dan had ik gezwaaid. En gehoest 😧😷💩
/terugleessessie
Hi Lovelyquote:
Eens.quote:
Eindelijkquote:Op maandag 2 maart 2015 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Frustratie en inmiddels al ingediend dus niet meer nodig
Muis is blij:
http://www.scientias.nl/w(...)ste-zaden-van-bomen/
En op Radio 2 ook Back to the 80s volgende week...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
Radio Veronica en Radio 10 doen allebei tegelijk een 80s lijst
http://www.radiofreak.nl/(...)ijdig-met-80s-lijst/
Ik wilde het net zeggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En op Radio 2 ook Back to the 80s volgende week...
Jup, volgende week staat hier een weekje R2 op. Kan ik mooi naar het topic van de buren in mijn uppie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Back to the 80's is toch veel boeiender dan DINSDAG LUBDAG lolololquote:
Blijkbaar zijn de jaren 80 booming business voor radiostations.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
Radio Veronica en Radio 10 doen allebei tegelijk een 80s lijst
http://www.radiofreak.nl/(...)ijdig-met-80s-lijst/
Ik ga met je mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, volgende week staat hier een weekje R2 op. Kan ik mooi naar het topic van de buren in mijn uppie.
Prachtig stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
CloudbustingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hee net zei je iets over een stemtool die al klaar stondquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de jaren 80 booming business voor radiostations.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed lijstje. Met uitzondering van The Cure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hekel aan The Cure?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Goed lijstje. Met uitzondering van The Cure.
Ik vind de Smiths juist overgewaardeerd tov The Cure.quote:
Is ook niet alles nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de Smiths juist overgewaardeerd tov The Cure.
Schijtlol van ekdom.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Waar de fuck staat LUBdag voor?
[ afbeelding ]
Die graven liggen veel te dicht op elkaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
Metallica
Master of PuppetsAlleen die geniale hoes al
[ afbeelding ]
http://web.avrotros.nl/effeekdom/player/RBX_AT_632320/quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Waar de fuck staat LUBdag voor?
[ afbeelding ]
Geniaal nummerquote:
Goeie.quote:
we won't go to war is ook een goed anti oorlogsliedjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geniaal nummerGeniale (anti)oorlogstekst
BACK TO THE FRONT!
waaaaaa-aaaaaaaa-oooooooo-ooooooooooooooh rquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
we won't go to war is ook een goed anti oorlogsliedje
Gewoon iets anders dan Enter Sandman, Whiskey in the Jar, Nothing else Matters, The Unforgiven (quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Battery of Orion zou ook leuk zijn.
Je vergat One in je lijstje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon iets anders dan Enter Sandman, Whiskey in the Jar, Nothing else Matters, The Unforgiven (![]()
![]()
) ofzo idd...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geniaal nummerGeniale (anti)oorlogstekst
BACK TO THE FRONT!
M'n absoluut favoriete Metallica nummer.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
M'n absoluut favoriete Metallica nummer.
Maar dit mag ook, gezien het tijdstip
Ga jij maar lekker naar Dotan luisteren danquote:
Technisch klopt het wel hoor.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Dotan luisteren dan
Dat hoor ik liever ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Dotan luisteren dan
Goed ideequote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:56 schreef Sersjee het volgende:
Vandaag maar weer eens Masters of puppets draaien op een wat stevig volume. Heerlijk.
Dat mag...quote:
Willeke Alberti ook.. Dus wat zegt dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag...
Alleen Metallica gaat al ruim 30 jaar mee... dat gaat Dotan NOOIT halen...
#voorspelling
Da's een heel ander kaliberquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Willeke Alberti ook.. Dus wat zegt dat?
Nou niet tegen Willeke, he?!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Willeke Alberti ook.. Dus wat zegt dat?
Telkens weer vind ik wel mooi, maar de rest doet me toch verdomd weinig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou niet tegen Willeke, he?!
Telkens weer, Samen zijn, Spiegelbeeld, Morgen ben ik de bruid, Het oude huis... Prachtig!
Nelson?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Telkens weer vind ik wel mooi, maar de rest doet me toch verdomd weinig.
Ik heb liever Willy.
Nee, die orka.quote:
quote:
Waar is de zon?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou niet tegen Willeke, he?!
Telkens weer, Samen zijn, Spiegelbeeld, Morgen ben ik de bruid, Het oude huis... Prachtig!
Yup, dus in de 3FM-studio zal iedereen zich nu wel ff op het toilet hebben teruggetrokken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dit voor zeiknummer?
Is dit de onvolprezen zoon van Prince?
Matig liedje. Had ik m nog niet op betrapt, maar dit liedje vind ik niet veel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, dus in de 3FM-studio zal iedereen zich nu wel ff op het toilet hebben teruggetrokken.
insert gifje van Bronsonquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat eerste album van Katy was een zeer vermakelijk popalbum. Helaas was het daarna niet veel meer, op wat leuke producties na.
De microfoon wegslaan. Dat zie je toch, Hansie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:23 schreef ChatGirl het volgende:
Goed horloge dit:L33TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dank uquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:23 schreef ChatGirl het volgende:
Goed horloge dit:Wat is de tiet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
xdquote:
Misschien weet de president van Amerika het?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:45 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Stenders heb ik het al twee keer horen draaien op radio 2
Beetje Jebroer/Opposites achtig.
"Wasmachine in mijn buik"
Gaat maar niet uit m'n kop.
?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien weet de president van Amerika het?
Dat was een hele beste hint!quote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/wie_is_de_lul_.html
Ooooohquote:
Dit hadden ze MH moeten maken in plaats van wat ze nu hebben gekozen.quote:
Ik hoorde hem vorige week en dacht een Mama Appelsap te horen. Iets met "ik ben een ziek kind". Halverwege het nummer hoorde ik pas dat het Nederlands wasquote:
Ik was zwaar verbaasd dat ik dit hoorde op radio 2. Toen ik vervolgens Stenders hoorde begreep ik het weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vorige week en dacht een Mama Appelsap te horen. Iets met "ik ben een ziek kind". Halverwege het nummer hoorde ik pas dat het Nederlands was
quote:
Hoorde het vanochtend bij Giel jaquote:
Baby's met zo'n hoofdbandquote:
Baby'squote:
quote:
Die zijn er ook nog gewoon.quote:Op maandag 2 maart 2015 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk eens een paar posts daar onderquote:
Bewust ver weg gestopt ja....quote:
Haters gonna hatequote:
In een rij achter trage bejaarden willen staan, je kar uit- en weer inladen en iedere week nee moeten zeggen tegen de spaarzegelsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef rubbereend het volgende:
zelf scannendaar hebben ze personeel voor in de winkel
Sowieso is het nog mijn enige stukje sociale interactie, dus ik ga altijd bij de ouderwetse kassa alles afrekenenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef rubbereend het volgende:
Zelfscan bij Ikea. Altijd goed voor leedvermaak als je de kassa er naast hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef rubbereend het volgende:
Inderdaad. Kassameisjes hosselenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso is het nog mijn enige stukje sociale interactie, dus ik ga altijd bij de ouderwetse kassa alles afrekenen
Tenzij het focking druk is, dan doe ik zelfscannen (bij de Hoogvliet). Zo'n scanapparaat heb ik nooit gebruikt overigens
Dat mag SC helemaal niet meerquote:
sowieso, lekker jong, lekker dom/naief,quote:
Wat niet weet wat niet deertquote:
net als de papieren versiequote:
ja want dat duurt maarliefst een minuut of 3. Sowieso vroeger werd je alleen bij de kassa gek van de piepjes nu hoor je door de hele winkel dat kut-gepiepquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:12 schreef JDude het volgende:
[..]
In een rij achter trage bejaarden willen staan, je kar uit- en weer inladen en iedere week nee moeten zeggen tegen de spaarzegels.
Die van de Albert Heijn doen ook KA-CHING als je een bonusartikel scant.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef rubbereend het volgende:
ja want dat duurt maarliefst een minuut of 3. Sowieso vroeger werd je alleen bij de kassa gek van de piepjes nu hoor je door de hele winkel dat kut-gepiep
dat zat er dik in. Dat is niet meer de doelgroep. Mid 90's zijn toch gewoon al 20 jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:47 schreef themauster het volgende:
90s Request komt niet meer terug op 3FM heeft Wilbert gezegd bij BNR Mediazaken.
Lekker uitgeslapen?quote:
Er zijn mensen die groepswerk en les hebben waardoor ze niet de hele dag op Fok! kunnen rondhangen.quote:
Ik vroeg naar jou. Niet naar die mensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn mensen die groepswerk en les hebben waardoor ze niet de hele dag op Fok! kunnen rondhangen.
quote:
Je verwacht het niet.twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 16:48:17Jacqueline Smit: "Coen & Sander Show wordt minder Coen & Sander Show en meer 'je luistert naar 538'" http://t.co/xobUQWx60W #Radio538 reageer retweet
Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 8 uur. Toen stond ik op. Toen had ik ruzie met mijn printer die nog niet opgelost is, heb ik lunch gemaakt en ben ik rond kwart voor 11 richting mijn groepswerk vertrokken. Om half 2 had ik college waar we rond 4 uur mee klaar waren. Toen heb ik nog even met een Ghaneze klasgenoot gesproken en kwam ik zonet thuis.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vroeg naar jou. Niet naar die mensen.
zo gek is het toch ook nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Je verwacht het niet.twitter:radiofreak twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 16:48:17Jacqueline Smit: "Coen & Sander Show wordt minder Coen & Sander Show en meer 'je luistert naar 538'" http://t.co/xobUQWx60W #Radio538 reageer retweet
Alles om het Dotanquotum te halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:47 schreef themauster het volgende:
90s Request komt niet meer terug op 3FM heeft Wilbert gezegd bij BNR Mediazaken.
Was je Ghaneze klasgenoot zwart als pure chocolade?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 8 uur. Toen stond ik op. Toen had ik ruzie met mijn printer die nog niet opgelost is, heb ik lunch gemaakt en ben ik rond kwart voor 11 richting mijn groepswerk vertrokken. Om half 2 had ik college waar we rond 4 uur mee klaar waren. Toen heb ik nog even met een Ghaneze klasgenoot gesproken en kwam ik zonet thuis.
Wil je nog meer details weten?
Waarom denken al die TV makers dat men zit te wachten op programma's met BN'ers. De meeste BN'ers van tegenwoordig zijn bekend van spelprogramma'squote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een onzinprogramma voor Floortje. Weer een spelprogramma met![]()
BN'ers
![]()
![]()
Uit heeeet raaaaaaaam!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Klote printer. Ik donder dat ding zo dadelijk het raam uit.
Eerst vanochtend een testpagina uitprinten en daarna zeggen dat er problemen zijn met de cartridges.
Met je schoonmoeder er achteraanquote:
Dan moet ik gravenquote:
Je mokkeltje heeft geen moeder meer?quote:
ziel = verkochtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:56 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mokkeltje heeft geen moeder meer?
Ah dan kunnen we elkaar enigszins de hand schuddenquote:
In de urn?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah dan kunnen we elkaar enigszins de hand schudden
Mijn schoonmoeder is enkel fysiek nog aanwezig
Nee alzheimer...quote:
Da's naar. Heb meerdere ouders van vrienden zien worstelen hiermee. Niet leuk.quote:
Het blijft jammer dat James zo anders is gaan zingen. Zal ongetwijfeld het behoud van z'n stem goed doen, maar toch...quote:Voor Sersjee
BACK TO THE FRONT!
Ja ik heb haar nooit anders gekend... dus weet niet beter, maar voor haar, haar zussen en met name haar vader best pittigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's naar. Heb meerdere ouders van vrienden zien worstelen hiermee. Niet leuk.
[..]
Het blijft jammer dat James zo anders is gaan zingen. Zal ongetwijfeld het behoud van z'n stem goed doen, maar toch...
Blijft een BEEST van een nummer, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik heb haar nooit anders gekend... dus weet niet beter, maar voor haar, haar zussen en met name haar vader best pittig
Tja James z'n stem is ook een stuk lager geworden in de loop der jaren. Vanaf The Black Album gingen ze nummers ook een halve toon lager spelen (gitaren halve toon lager gestemd). Geloof dat ze tegenwoordig live zo'n 1 tot 1,5 toon lager gestemd staan dan de standaardstemming van een gitaar... allemaal voor zijn stem...
QQ dus geen Rabbering Hakkuh Mega Mix meer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:47 schreef themauster het volgende:
twitter:whedonesque twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 21:48:06Sarah Michelle Gellar is joining Star Wars Rebels' second season. http://t.co/LvZ7v5B9wX reageer retweet
RIP Veenstra/Sersjee's Distant Sun momentje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:47 schreef themauster het volgende:
Nee daar doet hij rollenspellen meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |