Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik mag niet in de 'echte' sauna dingen idd, maar er is een fish spa, gratis drankje, zwembaden etc. Dat vind ik wel leuk
Is het ook, lekker het zweet in je kledingquote:
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Naakt zijn is tof, ik hoef alleen niet alle mensen naakt te zien.
Ja, het mag geloof ik 15 minuten ofzo. Zolang je kerntemperatuur maar niet te ver stijgt, daar gaat het om.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.
[..]
Is het ook, lekker het zweet in je kleding
[..]
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.
Omdat ik preuts ben!quote:
Gebakken baby.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, het mag geloof ik 15 minuten ofzo. Zolang je kerntemperatuur maar niet te ver stijgt, daar gaat het om.
Net als een soort kalkoenquote:
Ja, bah. Het is ook niet goed voor de huid.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Das dan bij hoog zwanger. Gewone sauna voldoende vaak meegemaakt dat er een zwangerosaurus bij kwam. Alleen opgieting mag niet.
[..]
Is het ook, lekker het zweet in je kleding
[..]
Ik hoef sowieso niet alle mensen te zien, maar heb er niet een probleem mee om een naakt lelijk persoon te zien.
quote:
Andersom hoeft ook niet iedereen mij te zien wat mij betreftquote:Op maandag 2 maart 2015 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Naakt zijn is tof, ik hoef alleen niet alle mensen naakt te zien.
Ik ook. Niemand let op die manier op elkaar bij een goede sauna.quote:
Dat is ook mijn ervaring. Je bent er niet om naar elkaar te kijken ofzo. En binnen 5 minuten heb je al niet eens meer door dat iedereen naakt is.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Niemand let op die manier op elkaar bij een goede sauna.
Dit, inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2015 12:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring. Je bent er niet om naar elkaar te kijken ofzo. En binnen 5 minuten heb je al niet eens meer door dat iedereen naakt is.
Niemand wat?quote:
Ik heb een sauna geboekt voor woensdag en zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd. Ik wil niet in mijn eentje en kan niet meer annuleren, dus ik zoek iemand die zin heeft in een gratis dagje sauna in Enschede.quote:
En dat lukt niet?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb een sauna geboekt voor woensdag en zou met iemand gaan, maar die heeft net afgezegd. Ik wil niet in mijn eentje en kan niet meer annuleren, dus ik zoek iemand die zin heeft in een gratis dagje sauna in Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |