• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 11:05 schreef Tchock het volgende:
Heerlijk arrest dit. Een van mijn favorieten.
Wat verandert er?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef Tchock het volgende:
Vanaf gisteren is de nieuwe opiumwet van kracht. Hoezee, lekker terug in de tijd.
Voorbereiding van hennepteelt wordt strafbaar. Specifiek dingen als verkoop van warmtelampen en dergelijke en beschikbaar stellen van ruimte willen ze aanpakken.quote:
Lang leve de aanpak van Opstelten.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorbereiding van en medeplichtigheid aan hennepteelt wordt strafbaar. Specifiek dingen als verkoop van warmtelampen en dergelijke en beschikbaar stellen van ruimte willen ze aanpakken.
Ja 9 van de 10 keer weten ze dat natuurlijk nietquote:Op maandag 2 maart 2015 11:24 schreef Tchock het volgende:
En bedrijven die mogelijk goederen of diensten verlenen aan telers moeten dat gaan melden. Denk loodgieters, elektriciens, tuinwinkels en zo.
En dat standpunt is?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:37 schreef Yreal het volgende:
Denk dat hij bekend is met mijn standpunt over het notariaat...
Die arrest?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zeker een arrest die mij is bijgebleven.
Deze post snap ik niet.quote:
zijn truffels nu ookk verboden? ik hoorde daar iets overquote:Op maandag 2 maart 2015 11:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voorbereiding van hennepteelt wordt strafbaar. Specifiek dingen als verkoop van warmtelampen en dergelijke en beschikbaar stellen van ruimte willen ze aanpakken.
Niet voor zover ik weet, en kan er ook geen nieuws over vinden. Maar het zou kunnen dat het een beetje onder de radar gebeurt, moet je eigenlijk de nieuwe tekst van de opiumwet even doorspitten.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zijn truffels nu ookk verboden? ik hoorde daar iets over
Nee, helemaal niets. Gaat met de huidige regering ook niet gebeuren.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:03 schreef Ties02 het volgende:
En XTC dan?
Is er nog iets gebeurd met die petitie?
quote:Na een wijziging van de Opiumwet die sinds dit weekeinde van kracht is, bereidt het OM extra controles voor. Nieuwenhuizen:
“We moeten echt af van het romantische beeld van de tevreden stickieroker. Softdrugs maken gebruikers lamlendig. Het gaat om georganiseerde, de samenleving ernstig ondermijnende misdaad die bovendien heel schadelijk is voor de volksgezondheid.”
Initiatieven om te komen tot een ander drugsbeleid wijst het OM van de hand. De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) heeft vorige week een werkgroep van burgemeesters ingesteld die gaat bekijken of de verkoop van softdrugs op een andere manier kan worden geregeld. D66 kwam vorige week met een wetsvoorstel dat de teelt van cannabis moet regelen.
“Die gecontroleerde teelt die hier en daar wordt voorgesteld, leidt echt niet tot een fijne gezellige samenleving. Dat gaat gewoon niet gebeuren omdat er altijd een groot circuit buiten de overheid om blijft bestaan.”
Ik twijfel.quote:
Tussen verbieden, legaliseren en de verschillende voor- en tegenargumenten.quote:
Aha leuk, vorig jaar ook mee doodgegooidquote:Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor, druk bezig met Wet Flex-BV. Daar?
Dat is voor jou toch 'gewoon' boek 2 BW of zie ik dat nou verkeerdquote:Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor, druk bezig met Wet Flex-BV. Daar?
Ik moet een paper schrijven over 'Uitkeringen uit een BV' en ik moet een deelonderwerp kiezen én actualiteit erin betrekken. Nou, dan ben je snel klaar.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:44 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dat is voor jou toch 'gewoon' boek 2 BW of zie ik dat nou verkeerd
Hoe actueel is dat nog danquote:Op maandag 2 maart 2015 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet een paper schrijven over 'Uitkeringen uit een BV' en ik moet een deelonderwerp kiezen én actualiteit erin betrekken. Nou, dan ben je snel klaar.
Heb de Asser voor me, dus dat 'even' doorspitten.
Wat Mshauri volgens mij probeert te zeggen is dat de Flex BV geen aparte wet isquote:Op maandag 2 maart 2015 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet een paper schrijven over 'Uitkeringen uit een BV' en ik moet een deelonderwerp kiezen én actualiteit erin betrekken. Nou, dan ben je snel klaar.
Heb de Asser voor me, dus dat 'even' doorspitten.
Nou ja het nieuwe systeem is natuurlijk wel bij wet ingevoerd. Ik doel meer op het feit dat die al sinds 1 oktober 2012 van kracht is.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat Mshauri volgens mij probeert te zeggen is dat de Flex BV geen aparte wet is
Mja, 2012, met een beetje zoeken kom ik niet zo snel iets actuelers tegen waar je veel informatie over kan vinden.quote:
In de inhoudsopgave staat letterlijk "Wet Flex-BV (2012)".quote:Op maandag 2 maart 2015 12:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat Mshauri volgens mij probeert te zeggen is dat de Flex BV geen aparte wet is
Nouja goed het is inmiddels gewoon geldend recht in Boek 2 BW..quote:Op maandag 2 maart 2015 12:48 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Nou ja het nieuwe systeem is natuurlijk wel bij wet ingevoerd. Ik doel meer op het feit dat die al sinds 1 oktober 2012 van kracht is.
Ja en hoe denk je dat Boek 2 wordt aangepast?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja goed het is inmiddels gewoon geldend recht in Boek 2 BW..
MET EEN WEDquote:Op maandag 2 maart 2015 12:53 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ja en hoe denk je dat Boek 2 wordt aangepast?
Welke argumenten voor verbieden vind je sterk?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tussen verbieden, legaliseren en de verschillende voor- en tegenargumenten.
Daar wilde ik idd ook een kopje/hoofdstukje aan uitweiden, maar ik wilde beginnen met de verschillen voor en na 1-10-2012 uitleggen en de grenzen (uitkeringstest en balanstest).quote:Op maandag 2 maart 2015 13:01 schreef Mshauri het volgende:
Maar Etsu kun je dan niet beter de nadruk leggen op eventuele na invoering van de Flex BV gewezen jurisprudentie (voor zo ver die er is).
Trek gewoon een juridisch vaktijdschrift open en lees wat artikelen. Over de Flex-bv is ongelofelijk veel geschreven (twee vliegen in één klap dus)quote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nog nooit een paper geschreven, dus vind het best lastig om te weten waar ik aan moet beginnen/op moet letten.
opbokken met die junksquote:Op maandag 2 maart 2015 13:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke argumenten voor verbieden vind je sterk?
daar is echt al heeeeeeeeel veel over geschreven.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar wilde ik idd ook een kopje/hoofdstukje aan uitweiden, maar ik wilde beginnen met de verschillen voor en na 1-10-2012 uitleggen en de grenzen (uitkeringstest en balanstest).
Ik heb maar max 2500 woorden en mag niet in details verdwalen aldus de docent.
Geen speld tussen te krijgen.quote:
Mag je dan daar niet meer over schrijven ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
daar is echt al heeeeeeeeel veel over geschreven.
jawel, al is het wel aardig als je docent niet in slaap valt omdat hij de inhoud van je essay al een miljoen keer gezien heeft.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag je dan daar niet meer over schrijven ofzo?
gohquote:Op maandag 2 maart 2015 12:50 schreef Etsu het volgende:
Van belang is dat de inhoud van de presentatie correct is.
Nee, gewoon meteen met de eerste alinea beginnen. Leestekens ook het liefste weglaten.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, gewoon meteen met de eerste alinea beginnen. Leestekens ook het liefste weglaten.
Ik vind het troep en onwenselijk. Daarnaast mogen wat mij betreft drugstoeristen lekker wegblijven. Over het algemeen zijn figuren die daarop afkomen lichtelijk treurige types.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke argumenten voor verbieden vind je sterk?
Eens, ik vind het ook troep en onwenselijk. Maar ieder zijn meug? Toerisme, zelfs als het om drugs gaat daar heeft Amsterdam niet enkel overlast van maar ook veel profijt. Of wat te denken van de grensplaatsen nabij België/Duitsland. Via legalisatie kan je accijnzen heffen, voor mij part nog meer dan bij 'ingeburgerde' drugs als alcohol. Bovendien kan je maar beter of het helemaal verbieden of helemaal toestaan, dat halfslachtige verkoop is oké, maar inkoop oh jee is niet vol te houden. Ik zie meer voordelen dan nadelen aan volledig toestaan (poen, poen, poen) en meer nadelen dan voordelen bij volledig verbieden (overlast gaat niet weg, mensen willen die troep nu eenmaal en zonder effectieve handhaving stelt een verbod geen klap voor)quote:Op maandag 2 maart 2015 13:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het troep en onwenselijk. Daarnaast mogen wat mij betreft drugstoeristen lekker wegblijven. Over het algemeen zijn figuren die daarop afkomen lichtelijk treurige types.
Dat gezegd hebbende vind ik verbieden een oude reflex en het argument van die officier (als je vergunningen afgeeft blijf je verboden teelt hebben, dus kan je beter verbieden) bijzonder zwak. Bovendien levert het ook weer geld op.
Lastig dus.
Hmm, oké. Ik vind persoonlijk dat er geen enkel goed argument voor verbieden is. Wiet is voor gebruikers niet schadelijk. Legalisatie levert geld op, minder politie nodig, minder stroomdiefstal, minder brand door onveilige teelt, minder drugscriminaliteit.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het troep en onwenselijk. Daarnaast mogen wat mij betreft drugstoeristen lekker wegblijven. Over het algemeen zijn figuren die daarop afkomen lichtelijk treurige types.
Dat gezegd hebbende vind ik verbieden een oude reflex en het argument van die officier (als je vergunningen afgeeft blijf je verboden teelt hebben, dus kan je beter verbieden) bijzonder zwak. Bovendien levert het ook weer geld op.
Lastig dus.
Omdat het troep is. En gare figuren aantrekt uit het buitenland.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik vind persoonlijk dat er geen enkel goed argument voor verbieden is. Wiet is voor gebruikers niet schadelijk. Legalisatie levert geld op, minder politie nodig, minder stroomdiefstal, minder brand door onveilige teelt, minder drugscriminaliteit.
Het is haast zo eenvoudig dat ik niet snap hoe mensen er tegen kunnen zijn.
"Het is troep" is een onderbuikargument zonder enkele waarde. Wiet heeft nauwelijks aantoonbare gezondheidseffecten.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het troep is. En gare figuren aantrekt uit het buitenland.
er is ook onderzoek dat wel aantoont dat wiet schadelijk is.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Het is troep" is een onderbuikargument zonder enkele waarde. Wiet heeft nauwelijks aantoonbare gezondheidseffecten.
Dat het drugstoerisme in de hand werkt is waar, maar is dat slecht? Lekker accijns heffen.
Ja en nee. Er zijn onderzoeken die bepaalde schadelijke effecten aantonen, maar geen daadwerkelijke schade. Zo is de hoeveelheid schadelijke stoffen in wietrook hoger, maar is aangetoond dat dat niet leidt tot grotere kans op longaandoeningen. Wiet roken op jonge leeftijd is schadelijk, dat klopt. Het belemmert hersenontwikkeling. Maar het moet natuurlijk ook 18+ of zelfs 21+ worden als het wordt gelegaliseerd, verkoop aan kinderen is volkomen uitgesloten.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
er is ook onderzoek dat wel aantoont dat wiet schadelijk is.
Hoe dan ook, denk ik dat de groep toeristen die alleen komen blowen, zuipen en hoeren neuken wel thuis mogen blijven van de gemeente.
als de overheid alcohol zou kunnen verbieden, zouden ze het waarschijnlijk ook wel doen denk ik dan. Maarja, volksdrugs nummer 1, dan krijgen we rellen.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja en nee. Er zijn onderzoeken die bepaalde schadelijke effecten aantonen, maar geen daadwerkelijke schade. Zo is de hoeveelheid schadelijke stoffen in wietrook hoger, maar is aangetoond dat dat niet leidt tot grotere kans op longaandoeningen. Wiet roken op jonge leeftijd is schadelijk, dat klopt. Het belemmert hersenontwikkeling. Maar het moet natuurlijk ook 18+ of zelfs 21+ worden als het wordt gelegaliseerd, verkoop aan kinderen is volkomen uitgesloten.
Verder is vergelijken met alcohol en tabak altijd interessant. Die zijn schadelijker voor gebruiker én maatschappij, zijn meer verslavend en leiden tot meer ander drugsgebruik. Tsja.
Bijna alles. Maar de dingen die me wel interesseren ga ik dan over lezen en nadenken en zo. Ik vind het vervelend ergens geen mening over te kunnen hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:04 schreef Ties02 het volgende:
Is er iets waar je geen verstand van hebt Tchock?
Het gaat me niet om het verbieden van alcohol, ik vind het achterlijk dat de Staat schade ondervindt door een probleem dat ze zelf geschapen hebben. En niet omdat ik zelf allerlei drugs wil gebruiken, want dat kan heel eenvoudig of het nou verboden is of niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
als de overheid alcohol zou kunnen verbieden, zouden ze het waarschijnlijk ook wel doen denk ik dan. Maarja, volksdrugs nummer 1, dan krijgen we rellen.
Mja, los van eventuele rellen, tis een fijne melkkoe die ze liever willen behouden dan naar het slachthuis brengen denk ik zo.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
als de overheid alcohol zou kunnen verbieden, zouden ze het waarschijnlijk ook wel doen denk ik dan. Maarja, volksdrugs nummer 1, dan krijgen we rellen.
een "samenvatting"quote:Op maandag 2 maart 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
Ik zie ook vaak in die artikelen een 'samenvatting' bovenaan staan. Is dit ook aan te raden voor m'n paper of is het meer voor de lezer in openbare bronnen?
Dat kan je natuurlijk van alles zeggen dat je de illegaliteit induwt.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, los van eventuele rellen, tis een fijne melkkoe die ze liever willen behouden dan naar het slachthuis brengen denk ik zo.
Prima, dan profileer je jezelf als zodanig. Ik zie die slome gasten in de coffeeshops liever verdwijnen. Verloederde bedoening.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het drugstoerisme in de hand werkt is waar, maar is dat slecht? Lekker accijns heffen.
Ik ben bang dat je daar niet vanaf komt. Legalisering helpt er niet tegen, criminalisering al helemaal niet. Eventueel zou je kunnen denken aan een systeem waarbij je alleen met een Nederlands identiteitsbewijs softdrugs kunt kopen, maar ik betwijfel of dat in de praktijk goed gaat. En ik heb het dan dus niet over die absurde wietpas.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima, dan profileer je jezelf als zodanig. Ik zie die slome gasten in de coffeeshops liever verdwijnen. Verloederde bedoening.
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja en nee. Er zijn onderzoeken die bepaalde schadelijke effecten aantonen, maar geen daadwerkelijke schade. Zo is de hoeveelheid schadelijke stoffen in wietrook hoger, maar is aangetoond dat dat niet leidt tot grotere kans op longaandoeningen. Wiet roken op jonge leeftijd is schadelijk, dat klopt. Het belemmert hersenontwikkeling. Maar het moet natuurlijk ook 18+ of zelfs 21+ worden als het wordt gelegaliseerd, verkoop aan kinderen is volkomen uitgesloten.
Verder is vergelijken met alcohol en tabak altijd interessant. Die zijn schadelijker voor gebruiker én maatschappij, zijn meer verslavend en leiden tot meer ander drugsgebruik. Tsja.
Lief dagboekquote:Op maandag 2 maart 2015 16:23 schreef Etsu het volgende:
5 uur later en 100 bronnen te hebben gelezen, inleiding is af.
Vanavond 1 paragraafje.
Ik ben trots.
waarquote:Op maandag 2 maart 2015 16:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uhh nou nee heb het druk genoeg![]()
Reageer eens op Paxgod trouwens
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom weet jij dat pax iets tegen mij heeft gezegd en ik nog niet heb gereageerd
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:40 schreef Ties02 het volgende:
Waarom zijn de linkerhelften van de pagina's van een wetsvoorstel altijd gewoon leeg? Wat een kolder, dit kost me bakken met printpapier
quote:
de linkerhelft leeg?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:40 schreef Ties02 het volgende:
Waarom zijn de linkerhelften van de pagina's van een wetsvoorstel altijd gewoon leeg? Wat een kolder, dit kost me bakken met printpapier
Nee, zo ziet echt elke PDF eruit die je via wetten.overheid downloadquote:Op maandag 2 maart 2015 16:42 schreef Mshauri het volgende:
[..]
de linkerhelft leeg?
klinkt als een lay-out/print fuckop
downloadt*quote:Op maandag 2 maart 2015 16:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, zo ziet echt elke PDF eruit die je via wetten.overheid download
Bekend probleem. Ik kan mijn DigiD-gegevens ook nooit onthouden. Heb het maar - als enige - opgeschreven, maar ook dat briefje is kwijt.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:50 schreef Mshauri het volgende:
Godver voor de zoveelste keer een nieuw digid-wachtwoord moeten aanvragen
Ik wil ook weten hoeveel centen ik nog krijg van de fiscus
Ik krijg ook hoofdpijn van mn paper. Kan niet vinden wat ik moet hebben.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:25 schreef Yreal het volgende:
En ik word echt zuur van alle jurisprudentie waar rechters gewoon niet motiveren..
Hey mr. Scott what you gonna do!quote:
What you gonna do, make our dreams come true!quote:Op maandag 2 maart 2015 17:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey mr. Scott what you gonna do!
Erin ook lekker meestampen.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
What you gonna do, make our dreams come true!
quote:
niet te moeilijk willen doen. Open de kluwer eens en ga bladeren in de wfr ofzo en kijk of je daar iets relevants ziet en ga daar over schrijven. Dat maakt het makkelijker dan een uitkeringstoets.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg ook hoofdpijn van mn paper. Kan niet vinden wat ik moet hebben.
Ik ben nu bij de beperkte balanstest. Ik kan opzich wel veel bronnen vinden, maar vind het best lastig om te formuleren. Iets wat ik nog moet leren.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet te moeilijk willen doen. Open de kluwer eens en ga bladeren in de wfr ofzo en kijk of je daar iets relevants ziet en ga daar over schrijven. Dat maakt het makkelijker dan een uitkeringstoets.
Watquote:Op maandag 2 maart 2015 18:51 schreef Ties02 het volgende:
Oh Tchock dat Celebrities read mean tweats gaan ze nu ook in NL doen alleen maken ze er dan meteen een sneu programma over cyberpesten van
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
WatWaarom zouden ze dat verpesten het was net zo grappig
waarom zou iemand baas jan hatenquote:
Het hele punt van dat item is juist mensen die die tweets sturen voor lul zetten door te laten zien dat het niemand iets boeit. Als je dat zo serieus gaat nemen wek je het alleen maar in de handquote:
Wat versta je onder tailoring?quote:Op maandag 2 maart 2015 19:38 schreef Ties02 het volgende:
Moet je bij SuitSupply eigenlijk een afspraak maken voor tailoring? Of kan je gewoon naar binnen lopen
Ok dankquote:Op maandag 2 maart 2015 19:42 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad een afspraak voor maken.
Jajaquote:Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wel decadent hoor, meteen een MTM-pak
Inderdaad, is voor mij niet weggelegd.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wel decadent hoor, meteen een MTM-pak
Ja werke voor da cheld!!!quote:Op maandag 2 maart 2015 19:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jij dacht dat je de winkel verlaat met een pak onder je arm?
Vind je 700 euro dan niet wat gortig?quote:
De productie zelf wordt volledig uitbesteed aan een atelier in het buitenland (Italië geloof ik). Tel daarbij op dat die maatafdeling van Suitsupply als een trein loopt en dat waarschijnlijk meerdere zaken/ketens gebruik maken van datzelfde atelier.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja werke voor da cheld!!!
Nee, ik dacht 1-2 weekjes ofzo max
De goedkoopste stof voor een pak is 479quote:Op maandag 2 maart 2015 19:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat bedrag? Ik zie prijzen vanaf 300-400
Hmmquote:Op maandag 2 maart 2015 19:57 schreef Mshauri het volgende:
[..]
De goedkoopste stof voor een pak is 479
Niet voor de echte MTM toch? Anders zit je er een beetje half tussen en kan je beter een goed pak van het rek halen en die om laten bouwen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat bedrag? Ik zie prijzen vanaf 300-400
Eens. Die blauwe lijn is volgens mij bedacht voor mensen met een afwijkende jas en broek maatquote:Op maandag 2 maart 2015 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet voor de echte MTM toch? Anders zit je er een beetje half tussen en kan je beter een goed pak van het rek halen en die om laten bouwen.
Oh trouwens, ik heb niet hiervoor gekozen. Ik kreeg het toegewezen.quote:Op maandag 2 maart 2015 18:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet te moeilijk willen doen. Open de kluwer eens en ga bladeren in de wfr ofzo en kijk of je daar iets relevants ziet en ga daar over schrijven. Dat maakt het makkelijker dan een uitkeringstoets.
terechte klacht dit. Het is Fucking kut als je kleren niet meer passenquote:Op maandag 2 maart 2015 20:17 schreef Mshauri het volgende:
Je moet daarbij ook afvragen of MTM überhaupt wat voor je is. Bij significante gains/losses zit dat ding voor geen meter meer
Ja daar ben ik ook bang voor, als ik straks weer meer ga squatten scheur ik eruitquote:Op maandag 2 maart 2015 20:17 schreef Mshauri het volgende:
Je moet daarbij ook afvragen of MTM überhaupt wat voor je is. Bij significante gains/losses zit dat ding voor geen meter meer
Lijkt me wel een leuke film, moet die nog maar een keertje gaan zien.quote:
Dat dus. Heb ooit MTM meegepakt via Groupon, leuk idee maar nee (pak was af, hemd niet, toen maar besloten dat pak terug te brengen, ondernemer met de noorderzon weg, via Groupon geld teruggekregen en 1 maand later was ie in het faillissementsregister terug te zienquote:Op maandag 2 maart 2015 20:17 schreef Mshauri het volgende:
Toen ik begon in mei was ik ook heel snel uit mijn pakken gegroeid, best kut.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, als ik straks weer meer ga squatten scheur ik eruit
Dan zou ik sowieso voor een pak van het rek gaanquote:Op maandag 2 maart 2015 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, als ik straks weer meer ga squatten scheur ik eruit
Ik heb twee pakken van susu, maar ben er niet stuk van. Draag nu ook maar twee pakken, rest hangt in de kast.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke film, moet die nog maar een keertje gaan zien.
En Ties doelt op in-house tailoring aka kleding beetje innemen, korter maken. Dan kan je prima volstaan met een 259 euro pak + ter plekke laten aanpassen. Maar das basic RTW aanpassen of Blue Line tailoring, Erik denkt meteen aan MTM en Suit Up tailoring en vanaf 469 euro. Maar met fatsoenlijk MTM zit je zo op 750+ euro instap.
[..]
Dat dus. Heb ooit MTM meegepakt via Groupon, leuk idee maar nee (pak was af, hemd niet, toen maar besloten dat pak terug te brengen, ondernemer met de noorderzon weg, via Groupon geld teruggekregen en 1 maand later was ie in het faillissementsregister terug te zien). Beetje groeien in de breedte of juist tegenovergestelde en je kan zo'n ding laten hangen of weer wat nieuws halen. Schommelt bij mij teveel dus ik heb liever een paar RTW dingen hangen variërend in maat.
MTM is leuk als je stabiel bent en blijft.
Ook een buikgriep?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:47 schreef Ties02 het volgende:
Kutnacht gehad
Lang niet zo ziek geweest zeg, gvd
Kan niks, niet studeren, niet sporten, geen series kijken
Dit hebben ze hopelijk van de speld gejat...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bij-de-dokter.dhtml
Hahaha.![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag of pax boodschappen wil komen brengen, deed die ook toen ik 39,5 graden had.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:47 schreef Ties02 het volgende:
Kutnacht gehad
Van "Boodschappen" knapt een mens inderdaad op...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag of pax boodschappen wil komen brengen, deed die ook toen ik 39,5 graden had.
2 dagen daarna was ik hersteld.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Van "Boodschappen" knapt een mens inderdaad op...
[ afbeelding ]
Niet patat, pizza en pannenkoeken eten als je koorts hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Beetje sinaasappelsap doet altijd wonderen...
Ik vrees van niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit hebben ze hopelijk van de speld gejat...
Gezond leventje heb jij...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet patat, pizza en pannenkoeken eten als je koorts hebt
Gister nog gemaakt, zal zo sturen...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oe, ik heb nog nooit dickpicks gehad....
Maar gelukkig wel fokkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:47 schreef Ties02 het volgende:
Kutnacht gehad
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:58 schreef Etsu het volgende:
Ging net op weegschaal staan, 197 kilovorige week was ik nog niet eens 98 ofzo
??? watquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:58 schreef Etsu het volgende:
Of toch al die pizza's en patattenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat ding zal wel stuk zijn. Ben nu bij ouders.
Nou ik durf in ieder geval wel naar buiten als het regentquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zegt de man die zo ziek is dat hij geen series kan kijken maar wel kan FOK!ken.
Lekker op tijd, maar he: GoT-maand is tofquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:03 schreef Blistering het volgende:
Alle GoT seizoenen aan het downloaden: 191399.26 ⁄ 194692.40 MB RemainingVanaf morgen iedere dag 1 aflevering kijken, dan ben ik weer helemaal bij als S05 begint.
Leuke weegschaal hebben je ouders danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:58 schreef Etsu het volgende:
mijn post spul blijkt verrassend waterdicht te zijn..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik durf in ieder geval wel naar buiten als het regent
kop op. Ooit halen we het.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:28 schreef nadiyaa het volgende:
Wehh.. RGS niet gehaald. Dat wordt een herkansing.![]()
Bijna tentamen voor Rechts&Samenleving(Rechtssociologie).
En dan op naar de bachelorquote:
Ja, ik weet niet wat er mis ging(of naja eigenlijk wel: alles) haha.quote:
Ik heb een grote hekel aan Amsterdam. Vreselijke stad. Geef mij maar de provincie Limburgquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:44 schreef Ties02 het volgende:
http://spunk.nl/blog/is-alles-buiten-amsterdam-echt-zo-kut
nee mag nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie of de voetnoten zo geplaatst mogen worden?:
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon 1 voetnoot met beide arresten?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:53 schreef Etsu het volgende:
Mag je wel achter de punt twee voetnoten plaatsen, dus 67 achterelkaar?
Ene arrest gaat over onrechtmatige daad en andere gaat over kennelijk onbehoorlijk bestuur, heb beide arresten in 1 zin kunnen verwerken. Heb zoiets ook nooit gezien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 1 voetnoot met beide arresten?
Nou en? Doe je één voetnoot en dan in die voetnoet NJ xxx (Nimox) respectievelijk NJ XX (Reinders)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ene arrest gaat over onrechtmatige daad en andere gaat over kennelijk onbehoorlijk bestuur, heb beide arresten in 1 zin kunnen verwerken. Heb zoiets ook nooit gezien.
Edit: Hmmm... In de boeken natuurlijk wel.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:57 schreef Mshauri het volgende:
Daarnaast zou ik zeggen: Uit de arresten Nimox en Nijntje blijkt...
Thanks.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en? Doe je één voetnoot en dan in die voetnoet NJ xxx (Nimox) respectievelijk NJ XX (Reinders)
Zo formuleer je toch geen zinnenquote:Contrary to what is maintained by the Finnish Government, the fact that it is impossible for a taxpayer who is resident in one Member State to deduct losses incurred on the sale of a property situated in another Member State from profits that are taxable in the first Member State is not the result of the exercise in parallel by the two Member States concerned of their powers of taxation.
Nee, een nette aangetekende brief kan ook. Ken zelfs gevallen waar ze dat ook niet eens uittypten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:16 schreef Yreal het volgende:
Mag een gemeente je eigenlijk dwingen om alleen met een formulier bezwaar te maken? Nee toch?
Mijn idee. Wieberen met je stomme formuliertjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:19 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Nee, een nette aangetekende brief kan ook. Ken zelfs gevallen waar ze dat ook niet eens uittypten.
Zo lang je voldoet aan de formele vereisten van 6:5 Awb zouden ze bij wijze van spreken ook een bierviltje moeten accepterenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:16 schreef Yreal het volgende:
Mag een gemeente je eigenlijk dwingen om alleen met een formulier bezwaar te maken? Nee toch?
quote:Glasper had a hand in writing three of the 12 tracks; the others being songs by Radiohead, Joni Mitchell, John Legend, Kendrick Lamar and others.
Dat dus. Ik hoop wel oprecht dat ze niet ten prooi vallen aan koopjesjagers en dat de hele selectie voor een stuiver de deur uit loopt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:21 schreef Ties02 het volgende:
Die puntaftrek zelf maakt natuurlijk geen verschil dit seizoen maar de hele gang van zaken is om je kapot te schamen
Nou inderdaad niet de hele selectie maar er mag flink wat in de uitverkoop wat mij betreft. Te beginnen met onze grote vriend Kastanjes.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik hoop wel oprecht dat ze niet ten prooi vallen aan koopjesjagers en dat de hele selectie voor een stuiver de deur uit loopt.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat zou zo'n schaal nog opleveren op Marktplaats denk je?
¤450quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Alles voor wat aandacht hoor, die vrouw.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor een van ons beiden wel jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd wordt echt een en al wanhopige droevenis.
Dat zal wel loslopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:28 schreef Yreal het volgende:
Haha, op de eur heeft iemand met dezelfde achternaam een vergelijkbare scriptie als ik geschreven..
Met welk brouwsel ben je het nou aan het vergelijken? Je werkje van de HvA of je bacheloressay?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik het echt een baggerstuk...
Krijg je als je al die meuk door elkaar doet he. Plak er maar weer een jaar aan vast.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:37 schreef Yreal het volgende:
Mijn begeleider vanuit de hva vindt dat het "jip en janneke'r" moet, de bedrijfsbegeleider hier vindt dat het strakker moet en vanuit de uva totale radiostilte. fml
dat bacheloressayquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met welk brouwsel ben je het nou aan het vergelijken? Je werkje van de HvA of je bacheloressay?
Een dat van de EUR is een masterscriptie?quote:
ben je al beter tiesje?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Ties02 het volgende:
Jezus Y dat gezeur, het is altijd weer de schuld van iemand anders. Lever gewoon goed werk af.
goh he, als ik nou gewoon gezond was geweest had ik het bacheloressay al afgestreept kunnen hebben. Bovendien is een essay over de bor voor vastgoed bv's prima te combineren met een stuk over hoe een vastgoed bv de bor kan claimen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijg je als je al die meuk door elkaar doet he. Plak er maar weer een jaar aan vast.
Dat begreep ik inderdaad al van Paxquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik iets voor je kan doen, moet je t maar zeggen heben van alle markten thuis
))
ook bachelor. Die kerel loopt echt maar wat in de leegte te blaten. Geen onderbouwing, niks.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een dat van de EUR is een masterscriptie?
heeft die weer over mij zitten roddelen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat begreep ik inderdaad al van Paxdankje
Ja het is een echte roddeltante hoorquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
heeft die weer over mij zitten roddelen?
Mijn linkeroor zit trouwens ook dicht, dus ik weet voor 50% hoe je je voeltquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je nog lang last krijgt van je bijholteontsteking
ik denk 100% want met rechts kan ik wel gewoon horen, met links nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mijn linkeroor zit trouwens ook dicht, dus ik weet voor 50% hoe je je voelt
Welk landquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:56 schreef Etsu het volgende:
ik heb een vlag nodig van een bepaald land, weten jullie waar ik t kan kopen in grunna?
was die vlaggenmast niet omgewaaid vorig jaar ergens?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die kun je wel jatten bij het Academiegebouw
Die heeft het overleefdquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
was die vlaggenmast niet omgewaaid vorig jaar ergens?
die bedoelde ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |