Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008.
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012.
Europacup I (1x)1988.
UEFA Cup (1x)1978.
![azfket.png]()
![image-4478732.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 4-3
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, 5-0
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, 0-1
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, 1-2
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, 2-1
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, 0-2
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, 2-1
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, 2-4
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, 3-0
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 1-3
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St. Pölten, 1-0
Donderdag 7 augustus: St. Pölten - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Sjachtjor , 1-0
Donderdag 28 augustus: Sjachtjor - PSV, 0-2
Donderdag 18 september: PSV - Estoril, 1-0
Donderdag 2 oktober: Dinamo Moskou - PSV, 1-0
Donderdag 23 oktober: PSV - Panathinaikos, 1-1
Donderdag 6 november: Panathinaikos - PSV, 2-3
Donderdag 27 november: Estoril - PSV, 3-3
Donderdag 11 december: PSV - Dinamo Moskou, 0-1
Donderdag 19 februari: PSV - Zenit, 0-1
Donderdag 26 februari: Zenit - PSV, 3-0
![4t3k8j.png]()
Donderdag 25 september: PSV - FC Utrecht, 2-0
Woensdag 29 oktober: Almere City FC - PSV, 1-5
Dinsdag 20 januari: Roda JC - PSV, 3-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Heeinz op 02-03-2015 11:24:43 ]
quote:
Omdat Maher er zelden iets goeds mee doet, denk ik
quote:
Slimme keuze van Ajax
quote:
Nouja, die schopt er nog weleens eentje in
quote:
Niemand durft hem er ook wat van te zeggen
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 8-1
quote:
Dat we nu nog maar 11 punten voorstaan of wat?
quote:
Op maandag 2 maart 2015 10:52 schreef WhateverWhatever het volgende:[..]
Nee, verliezen met 3-1 in eigen huis, priceless..
En geloof mij als jullie de volgende wedstrijd weer puntjes gaan verliezen er een hoop zweet in bepaalde bilnaatjes gaat zitten...

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Wat speelt die de laatste weken kut. Voor de winter kwam het er niet uit en mislukte er veel, maar toen speelde ie tenminste nog in teambelang. Nu zoekt ie alleen maar naar vorm door van 20 meter op goal te schieten
Ik gun Ajax geen moer, maar een dramatische ontknoping zoals in 2006/2007 zou wel geinig zijn.
BFF met GGMM
quote:
En geloof mij als jullie de volgende wedstrijd weer puntjes gaan verliezen er een hoop zweet in bepaalde bilnaatjes gaat zitten...

Je bent er in ieder geval enorm mee bezig. Dat laat zien hoe belangrijk een overwinning voor je was.
quote:
Ben even de wiki van seizoen 2006/2007 aan het bekijken, het kan snel gaan soms...
Talent van het Jaar: Ibrahim Afellay (PSV)
Gouden Schoen: Afonso Alves (sc Heerenveen)
Zilveren Schoen: Phillip Cocu (PSV)
Bronzen Schoen: Alex (PSV)
BFF met GGMM
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Neen, een god kan en mag je niet aanraken. Zelfs een ongelovige als jij moet dat weten verdomd nog aan toe. THINK!
Het is alsof ik tegen Depay vraag om eens tot 5 te tellen, en ie getal 3 overslaat.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Graag zelfs. Maar toen PSV in de Arena geheel terecht met 1-3 won, had ik persoonlijk niet de behoefte om in het Ajax topic mijn gram te gaan halen. We hebben een flinke buffer, dus gaan afgetekend kampioen worden. Daar doet een ongelukkige verliespartij natuurlijk weinig aan af.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Graag zelfs.
Maar toen PSV in de Arena geheel terecht met 1-3 won, had ik persoonlijk niet de behoefte om in het Ajax topic mijn gram te gaan halen. We hebben een flinke buffer, dus gaan afgetekend kampioen worden. Daar doet een ongelukkige verliespartij natuurlijk weinig aan af.
BFF met GGMM
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
quote:
Op maandag 2 maart 2015 11:30 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Neen, een god kan en mag je niet aanraken. Zelfs een ongelovige als jij moet dat weten verdomd nog aan toe. THINK!
Het is alsof ik tegen Depay vraag om eens tot 5 te tellen, en ie getal 3 overslaat.

Narcist
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
quote:
Graag zelfs. Maar toen PSV in de Arena geheel terecht met 1-3 won, had ik persoonlijk niet de behoefte om in het Ajax topic mijn gram te gaan halen. We hebben een flinke buffer, dus gaan afgetekend kampioen worden. Daar doet een ongelukkige verliespartij natuurlijk weinig aan af.
Jij misschien niet, ik vind het heerlijk en nu?
Heeinz
Ik schrik hiervan
quote:
Er zijn maar weinig users die echt hun gram halen hoor, paar flauwe opmerkingen horen erbij
quote:
Zo lang je niet te ver gaat of te lang door gaat, niks aan de hand.
BFF met GGMM
quote:
Flauwe opmerkingen zijn leuk. En zo'n vieze overwinning zoals gisteren; dat zijn de lekkerste. Geloof me, ik kan het weten als PSV fan. Maar ik zie de meerwaarde niet van steeds terugkeren in een topic om uiteindelijk op niets zinnigs betrapt te worden.
quote:
Mijn vrouw is voor PSV en als ik te ver ga, is er voor mij die avond erg weinig te fucken...
BFF met GGMM
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
zealot
AFCA!
quote:
Op maandag 2 maart 2015 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Flauwe opmerkingen zijn leuk. En zo'n vieze overwinning zoals gisteren; dat zijn de lekkerste. Geloof me, ik kan het weten als PSV fan. Maar ik zie de meerwaarde niet van steeds terugkeren in een topic om uiteindelijk op niets zinnigs betrapt te worden.
Verveling lijkt me de voornaamste reden. Maar 't gebeurd overal. Nu bij jullie, volgende week bij ons, en dan weer bij Feyenoord. Is maar net hoe de wind waait.
quote:
Ze zal weinig zin gehad hebben afgelopen week, of niet?
quote:
Op maandag 2 maart 2015 11:48 schreef zealot het volgende:[..]
Verveling lijkt me de voornaamste reden. Maar 't gebeurd overal. Nu bij jullie, volgende week bij ons, en dan weer bij Feyenoord. Is maar net hoe de wind waait.
[..]
Ze zal weinig zin gehad hebben afgelopen week, of niet?
Ik ben weinig thuis geweest.
BFF met GGMM
Heeinz
Ik schrik hiervan
quote:
Op maandag 2 maart 2015 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Dan weet je in ieder geval dat je met WhateverWhatever te maken hebt
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
quote:
Op maandag 2 maart 2015 12:33 schreef RijstNatie het volgende:psv was veel beter, ajax heeft 2,5 kans gehad en 3 doelpunten ervan gemaakt.
kan gebeuren, soms verlies je gewoon, ondanks je de betere ploeg bent.
ehv de gekste!
We hebben dit seizoen pas 2x nationaal punten verloren terwijl we beter waren. Groningen uit was knullig, dit was nog knulliger. Maar je maakte ook weer niet echt aanspraak op de winst.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 2 maart 2015 12:33 schreef RijstNatie het volgende:psv was veel beter, ajax heeft 2,5 kans gehad en 3 doelpunten ervan gemaakt.
kan gebeuren, soms verlies je gewoon, ondanks je de betere ploeg bent.
ehv de gekste!
PSV had wel het overwicht maar hoeveel echt uitgespeelde kansen in de 2e helft? Ik tel er geen, wel een hoop doelpogingen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef Tarado het volgende:[..]
PSV had wel het overwicht maar hoeveel echt uitgespeelde kansen in de 2e helft? Ik tel er geen, wel een hoop doelpogingen.
Nou ja als je alleen naar uitgespeelde kansen wil kijken is het wat anders. Maar een bal die in het goal gaat en een bal die van de lijn wordt gehaald tellen wel natuurlijk
Wijnaldum had er volgens mij gisteren genoeg kunnen maken om de gouden schoen op te mogen halen in Monaco. (Of Geneve, waar dat ding ook uitgereikt wordt

)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Afhaalchinees
Geen Chinees
RijstNatie
Cool Hwhip
quote:
Op maandag 2 maart 2015 14:03 schreef Tarado het volgende:[..]
je kan niet echt uitgespeelde kansen hebben, als de neusjes gewoon rondom de 16 blijven staan he.
of je moet barcalona zijn
Nothing to see here, carry on
Uitgespeelde kansen tegen een muur die ook nog bestaat uit spelers die redelijk kunnen verdedigen zoals Veltman is niet al te gemakkelijk.
Daarnaast heeft PSV gewoon een aantal redelijke mogelijkheden gehad. In ieder geval niet minder dan Ajax, al kreeg Ajax wel de grootste kans van de wedstrijd (0-1) en de beste schotmogelijkheid (1-3).
quote:
Op maandag 2 maart 2015 11:29 schreef DonRaja het volgende:Ben even de wiki van seizoen 2006/2007 aan het bekijken, het kan snel gaan soms...
Talent van het Jaar: Ibrahim Afellay (PSV)
Gouden Schoen: Afonso Alves (sc Heerenveen)
Zilveren Schoen: Phillip Cocu (PSV)
Bronzen Schoen: Alex (PSV)
Alex

De beste PSV'er sinds Berry van Aerle.
U MAD?
quote:
Ja, dat.
Wat moeten veel PSVers zich geërgerd hebben aan hem gisteren zeg. Die heeft het wel weer 10 keer geprobeerd van minimaal 25 meter afstand.
Die mag wel eens meer aan z'n teamgenoten gaan denken wil het een echte topper worden.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:31 schreef GGMM het volgende:[..]
Ja, dat.
Wat moeten veel PSVers zich geërgerd hebben aan hem gisteren zeg. Die heeft het wel weer 10 keer geprobeerd van minimaal 25 meter afstand.
Die mag wel eens meer aan z'n teamgenoten gaan denken wil het een echte topper worden.
Is al een paar wedstrijden erg matig. Heeft ineens de drang zich enorm te bewijzen ofzo. Gisteren ook, drie of vier keer schieten van vreemde afstanden.
Leuk als je voor staat, maar niet op 0-1 of 1-2.
U MAD?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:34 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Is al een paar wedstrijden erg matig. Heeft ineens de drang zich enorm te bewijzen ofzo. Gisteren ook, drie of vier keer schieten van vreemde afstanden.
Leuk als je voor staat, maar niet op 0-1 of 1-2.
Is me al vaker opgevallen, voornamelijk in wedstrijden waar PSV het wat lastig heeft krijgt hij die bewijsdrang. Werkt natuurlijk vaker averechts, maar hij is nog jong enzo. Komt er ook wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 2 maart 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:Uitgespeelde kansen tegen een muur die ook nog bestaat uit spelers die redelijk kunnen verdedigen zoals Veltman is niet al te gemakkelijk.
Daarnaast heeft PSV gewoon een aantal redelijke mogelijkheden gehad. In ieder geval niet minder dan Ajax, al kreeg Ajax wel de grootste kans van de wedstrijd (0-1) en de beste schotmogelijkheid (1-3).
Dat ben ik ook met je eens maar als je dus echt veel beter bent vind je die gaatjes wel, voetballend hield het gewoon niet over
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:38 schreef Tarado het volgende:[..]
Dat ben ik ook met je eens maar als je dus echt veel beter bent vind je die gaatjes wel, voetballend hield het gewoon niet over
Het was een van de betere wedstrijden dit seizoen. Dat zegt natuurlijk ook genoeg hè. De Boer heeft dit uitstekende aangepakt.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:38 schreef Tarado het volgende:[..]
PSV is niet zo goed in voetballend kapot spelen als men met 8 man tegen de doellijn staat. Dat komt omdat je verdediging voetballend vermogen mist.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:[..]
PSV is niet zo goed in voetballend kapot spelen als men met 8 man tegen de doellijn staat. Dat komt omdat je verdediging voetballend vermogen mist.
Dat moet juist niet uitmaken in dit geval want je speelt op de helft van de tegenstander
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Het was een van de betere wedstrijden dit seizoen. Dat zegt natuurlijk ook genoeg hè. De Boer heeft dit uitstekende aangepakt.
Als PSV als eerste had gescoord was het waarschijnlijk een makkelijke overwinning geworden, die 0-1 was eigenlijk de killer.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:[..]
Iemand als Willems is aanvallend juist beter dan verdedigend.
quote:
De verdediging moet meehelpen met het spel snel te verleggen. Al ben ik het met je eens dat er dan ook een sterke rol voor het middenveld is, maar je kunt bijna niet door het midden spelen in dat geval.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:50 schreef Tarado het volgende:[..]
Als PSV als eerste had gescoord was het waarschijnlijk een makkelijke overwinning geworden, die 0-1 was eigenlijk de killer.
Meestal weet PSV daar wel raad mee. Als ze achter komen. Dus dat spreekt het weer wat tegen.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 16:50 schreef Tarado het volgende:[..]
Mwa, ze kwamen ook weer gelijk. Dat heeft ze tegen Feyenoord eerder ook niet de das om gedaan. Ze liepen gewoon zwaar geïrriteerd over het veld, zelfs Gini liep ruzie te maken. Gewoon goed aangepakt van Ajax, al is een dergelijke aanpassing aan de tegenstander natuurlijk wel vloeken in de Cruijffiaanse kerk.
BFF met GGMM
Tarado
capô de fusca
quote:
Op maandag 2 maart 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:[..]
Mwa, ze kwamen ook weer gelijk. Dat heeft ze tegen Feyenoord eerder ook niet de das om gedaan. Ze liepen gewoon zwaar geïrriteerd over het veld, zelfs Gini liep ruzie te maken. Gewoon goed aangepakt van Ajax, al is een dergelijke aanpassing aan de tegenstander natuurlijk wel vloeken in de Cruijffiaanse kerk.

In de zin dat ze de rust verloren, tot dat moment was het veldspel goed verzorgd, erna was het kick and rush.
Ik denk dat het aanpassen van Ajax niet eens vrijwillig was, ze hebben er de laatste tijd tegen iedereen een handje van achteruit te lopen in de 2e helft.
Shreyas
De beste
quote:
Op maandag 2 maart 2015 17:05 schreef Buitendam het volgende:Cocu moet in deze fase het elftal gewoon kalm houden. Thuis tegen Groningen win je sowieso, dus aankomend weekend zaak om op eenzelfde manier als tegen bijvoorbeeld Cambuur zakelijk te spelen. Dan pak je na zo'n domper van gisteren weer zes punten en kun je Feyenoord zonder druk spelen.
Feyenoord uit winnen jullie makkelijk. In de Kuip hebben ze liever PSV kampioen dan Ajax. De rivaal dwars liggen heeft doorgaans een hogere prioriteit dan het eigen succes, althans dat is de filosofie van veel Feyenoorders.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 17:06 schreef Shreyas het volgende:[..]
Feyenoord uit winnen jullie makkelijk. In de Kuip hebben ze liever PSV kampioen dan Ajax. De rivaal dwars liggen heeft doorgaans een hogere prioriteit dan het eigen succes, althans dat is de filosofie van veel Feyenoorders.
Ga weg joh. Denk je nou echt dat er iemand thuis van PSV wil verliezen?
BFF met GGMM
Buitendam
Commissaris.
quote:
Dat geloof ik niet. Die 3-2 thuiswedstrijd zijn ze niet vergeten en willen ze recht zetten.
Dit, dus.
Tarado
capô de fusca
quote:
Toen Labyad de winnende maakte?
quote:
Je weet niet waar je het over hebt joh, idioot.
quote:
Ik denk dat hij het over de 4-3 heeft.
BFF met GGMM
quote:
Oh, helemaal niet aan gedacht!
Buitendam
Commissaris.
quote:
Het was een te lange dag met te veel Ajacieden, vrind.
Dit, dus.
quote:

Succes tegen Excelsior.
Buitendam
Commissaris.
quote:

Deze debiel
Dit, dus.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:[..]

Gini liep bijna een dwarslaesie op bij die actie van Klaassen dus die boosheid kan ik me wel voorstellen.
hhhhh
![7ce9665e26.jpg]()
Weten jullie wie dit is?
blablablabla
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2015 @ 17:33:40
rubbereend
JUICHEN
quote:
Het Kanon
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
All time topscorer eredivisie, sick, sick veel kools
blablablabla
Met Gomes op goal waren we al kampioen geweest, Zoet de faalaap
Buitendam
Commissaris.
quote:
Die hoop ik volgend jaar niet meer terug te zien, inderdaad.
Een kampioenschap zou veel verbloemen, maar de keeper is echt niet goed genoeg. Ik kan geen wedstrijden noemen waar hij punten pakt voor het team en dat is een absolute must voor een team in de top 3. Vermeer en Cillessen doen dat wel. PSV heeft ook zo'n keeper nodig.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 18:43 schreef Buitendam het volgende:[..]
Die hoop ik volgend jaar niet meer terug te zien, inderdaad.
Een kampioenschap zou veel verbloemen, maar de keeper is echt niet goed genoeg. Ik kan geen wedstrijden noemen waar hij punten pakt voor het team en dat is een absolute must voor een team in de top 3. Vermeer en Cillessen doen dat wel. PSV heeft ook zo'n keeper nodig.
En welke haalbare keeper die significant beter is dan Zoet zou jij dan graag zien komen? Begrijp me niet verkeerd, Zoet is verre van een wereldkeeper, maar ik kan zo snel geen keeper bedenken die wel dat wel is/die die echt een verschil maakt tov Zoet.
Bovendien kan ik voor volgende jaren wel 100 dingen bedenken die veel belangrijker zijn dan de keeper (die gewoon een redelijk eredivisieniveautje heeft), te beginnen met de verschrikkelijke TD die we hebben.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 19:43 schreef vivelafete het volgende:[..]
En welke haalbare keeper die significant beter is dan Zoet zou jij dan graag zien komen? Begrijp me niet verkeerd, Zoet is verre van een wereldkeeper, maar ik kan zo snel geen keeper bedenken die wel dat wel is/die die echt een verschil maakt tov Zoet.
Bovendien kan ik voor volgende jaren wel 100 dingen bedenken die veel belangrijker zijn dan de keeper (die gewoon een redelijk eredivisieniveautje heeft), te beginnen met de verschrikkelijke TD die we hebben.
Binnen de ED geen. Haalbare in ieder geval.
Zoet is een redelijke ED-keeper, Europees komt 'ie gewoon zwaar tekort.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Que? Wat heeft brands precies misdaan dan?
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2015 @ 19:54:21
rubbereend
JUICHEN
Ik vond Zoet vorig jaar beter maar zijn ontwikkeling stokt. Het wisselen helpt daarbij volgens mij ook niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Eens. Daarnaast vond ik 'm dit seizoen, op wat foutjes/fouten na, best lekker keepen eigenlijk. Afgelopen weken is het me pas echt duidelijk geworden dat 'ie gewoon te kort komt.
Al vraag me af of dat wisselen nou echt zoveel invloed had. Het waren maar wat bekerwedstrijdjes..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2015 @ 21:00:05
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 2 maart 2015 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Eens. Daarnaast vond ik 'm dit seizoen, op wat foutjes/fouten na, best lekker keepen eigenlijk. Afgelopen weken is het me pas echt duidelijk geworden dat 'ie gewoon te kort komt.
Al vraag me af of dat wisselen nou echt zoveel invloed had. Het waren maar wat bekerwedstrijdjes..
Ook in de Europacup
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
In alle voorgaande jaren is hij er met zijn 'beleid' geen moment in geslaagd om een goede, solide, uitgebalanceerde selectie neer te zetten. Dit jaar is het dan wel wat beter (vooral qua resultaat dan, het voetbal is ook dit jaar vaak belabberd en de meeste wedstrijden zijn weliswaar gewonnen, maar verre van overtuigend.), maar met het oog op de toekomst ben in nou ook niet zo positief. Het pakt nu toevallig redelijk goed uit met de combinatie van wat huurconstructies en een paar jongens die een stapje hebben gezet en een goed seizoen doormaken, maar er is een goede kans dat Depay, Wijnaldum, Guardado, Rekik weer weg gaan en dan moet je haast weer overnieuw beginnen. Er zit volgens mij bij hem totaal geen goede, doorlopende gedachte achter en dan kan het zo maar zijn dat het weer minder gaat lopen. Dit seizoen zit werkelijk alles mee (behalve tegen Ajax dan)
quote:
Ruiter, Vorm, Krul, Stekelenburg zo uit mijn toverhoed.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2015 @ 23:30:24
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2015 @ 23:30:52
rubbereend
JUICHEN
Stekelenburg en Vorm verdienen ook een godsvermogen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Vast wel mits CL denk.
quote:
Beiden op de bank, dat verhaal kennen we eerder bij PSV, spelers die voor een 2de kans gaan
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2015 23:32:18 ]
Sked
Zonnestraal
quote:
Op maandag 2 maart 2015 23:31 schreef Doublepain het volgende:[..]
Vast wel mits CL denk.
[..]
Beiden op de bank, dat verhaal kennen we eerder bij PSV, spelers die voor een 2de kans gaan

Krul in bloei die naar Eindhoven wil? Haha.
En Vorm heeft bewust gekozen voor een plek op de bank en het salaris dat wordt uitbetaald. Stekelenburg zie ik ook niet snel komen i.v.m. Ajax
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 3 maart 2015 00:34 schreef Sked het volgende:[..]
Krul in bloei die naar Eindhoven wil? Haha.
En Vorm heeft bewust gekozen voor een plek op de bank en het salaris dat wordt uitbetaald. Stekelenburg zie ik ook niet snel komen i.v.m. Ajax
als je dat ivm Ajax vervangt door ivm Euro's klopt het wel
Hoe doet Bizot het?
Misschien is Tyton wel wat voor PSV
quote:
'Memphis Depay moet rotschop krijgen'
van onze Telesportredactie
Ook de topper tegen Ajax werd niet de wedstrijd van Memphis Depay. De vedette van PSV probeerde uit alle macht zijn stempel op de wedstrijd te drukken, maar liep zich over de kop en grossierde in balverlies. „Depay moet eerst eens zijn eigen positie goed invullen”, vindt voetbalanalyticus en voormalig PSV’er René van der Gijp.
Depay heeft dit seizoen al eerder periodes gehad waarin het minder liep, maar dat compenseerde hij met een verbluffend rendement. Op dat vlak loopt het nu stukken minder. De aanvaller heeft al vijf wedstrijden het doel niet meer gevonden en leverde in de laatste twaalf duels geen enkele assist af.
Met name die laatste statistiek is opmerkelijk voor een buitenspeler. Luuk de Jong is hem al gepasseerd als meest waardevolle speler van PSV met vijftien goals en zeven assists. Depay heeft in de eredivisie ook vijftien goals gemaakt, maar daarnaast slechts vier goals voorbereid, allemaal in de eerste seizoenshelft.
Vrije rol
Een nadere analyse van zijn spel verklaart waarom Depay zo weinig goals van ploeggenoten voorbereidt. De poweraanvaller heeft in de loop van het seizoen bij PSV een soort status aparte verkregen. Op papier is Depay een linksbuiten, maar in werkelijkheid heeft hij in het veld een vrije rol en duikt hij overal op waar hij gevaarlijk denkt te worden. Van der Gijp, in zijn actieve carrière zelf ook vleugelaanvaller, verbaast zich over de manier waarop Depay zijn positie invult.
„Vanaf de eerste minuut loopt hij op allerlei posities in het veld behalve zijn eigen positie. Hij loopt iedereen voor de voeten en daarmee maakt hij het niet alleen anderen moeilijk maar ook zichzelf. Ik zou zeggen: zorg eerst eens dat je je eigen positie goed invult. Dat is ook veel beter voor het elftal, omdat dan de veldbezetting in orde is.”
Zowel de speler zelf als PSV rekent op een enorme klapper deze zomer. Enkele scouts van Engelse topclubs die PSV-Ajax bijwoonden, waren echter niet te spreken over zijn optreden, nadat Depay eerder bij Nederland-Mexico al niet zo’n beste beurt had gemaakt. In de Europese top is taakbewust en vanuit de organisatie spelen zeker zo belangrijk als in de eredivisie en is de ’vrijheid-blijheid filosofie’ alleen voor de allergrootsten van het kaliber Messi en Ronaldo weggelegd.
Rotschop
„Er is niemand bij PSV die tegen hem zegt ’doe eens normaal’. Zoals hij nu bezig is, gaat het niet meer om PSV, maar om de FC Memphis Depay”, vindt Van der Gijp. „Het is blijkbaar iets van deze tijd. Bij Real Madrid doet Cristiano Ronaldo het precies zo. Daar zal Depay het wel vanaf hebben gekeken. Eigenlijk zou PSV een type Rinus Israel moeten hebben. Zo iemand die hem op de training een keer een rotschop geeft, zodat hij weer weet waar hij staat.”
Goed artikel.. Ik vind Depay vervelend om te zien spelen omdat hij zich te graag wil laten gelden. Hij denkt dat hij helemaal het mannetje is, maar als je hem vergelijkt met Nederlandse talenten uit het verleden vind ik hem niet bijzonder. Veel te wild en onrustig in zijn spel.
Heeinz
Ik schrik hiervan
quote:
Op dinsdag 3 maart 2015 09:28 schreef Pleun2011 het volgende:[..]
Goed artikel.. Ik vind Depay vervelend om te zien spelen omdat hij zich te graag wil laten gelden. Hij denkt dat hij helemaal het mannetje is, maar als je hem vergelijkt met Nederlandse talenten uit het verleden vind ik hem niet bijzonder. Veel te wild en onrustig in zijn spel.
Talent druipt er wel vanaf maar hij heeft vooral zichzelf gek gemaakt volgens mij
quote:
Of zijn omgeving maakt hem gek.. hij wil iets te duidelijk de wannabe-CR7 uithangen en dat gaat een beetje vervelen. Hij is snel, fysiek sterk, heeft een aardig schot, maar technisch vind ik hem niet denderend en zoals gezegd ook nog veel te onrustig in kansrijke situaties. Een echt goeie speler laat het team beter voetballen en is niet alleen bezig om zijn eigen showtje op te voeren.
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
quote:
Zal idd niet makkelijk worden,
quote:
Ga jij lekker gehaktballen draaien met je vieze nageltjes Eurokok!
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op dinsdag 3 maart 2015 09:28 schreef Pleun2011 het volgende:[..]
Als het niet loopt, denkt Depay dat hij alleen het team op sleeptouw moet nemen en dat dat werkt door alle ballen op te eisen en het spel te gaan verdelen en op goal te schieten van elk mogelijke positie. Dat Cocu hem een vrije rol heeft gegeven helpt daar ook niet bepaald bij. En dat hij nu zelf enorm uit vorm is, zorgt voor nog meer geldingsdrang bij hem. Al bij al geen fijne combinatie van omstandigheden. Cocu moet hem nu inderdaad juist opdragen om zich in dienst van het elftal nuttig te maken, het veld breed te houden en de ruimtes in te lopen. Op de aanvallende middenvelderpositie, waar Depay zich de laatste tijd maar al te graag begeeft, hebben we Wijnaldum (die daardoor bijna nooit meer voor de goal verschijnt, juist één van zijn kwaliteiten) en Maher die hij nu dus in de weg loopt. Terwijl linksvoor een gapende ruimte ligt waar niemand inloopt (of De Jong die ruimte maakt, maar niets met de bal kan daar en daardoor teveel balverlies lijdt), en het centraal nog drukker wordt op het veld waardoor daar niet meer goed gecombineerd kan worden.
Een tactische misser van Cocu dus.
quote:
Op maandag 2 maart 2015 22:34 schreef vivelafete het volgende:[..]
In alle voorgaande jaren is hij er met zijn 'beleid' geen moment in geslaagd om een goede, solide, uitgebalanceerde selectie neer te zetten. Dit jaar is het dan wel wat beter (vooral qua resultaat dan, het voetbal is ook dit jaar vaak belabberd en de meeste wedstrijden zijn weliswaar gewonnen, maar verre van overtuigend.), maar met het oog op de toekomst ben in nou ook niet zo positief. Het pakt nu toevallig redelijk goed uit met de combinatie van wat huurconstructies en een paar jongens die een stapje hebben gezet en een goed seizoen doormaken, maar er is een goede kans dat Depay, Wijnaldum, Guardado, Rekik weer weg gaan en dan moet je haast weer overnieuw beginnen. Er zit volgens mij bij hem totaal geen goede, doorlopende gedachte achter en dan kan het zo maar zijn dat het weer minder gaat lopen. Dit seizoen zit werkelijk alles mee (behalve tegen Ajax dan)
Hoe zie je dat voor je dan? Je hebt toch overal een soort voedselketen? de nr 18 levert aan de nr 10 en die levert weer aan de top/subtop. Op onze beurt leveren wij weer aan subtoppers in Europa die weer leveren aan de internationale top.
De enige manier om dit enigszins op te kunnen vangen is een jeugdopleiding waar jaarlijks 3/4 spelers uitkomen die direct in je elftal kunnen meespelen, en dat is nergens mogelijk.
Vooralsnog gewoon prima gedaan van Brands. Kapitaal staat op het veld en dit is gewoon een prima seizoen tot nu toe.
Edit: GGMM, jij had ook nog gereageerd zag ik, maar dat is me het quoten niet waard.
quote:
Hebben we toch al met Remko

Voor de rest vind ik het wat overdreven die kritiek op Zoet. Niet de beste keeper in Nederland, maar zeker wel top voor Nederlandse begrippen. De Gomesjes van tegenwoordig krijg je niet meer zo snel als PSV zijnde.
U MAD?
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 3 maart 2015 11:40 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Als het niet loopt, denkt Depay dat hij alleen het team op sleeptouw moet nemen en dat dat werkt door alle ballen op te eisen en het spel te gaan verdelen en op goal te schieten van elk mogelijke positie. Dat Cocu hem een vrije rol heeft gegeven helpt daar ook niet bepaald bij. En dat hij nu zelf enorm uit vorm is, zorgt voor nog meer geldingsdrang bij hem. Al bij al geen fijne combinatie van omstandigheden. Cocu moet hem nu inderdaad juist opdragen om zich in dienst van het elftal nuttig te maken, het veld breed te houden en de ruimtes in te lopen. Op de aanvallende middenvelderpositie, waar Depay zich de laatste tijd maar al te graag begeeft, hebben we Wijnaldum (die daardoor bijna nooit meer voor de goal verschijnt, juist één van zijn kwaliteiten) en Maher die hij nu dus in de weg loopt. Terwijl linksvoor een gapende ruimte ligt waar niemand inloopt (of De Jong die ruimte maakt, maar niets met de bal kan daar en daardoor teveel balverlies lijdt), en het centraal nog drukker wordt op het veld waardoor daar niet meer goed gecombineerd kan worden.
Een tactische misser van Cocu dus.
Zal hij wel luisteren want die indruk heb ik niet echt, overigens maakt Willems wel gretig gebruik van die ruimte op links maar het verder wel met je eens.
Lemming22
quote:
Op dinsdag 3 maart 2015 13:28 schreef Tarado het volgende:[..]
Zal hij wel luisteren want die indruk heb ik niet echt, overigens maakt Willems wel gretig gebruik van die ruimte op links maar het verder wel met je eens.
Dat is de vraag, maar als hij zichzelf groter vindt dan de trainer en zijn taken niet uitvoert, moet die hem op de bank of tribune zetten. Ik denk echter dat Cocu het wel prima vindt zo.
Willems maakt inderdaad regelmatig gebruik van de ruimte, maar toch ligt het veld daar nog te vaak volledig open terwijl er niemand inloopt. Dat moet Depay zien en weer gewoon naar zijn eigen positie teruggaan en niet de belangrijke spelverdeler uit willen hangen. Zeker als de tegenstander Willems goed opvangt (zoals Ajax zondag, zeker toen Schöne als vaste bewaker op hem gezet werd).
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 3 maart 2015 14:08 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Dat is de vraag, maar als hij zichzelf groter vindt dan de trainer en zijn taken niet uitvoert, moet die hem op de bank of tribune zetten. Ik denk echter dat Cocu het wel prima vindt zo.
Was het maar zo simpel, in zo'n luxe situatie zit de trainer ook weer niet qua wissels en Depay kan slecht spelen maar toch beslissend zijn, blijft moeilijk.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 maart 2015 @ 16:21:10
rubbereend
JUICHEN
quote:
quote:
van onze Telesportredactie
gestopt met lezen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 maart 2015 @ 16:27:02
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
quote:
frontpage.fok
Gestopt met lezen
quote:
Ik dacht dat jij ooit zo'n crewridder was die likte als lassie om er goed op te staan bij de blauwen. En nu dit soort negatieve berichtgeving over FOK

. Waar is het mis gegaan ?
Xjes.
U MAD?
quote:
Sorry, dan was het Remlof.
U MAD?
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Supporterscafé De Aftrap moet dicht tijdens risicowedstrijden van PSV. Dat vindt burgemeester Van Gijzel na de rellen van afgelopen weekend.
Ook zouden supporters met een stadionverbod een gebiedsverbod moeten hebben tijdens die wedstrijden. Dat zijn er nu 63.
Nu gaan juist die 'supporters' zich ophouden rondom het stadion waardoor er volgens de Eindhovense burgemeester meer ongeregeldheden komen na de wedstrijden.
Nu heeft de Tweede Kamer ingestemd met een nieuwe voetbalwet. Het voorstel moet nog door de Eerste Kamer. Van Gijzel kan de stadionverboden pas omzetten als dat is gebeurd. Nu mag dat nog niet, maar burgemeesters pleiten hier al langer voor.
http://www.studio040.nl/n(...)sicowedstrijden.html
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Is iets voor te zeggen, dat er tientallen stadionverboden op 3 meter van het stadion bier staan te zuipen en hun neus lopen te vullen zal iig niet bijdragen aan de veiligheid.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 maart 2015 @ 18:57:09
rubbereend
JUICHEN
Hoeveel risicoduels zijn er eigenlijk? Die drempel ligt volgens mij niet heel hoog
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Waarschijnlijk Ajax en Feyenoord. Dat zal het wel zijn
Brutal. Fucking. Metal.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 maart 2015 @ 19:13:00
rubbereend
JUICHEN
quote:
ADO, Utrecht vast en zeker ook sowieso.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Eindhoven en Helmond Sport niet vergeten
Ibi wil alleen omdat CL, tevens wel welkom voor als gini weggaat
Ibi heeft zich ook laten verpesten door Raiola.
U MAD?
quote:
Op dinsdag 3 maart 2015 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Is iets voor te zeggen, dat er tientallen stadionverboden op 3 meter van het stadion bier staan te zuipen en hun neus lopen te vullen zal iig niet bijdragen aan de veiligheid.
Is toch mooi man.
U MAD?
quote:
Laat hem alsjeblieft wegblijven.
quote:
Ze maken het nu wel groter dan het is. Ja er werd wat gegooid en ja her en der wat vuurwerk, maar dit gebeurd in principe eigenlijk nooit behalve bij deze wedstrijd met deze uitslag.
quote:
Nu al vergane glorie. Ik geloof niet dat je met hem een stap verder kunt zetten. Zie liever een gretige jonge gast...
quote:
Op woensdag 4 maart 2015 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Alleen niet zo handig als daar allerlei stadionverboden tussen staan, die krijg je niet voor niets. Al zal de gemiddelde 'hooligan' wel weer roepen dat het allemaal de schuld van de politie, stewards of wie dan ook was

Zullen er ook wel een aantal zijn die een verbod hebben maar toch binnen zijn, omdat ze een seizoenskaart op iemand anders zijn naam hebben laten zetten
Lemming22
quote:
Op woensdag 4 maart 2015 12:25 schreef Ciscus het volgende:[..]
Nu al vergane glorie. Ik geloof niet dat je met hem een stap verder kunt zetten. Zie liever een gretige jonge gast...
Eens, niet de ervaren kracht (met bijbehorend salaris tegen het salarisplafond aan) die de jonkies aan de hand gaat nemen. Laat Raiola hem maar lekker naar die vele topclubs uit Engeland, Spanje en Duitsland brengen die volgens hem al interesse hebben getoond.
quote:
Op woensdag 4 maart 2015 12:25 schreef Ciscus het volgende:[..]
Het is vloeken in de kerk, maar had maar een lijntje naar Labyad uitgegooid. Die is inmiddels genezen.
quote:
Ik vind Labyad geen 'lopende' speler zoals Wijnaldum en Guardado dat bij uitstek zijn. Ik zie hem dan eerder op de plek van Memphis of Narsingh, maar hou dan persoonlijk meer van meer explosiviteit (Kostic). Op het middenveld zou Gudelj echt een droomaankoop zijn.
Labyad heeft verder een fout gemaakt, geeft dat zelf ook toe. Ik vind dat je daar niet over moet blijven huilen.
quote:
Op woensdag 4 maart 2015 12:52 schreef Ciscus het volgende:[..]
Ik vind Labyad geen 'lopende' speler zoals Wijnaldum en Guardado dat bij uitstek zijn. Ik zie hem dan eerder op de plek van Memphis of Narsingh, maar hou dan persoonlijk meer van meer explosiviteit (Kostic). Op het middenveld zou Gudelj echt een droomaankoop zijn.
Labyad heeft verder een fout gemaakt, geeft dat zelf ook toe. Ik vind dat je daar niet over moet blijven huilen.
Ik zou hem ook niet op het middenveld neerzetten, mits je een ander systeem wil spelen. Ik zou hem op de flanken zetten.
Mijn droomaankoop zou Pröpper zijn. Op de plek van Wijnaldum. Die combineert zijn loopvermogen met inzicht. Het gegeven dat hij wat langzaam is compenseert hij met zijn positionele kwaliteiten. Gudelj vind ik weliswaar een hele aardige voetballer, maar zie ik een beetje als een mindere variant van Edgar Davids. Als Wijnaldum echter vertrekt, zou je het op kunnen vangen met Hendrix, Maher en Guardado. En dan Maher meer als 10 in plaats van linkermiddenvelder. Dan zou die beter kunnen renderen. Paal moet volgend jaar kansen gaan krijgen. Leemans ook. Vloet zie ik het niet in zitten. Nooit echt gezien ook eerlijk gezegd. Ritzmaier heeft aangetoond een uitstekende speler te zijn voor Cambuur.
Rekik zou ik ook proberen aan te trekken mits deze niet al te duur is. Ook al ben ik dit seizoen wat minder fan, potentie kun je hem niet ontzeggen. Ik begreep dat er steeds meer interesse komt voor Arias en Willems. Daar moeten wel goede vervangers voor gehaald worden. Zowel in de jeugd als bij Jong zit daar niets aan te komen. Ik zie daar in Nederland ook weinig versterkingen. Die jonge rechtsback van Vitesse vind ik wel goed. Op links zou ik het niet weten. Centraal is Koch weliswaar geen geweldenaar, maar je ziet hem bij NAC groeien. Zou als back-up kunnen fungeren. Hermansson zou wellicht de stap naar het eerste ooit kunnen maken. Zelfde geldt voor Alberto. Maar ik zie liever nog een ervaren man voor in het centrum.
Op de flanken voorin zou ik dus gaan voor Labyad. Dat zal echter niet gaan gebeuren heeft Brands al door laten schemeren. Bergwijn is doorgeschoven naar de selectie dus die gaat volgend jaar zijn kansen krijgen. Daarnaast hebben we een sloot Montenegrijnen en een Serviër in Jong rondlopen. Die ik overigens niet heel erg onderscheidend vindt. Maar dat terzijde.
Ik zou ook eens goed rondkijken bij Twente. Zo een Tapia, Guttierez, Corona en Bilal zouden, op termijn, best goeie aanvullingen kunnen zijn.
Dan zit je nog met een keeper. We hebben in de jeugd een talentje rondlopen. Maar die is nog lang niet klaar voor het grote werk. Op termijn gaat hem dat waarschijnlijk wel worden. Als de voortekenen ons niet voorliegen. Echter zul je in de tussenliggende periode iemand moeten hebben die er wel staat. Hopen dat Newcastle nogmaals met een zak geld langskomt voor Zoet. Want die lijkt het niet meer te hebben.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lange_Lans op 04-03-2015 13:21:36 ]
Denk dat Rekik nog onder de 5mio moet kosten, dus best te doen op zich. Zou een goede zaak zijn. Uiteindelijk is een goed op elkaar ingespeelde verdediging toch nog het belangrijkste. Daarachter/naast een ervaren speler die ze kan coachen en het staat als een huis.
En wat je verder inderdaad zegt. PSV moet zeker even kijken bij Twente. Zo'n Guttierez, Tapia en wellicht Corona kan je moeilijk zomaar voorbij laten lopen.
Guttierez zou ook LCM kunnen of als vervanger van Depay. Dan is voornamelijk de rechtsbuiten nog het enige vraagteken. + de back-up natuurlijk. Zelfde geld voor RB, waar ik wel klaar ben met Tamata en Brenet.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2015 @ 22:51:16
rubbereend
JUICHEN
Pröper kost toch iets van 10 miljoen? Lijkt me redelijk onhaalbaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Denk je? Kan ik me niet voorstellen namelijk. Alhoewel Vitesse...
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 maart 2015 @ 22:55:28
rubbereend
JUICHEN
quote:
Las het in het Vitesse-topic. Was de vraagprijs afgelopen zomer
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Belachelijk hoog natuurlijk. Maar ja.. zou 'm graag zien komen in ieder geval
Ik kwam er zojuist achter dat Kyle Ebecilio een neef is van Jeffrey Bruma. Wat vinden jullie van Ebecilio tav dit PSV?
En verder zie ik Mokotjo, Gudelj, Chery en Berghuis als leuke spelers voor ons PSV
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef Ciscus het volgende:Ik kwam er zojuist achter dat Kyle Ebecilio een neef is van Jeffrey Bruma. Wat vinden jullie van Ebecilio tav dit PSV?
En verder zie ik Mokotjo, Gudelj, Chery en Berghuis als leuke spelers voor ons PSV

Bedankt Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Blijft grappig
(Ik bedoel: lul)
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef Ciscus het volgende:Ik kwam er zojuist achter dat Kyle Ebecilio een neef is van Jeffrey Bruma. Wat vinden jullie van Ebecilio tav dit PSV?

Loopt niks bij Twente op Corona na wat een versterking voor PSV zou kunnen zijn.
Land of the free. Home of the brave.
Sked
Zonnestraal
quote:

Ebecilio, Mokotjo, Chery, Berghuis? Dat zijn voor PSV leuke breedtespelers.
Als dat je basis moet zijn voor de komende jaren beteken je in wat leuks voor de plekken om de Europa League, maar iedereen lacht je uit.
Mokotjo

Die doet het bij Twente al matig.
Mokotjo zou een leuke speler zijn voor SC Cambuur als Messi El Makrini vertrekt.
quote:

Ebecilio kan er niet zo veel van. Datzelfde geldt voor Mokotjo en Chery. Berghuis is erg grillig. Wel beter dan Narsingh denk ik. Gudelj zou een aanvulling kunnen zijn. Maar die is wel duur.
Ebecilio is toch ook een kwal ?
U MAD?
Berghuis lijkt me beter dan Narsingh maar dat zegt meer wat over Luciano.
quote:
Te vaak iemand van een subtopper bij een topclub zien komen om keihard te falen. Ik waag me niet aan zulke uitspraken.
quote:
Narsingh was bij Heerenveen ook beter dan Berghuis nu bij AZ denk ik.
quote:
Dat bedoel ik dus. De stap van dat soort clubs naar PSV, Ajax en zelfs Feyenoord zijn enorm. Daar worden andere dingen gevraagd. Bij Berghuis heb ik daar geen goed gevoel bij. Zijn broer, aanvoerder van u16 en een van de grootste Nederlandse talenten op dat moment, heeft ook even op de Herdgang rondgelopen, maar kon dat niet aan. De druk was te groot en hij had heimwee. Dat zal Steven Berghuis ook tegenhouden.
Gudelj denk ik dat zich wel zou kunnen aanpassen, maar ook dat is gissen.
Maher en Narsingh zijn uitstekende voorbeelden waarom je moet stoppen met het shoppen in de subtop van de Eredivisie. Waarom heb je uberhaupt nog scouts.
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Scarface88 het volgende:Maher en Narsingh zijn uitstekende voorbeelden waarom je moet stoppen met het shoppen in de subtop van de Eredivisie. Waarom heb je uberhaupt nog scouts.
Strootman, Mertens, Wijnaldum (Feyenoord was toen subtop) zijn dan weer goede voorbeelden. Zo slagen en falen er altijd een paar.
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Scarface88 het volgende:Maher en Narsingh zijn uitstekende voorbeelden waarom je moet stoppen met het shoppen in de subtop van de Eredivisie. Waarom heb je uberhaupt nog scouts.
Wat een onzin man. Strootman, Schone, Tadic, Suarez, Mertens etc...
quote:
Zoals hier boven ook al aangegeven is dat wat kort door de bocht. Het heeft vaak ook te maken met factoren waar je geen rekening mee kunt houden. Daarnaast moet er naast talent een absolute wil om te slagen zijn. Die mis ik bij veel spelers nogal eens en ik denk dat daar moeilijk op te scouten is.
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ebecilio kan er niet zo veel van. Datzelfde geldt voor Mokotjo en Chery. Berghuis is erg grillig. Wel beter dan Narsingh denk ik. Gudelj zou een aanvulling kunnen zijn. Maar die is wel duur.
Ik vind Ebecilio, Mokotjo en Chery 3 hele andere spelers en ben dit seizoen echt onder de indruk van de kracht, de snelheid en het schot van Chery. Qua type past hij niet bij PSV, denk ik.
De opmerking 'die kan er niet zoveel van' is erg Rene vd Gijp en weinig inhoudelijk. Ben wel benieuwd wat je meer verwacht van een speler.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 13:52 schreef Ciscus het volgende:[..]
Ik vind Ebecilio, Mokotjo en Chery 3 hele andere spelers en ben dit seizoen echt onder de indruk van de kracht, de snelheid en het schot van Chery. Qua type past hij niet bij PSV, denk ik.
De opmerking 'die kan er niet zoveel van' is erg Rene vd Gijp en weinig inhoudelijk. Ben wel benieuwd wat je meer verwacht van een speler.
Best aardige spelers maar geen van 3en maakt PSV beter en daar gaat het toch om
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 13:52 schreef Ciscus het volgende:[..]
Neem van mij aan dat ik hem niet heb overgenomen van Rene vd Gijp.

Als ik denk aan spelers die bij Ajax of PSV passen moeten dat spelers zijn die in de subtop een team kunnen dragen en bepaalde kwaliteiten hebben. Dat mis ik bij alle drie de spelers die je opnoemt. Chery heeft al meer clubs versleten dan ik schoenen. Die zal een jaar of 27 zijn en ik denk dat Groningen zijn plafond is. Ebecilio heeft nog helemaal niets laten zien en wat Mokotjo heeft laten kennen we alleen uit zijn periode bij Zwolle. Gudelj neemt zijn team bij de hand en toont zich op momenten een waar leider. Die zou wel wat toe kunnen voegen. Maar alleen als Guardado weggaat. Pröpper vind ik een mooie speler die puur op kwaliteit zich makkelijk zou kunnen aanpassen. Verder zie ik in Nederland eerlijk gezegd weinig spelers die een versterking zouden kunnen zijn.
Botteghin vind ik trouwens wel positief aanwezig. Zelfde geldt voor Van den Berg van Heerenveen en Rienstra van Zwolle. Dat zijn kerels die een bepaalde mate van leiderschap vertonen. Helaas missen die dan allemaal kwaliteit. Op die Rienstra na misschien.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 maart 2015 @ 16:10:04
rubbereend
JUICHEN
Ebecilio wilde eerder liever naar Twente dan PSV. Prima, lekker daar blijven
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Allemaal middenmoot. PSV mag zich wel weer wat meer op de buitenlandse markt begeven van mij. Is nog genoeg te halen.
Middenveld is niet ons grootste probleem komend jaar, mits Guardado definitief komt en er vanuit gaande dat Wijnaldum niet te houden is. Dan heb je Guardado, Maher, Hendrix, Schaars, Hiljemark, Ritzmaier. Alle jonge spelers weer een jaartje verder dan dit seizoen, de concurrenten staan er niet beter voor.
Wat er op linksbuiten en linksback echter overblijft als Memphis en Jetro verkocht worden is wel erg beperkt, en niet zo maar vervangbaar uit de Eredivisie als ik zo eens rond kijk.
quote:
Een speler kiest nou eenmaal voor de club die op dat moment het grootste is. Als je dat persoonlijk gaat nemen is het einde zoek.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 maart 2015 @ 16:25:56
rubbereend
JUICHEN
Ritzmaier zal wel vertrekken, die zit niet eens in de buurt van een plekje in het veld en is gewoon niet goed genoeg. Schaars zal wel blijven en Hiljemark maakt ook nog wel regelmatig zijn minuten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 16:25 schreef rubbereend het volgende:Ritzmaier zal wel vertrekken, die zit niet eens in de buurt van een plekje in het veld en is gewoon niet goed genoeg. Schaars zal wel blijven en Hiljemark maakt ook nog wel regelmatig zijn minuten.
Hij is pas 21, deed het goed bij Cambuur en heeft een contract tot 2018. Ik zou hem nog een jaartje verhuren aan Eredivisie subtop voor hem definitief weg te doen.
Betekent wel dat er een vervanger moet komen idd.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 maart 2015 @ 17:04:39
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 16:25 schreef GGMM het volgende:[..]
Een speler kiest nou eenmaal voor de club die op dat moment het grootste is. Als je dat persoonlijk gaat nemen is het einde zoek.
Hoe was Twente destijds groter dan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Meer supporters, recentere prijs.
quote:
Hoeveel groter waren ze dan wel niet als Ajax op hun hoogtepunt?
quote:
Niet. Ajax heeft altijd meer supporters gehad.
Qua prijzen wonnen ze hem toen wij 7 jaar droog stonden, dat was wel pijnlijk natuurlijk; maar alleen recente prijzen maakt een club natuurlijk niet groter.
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef GGMM het volgende:[..]
Qua prijzen wonnen ze hem toen wij 7 jaar droog stonden, dat was wel pijnlijk natuurlijk; maar alleen recente prijzen maakt een club natuurlijk niet groter.

quote:
Op donderdag 5 maart 2015 17:17 schreef GGMM het volgende:[..]

Aha, dus het is alleen de combinatie van?Anders moet je die ene recente prijs niet noemen luldoos

En jij hebt bij PSV en Twente met een tellertje gestaan om de supporters te tellen? Waar zijn die nu dan opeens gebleven als ik vragen mag?
quote:
Wat je als club groter (of in dit geval aantrekkelijker maakt om bij te spelen) is idd een combinatie van facturen. Belangrijkste het aantal toeschouwers en daarmee het aanzien van een club; en natuurlijk de prijzen die een club pakt.
quote:
Nee, was in het nieuws destijds dat Twente meer supporters had.
quote:
Uiteindelijk is Twente weer snel afgehaakt natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik op dat moment de keuze van een niet al te snuggere jongen wel begrijp.
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 17:23 schreef GGMM het volgende:[..]
Wat je als club groter (of in dit geval aantrekkelijker maakt om bij te spelen) is idd een combinatie van facturen. Belangrijkste het aantal toeschouwers en daarmee het aanzien van een club; en natuurlijk de prijzen die een club pakt.
[..]
Nee, was in het nieuws destijds dat Twente meer supporters had.
[..]
Uiteindelijk is Twente weer snel afgehaakt natuurlijk. Ik zeg alleen dat ik op dat moment de keuze van een niet al te snuggere jongen wel begrijp.

Dit is lachwekkend. Maak jezelf niet nog belachelijker en scheer je snel weg naar je eigen topic waar ze dit niveau gewend zijn.
Heeinz
Ik schrik hiervan
quote:
Geen aandacht geven.
quote:
Nou vooruit, een beetje.
quote:
quote:
Uitzonderingen daargelaten.
Maar jullie wisten ook wel dat ik het niet over jullie had.

En zo zijn er natuurlijk nog een paar hè.
Eens met Lange_Lans
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2015 18:18:19 ]
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 maart 2015 @ 18:34:50
rubbereend
JUICHEN
quote:
toch leuk dat er wel redelijk gehapt werd
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Daar doe je het toch een beetje voor.
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 18:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:Hebben jullie nu het gevoel dat het seizoen voorbij is voor PSV? Nog een paar wedstrijdjes spelen waarin het kampioenschap heus wel zal worden veilig gesteld (van de meeste clubs winnen ze ook wel met de huidige vorm) en dan kleurloos kampioen worden. Geen glans door het met flink wat overmacht te doen (gemiste kans, als ze van Ajax hadden gewonnen dan hadden ze voor een zeer afgetekend kampioenschap kunnen gaan), kansloos verloren in de UEFA-cup. Wonden likken en vanaf augustus een nieuwe kans?
Is 11 punten voorsprong geen afgetekende afstand meer als je 1x van Ajax hebt verloren?
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Als de schade tot dit beperkt zou blijven dan zouden ze nog steeds met een groot aantal punten kampioen worden in vergelijking met wat we de laatste jaren zijn gewend maar het voelt voor mij erg schlemierig als je juist in die eindfase in 1 week tijd en kansloos wordt uitgeschakeld in de UEFA-cup door een middelmatige tegenstander en die enorme glans die dit kampioenschap had kunnen krijgen door Ajax als het ware te vernederen verliest. Niet dat ik Ajax niet het beste gun maar als ze van Ajax hadden gewonnen dan zou Ajax mentaal compleet geknakt zijn. De onvrede zit hem bij mij in het ontbreken van die winnaarsmentaliteit waarvan wij hadden gehoopt dat de ploeg die nu voldoende zou hebben. Het is niet dat PSV niet kon winnen van Ajax, als bepaalde spelers maar wat meer in dienst van de ploeg zouden spelen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 18:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Als de schade tot dit beperkt zou blijven dan zouden ze nog steeds met een groot aantal punten kampioen worden in vergelijking met wat we de laatste jaren zijn gewend maar het voelt voor mij erg schlemierig als je juist in die eindfase in 1 week tijd en kansloos wordt uitgeschakeld in de UEFA-cup door een middelmatige tegenstander en die enorme glans die dit kampioenschap had kunnen krijgen door Ajax als het ware te vernederen verliest. Niet dat ik Ajax niet het beste gun maar als ze van Ajax hadden gewonnen dan zou Ajax mentaal compleet geknakt zijn. De onvrede zit hem bij mij in het ontbreken van die winnaarsmentaliteit waarvan wij hadden gehoopt dat de ploeg die nu voldoende zou hebben. Het is niet dat PSV niet kon winnen van Ajax, als bepaalde spelers maar wat meer in dienst van de ploeg zouden spelen.
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Het klopt wel dat het niet is zoals 2006 en ervoor, dat je gewoon echt wist dat het in de pocket zit. Je weet het wel, maar ze stralen het niet uit, ja. Maar goed, daar kan nog in gegroeid worden toch? Het zijn nog veel jongere gastjes.
Daarnaast, is Zenit zo middelmatig ja? Kijk voor de lol eens naar de spelerslijst.
Probeer de as intact te houden, en vervang de vleugelspelers en Gini door echte teamspelers. Meer concurrentie hier en op de backs en er staat een heel ander team. Wat zeg ik, dan staat er waarschijnlijk opeens een team wat jij graag hebt volgens mij. Maar naar mijn mening staat die er al aardig.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 maart 2015 @ 18:57:35
rubbereend
JUICHEN
quote:
in de UEFA-cup door een middelmatige tegenstander
aanstaand kampioen van Rusland
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Morendo
The Real Deal
quote:
Die snapte ik ook niet helemaal.
Die Lebenslust bringt dich um.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 18:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Het klopt wel dat het niet is zoals 2006 en ervoor, dat je gewoon echt wist dat het in de pocket zit. Je weet het wel, maar ze stralen het niet uit, ja.
Dat is het inderdaad. Ik denk dat bijna niemand er aan twijfelt dat PSV het dit jaar wel zal redden maar het is allesbehalve overtuigend in de eindfase, ze lijken zelfs de grip te verliezen. Het ergerlijke vind ik dat dit komt doordat bepaalde spelers op een egoïstische manier zijn gaan voetballen. Zonde!
quote:
Maar goed, daar kan nog in gegroeid worden toch? Het zijn nog veel jongere gastjes.
Daarnaast, is Zenit zo middelmatig ja? Kijk voor de lol eens naar de spelerslijst.
Middelmatig in de Europese top en subtop (geen ManU, FC Barcelona, Bayern,... en zelfs niet wat daar net onder komt).

Ik doelde er op dat het geen schande is om met 3-0 van een Europese topploeg (topploeg uit Spanje, Engeland of Duitsland). Kijk, dat Zenit sterker is doordat het meer poen kan besteden aan spelers is allemaal begrijpelijk maar 4-0 over twee wedstrijden, je zou dat toch nog minstens spannend moeten kunnen maken.
quote:
Probeer de as intact te houden, en vervang de vleugelspelers en Gini door echte teamspelers. Meer concurrentie hier en op de backs en er staat een heel ander team. Wat zeg ik, dan staat er waarschijnlijk opeens een team wat jij graag hebt volgens mij.
Eens.
#NoDAPL
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 19:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Dat is het inderdaad. Ik denk dat bijna niemand er aan twijfelt dat PSV het dit jaar wel zal redden maar het is allesbehalve overtuigend in de eindfase, ze lijken zelfs de grip te verliezen. Het ergerlijke vind ik dat dit komt doordat bepaalde spelers op een egoïstische manier zijn gaan voetballen. Zonde!
[..]
Middelmaitg in de Europese top en subtop.

Ik doelde er op dat het geen schande is om met 3-0 van een Europese topploeg (topploeg uit Spanje, Engeland of Duitsland). Kijk, dat Zenit sterker is doordat het meer poen kan besteden aan spelers is allemaal begrijpelijk maar 4-0 over twee wedstrijden, je zou dat toch nog minstens spannend moeten kunnen maken.
[..]
Eens.
uit winnen van Vitesse, Cambuur, NAC en AZ. Prima.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Jawel maar PSV had historisch vroeg kampioen kunnen worden en nog vroeger doordat Ajax waarschijnlijk de komende weken er niets van zou bakken als PSV afgelopen zondat de genadeslag had gegeven (nu heeft Ajax nog hoop). Het zou zo mooi zijn geweest. En dit omdat bepaalde spelers (Depay) te weinig in dienst van het elftal speelden. Een vormcrisis mag je best eens hebben als jonge speler maar het mag niet zo zijn dat dit komt doordat je verkeerd gaat lopen. Hoort Cocu dan trouwens niet in te grijpen?
#NoDAPL
Morendo
The Real Deal
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 19:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
Jawel maar PSV had historisch vroeg kampioen kunnen worden en nog vroeger doordat Ajax waarschijnlijk de komende weken er niets van zou bakken als PSV afgelopen zondat de genadeslag had gegeven. Het zou zo mooi zijn geweest. En dit omdat bepaalde spelers (Depay) te weinig in dienst van het elftal speelden. Een vormcrisis mag je best eens hebben als jonge speler maar het mag niet zo zijn dat dit komt doordat je verkeerd gaat lopen. Hoort Cocu dan trouwens niet in te grijpen?
Ik denk dat Depay meer status heeft dan Cocu.
Die Lebenslust bringt dich um.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Daar gaat het dan toch al flink fout?
Talent of niet, zo'n knul moet luisteren naar een ervaren trainer. Los hiervan vind ik dat Cocu zijn sporen heeft verdiend, als iemand het maximale uit zijn talent heeft gehaald...
Mentaal gezien kunnen ze trouwens ook nog wat leren van hem: zo'n geweldig einde van zijn carrière en in de laatste wedstrijd nog eigenhandig het kampioenschap binnenhalen.
#NoDAPL
Is het devaluatie tijd hier?
quote:
Nu lijkt het net alsof je die man serieus neemt.
quote:
Kom we gaan net doen alsof jij dat niet doet
quote:
Kijk hem lurken die vuilak
quote:
Puur toeval. Zag het PSV topic omhoog komen in MyAT met jou als poster, dan wil ik natuurlijk direct zien wat jij te melden hebt.
quote:
Op donderdag 5 maart 2015 19:38 schreef GGMM het volgende:[..]
Puur toeval. Zag het PSV topic omhoog komen in MyAT met jou als poster, dan wil ik natuurlijk direct zien wat jij te melden hebt.

Begrijpelijk

Ik post een leuk filmpje van PSV. Hier zullen veel mensen van genieten.
Die Prcic hè, daar heeft Brands ook een paar transferperiodes achteraan gezeten. Dat is ook wel een leuk spelertje.
net als zijn broer wel een bolle kop.
quote:
Het enige wat ik weet is dat hij te boek stond als enorm talent. Met de nadruk op stond, want het is alweer even geleden dat ik van hem heb gehoord. Anderzijds, hij komt van Sparta dus dan moet het wel goed zijn.

Laten we in ieder geval vooral hopen dat hij wat beter is dan zijn broer.
Welke broer?
In het stadion zette Duarte - geen broer van Heerenveen-speler Lerin Duarte - zijn handtekening onder het contract tot en met 2018.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef tompsv18 het volgende:Welke broer?
In het stadion zette Duarte -
geen broer van Heerenveen-speler Lerin Duarte - zijn handtekening onder het contract tot en met 2018.
Als PSV het meldt zal het wel kloppen. Ik was in de stellige veronderstelling dat het familie is.
Hij kiest voor PSV ipv Ajax?
Onverstandige jongen die niet ver gaat komen.
tja77
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 11:59 schreef tompsv18 het volgende:Welke broer?
In het stadion zette Duarte -
geen broer van Heerenveen-speler Lerin Duarte - zijn handtekening onder het contract tot en met 2018.
Raar, ene site zegt dat het wel broers zijn, de andere zegt van niet.
quote:
Dit vraagt om een DNA-test.
quote:
Ik neem alleen PSV.nl serieus
quote:
Hij kiest gewoon op dat moment voor de club met de meeste supporters en een aankomend landskampioenschap. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Hij kiest gewoon op dat moment voor de club met de meeste supporters en een aankomend landskampioenschap. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:Ook mooi, een Nederlands 18 jarig toptalent, maar niemand heeft hem zien spelen.
Zal dan wel toch niet zo'n toptalent zijn.
Ajax wilde hem. Dus het is een fantastische speler.
Beenhakker is mad
quote:
Bestuurslid technische zaken Leo Beenhakker heeft gemengde gevoelens over het vertrek van Laros Duarte. “We zijn als club teleurgesteld dat Laros Duarte ons gaat verlaten. We zijn ruim een half jaar bezig geweest om zijn aflopende contract te verlengen, maar helaas zonder resultaat. Het is een talentvolle speler waar we grote plannen mee hadden. Hij trainde al mee met de A-selectie en volgend seizoen was het de bedoeling dat hij definitief deel zou uitmaken van de groep van Alex Pastoor.''
"Aan de andere kant geeft het wederom aan dat de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam diamantjes blijft afleveren. Het is alleen ontzettend moeilijk om deze langer vast te houden binnen de huidige reglementen die er gelden. Sparta pleit al jaren voor een hogere vergoeding als BVO’s spelers weghalen bij een andere Regionale Jeugdopleiding zoals die van Sparta Rotterdam. Dat standpunt blijft ongewijzigd, maar we laten ons niet uit het veld slaan omdat we er van overtuigd zijn dat onze jeugdopleiding voldoende vruchten afwerpt om ons eerste elftal van spelers te blijven voorzien.”
https://www.sparta-rotter(...)e-vertrekt-naar-psv/
quote:
Duarte wees de aanbieding af.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 12:16 schreef tja77 het volgende:[..]
2 jaar geleden, maar Sparta liet hem niet gaan. Nu wel, dus dan zal het toch niet zo'n talent zijn.
Lees het bericht van Beenhakker eens
tja77
quote:
Verstandige jongen.
Duarte en Ajax is geen goed huwelijk.
tja77
quote:
Gemengde gevoelens bij Beenhakker. Als die knaap echt zo goed is, zou Beenhakker het zwaar kut hebben gevonden, en niet "gemengde gevoelens" hebben.
En nogmaals, als je 18 bent, en zoveel talent zou hebben, waarom heeft hij dan nooit in het eerste van Sparta gespeeld?
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 12:21 schreef tja77 het volgende:als je 18 bent, en zoveel talent zou hebben, waarom heeft hij dan nooit in het eerste van Sparta gespeeld?
Omdat het beleid van Sparta om te huilen is.
Dat begint al met het feit dat Beenhakker technisch directeur is.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 12:21 schreef tja77 het volgende:[..]
Gemengde gevoelens bij Beenhakker. Als die knaap echt zo goed is, zou Beenhakker het zwaar kut hebben gevonden, en niet "gemengde gevoelens" hebben.
En nogmaals, als je 18 bent, en zoveel talent zou hebben, waarom heeft hij dan nooit in het eerste van Sparta gespeeld?
Dat vraag ik me dus ook af, verder kan je Beenhakker ook niet serieus nemen
quote:
Op vrijdag 6 maart 2015 12:21 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik ken de situatie bij Sparta en zijn concurrenten in het eerste elftal niet goed genoeg om hier een oordeel over te geven. Hij is overigens ook pas een week 18, dus laten we maar even afwachten.
Arias, Rekik en Maher zijn er morgen niet bij.
Dat wordt weer genieten van Brenet vs Verhoek
quote:
Verhoek gaat toch alleen maar naar zijn rechterbeen
Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
quote:
Als ze morgen verliezen wordt Ajax kampioen.
AFCAQui audet adipiscitur
Gelukkig maar. Nu kan het niet meer misgaan.
quote:
PSV verliest morgen niet.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Als dit niet gebeurt, nemen jij, GGMM en ik een usericon van een beertje.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
PSV wint morgen met pijn en moeite. 1-2. 2x De Jong.
quote:
Speelt Hiljemark, denk je?
quote:
Dat is toch niet te hopen. Het wordt weer eens tijd voor Hendrix.
quote:
Afgelopen wedstrijden zette hij wel het liefst Hiljemark erin.
quote:
Toen kwam Hendrix ook nog terug van een blessure. Nu moet hij toch wel in staat zijn om te starten.
quote:
Zou wel het beste zijn. Ook gunstiger voor Guardado.
quote:
Ik denk dat het makkelijker wordt.
quote:
1-8, 7x Locadia
Zo

.
quote:
Ik zie net dat Brenet mee doet. Dat gaat niet bij een tegendoelpunt blijven.
quote:
Aah, nu nog ff wachten op het bericht dat hij
niet naar Ajax gaat.
BFF met GGMM
Op VI staat dat PSV een optie tot koop Isimat heeft. Dat wist ik niet. Vastleggen die man.
http://www.vi.nl/nieuws/psv-rekent-op-guardado.htm
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Nope, niet fit genoeg
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Das ook nieuws voor mij, niet zo lang geleden heb ik daar nog op gezocht. Het zal wel dan.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Je kan ook niet gaan.
U MAD?
quote:
Was ook onduidelijkheid over, volgens PSV hadden we die optie tot koop niet, volgens Monaco wel.
Bron o.a. #twitterthijs
Buitendam
Commissaris.
quote:
5 of 6.
Die twee bussen naar de Kuip en morgen, maar ik weet niet welke bus bij welke wedstrijd.
Dit, dus.
quote:
Ik weet nog dat ik de enige was die achter Isimaat stond
quote:
Volgens het transferbericht van AS Monaco ook. Volgens het transfer-, en daarna geverifieerde bericht van PSV niet.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Ik weet nog dat ik nog voordat ie kwam zei dat het een goede jongen was. js.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Vanaaf even winnen en vertrouwen tanken. Is effe belangrijk.
Als je deze verliest wordt het nog spannend
quote:
Gelukkig geen kunstgras.
Ik snap de angst niet helemaal. PSV is gewoon goed in vorm.
De enige afgetekende, overtuigende overwinning dit jaar was thuis tegen Kowet.
quote:
Even quoten tot vanavond. Ajax kwam er ook met al het geluk van de wereld weg.
quote:
Overmacht is iets overdreven maar dit wint PSV ook gewoon als ze vandaag geen ene knikker raken.
quote:
We hebben het over Ajax, Hannes. Niet over Real Madrid of iets dergelijks.
Mag toch godverdomme hopen dat we winnen ja

anders zal het wel billenknijpen worden richting het einde als ze deze ook verliezen..
Maar dat mag niet gebeuren
quote:
Op zaterdag 7 maart 2015 12:38 schreef Geo4kant het volgende:Mag toch godverdomme hopen dat we winnen ja

anders zal het wel billenknijpen worden richting het einde als ze deze ook verliezen..
Maar dat mag niet gebeuren

Waarheid is dit.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Ajax staat dan ook met een reden 11 punten onder ons.
Heeinz
Ik schrik hiervan
quote:
Op zaterdag 7 maart 2015 14:10 schreef nickhguitar het volgende:Stelletje schijtlijsters hier hoor

Godverdomme de hele competitie 2 keer verloren, dan verlies je van de koploper van Rusland die 1 speler heeft die qua waarde al de halve selectie van PSV kan vertegenwoordigen en je verliest geflatteerd van Ajax

Man man man.
[
afbeelding ]
Zeg het ze Nick
quote:
Mijn punt is gemaakt Hein.
Ik ben het zowaar met nick eens.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zaterdag 7 maart 2015 14:10 schreef nickhguitar het volgende:Stelletje schijtlijsters hier hoor

Godverdomme de hele competitie 2 keer verloren, dan verlies je van de koploper van Rusland die 1 speler heeft die qua waarde al de halve selectie van PSV kan vertegenwoordigen en je verliest geflatteerd van Ajax

Man man man.
[
afbeelding ]
Ja maar baas Maher is er niet bij vandaag hè.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Wij zijn qua denkwijze sowieso vrijwel identiek

quote:

Edit: Volgens mij Arias ook niet; dat is wel een aderlating. Niet omdat het zo'n ongelofelijk talent is, maar meer omdat Brenet dat juist niet is
.
[ Bericht 21% gewijzigd door Scarface88 op 07-03-2015 17:23:33 ]
quote:
Ja, maar dat was tegen Ajax en niet tegen de Eagles. Vanavond gewoon winnen, niks aan het handje.
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
Brenet niet
Buitendam
Commissaris.
quote:

Man man man.
[
afbeelding ]
Oke man
Dit, dus.
Lemming22
Geweldige eerste helft. 0-6 had ook gekund.
Guardado
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ja, de ene na de andere uitgespeelde kans! Oh wacht.
2e helft is helemaal om te janken. Het enige positieve van vandaag lijken de 3 punten te worden.